Skoči na vsebino

Aprilia RSV Mille


CAPIROMZY

Priporočene objave

Ja, tudi men ni čist jasno, kaj se je zgodilo s statorjem. Ena možnost je, da sem kupu kako kitajsko sranje od statorja, druga možnost je kaka fizična poškodba pri montaži, četrta pa, da se zadeve niti z drugim reglerjem+oil coolerjem ne da odpraviti :( 

 

Drgač pa hvala, da si pripravljen prodat stator, da se mi ni treba še s tem ukvarjat :) 

Popravljeno . Popravil ProdriveR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aku obvezno vsaj 200A zagonske.

Kup se od black&decjerja vzdrzevalec in si zmagu.. vzdrzevalec pride cca 30e pri bartogu. Jaz sem imel zvezan do zadnjega sedeza, tko da sem imel priklooljenega v 10sekundah..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, sej akumulator je že zdej 14bs z 200A, pa tudi čez zimo sem ga imel priklopljenega na vzdrževalec. Edin ne vem, kolk je akumulator star, ker je prišel z motorjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ProdriveR tudi jaz imam 2. gen Tuono in sem se kar dosti zanimal glede menjave regulatorja in sem pršu do zaključka, da sta na razpolago samo 2 regulatorja, ki v resnici pomagata znižat temperaturo statorja da se manj pregreva. Obvezno mora bit SERIES type regulator, ki pa sem ju jaz našel samo od dveh proizvajalcev in sicer Compu Fire in pa Cycle Electrics.

Ta regulator ki ga imaš ti je MOSFET type, kar pomeni da se regulator v primerjavi z originalnim manj greje, ampak na temperaturo statorja pa nima nekega občutnega vpliva, ker še vedno stator konstantno dela s polno močjo. Bistvo SERIES type regulatorja je, da statorja ne tera nonstop do konca, pač pa po potrebi vklaplja in izklaplja faze tolko kolkor jih rabi, da proizvede tolko toka, kolkor ga je potrebno...brez nekih viškov, ki grejo potem v odvečno toploto. Posledično se stator manj greje, kar se pozna tudi na življenjski dobi statorja.

Se pravi če na kratko povzamem vse skupej: Bistvo MOSFET regulatorja je, da se regulator manj greje, na sam stator pa nima nekega večjega vpliva, medtem ko SERIES type regulator z izklapljanjem faz razbremeni stator, da se le-ta manj greje ;) 

Jaz sem cca. 2 mesca nazaj na moj motor montiral regulator od Compu Fire in predelal napeljavo in zaenkrat se super obnese (trkam na les) :D Imam pa tudi jaz montirano dodatno oljno hlajenje statorja od T12 :) Prilagam še nekaj slik, za boljšo predstavo kako vse skupej izgleda ;) 

20190523_145328.jpg

20190602_132532.jpg

20190602_143027.jpg

20190602_161922.jpg

20190605_202456.jpg

20190605_202540.jpg

20190613_214317.jpg

20190613_214337.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

Kaj? 

Serijski regulator "počne" prav to. Tule boš našel nekaj teorije SCHINDEGEN.

Opisani vsi tipi regulatorjev. Serijski, paralelni thyristorski in serijski, paralelni FET...

F serija BMW je imela tudi probleme s pregrevanjem in seveda posledično odpovedjo alternatorja zaradi visoke temperature. Zadevo so omilili po letniku 13 nova konstrukcija vztrajnika.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@speedfighttuning - dobr si to uštimu tuonota. Me pa zanima, zakaj misliš, da je moj regler  MOSFET in ne serijska (series) - vezava? Ker s tipom, ki izdeluje reglerje sem bil kar dost v kontaktu preko mailov in sem nekak kar prepričan, da je tudi mo regler series vezave. Sem pa bral, da dajejo gor tudi reglerje od SUZUKIJA DL1000 in je isto kul (pa še dosti cenovno ugoden). 

Me pa zanima, kako je z GEN1 mille, pa če bi pasu komplet na gen2 RSVR???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

regler je tud pod masko in ga ne piha... zato se pregreva... in crkne? 

men je enkrat  crknu na enem 125 mopetku regler....stator je bil ok ... regler je bil zabasan  pod eno plastiko in se je verjetno pregreval... pol sem ga prestavil na drugo pozicijo da je bil zunaj, da ga je med voznjo pihalo... pol ni crknu vec... nevem a je kaj na tem.... pomojem da ja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 hours ago, MiNa said:

Serijski regulator "počne" prav to.

Ja pa ne izklaplja faz. Verjetno izvaja PWM.

Za nas, ki imamo se serijsko tehniko (razen 10x skurjenih rjavih konektorjev) - paralelne zadeve: stator se manj greje z nizjimi vrtljaji. Od moci porabnikov segrevanje ni odvisno - kolikor energije ostane viska, se odvede na regulatorju. Torej vec kot porabimo stroma, manj se greje regulator.

Popravljeno . Popravil Zok
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Rogerg - Sej težavo imam s statorjem. Regler je OK. Je zanimivo ja, kako ima tuono čist drugje regler in s tem hlajenje. Tukaj imam pa s spodnje strani oklepa režo, kjer je zrak usmerjen čez regler.

@Zok - Me zanima, kako imata falco in futura to urejeno in če imata isto težavo s statorji? Drgač pa ja, jest sem se tud losal vseh rjaviih konektorjev in na novo speljal komplet žice do akumulatorja., pa očitno ni dost nucal. "Upam", da je vzrok odpovedi cenen kitajski stator in da bo zadeva z Rick's-ovim visoko temperaturnim statorjem boljš. Piše, da zdrži do 200°C, bomo videli...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, ProdriveR pravi:

"Upam", da je vzrok odpovedi cenen kitajski stator in da bo zadeva z Rick's-ovim visoko temperaturnim statorjem boljš. Piše, da zdrži do 200°C, bomo videli...

Zanimiva slika....

800px-IR_Lima_Deckel_original_Spannungsr

Apriliaforum...

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te slike pa forume sem jaz dve zimi nazaj študiral dan in noč :D  Pa sem mislu, da sem rešu težavo, pa očitno ni temu tako :( 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se vključim v debato imam podoben motor caponorda. Glede elektrike sem kar nekaj napora dal čez. Začel se je problem, ko se mi je v tujini stopi rjavi konektor od regulatorja bili so kapniki posledično mi ni vžgal motor prazen aku. Nakar sem bil v kontaktu z ostalimi caponordisti doma in po tujini so mi rekli naj odstranim konektor in scinim  žice skup. Potem mi je spet delalo ok. Vendar se se malo poglobil v ta štrom povem naprej, da nisem električar in bo mogoče povedal kaj narobe. Od italjanov sem  dobi ifo. da je dobro dodati dodatno maso od regulatorja  prej je povnil 13,6 - 13,8  z dodatno maso 13,8 - 14.2 in dodal sem še eno žic z vDSCF9887.thumb.JPG.16cbdc3abfb1fd772b202a0cd028a128.JPG

mesno varovalko na +. in vse konektorje odstrani in pocinil. Regulator se še vedno greje. Naslednji kora se kupil iz preventive regulator napetosti MOSFET ga ogradil dela in se ne greje temperatura nikoli večja od 60 polni konstantno 14,0 - 14-3 . Zmontiral sem si tudi voltmeter. Težav z el. ni več km pa prek 100 t.km 

DSCF1321.thumb.JPG.b138c766ac32cd2af190eb649781e020.JPG

Pred leti sem videl caponorda , ki je imel dodatno oljno hlajenje in ta možakar je tudi idejni mojster problemov z el. Malo se bo videlo na sliki dodatna cevka .

DSCF9139.thumb.JPG.5cfc0e270954d23da29e811b8b40a03e.JPG

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, ProdriveR pravi:

@speedfighttuning - dobr si to uštimu tuonota. Me pa zanima, zakaj misliš, da je moj regler  MOSFET in ne serijska (series) - vezava? Ker s tipom, ki izdeluje reglerje sem bil kar dost v kontaktu preko mailov in sem nekak kar prepričan, da je tudi mo regler series vezave. Sem pa bral, da dajejo gor tudi reglerje od SUZUKIJA DL1000 in je isto kul (pa še dosti cenovno ugoden). 

Me pa zanima, kako je z GEN1 mille, pa če bi pasu komplet na gen2 RSVR???

Regler od Suzukija DL1000 je MOSFET, SH847 je MOSFET...večina teh novejših reglerjev je MOSFET. Sicer pa SERIES ni mišljeno kot serijska vezava, pač pa tip regulatorja, princip kako regulator deluje. Tukaj maš opisane principe delovanja različnih tipov regulatorjev: https://www.elprocus.com/types-of-voltage-regulators-and-working-principle/ Naj dodam, da imata tako Tuono kot RSV Mille v originalu SHUNT type regulator ;)

GEN 1 mislim da ima malenkost ožji stator če se ne motim, sicer pa problem GEN 2 je premočno magnetno polje, torej je problem v rotorju ;) Od letnika 2009 dalje so ugrajevali rotorje s šibkejšimi magneti in so rešli težavo. Rick's stator v kombinaciji z dodatnim oljnim hlajenjem kot ga imaš in ustreznim regulatorjem bi mogu zdržat ;)

pred 1 uro, MiNa pravi:

Zanimiva slika....

800px-IR_Lima_Deckel_original_Spannungsr

Apriliaforum…

Točno od tega tipa iz tega foruma sem jaz kupil svoj regulator in kable za predelavo napeljave in zadevo zvezal na enak način kot jo je on. Naj dodam da se z original regulatorjem stator segreje tudi do 175 stopinj. Vse kar je nad 120 je absolutno preveč.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 hours ago, ProdriveR said:

 Me zanima, kako imata falco in futura to urejeno in če imata isto težavo s statorji?

Popolnoma enako kot gen.1 Mille, le da so regulatorji na razlicnih mestih - Falco v riti (za desno voznikovo ritnico), Futura pred levo voznikovo nogo pod oklepom. Ni nekega bajnega prepiha.

Futura ima ze konektorje odstranjene, Falco ima se vse kot novo - oba imata malenkost cez 40k km, letnik 2002 in 2003. Falco ima 400 W generator, Futura pa 470 W. Baje, da je tezava z mocnejsim tipom - kot je prej bilo povedano, zaradi premocnega magnetneja polja. Konektorji pa so tezava pri vseh.

Popravljeno . Popravil Zok
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gen1 naceloma nima tezav z elektriko. Stator je ok, regler je ok (na desni strani subframe pod zracno rezo) konektor pa je okrogel ful zadihtan in med cilindroma na varnem pred korozijo. Se ideja kako low budget predelati regler na prisilno hlajenje z racunalniskim ventilatorjem ki je vezan na pozicijske luci.

12633524_1654371141470825_3288413434388271633_o (1).jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čakam, da se mi lucky323 javi za stator, da pol razdrem in vidim kaj in kako. Res me firbec daje, kaj je tastarga zje*al ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, ProdriveR pravi:

Čakam, da se mi lucky323 javi za stator, da pol razdrem in vidim kaj in kako. Res me firbec daje, kaj je tastarga zje*al ? 

Lahko prideš iskat.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!