Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Gregs

Priporočene objave

Živjo,

letos sem zmontiral 12V USB vtičnico, nekaj takega: https://www.aliexpress.com/item/4000603995303.html?spm=a2g0o.best.old-user.1.23a12c25zD7gp6&pdp_ext_f={"source_from":"channel","ship_from":"CN","sku_id":"12000016671393715"}

Zanima me, če imam lahko preko teh kablov akumulator priključen na vzdrževalec ali je boljše, da se vzdrževalec priklopi direktno na kleme akumulatorja? Presek kablov bi ocenil, da je kakšnih 0.75 mm2, mogoče celo 0.5 mm2. Hvala za mnenja.

Lep pozdrav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozabi na usb vtičnico, ker je le ta namenjena, da 12 V pretvori v 5 V. Polnjenje akuja pa poteka pri 12-14 V, za kar bo potrebna nova instalacija najbolje kar na kleme akumulatorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Tomaz321 pravi:

Živjo,

letos sem zmontiral 12V USB vtičnico, nekaj takega: https://www.aliexpress.com/item/4000603995303.html?spm=a2g0o.best.old-user.1.23a12c25zD7gp6&pdp_ext_f={"source_from":"channel","ship_from":"CN","sku_id":"12000016671393715"}

Zanima me, če imam lahko preko teh kablov akumulator priključen na vzdrževalec ali je boljše, da se vzdrževalec priklopi direktno na kleme akumulatorja? Presek kablov bi ocenil, da je kakšnih 0.75 mm2, mogoče celo 0.5 mm2. Hvala za mnenja.

Lep pozdrav.

Še to: Če si jo priklopil direktno na akumulator, ti ga bo scuzala, če bo motor nekaj časa stal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot je rekel Joker, prekini kable in dodaj še eno stikalo lahko tik ob vtičnico. Če delaš to lahko dodaš še en mali konektor za 12v na katerega potem lahko uporabiš za vzdrževalec. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@raza: ne bi polnil direktno preko usb, ampak da bi + in - kabel snel iz fastona na usb-ju in preko teh kablov priklopil na polnilec.

slika.jpg.e84a8afe76851398b1e51ba31646706f.jpg

@joker: pardon, sem dal samo primer, drugače ima usb charger tudi ON/OFF stikalo, sem poiskal:  https://www.aliexpress.com/item/33045578702.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.7d7b4c4dOJHjtl

Sem se pa v prvo za 'j'.. in naročil takega brez on/off.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se boš ravnal po nasvetih. Je še najbolje, da "pojačaš" kabel do "razcepa" . Drugače pa odvisno kakšen polnilec imaš.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lojz ma direkt za cytec povezavo..samec samica

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Na moji CBF1000 sem zamenjal 20 novembra 2021  akumulator, vgradil sem litijevega, ki ima najmanjše samopraznjenje... no 2x se je sam spraznil brez, da bi bilo karkoli vključeno na motorju. V roku 14 dni.

Vse sem premeril in porabnikov ni. Poleg motorja imam na akumulator še priključene ogrevane ročke in alarm (oboje izključeno).

Kakšna ideja predno akumulator reklamiram pri prodajalcu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš aku odklopljen je potreben reklamiranja. Če pa je priklopljen pa ti ga prazni potem ga prvo odklopi, da res izključiš porabnike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

32 minutes ago, a-lex said:

Na moji CBF1000 sem zamenjal 20 novembra 2021  akumulator, vgradil sem litijevega, ki ima najmanjše samopraznjenje... no 2x se je sam spraznil brez, da bi bilo karkoli vključeno na motorju. V roku 14 dni.

Vse sem premeril in porabnikov ni. Poleg motorja imam na akumulator še priključene ogrevane ročke in alarm (oboje izključeno).

Kakšna ideja predno akumulator reklamiram pri prodajalcu?

plus to da imajo litijevi manjše kapacitete kot klasični, načeloma ti ponudijo ekvivalent moči zagonskega toka, in ne ekvivalent kapacitete. (verjetno sem malo narobe napisal, me bo že kdo popravil, ki se spozna), zato se ti bodo ob "isti porabi v mirovanju" prej spraznili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 17. 1. 2022 ob 18:06, a-lex pravi:

Na moji CBF1000 sem zamenjal 20 novembra 2021  akumulator, vgradil sem litijevega, ki ima najmanjše samopraznjenje... no 2x se je sam spraznil brez, da bi bilo karkoli vključeno na motorju. V roku 14 dni.

Vse sem premeril in porabnikov ni. Poleg motorja imam na akumulator še priključene ogrevane ročke in alarm (oboje izključeno).

Kakšna ideja predno akumulator reklamiram pri prodajalcu?

sem ti odgovoril v drugi temi, kjer sprašuješ isto...

 

Ob 17. 1. 2022 ob 18:14, SAR-Solo Adventure rider pravi:

Če imaš aku odklopljen je potreben reklamiranja. Če pa je priklopljen pa ti ga prazni potem ga prvo odklopi, da res izključiš porabnike.

ne drži, Lixx akuji imajo zaščitna vezja, zato je lahko izhod 0V čeprav je aku povsem ok, to samo preprečuje uporabo če je preveč prazrn. Napolni se praktično v 5 min, s pravim polnilcem seveda

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem tudi jaz ze spravil mojega na 0,0 V - zasilni izklop, da se prepreci unicenje. Tudi "pametni" polnilec ga ne zbudi, ker ne zazna napetosti. Nekaj sekundni priklop na kleme (ali "butast" polnilec) ga prebudi, in po nekaj minutah polnjenja ima povsem dovolj moci, da motor normalno zazene. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Moja Honda je shujšala za 2 kg in zaenkrat enako lepo vžiga. CCA je isti, kapaciteta litije baterije pa skoraj 4x manjša. Me prav zanima, če bo tudi naslednjo pomlad vžgala iz prve.

Če komu pride prav moj 3 leta star svinčev aku, ga podarim.

 20220518_001916.thumb.jpg.28cda4569fcb32bfbc81ff77c08a1b16.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

haha, Grega, light and fast ;) tudi tu

jaz si ravno zaradi te manjše kapacitete ne upam naredit tega koraka. Poročaj kako bo z uporabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, nejc74 pravi:

jaz si ravno zaradi te manjše kapacitete ne upam naredit tega koraka. Poročaj kako bo z uporabo.

...a meni pa ne verjameš....   :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, Zivnorc said:

...a meni pa ne verjameš....   :D

 

verjamem, ampak da si ustvarim lastno mnenje rad prisluhnem večim virom. Ti si se napisal nekaj o prednostih (zagonski tok), lahko dopolniš se, ce si opazil kakršnekoli spremembe pri uporabi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, nejc74 pravi:

verjamem, ampak da si ustvarim lastno mnenje rad prisluhnem večim virom. Ti si se napisal nekaj o prednostih (zagonski tok), lahko dopolniš se, ce si opazil kakršnekoli spremembe pri uporabi.

Nobenih sprememb pri uporabi.... edino kar je, da motor hitreje kresne, ker ima večji zagonski tok.

Zadnjič sem se po dolgem času hote peljati, pa se mi je aku izpraznil.... imam neke porabnike gor, pa ga počasi scuza.... Ampak ima LiIon aku integrirane balanserje in varovalo proti izpraznjenju... 

Sem ga samo "zbudil " z drugim akumulatorjem in priklopil Hofer polnilnik za par minut, pa mi je normalno vžgal.

Imam napeljan kabel direktno iz akuja za take stvari s priključkom pod zadnjim zicom.. pa nanj priklopim ali polnilnik...kompresor....da ni treba odmontirat pol motorja, da prideš do akuja...

.... zadnjič sem imel defekt na Jadranki, sem komot napolnil gumo z 12V kompresorčkom... pa mi je motor potem normalno vžgal.

Tiste 4 Ah je za moje pojme in potrebe povsem dovolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 minutes ago, Zivnorc said:

.... zadnjič sem imel defekt na Jadranki, sem komot napolnil gumo z 12V kompresorčkom... pa mi je motor potem normalno vžgal. Tiste 4 Ah je za moje pojme in potrebe povsem dovolj.

Tale del je oni, zaradi katerega imam pomisleke, težave na poti in obremenitev akkuja z drugimi porabniki ob mirovanju. Plus to, da gre za enovaljnik 650cmm, ki zahteva veliko od akkuja ob kurbljanju in rad crkuje ko je mrzel :) na prvi po-zimski voznji sem spraznil utrujen akku na 500 metrov vožnje od garaze do bencinke,je bilo več zaganjanja, kot vožnje.

jaz moram poiskati nekaj ekvivalentnega ytz10s, mislim da vec kot 4Ah itak ni mozno dobit v teh dimenzijah

btw. hvala za porocilo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Zivnorc pravi:

...a meni pa ne verjameš....   :D

 

točno tebi sem verjel in zato ga nimam. :D

Raje vidim, da navaden accu začne postopoma umirat, kot pa imeti liion oziroma superdupr takega, ki kar naenkrat crkne.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... jaz pa raje krajši čas s trdim seksam... kot malo dlje z napol mehkim....    :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Zivnorc pravi:

... jaz pa raje krajši čas s trdim seksam... kot malo dlje z napol mehkim....    :P

sam kdo bo večkrat, jz al ti :P

ne resno, ravno ta informacija me je odvrnila od zamenjave, ker običajno se pri navadnih accujih vidi, da izgublja dušo, kar je znak menjaj me. sploh sedaj, ko majo vsi motorji tudi informacijo o napetosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!