Prevtzer Objavljeno Marec 13, 2009 Opozori Objavljeno Marec 13, 2009 A je tale Akumulator za kej? Oz. ali je tale ali pa morda tale boljši? H V A L A
sesir Objavljeno Marec 13, 2009 Opozori Objavljeno Marec 13, 2009 Oz. ali je tale ali pa morda tale boljši? H V A L A Ta dva sta različna!In če eden paše drugi ne! Mislim,da moraš ti imet 9bs vsaj 03-04 ga ima in po spominu tudi '5-06 Ker je pomembno na kateristrani ima ker pol. Drugače pa sem zadnjega kupil v Brežicah za 50eu.Pred leti pa slabšo firmo.najcenejšega v Yogi za 35eu.Isti k...Sam da paše not!
Prevtzer Objavljeno Marec 13, 2009 Opozori Objavljeno Marec 13, 2009 Ta dva sta različna!In če eden paše drugi ne!Mislim,da moraš ti imet 9bs vsaj 03-04 ga ima in po spominu tudi '5-06 Ker je pomembno na kateristrani ima ker pol. Drugače pa sem zadnjega kupil v Brežicah za 50eu.Pred leti pa slabšo firmo.najcenejšega v Yogi za 35eu.Isti k...Sam da paše not! A po obliki so enaki, samo važno je na keri strani ma ker pol? Hvala
Prevtzer Objavljeno Marec 13, 2009 Opozori Objavljeno Marec 13, 2009 A po obliki so enaki, samo važno je na keri strani ma ker pol? Hvala Aha vidm da niso, grem mogoče dons mal po trgovinah pšogledat pa bom kr mere uzeu, al je CTX9-BS/YTX9-BS koda za obliko?
Prevtzer Objavljeno Marec 13, 2009 Opozori Objavljeno Marec 13, 2009 Aha vidm da niso,grem mogoče dons mal po trgovinah pšogledat pa bom kr mere uzeu, al je CTX9-BS/YTX9-BS koda za obliko? Sm pogledu, majo tud pr drugih firmah tak zapis oblike. Se opravičujem za monolog.
sesir Objavljeno Marec 13, 2009 Opozori Objavljeno Marec 13, 2009 (popravljeno) A po obliki so enaki, samo važno je na keri strani ma ker pol? Osnovna oblika je enaka!Važno na kateri strani ima pol in da je pravilno velik.Saj ti pišejo mere!In tvoj motor ima mislim L plus.Mislim,da ti ta paše!Saj poglej oznake na tvojem,ki je v motorju!klik tega si ti napisal. Popravljeno Marec 13, 2009. Popravil sesir
mihastopar Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 Povejte ali bi mogu 12V 12Ah akumulator v motorju preko kablov priklopljenih na avto v vsakem primeru štartat? Tudi če je aku. v motorju prazen?
trebor Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 Povejte ali bi mogu 12V 12Ah akumulator v motorju preko kablov priklopljenih na avto v vsakem primeru štartat? Tudi če je aku. v motorju prazen? Jaz sem že to počel in obratno tudi, ko je bil avtomobilski akumulator prazen. Samo sem pustil še nekaj časa kable gor. Ni bilo nobenih problemov. Čeprav raje poskrbim za akumulator preden se sprazni. LP Robert
soncnaup Objavljeno Marec 18, 2009 Opozori Objavljeno Marec 18, 2009 Čao, da spet vržem "pasjo bombico" ( ne samo kot PR prispevek - kot tudi nasvet forumašem ) : "Priključi in pozabi" ! Priključi CTEK polnilec - vzdrževalec brez filozofiranja, študiranja, načrtovanja in izdelovanja, pregovarjanja, dogovarjanja, kje in kaj je ceneje...v tujini ali domovini, pri uradnih ali "uradnih" zastopnikih od včeraj al' z interneta ( so pa cenejši, ker nima na zalogi - klikneš mu ( par € ) tako njemu kot drugemu s katerim sta zmenjena ), novih "padobrancih"...eh...saj nima smisla ! Kupi "ziher" in dobro z vso podporo ! 10 € gor ali dol. Pri "konjičku" za par tisoč EUR ni toliko...( no, tud' mi gledamo na vsak € ). V našo "obrambo" : lansko leto so nas "koštale" reklame v SLO za CTEK ( oz. našo firmo ) skoraj 4 jurje. Nekaj let bo trajalo, da se bodo vrnili... Forumaši : malo v razmislek glede konkurence in VAŠE varnosti ( in vloženega denarja ) si POGLEJTE VIDEO ...LINK : http://www.adriablue.net/main.php?showpage...p;page_c=1#1012 Poskušal bom dodati še nekaj informacij, če bom znal... Sej nisem tak ekspert...pa vendar je kar zanimivo brati... sem pripravljen pomagati z nasveti po mojih močeh. Še vedno z vami Eddie
gusti Objavljeno Marec 18, 2009 Opozori Objavljeno Marec 18, 2009 Tebi smo pa že enkrat razložili, kje so mali oglasi .... sam če si budalo, si pač budalo in bog ti pomagi. Ti delaš sam slabo reklamo za dobre polnilce! Pa še en dobronameren nasvet: Raje umakni besedi Lidl in Hofer dol iz svoje spletne strani. Da neboš jokal, ko se bo katera od teh firm spravila nate zaradi blatenja ali česa podobnega.
fricko Objavljeno Marec 18, 2009 Opozori Objavljeno Marec 18, 2009 Pozdravljeni! Da ne odpiram nove teme, bom kar tukaj vprašal, na yamahi R1 letnik 2005 mi je šel akumulator, kje bi dobil najugodneje akumulator, sedaj je bil tale akumulator od BANNER-ja YTX7A-BS (gelni). V trgovini pri pooblaščenem serviserju za yamaho sem bil pa me je vrglo skoraj na rit originalna baterija je 137€ kar se mi zdi malo pretirana cena.... Ne potrebujem originalne je dovolj konkurenčna, pa tudi neka ful huda firma ne rabi da je, skratka najbolj ugodna. lp
Guest Brumer Objavljeno Marec 18, 2009 Opozori Objavljeno Marec 18, 2009 (popravljeno) Pozdravljeni! Da ne odpiram nove teme, bom kar tukaj vprašal, na yamahi R1 letnik 2005 mi je šel akumulator, kje bi dobil najugodneje akumulator, sedaj je bil tale akumulator od BANNER-ja YTX7A-BS (gelni). V trgovini pri pooblaščenem serviserju za yamaho sem bil pa me je vrglo skoraj na rit originalna baterija je 137€ kar se mi zdi malo pretirana cena.... Ne potrebujem originalne je dovolj konkurenčna, pa tudi neka ful huda firma ne rabi da je, skratka najbolj ugodna. lp Jaz sem ga lani v Evrotonu plačal 47 EU za Kawasakija ER-6-N.Je bil pa navaden kislina je bila zraven in ga sam formiraš . :whistle: Ps:ko ga napolniš in zapreš je to akumulator popolnoma zaprt brez vzdrževanja. Popravljeno Marec 18, 2009. Popravil Brumer maco47 in Bremzer 2
fricko Objavljeno Marec 18, 2009 Opozori Objavljeno Marec 18, 2009 Jaz sem ga lani v Evrotonu plačal 47 EU za Kawasakija ER-6-N.Je bil pa navaden kislina je bila zraven in ga sam formiraš . :whistle: Ps:ko ga napolniš in zapreš je to akumulator popolnoma zaprt brez vzdrževanja. Spraševal sem v evrotonu, samo gelnega nimajo, rabil bi pa gelni, ker pri R1 je baterija pod kotom (ne stoji ravno) če bi vzel kislinsko bi se kislina polivala.
k0ci Objavljeno Marec 18, 2009 Opozori Objavljeno Marec 18, 2009 saj ti je napisal da ko ga napolniš in zapreš ga neprodušno zapreš in je brez vzdrževanja, samo napolniš ga s polnilcem če se slučajno izprazne, vode nikoli več ne dolivaš
sesir Objavljeno Marec 18, 2009 Opozori Objavljeno Marec 18, 2009 Pozdravljeni! Da ne odpiram nove teme, bom kar tukaj vprašal, na yamahi R1 letnik 2005 mi je šel akumulator, kje bi dobil najugodneje akumulator, sedaj je bil tale akumulator od BANNER-ja YTX7A-BS (gelni). V trgovini pri pooblaščenem serviserju za yamaho sem bil pa me je vrglo skoraj na rit originalna baterija je 137€ kar se mi zdi malo pretirana cena.... Ne potrebujem originalne je dovolj konkurenčna, pa tudi neka ful huda firma ne rabi da je, skratka najbolj ugodna. lp Kot ti je že koci napisal!Daj zanj max 50eu!Tud sam sem mel takega!Trenutno mam takega v skuterju kjer leži pa nima kaj bit!Pa ne samo to!Original je tak not! Verjetno je najceneje na klik
Guest Brumer Objavljeno Marec 18, 2009 Opozori Objavljeno Marec 18, 2009 saj ti je napisal da ko ga napolniš in zapreš ga neprodušno zapreš in je brez vzdrževanja, samo napolniš ga s polnilcem če se slučajno izprazne, vode nikoli več ne dolivaš Točno tako in sploh ni problem,če stoji malo pod kotom tam nekje do 30 stopinj,če je pa več potem bo pa res bolje polnjen z gelom,pa kaj toliko komplicira z ceno primirja naj ceno motorja in stroškov celoletne vožnje,pa bo ugotovil,da tudi gelov akumulator sploh ni drag!!! :headbang: Bremzer in maco47 2
sesir Objavljeno Marec 18, 2009 Opozori Objavljeno Marec 18, 2009 (popravljeno) sploh ni problem,če stoji malo pod kotom tam nekje do 30 stopinj,če je pa več potem bo pa res bolje polnjen z gelom, No,če je pa tako mi pa razloži zakaj potem imajo original suzuki burgman 250 in vsi ostali skuterji,ki imajo akumulatorje pod armaturko(tam so v ležečem položaju) te navadne not? Popravljeno Marec 18, 2009. Popravil sesir
Jure Objavljeno Marec 18, 2009 Opozori Objavljeno Marec 18, 2009 Kolikor so meni povedali pri Velogu (specializirana trgovina za akumulatorje) se lahko kislinske akumalatorje brez vzdrževanja montira v kakršnem koli položaju in mora bit ok..
Hornet Objavljeno Marec 18, 2009 Opozori Objavljeno Marec 18, 2009 Sam to verjetno velja samo za tiste akumulatorje ki so že tovarniško neprodušno zaprti oz zaliti s plastiko.
sesir Objavljeno Marec 18, 2009 Opozori Objavljeno Marec 18, 2009 Sam to verjetno velja samo za tiste akumulatorje ki so že tovarniško neprodušno zaprti oz zaliti s plastiko. Ta akumulator je bil in sedaj imam enakega v burgmanu in tudi popolnoma enakega sem imel v ninji 636!Tak je i gotovo! klik
fricko Objavljeno Marec 19, 2009 Opozori Objavljeno Marec 19, 2009 Ta akumulator je bil in sedaj imam enakega v burgmanu in tudi popolnoma enakega sem imel v ninji 636!Tak je i gotovo!klik ja sej lih takega si bom tudi nabavil. No najlepša hvala za pomoč. :) Lp
sesir Objavljeno Marec 19, 2009 Opozori Objavljeno Marec 19, 2009 ja sej lih takega si bom tudi nabavil. No najlepša hvala za pomoč. :) Lp 7 ima na drugi strani plus kot 9 tako,da ti vzami 7 :whistle:
Guest Brumer Objavljeno Marec 19, 2009 Opozori Objavljeno Marec 19, 2009 No,če je pa tako mi pa razloži zakaj potem imajo original suzuki burgman 250 in vsi ostali skuterji,ki imajo akumulatorje pod armaturko(tam so v ležečem položaju) te navadne not? Imam dva skuterja Honda in pri obeh v armaturi stoji akumulator pokonci(samo za informacijo),če pa bi ležal bi za moj skuter sigurno,ko bi bila potrebna menjava,kupil gel akumulator.Pač eni gledamo tudi na uporabnost in funkcionalnost ne samo na EU-rote!! :hmm: Ps:verjetno si bolj malo skuterjev videl,da nerečem vozil,(razen Suzukija) namreč jaz sem dozdaj v vseh skuterjih videl,da stojijo akumulatorji pokonci kar je tudi za normalno znamko samoumevno,če nedrži me pač ostali z ležečimi baterijami v skuterjih popravite!!!! :whistle: Bremzer in maco47 2
sesir Objavljeno Marec 19, 2009 Opozori Objavljeno Marec 19, 2009 Imam dva skuterja Honda in pri obeh v armaturi stoji akumulator pokonci(samo za informacijo),če pa bi ležal bi za moj skuter sigurno,ko bi bila potrebna menjava,kupil gel akumulator.Pač eni gledamo tudi na uporabnost in funkcionalnost ne samo na EU-rote!! :hmm: Ps:verjetno si bolj malo skuterjev videl,da nerečem vozil,(razen Suzukija) namreč jaz sem dozdaj v vseh skuterjih videl,da stojijo akumulatorji pokonci kar je tudi za normalno znamko samoumevno,če nedrži me pač ostali z ležečimi baterijami v skuterjih popravite!!!! :whistle: Sej ne rečem,da v katerih niso pokonci.V bistvu so bili v vseh motorjih pokonci ali malo postrani. In kaj je gelast bolj funkcionalen in uporaben?In to 3krat bolj kolk je razlike o ceni? V glavnem,če je original v ležečem navaden potem je sigurno lahko tak! Vozil sem jih veliko več kot pa videl kje in kako postavljen imajo akumulator,ker sem si jih malo lastil,so mi SS vseeno velik bolj pri srcu
Guest Brumer Objavljeno Marec 19, 2009 Opozori Objavljeno Marec 19, 2009 Sej ne rečem,da v katerih niso pokonci.V bistvu so bili v vseh motorjih pokonci ali malo postrani.In kaj je gelast bolj funkcionalen in uporaben?In to 3krat bolj kolk je razlike o ceni? V glavnem,če je original v ležečem navaden potem je sigurno lahko tak! Vozil sem jih veliko več kot pa videl kje in kako postavljen imajo akumulator,ker sem si jih malo lastil,so mi SS vseeno velik bolj pri srcu Nevem koliko ima smisla sploh stabo diskutirat.Če nebi bil gel akumulator "boljši! sigurno nebi bil trkrat dražji npr.nikoli nemore izcureti(tudi ne pri padcu)ali kakršni koli fizični poškodbi,je dosti bolj zdržliv(rok trajanja)pri normalnem vzdrževanju,pri polnenju ali praznenju neizhlapeva,pozimi ga daš brez problema na toplo,okolju prijaznejši, itd. :whistle: Bremzer in maco47 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se