Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Gregs

Priporočene objave

....ekola...ravnokar se ukvarjam točno s tem.

Lotam skupaj LiFe akuje z balanserjem (BMS) za v Tomosa.

20221123_164530.thumb.jpg.e31a0f4c65ae43d681447ebbbf4e14cc.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zivnorc, tistale pasta za lotanje je za žlebove, slej ko prej ti bo kislina v njen pojedla žice in kontakte. Oglasi se ti bom dal mal "prave žavbe" za tole lotat 😉

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...hja...nekateri zagovarjajo tvojo teorijo...drugi pa pravijo, da je čisto o.k....

Imam tudi tole

1669226350570111060580995893305.thumb.jpg.c72bc54696f8c364afcdf1cafd39109e.jpg

..pa nimam nekih izkušenj, da bi bilo kaj bolje zaradi tega.

...ekola...poiskal stare NiMh celice, kjer sem sigurno uporabil Cinol pasto...pa še ni odpadlo...pa je staro vsaj 15 let...16692265628159006434213547577394.thumb.jpg.291bf03c5cf75cbcf007e346e9cda800.jpg

verjamem pa da profi štromarji-elektroniki uporabljate kaj boljšega...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sploh nikoli ne uporabljam cin paste za čiste kontakte, samo če je že oksidirana žica jo malo namočim v pasto... Ki ne vem kakšna je neka v rdeči posodici ki sem jo dobil v srednji šoli.. 🤣 

  • Všeč mi je 1
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič vožena Yuasa je verglala 2015-2019. 4 sezone, konc '19 je že parkat zajokala.  2020 InTact gel, precej več vožen in pogosto prikoplen na vzdrževalc, je zajokal že letos.  3 sezone? Pr teh cenah ne bom vec kupil InTacta. 
 

 

 

6026BCF7-3B61-488A-B337-3DCDB892ADE9.jpeg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tukaj sem jaz kupil li-ion-skega.

10€ poštnine (minus 2,5% popusta) , v slabem tednu je bil "doma" (so bili še prazniki vmes) ...

Baje je bolj vzdržljiv (to so mi zagotavljali tukaj) , definitivno pa je občutno lažji.

https://www.motorsportgoetz.com/Battery-Lithium-Ion-YTX14-BS-LITX14HQ-Motorcycle-ATV-Scooter-Battery-Race-Lightweight-High-Power

lp

ps. ne štekam ravno "politike" tega prodajalca, ampak enaki aku-ji, za "kao" druge firme motorjev imajo različne cene.

Evo isti za bmw je 80€

https://www.motorsportgoetz.com/Battery-Lithium-Ion-BMW-F-800-GS-YTX14-BS-LITX14HQ-Race-Lightweight-High-Power

Popravljeno . Popravil franc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, franc pravi:

....sem jaz kupil li-ion-skega.

 

 

 

Čestitke..  :D     (malo v hecu malo zares..  :P  , ker so fantje še vedno nezaupljivi glede nabave teh akujev...  :P , ko jih prepričujem, da je "boljši" proti Pb akuju)

Inn?!? ... kako ti kresne mašinko?... je starter dosti bolj samozavesten, ko pritisneš na gumb?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bistvene razlike ne opazim (razlika seveda je, ker je "stari" rahlo oslabel) . Sem pa še v fazi odpravljanja problemov s TPS-om, tako da kaj več potem.

Teža pa je "impresivna" , imaš občutek, da so ti poslali prazno škatlo.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

zanimive iskušnje:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si kaj pogledal letnice?

2005 ga tudi jaz ne bi kupoval, ampak tehnologija je šla naprej in cene dol.

Mnenja so sedaj precej drugačna.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moje zkušnje so pozitive kljub temu, da sem bil presenečen, da je nazivno "zdržal" samo mesec. S tem mislim, da je potem pamet v akumulatorju odklopila izhod in je bila napetist 0,0V in jasno motor ni startal.

Priklop na polnilec je naredil čudež v 10 min (toliko da sem se oblekel) in je pri startu skoraj poletel 🤣🤣

Definitivno bi ga ponovno izbral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Bi za zajebancije ob vžigu lahko bila kriva baterija? Situacija se dogaja čisto naključno. 1x vžge, drugič heca, pridem domov, pa spet vge. Zadevo sem posnel v razmaku 15 minut. Ko se zgodi slab zagon, se pojavi tudi lučka za immobilajzer, ki potem izgine, ko normalno vžge.

Napetost baterije je vidna na armaturki. Baterija ima 1 leto, moped 9500km.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Kawasakiju VN900 mi je med vožnjo spraznilo akumulator in ga nisem mogel več zagnati. Po zagonu s kabli je imel pri prostem teku napetost cca 14,4 V, ko pa sem navil gas, pa je napetost padla na cca 13,8 V. Je to normalno ali je alternator fuč?

Lani sem imel podobno situacijo (prazen aku med vožnjo), pa sem doma razdrl usmernik in meril napetosti med posameznimi fazami pred in za usmernikom, pa je bilo vse v redu. Potem je bilo vse leto v redu. Sumil sem vlago v kontaktih usmernika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@DAMI34

mislim, da je aku adijo.....kapacitete ni in se ti vse zruši, ko V pade pod določeno mejo

 

lahko pa daš premerit aku ( pod obremenitvijo seveda) pa boš takoj vedel kje si

 

vsak avto/moto električar bi moral to imeti oz kaka prodajalna, ki se ukvarja z akumolatorji

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 3/19/2023 at 11:59 AM, Darko3g said:

Na Kawasakiju VN900 mi je med vožnjo spraznilo akumulator in ga nisem mogel več zagnati. Po zagonu s kabli je imel pri prostem teku napetost cca 14,4 V, ko pa sem navil gas, pa je napetost padla na cca 13,8 V. Je to normalno ali je alternator fuč?

Lani sem imel podobno situacijo (prazen aku med vožnjo), pa sem doma razdrl usmernik in meril napetosti med posameznimi fazami pred in za usmernikom, pa je bilo vse v redu. Potem je bilo vse leto v redu. Sumil sem vlago v kontaktih usmernika.

Verjetno peša reg/rec. Ko je stator zares shodil, enostavno ni bilo nikoli dovolj voltov. Ko je crknila samo ena faza, je bila voltaža OK, in se z obrati višala, če nisem užgal luči. Ob užgani luči je voltaža padla na 12,x.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, Kugelschreiber pravi:

Verjetno peša reg/rec. Ko je stator zares shodil, enostavno ni bilo nikoli dovolj voltov. Ko je crknila samo ena faza, je bila voltaža OK, in se z obrati višala, če nisem užgal luči. Ob užgani luči je voltaža padla na 12,x.  

Bom premeril in preveril. Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 19. 3. 2023 ob 20:23, Gricko pravi:

@DAMI34

mislim, da je aku adijo.....kapacitete ni in se ti vse zruši, ko V pade pod določeno mejo

 

lahko pa daš premerit aku ( pod obremenitvijo seveda) pa boš takoj vedel kje si

 

vsak avto/moto električar bi moral to imeti oz kaka prodajalna, ki se ukvarja z akumolatorji

bo menjano v sklopu garancije, hvala za odgovor. Pa nisem edini s tem problemom, jih je kar nekaj prijavilo isto napako v FB grupi Husa901. Moteče/zmoteče je to, da je voltaža nad 12V, potem pa vklop funkcije immobilaizer error, kar je sicer posledica, ne pa vzrok. Ker pa je moped nov, vsak pomisli na problem immobilaizerja. (komunikacija ključ moped)

Zanimivo tudi, da se informacija o "lov battery" izpiše šele, ko je napetost 11,8 ali manj. Problem je pa že pri 12,3V.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 19. 3. 2023 ob 11:59, Darko3g pravi:

Na Kawasakiju VN900 mi je med vožnjo spraznilo akumulator in ga nisem mogel več zagnati. Po zagonu s kabli je imel pri prostem teku napetost cca 14,4 V, ko pa sem navil gas, pa je napetost padla na cca 13,8 V. Je to normalno ali je alternator fuč?

Lani sem imel podobno situacijo (prazen aku med vožnjo), pa sem doma razdrl usmernik in meril napetosti med posameznimi fazami pred in za usmernikom, pa je bilo vse v redu. Potem je bilo vse leto v redu. Sumil sem vlago v kontaktih usmernika.

Danes sem vzel akumulator ven in ga nesel testirat pod obremenitvijo.
Res je že star (9 let) in bolj slab, ni pa še čisto zanič. Mu pade napetost, ampak ne čisto. Vsekakor bom nabavil novega (gledam Saito gel iz Louisa za 40 €)+ kavcija ampak pri nas so geli bistveno dražji.

Vsi pravijo, da je gel bolj vzdržljiv, zdi pa se mi, da sem slišal nekaj o občutljivosti.

Kaj menite?

Vsekakor pa moram premeriti še alternator in regler.

Pa verjetno bom kupil prikazovalnik napetosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 48 minutami, Darko3g pravi:

Danes sem vzel akumulator ven in ga nesel testirat pod obremenitvijo.
Res je že star (9 let) in bolj slab, ni pa še čisto zanič. Mu pade napetost, ampak ne čisto. Vsekakor bom nabavil novega (gledam Saito gel iz Louisa za 40 €)+ kavcija ampak pri nas so geli bistveno dražji.

Vsi pravijo, da je gel bolj vzdržljiv, zdi pa se mi, da sem slišal nekaj o občutljivosti.

Kaj menite?

Vsekakor pa moram premeriti še alternator in regler.

Pa verjetno bom kupil prikazovalnik napetosti.

zdaj vodo dolivaš v klasičnega? :)

glej yuasa, agm aku, ga sam formiraš in bo

pa ne za 40 kupit, boš hitro še enkrat kupil

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Darko3g pravi:

Danes sem vzel akumulator ven in ga nesel testirat pod obremenitvijo.
Res je že star (9 let) in bolj slab, ni pa še čisto zanič. Mu pade napetost, ampak ne čisto. Vsekakor bom nabavil novega (gledam Saito gel iz Louisa za 40 €)+ kavcija ampak pri nas so geli bistveno dražji.

Vsi pravijo, da je gel bolj vzdržljiv, zdi pa se mi, da sem slišal nekaj o občutljivosti.

Kaj menite?

Vsekakor pa moram premeriti še alternator in regler.

Pa verjetno bom kupil prikazovalnik napetosti.

Tole pri tebi je mogoče več stvari, jaz bi prvo menjal AKU ( sploh če je že star kot praviš), potem pa bi gledal, kako se polni.

Meni je na Hondi 2x odletelo navitje in obakrat sem se lahko vozil ( pri višjih obratih je polnilo ravno zadosti), ko sem imel na poti več semaforjev ( prosti tek) pa se je pojavil problem, ker ni polnilo.

V  "idle" je polnilo  pod 10V - dejansko ni polnilo, pri 3K obratih ali več pa je dalo od sebe nekih 13,5V- obakrat je bilo eno navitje prebito.

Velikokrat je vzrok za okvaro alternatorja kriv slab AKU, ki sili alternator v stalno polno delovanje ( ker se AKU ne napolni, če je prebit še huje)

......

Torej najprej nov aku in potem glej, koliko / kako ga polni

13,8V je načeloma dosti, čeprav dandanes so polnilne napetosti bolj pri 14,4 pa vse do 15V

Če pa polni pod 13.8 pa sigurno ni ok alternator ( ponavadi navitje) ali nad 15 ( ponavadi regler)

 

.....

Še glede akumolatorja, predno kupuješ GEL se dobro pozanimaj, ker kolikr vem, imajo AKUji različne polnilne napetosti in previsoka napetost mu NE odgovarja in ga prehitro uniči

In če se ne motim imajo GELi nižjo predpisano polnilno napetost ( okoli 14V , nad tem se uničuje), medtem, ko ima AGM primerno polnilno cca 14.4, ( nad  cca 14.8 ali več se mi zdi, pa ga že uničuje)

Zato se tudi GEL verjetno ni obnesel @Kugelschreibersaj ponavadi  "novejši" motorji polnijo z 14,4V kar je za GEL preveč in ga uniči

Cifre pišem malo iz glave in niso 100%, sem pa siguren, da se GEL polni z manjšo napetostjo in če je napetost malo previsoka, ga že uničuje

AGM pa je podobno kot navaden in dopušča malo  višje napetosti in je bolj primerna za motorje/avte

 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na tem linku od @Quest sicer za GEL piše 14.2-14.4

ma poglej še malo po netu, povsod piše da ga vse nad 14,2 uničuje in da navaden alternator ni primeren za polnjenje GEL akuja.

Druga stvar je, če je  alternator in njegovo polnjenje prilagojeno GEL tipu akuja

 

jaz GELa ne bi dajal v motor / avto razen v primeru, če je GEL original, potem pa AGM ni ok, ker bo premalo polnjen

Popravljeno . Popravil Gricko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!