Jump to content
Najpomembnejši ukrep za preprečevanje širjenja okužbe z novim koronavirusom je, da zmanjšamo stike in ostajamo doma. ×
  • Sign Up
Sign in to follow this  
CAPIROMZY

Aprilia RSV Mille

Recommended Posts

NoGe

Jaz pa na žalost imam slabe novice. Lani ob menjavi olja sem dobil zlate ostružke na dnu kante. Popraševal sem okrog, vsi so rekli da ni možno, da je bila kanta umazana itd... Jaz sem olje nalil, se vozil, naredil 5000km, letos se je zgodba ponovila. Spet zlati osteužki na dnu kante. Motor deluje popolnoma normalno, brez kakršnih koli čudnih zvokov ali karkoli.

Lastnik sem 13 let, redno servisiran vsakih 3500 do max 5000km. Praktično 1x na leto. Ima pa 59.000km.

Kljub temu da deluje normalno nimam jajc se vozit. Če se karkoli zgodi med vožnjo ni lepa.

Najbolj se mi splača agregat zamenjat, tako da če kdo pozna koga ki ima kaj takega se priporočam.

Spodaj slikic... Lani je bila slika enaka.

IMG_20200110_094404.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
zundapp

Vozi dokler dela..zakaj rabiš jajca? Če bo imel namen ribnit se to ne zgodi hipoma, boš imel čas  stisnit sklopko oz. boš prej slišal, če imaš vsaj malo posluha za tehniko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant
18 hours ago, NoGe said:

Jaz pa na žalost imam slabe novice. Lani ob menjavi olja sem dobil zlate ostružke na dnu kante. Popraševal sem okrog, vsi so rekli da ni možno, da je bila kanta umazana itd... Jaz sem olje nalil, se vozil, naredil 5000km, letos se je zgodba ponovila. Spet zlati osteužki na dnu kante. Motor deluje popolnoma normalno, brez kakršnih koli čudnih zvokov ali karkoli.

Lastnik sem 13 let, redno servisiran vsakih 3500 do max 5000km. Praktično 1x na leto. Ima pa 59.000km.

Kljub temu da deluje normalno nimam jajc se vozit. Če se karkoli zgodi med vožnjo ni lepa.

Najbolj se mi splača agregat zamenjat, tako da če kdo pozna koga ki ima kaj takega se priporočam.

Spodaj slikic... Lani je bila slika enaka.

IMG_20200110_094404.jpg

 

    Obrni se na serviserja, cimprej. Bo manj skode, kot ce orenk zagrabi. Naj mehanik odpre, pogleda, potem se pa lahko odlocis ali menajt agregat ali popravljat. Aja, pa ne na servoiserja ki diagnosticira umazane kante...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica

Za pametn dnar bi lah od Jurkota dobil mašino, ki ima zariban drug cilinder.. mislim da ima dve ce ne celo tri na zalogi. Mogoče ima celo kaksno celo.

pa smotan vorasanje.. sej ob menjavi olja si spustil olje tudi iz “vijaka”? Mas original stator? 

 

Zgleda nisi edini.. je kar nekaj napisan na to temo. Nikjer pa ni napisan kaj bi lah blo.

To dej v google , pa bos dobil rezultate

gold dust in engine oil site:www.apriliaforum.com

Share this post


Link to post
Share on other sites
NoGe

Ja pogooglou sem že vse živo. Je pojav ja, tako na starih kot na magnesium. Nekaj tem je, nobena pa zaključena z rešitvijo  oziroma vzrokom. Tudi pri agregatih z zelo malo kilometri se pojavi.

Vijak popolnoma čist. Oziroma reees malo finega prahu ampak zanemarljivo.

Lani sem tudi razmontoral in opral hladilnik olja, cevi, tlačni senzor in zunanji karter. Pogledal se tudi sklopko če bo kaj videt pa je vse na mestu. Stator originalen, 8 let nazaj sem zamenjal to 'sklopko' zaganjač takoj ko je začela preskakovat. Zagoni brezhibni vedno.

Kakršno koli kopanje po agregatu pri mehaniku se ne splača. Po italiji se dobijo agregati za.500€ z okrog 30.000km. Res ni 100% sigurno kaj kupiš ampak ok... Malo tveganja. Zdej pa da bom dajal 1500€ za rihtanje tega agregata... Za 2000€ dobim pa cel motor drugi. Z motorjem sem zadovoljen, ampak je staro...

Sicer od Tuono je malo agregatou, po večini so od RSV, ampak je itak isti. Edino Caponord mislim da ima drugačne odmične če se ne motim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
7 hours ago, NoGe said:

Zdej pa da bom dajal 1500€ za rihtanje tega agregata... Za 2000€ dobim pa cel motor drugi. Z motorjem sem zadovoljen, ampak je staro...

Sicer od Tuono je malo agregatou, po večini so od RSV, ampak je itak isti. Edino Caponord mislim da ima drugačne odmične če se ne motim

Zajebana situacija. Ce kupis drug motor, a bos sam naredu transplantacijo? Na tvojem mestu bi jo dal odpret, ce je hud problem, se uzame drug motor, ce je majhna tezava, se ustima in sestavi. Pa ves kaj imas. 

Capo je bistveno bol svoh. Tud kompresijo ma precej nizjo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
13 hours ago, ukica said:

Za pametn dnar bi lah od Jurkota dobil mašino, ki ima zariban drug cilinder.. mislim da ima dve ce ne celo tri na zalogi. Mogoče ima celo kaksno celo.

 

Zal nima vec, je prodal vse v kompletu.

4 hours ago, Kugelschreiber said:

Capo je bistveno bol svoh. Tud kompresijo ma precej nizjo. 

Kompletno glavo ima drugacno - ventili, sesalni in izpusni kanali,...

Ob servisiranju si spuscal olje na obeh izpustih?

Jaz bi na tvojem mestu dal tole pregledati Marincu.

Jeba tole.

Share this post


Link to post
Share on other sites
NoGe

Vedno spustim olje na obeh vijakih. Tudi zato da pogledam magnet kaj se je nabralo.

Karkoli začnem s tem agregatom bo časovno dolga stvar. Razmišljam nabavit drug agregat da se lahko vozim. Med tem pa pogledam kaj se je s tem zgodilo. Drugače zgubim sezono... Ko zrihtam pa enega prodam. Pa še to uganko bom rešu s kje hodijo tej opilki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob
Ob 27. 1. 2020 ob 22:16, NoGe pravi:

Spodaj slikic... Lani je bila slika enaka.

IMG_20200110_094404.jpg

Umazana kanta, perhaps?

Share this post


Link to post
Share on other sites
NoGe
pred eno uro, Dr_Jakob pravi:

Umazana kanta, perhaps?

Lani sem vzel to v obzir in se vozu. Letos.pa sem kanto očistil da bi lahko jedel iz nje preden sem stoču olje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob
pred 56 minutami, NoGe pravi:

Lani sem vzel to v obzir in se vozu. Letos.pa sem kanto očistil da bi lahko jedel iz nje preden sem stoču olje.

Kakorkoli:

Se spomniš starega zlatega pravila: "Don't fix it, it it ain't broken."? No, to.

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop

"zlati opilki" ali "golden flakes" so ponavadi od obrabljenih drsnih lezajev ojnice, glavne gredi ali balanserja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
NoGe

Jajca se pravi...

No ben, drug agregat in potem mogoče rešim tega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
NoGe

Malo sem jezen ker sem praktično 1. lastnik, servisirano res več kot redno, nikoli na dirkališču in vedno ogret agregat pred resno vožnjo.

Res ne vem zakaj se je to zgodilo.

Ja sej lahko da ga bom zrihtal, časovni pa je prej kar transplantacija...

Edited by NoGe

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop

Odvisno koliko casa se vrti po tako obrabljenem lezaju. Ce je vse skupaj se v zacetni fazi je ponavadi gred ok. Mogoce je brusenje in vgradnja "debelejsih" lezajev ce obstajajo (za nekatere japonce ja, za Aprilie mislim da neobstaja) ali pa nanos "hardkroma". Je pa brusenje in hardkromanje zahteven postopek in se ponavadi nesplaca. Cenejse je dobiti rabljeno dobro gred. Obnavlja se ponavadi pri oldtimer specijalkah kjer so deli redki kot diamanti in moras popravit kar imas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Snečer
      Bo treba še kakšno prijavo narediti, generalno, na pravi naslov, da se jih spravi iz cest. Pa čim prej 37a člen aktivirat... Postavit kontrolne točke na cestah, pripravit palice, klasična barikada pa da vidimo potem junake.
    • DinDiin
      Motoristov je dons cel kup na cestah, pocelo je Ukrep za ostati doma, naj si pa kar zataknejo nekam.  Kdo zej kej gume menja? Moj vulkanizer je zaprt, pisda
    • thumper
      Od kje pa njemu slika? Je on slikal? Če je potem ga je treba stafat na polno..
    • thumper
      A niso rekli da ostane zimski cas
    • DAMI34
      Jelko a kršijo kak zakon? Recimo o zbiranju več kot 5 oseb?  Recimo o druženju oseb izven istega gospodinjstva? Jelko, a so parkirani avtomobili problem? Jelkooooo a si preveč kratkih ruknil? Jelko....na sliki ne vidim nič spornega.... Isto velja za vse, ki onanirajo ob sliki in delajo samomor.  Fajn je delat histerijo. Inteligentni pa vedo, kaj pomeni izolacija in izogibanje druženju. 
  • Similar Content

    • Maniac
      By Maniac
      Engine: Rotax 122 single cylinder 2-stroke. Aluminium cylinder with Nikasil liner. Fuel: Unleaded petrol. Bore x Stroke: 54mm 54,5mm Total displacement: 124,8cc Compression ratio: 12,5:1 Maximum power at the crank: 11 kW and 16 kW Maximum torque at the crank: 12.2 Nm @ 8000 rpm (11 kW) and 16 Nm @ 9750 rpm (16 kW). Fuel system: Dell’Orto VHST 28 carburettor. Ignition: Electronic CDI ignition. Starting: Kick start. Generator: 12V-180W Lubrification: Separate mixing with variable displacement, volumetric pump. Gear box: 6 speed. Ratios 1st 10/30 2nd 14/29 3rd 17/27 4th 19/25 5th 21/23 6th 22/21 Clutch: Multi-plate wet clutch. Primary drive: Helical gears. Ratio: 19/63. Final drive: Chain. Z 16 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (11 kW); Z 15 gearbox pinion, Z 45 rear wheel sprocket (16 kW). Frame: High strength steel frame with double trellis beam and double cradle. Detachable seat frame. Front suspension: 40 mm upside down hydraulic fork. Wheel travel 260 mm. Rear suspension: Steel swingarm. Hydraulic monoshock with piggy back cylinder. Wheel travel 270 mm. Brakes: Front brake 260 mm disc. Floating caliper with two parallel pistons. Rear brake 220 mm disc. Floating caliper with single piston. Wheels: Front wheel Aluminium, 3.00x17”. Rear wheel Aluminium, 4.25x17”. Tyres: Front tyre Pirelli Diablo, 110/70x17”. Rear tyre Pirelli Diablo, 150/60x17”. Dimensions: Overall length 2,165 mm. Overall width (at brake levers) 850 mm. Overall height (at mirrors) 1,390 mm. Seat height 870 mm. Wheelbase 1,480 mm. Dry weight: 115Kg Fuel tank capacity: 10 litres (including 1.3 litres reserve). Cooling: Liquid cooled. Intake: Reed valve. Maximum speed: 115 kph (11 kW); 120 kph (16 kW). Emissions: Euro 3 (11 kW and 16 kW). Other: Other characteristics Essential multifunctional instrument panel. Colour schemes Off Black
    • poggy
      By poggy
      mene pa zanima, če kdo kej ve o tem motorju?

      dans sm vozu mx 50, pa sm ful navdušen nad tem mopedom, sam je mal prepočasen.

      zanimajo me karakteristike motorja, kak se je voziti z močnejšo različico itd.







      P.S.: pred objavo sem uporabil iskalnik :D :D :D :D :D :D
    • mopedfan
      By mopedfan
      Zanima me ali imate izkušnje s tem motorjem?
      Me zanima ali ima ta motor kakašno serijsko napako a la Aprilia Pegaso in dihtunga glave...?

      Povsod ga označujejo kot dobro touring mašino. Tudi sam sem ga vozil in mi je všeč.
    • Zok
      By Zok
      torej, vprasanje leti predvsem na moj primer - Aprilia AF1 Futura, 125 ccm, 34 KS (25 kW) @ 11.300 rpm, veselje pa se neha ze pri 9.500-10.000??? zdi se mi da je svecka bol "bauga", k z eno staro NGK B10EG (k je predpisana za ta agregat), k je dala skoz ze vsega boga, in je totalka frdirbana, pa ne doseze vec ko 7.000... zdaj mam not B9EG, k tud ni ravno nova, niti ne vem kuk je stara, dobil sem jo z motorjem. zanima me, ce bi bilo kaj boljse, ce svecko menjam, slisal sem namrec za svecke, ki se na teh agregatih uporabljajo v dirkalne namene, agregat pa naj bi dosegel cez 13.000 rpm - je tu fora v svecki, ali v vzigalnem sistemu, nastavitvah predvziga, uplinjaca, itd??

      ja, se to: odkar kurim Castrol TTS se mi se ni zavrtel preko 10.500 rpm, ko sem imel pa Motorex Cross Power 2T (vem, malo cudno se slisi cross power v cestniku, a je slo) pa sem prestavljal pri 11.000, slo je pa tudi preko. je mogoce tudi TTS (delni) krivec za to, da se agregat ne zavrti preko 10.000??

      ne moti me to, da se masina ne vrti visje, moti me to, da mi pri prestavljanju iz prve v drugo prestavo nazaj zapre ventil v izpuhu (ta je odprt nad 7.700 rpm), zato bi rabil malo vec obratov - vsaj 1.500!
    • toxico
      By toxico
      kupil sem si tole.Bil naj bi letnik 94 kje naj izvem če je res.Prvo mi je nagajala prednja zavora spustil sem zrak dolil olje in zdaj prime ravno prav.Zanima če se se sploh še dobi kakšne rezervne dele nove.Kje bi dobil kakšno knjigo za ta motor.In še nekaj mi nagaja , ko je prižgan ne morem prestavit v neutralno oziroma zelo težko, ko ga ugasnem gre brez problema v nevtralno.Zanima me tudi tisti pokrov na rezorvarju za olje ali je to za celoten agregat ali za kaj drugega.Kakšno hlajenje ima voda olje ali...In kakšno olje naj kupim za agregat.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!