Jump to content
Najpomembnejši ukrep za preprečevanje širjenja okužbe z novim koronavirusom je, da zmanjšamo stike in ostajamo doma. ×
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Gregs

Akumulator, akumulatorji

Recommended Posts

Brrrm

In ne pozabiti na velikost (širina, dolžina, globina), da bo potem šel v predvideni prostor.

Poglej na spletne strani kakšnega proizvajalca, ena je tukaj in si najdi akumulatorček tvojega srca.

Nato pa v trgovino in prični težiti. Za Trgoavto vem, da prodaja Fiammove akumulatorje za motocikle in za skuterje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BaTeMaN

Evo čuda:

ako1zzr250.jpg

Mere: 110mm x 65mm x 130mm (Širina x Debelina x Višina)

Nazivna napetost in kapaciteta: 12V/8Ah

Položaj v motorju je takšen!

ako2zzr250.jpg

Drugih podatkov ne vem. Sem pa iz Štajerske.. prosim, če kdo pomaga, kje bi ga našel.. ali pa mi pove, še kak nasvet. AKO je zanič. :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites
pero

Ej jest bi sam en neumesen komentar prlimal!!!!

Zelo lepa namestitev nalepke za registracijo!!! :o :P :D :) :rolleyes: <_<

Ciao,by Pero

Edited by pero

Share this post


Link to post
Share on other sites
transalp
Drugih podatkov ne vem. Sem pa iz Štajerske.. prosim, če kdo pomaga, kje bi ga našel.. ali pa mi pove, še kak nasvet. AKO je zanič. :mellow:

Torej: stara baterija "Yuasa YTX7L-BS" (je kapaciteta res 8Ah ali le 6Ah?) spada v kategorijo baterij, ki elektrolit vežejo v "tkanje" iz steklenih vlaken. Ko je nova baterija napolnjena z elektrolitom (aktivirana), se ta "veže-vpije" v omenjeno strukturo. Pri tem tipu baterije ne prihaja do izgube vode, zato ni potrebno vzdrževanje (dolivanje vode), elektrolit pa se tudi ne more razliti. Malce več o tem je tule:

Yuasa baterije brez vzdrževanja

Tule je še Yuasina uradna stran, kjer lahko poiščeš vse podatke o svoji bateriji:

Yuasa - iskanje baterij

Svetujem ti, da vsekakor spet kupiš enak tip baterije, to je "zaprta baterija brez vzdrževanja". Yuasa je precej draga, pa še težko jo je najti (v LJ je za vprašati npr. v Gami ali Samingu, oboje v BTC). Najbolje, da vprašaš pri Trgoavtu za Fiamm baterijo, če obstaja ustrezen model. Fiamm ima v programu zaprte baterije, kjer dobiš zraven poseben elektrolit v ampulah. Kot sem že prej napisal, bodi pozoren na nazivno napetost, kapaciteto, dimenzije in položaj priključkov (v tvojem primeru plus na desni).

Edited by transalp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gugo

Ena mal umestna.....(sej ne delam glih reklame :unsure: )

U "leclerku" majo eno akcijsko ceno za akumulator...mislm da je 4Ah....pa cist en drobiz....ene 2.500 sit....aja....pa sam 6 mesecev garancije :blink:

LP

Gugo B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

4Ah je malo malo za motorcikel, za skuter pa dovolj.

(če imaš vozilce samo za pol leta registrirano, je garancije ravno dovolj. naslednje leto pa novega, saj 11 € ni ravno nek velik denar :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites
BaTeMaN

Hvala vsem za pomoč. Mislim, da se bom sedaj znašel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Unknown

mene pa zanima kje prodajajo akumulatorje za motorje? moj je ze tolk fertik da ce se ustavim na kriziscu mi motor crkne, racunalnik se pa resetira. Pol pa ne vem za kolk km mam se bencina :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lupek

Jest bi pa prašou zakej je sploh treba akomulator polnit pozimi. Jest tega pač nisn vedu tak de me zanima še kej sn z tem uniču :(

Je pa res de sn se z mojo endurco usake tok cajta vozu tud pozimi. Tak de motor ni bil več kot 1 mesc v garaži.

Pa prosn ne me napast zarad vprašanja. Vsi smo enkrat začetniki :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
MARJA
mene pa zanima kje prodajajo akumulatorje za motorje? moj je ze tolk fertik da ce se ustavim na kriziscu mi motor crkne, racunalnik se pa resetira. Pol pa ne vem za kolk km mam se bencina :)

Preberi poste na tej in prejšnji strani. Kar nekaj prodajalcev je omenjeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
transalp
Jest bi pa prašou zakej je sploh treba akomulator polnit pozimi.  ...

Je pa res de sn se z mojo endurco usake tok cajta vozu tud pozimi. Tak de motor ni bil več kot 1 mesc v garaži.

Vsak akumulator ima določeno električno samopraznjenje, ki je odvisno od več dejavnikov, kot so vrsta in izvedba akumulatorja, temperatura, starost oz. izrabljenost itd. Pri svinčevih akumulatorjih velja groba ocena, da je samopraznjenje reda 1% kapacitete akumulatorja na dan. Svinčevim akumulatorjem škoduje shranjevanje v električno izpraznjenem stanju, za razliko od npr. nikelj-kadmijevih, ki jih je priporočljivo shranjevati v izpraznjenem stanju. Nove svinčeve akumulatorje zato skladiščijo v suhem (neaktiviranem) stanju, z elektrolitom pa jih napolnijo pred prodajo. Po polnitvi z elektrolitom je akumulator načeloma tudi električno poln, čeprav se za dosego polne kapacitete vsekakor priporoča začetno nekajurno polnjenje z majhnim tokom.

Z električnim praznjenjem svinčevega akumulatorja se začne na njegovih ploščah izločati žveplo. V skrajnem primeru, ko je akumulator povsem izpraznjen, zato rečejo, da je "sulfatiran". Plošče obeh polov, pozitivnega in negativnega, so takrat prekrite z žveplom, proces pa je načeloma ireverzibilen - akumulatorja se torej v veliki večini primerov ne da "odsulfatirati", vsaj ne v takšni meri, da bi spet pridobil polno (nazivno) kapaciteto. V določeni meri se da temu izogniti z izboljševanjem zgradbe in "kemije" akumulatorjev, obstajajo pa tudi posebni elektronski osveževalniki, ki naj bi v nekaterih primerih s pulznim (pulzno-refleksnim) električnim vzbujanjem zmogli vsaj delno odpraviti sulfatiranost.

Glede na kratkotrajno mirovanje tvojega motorja in vmesne zimske vožnje sem prepričan, da nisi na akumulatorju naredil nikakršne škode. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jasa
Jest bi pa prašou zakej je sploh treba akomulator polnit pozimi.  ...

Je pa res de sn se z mojo endurco usake tok cajta vozu tud pozimi. Tak de motor ni bil več kot 1 mesc v garaži.

Vsak akumulator ima določeno električno samopraznjenje, ki je odvisno od več dejavnikov, kot so vrsta in izvedba akumulatorja, temperatura, starost oz. izrabljenost itd. Pri svinčevih akumulatorjih velja groba ocena, da je samopraznjenje reda 1% kapacitete akumulatorja na dan. Svinčevim akumulatorjem škoduje shranjevanje v električno izpraznjenem stanju, za razliko od npr. nikelj-kadmijevih, ki jih je priporočljivo shranjevati v izpraznjenem stanju. Nove svinčeve akumulatorje zato skladiščijo v suhem (neaktiviranem) stanju, z elektrolitom pa jih napolnijo pred prodajo. Po polnitvi z elektrolitom je akumulator načeloma tudi električno poln, čeprav se za dosego polne kapacitete vsekakor priporoča začetno nekajurno polnjenje z majhnim tokom.

Z električnim praznjenjem svinčevega akumulatorja se začne na njegovih ploščah izločati žveplo. V skrajnem primeru, ko je akumulator povsem izpraznjen, zato rečejo, da je "sulfatiran". Plošče obeh polov, pozitivnega in negativnega, so takrat prekrite z žveplom, proces pa je načeloma ireverzibilen - akumulatorja se torej v veliki večini primerov ne da "odsulfatirati", vsaj ne v takšni meri, da bi spet pridobil polno (nazivno) kapaciteto. V določeni meri se da temu izogniti z izboljševanjem zgradbe in "kemije" akumulatorjev, obstajajo pa tudi posebni elektronski osveževalniki, ki naj bi v nekaterih primerih s pulznim (pulzno-refleksnim) električnim vzbujanjem zmogli vsaj delno odpraviti sulfatiranost.

Glede na kratkotrajno mirovanje tvojega motorja in vmesne zimske vožnje sem prepričan, da nisi na akumulatorju naredil nikakršne škode. B)

V primeru , da ne bi poznal dveh dejavnikov bi rekel, da NABIJAŠ !

1 ) če ne bi poznal tvoje strokovnosti

2 ) če ne bi kar nekaj let delal v fabriki svinčenih akumulatorjev

B) B) :o

LP Jaša, Honky

PS.: saj ne boš zameril, če te bom kdaj poimenoval elektro leksikon?!? :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
VETER

Kupil nov aku. za ZX9, originali je bil 10Ah, sedaj pa imam 12Ah z istimi merami od FIAM za 15.000sit ;)

Zdržal je skoraj 6 let. Glede na to, da ga nisem polnil čez zimo razen kolikor je občasno delal motor je to verjetno kar ok. Je pa res, da aku ni bil nikoli pod 0C.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Unknown

jes sm pa prejsn tedn kupu novga za rs 250 in je bil sam 3700. kar vredu! ce je tko me pa briga ce ga cez zimo pobere, sej za tak dnar lohk vsak let novga kupm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jasa
Kupil nov aku. za ZX9, originali je bil 10Ah, sedaj pa imam 12Ah z istimi merami od FIAM za 15.000sit ;)

Zdržal je skoraj 6 let. Glede na to, da ga nisem polnil čez zimo razen kolikor je občasno delal motor je to verjetno kar ok. Je pa res, da aku ni bil nikoli pod 0C.

Saj napolnjenemu akumulatorju ne škodi, če je na hladnem! Celo bolje je zanj če je na hladnem (samopraznjenje veliko manjše) Največjo napako delajo ljudje, ko pozimi vzamejo akumulator ven, ter ga dajo v kakšno kurilnico zraven peči B) in mislijo kakšno dobro delo so storili!

Poudariti pa je potrebno, da pa res lahko pride do okvare, če bi dali prazen akumulator na -XXX stopinj, ker je pri popolnoma praznem akumulatorju gostota elektrolita tako nizka, da zmrzne že pri par stopinjah celzija.

Vsekakor je dobro izpraznjen akumulator čimprej napolniti in ga nato hraniti.

LP Jaša, Honky

Share this post


Link to post
Share on other sites
CrashOver

hmmm.. men se aku čist sprazno čez zimo kr ga nisem odklopo pa nič... pa sem ga pol odpr, natočo destilitano vodo, dal polnit.. pa zaj šiba dalje... :)

tolko da se pohvalim :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
rr

Mam sem eno vprašanje.... rabim (verjetno - trenutno še dela, a je slab) akomulator... Original za Suzikija stane tam od 15.000 do 20.000 sit... toda v Trgo avto se da dobit akomulator že za slabih 10 jurjev. Res je, da v Trgo avtu je moker, original pa je suh.... samo to ni nobena razlika, razlika je le v načinu vzdrževanja....

Zanima ma, kakšna "kvaliteta" imajo te akomulatorji v trgo avto, kdo ima kakšne izkušnje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Trgoavto zastopa in prodaja FIAMMove akumulatorje. To je italijanski proizvajalec s svetovnim ugledom.

Ne, da bi delal reklamo zanje, ampak so kakovostni in predvsem, cenejši od "originalnih". S temi "originalnimi" je tako, da jih tudi izdeluje eden od bolj ali manj znanih proizvajalcev, ki je najmanj povprečno kakovost uspel prodati izdelovalcu vozila za najnižjo ceno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
transalp

Glede znamk in "pravega izdelovalca" bi se povsem strinjal z Brrrmom. Za moj motor je npr. nekaj baterij različnih znamk enakih v vseh podrobnostih, le natisnjena grafika je drugačna (npr. Varta, TopStar,...). Pravi izvor teh baterij je večinoma Kitajska.

Rr, glede menjave suhe baterije z mokro: predvsem moraš v primeru vgradnje mokre baterije poskrbeti za pravilno speljan oddušek plinov, torej cevko od baterije navzdol proti tlem. Konec cevke naj bo vsaj nekaj centimetrov pod motorjem oz. zadnjo nihajko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
huba-buba

ravno kupil nov akumulat. SAITO WARTUNGSF. 12V/6A za male peneze! a je treba nov akumul. pred priklopom se kaj dat polnit al ne ??

hvala

Edited by huba-buba

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Ko si v nov akumulator, ali pa so ti v trgovini, natočil elektrolit, ga lahko načelno kar uporabiš. Vendar priporočajo, da ga za nekaj ur, recimo 5 do 6, priklopiš na en tak prijazen tok, do 1/10 nazivnega (v tvojem primeru 6/10 = do 0,6 A jakosti). S tem ione v elektrolitu "naučiš hitrega in vztrajnega plavanja" za takrat, ko polno uporabljaš/obremenjuješ akumulator.

Sicer pa so običajno priložena navodila in priporočila proizvajalca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
VETER

Načelno bi bilo dobro B) , če bi kdo, ki malo bolj pozna sceno napisal, kje vse se sploh da kupit accu. za motorje. Jaz sem Celjan in ker sem videl v prejšnjih povstih, da je nekdo omenil AvtoT, ter še eno drugo trgovino v lj. sem šel, kar v Avto (ga imam skoraj pred nosom). Verjetno bi zame obstajala še kakšna cenejša možnost, kot 15.000sit ali pa tudi ne :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
axxxi
Verjetno bi zame obstajala še kakšna cenejša možnost, kot 15.000sit ali pa tudi ne :huh:

SE POPOLNOMA STRINJAM!!!!

Dejmo motosvetovci nasvete; kje se dobi dobre poceni oz. cenejše AKU !?!

Bom fuuuuuul hvaležn! ;) ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hotschko
Dejmo motosvetovci nasvete; kje se dobi dobre poceni oz. cenejše AKU !?!

Bom fuuuuuul hvaležn! ;) ;) ;)

a je treba res vse k riti prinest ... zakaj smo pa 9 strani napisal že v tej temi ... kar tko mal brezveze misliš ... piše že skoraj vse in še več o akumulatorjih ...

... keyword = gajzar ... naprej se znajdi sam !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
VETER
Dejmo motosvetovci nasvete; kje se dobi dobre poceni oz. cenejše AKU !?!

Bom fuuuuuul hvaležn!  ;)  ;)  ;)

a je treba res vse k riti prinest ... zakaj smo pa 9 strani napisal že v tej temi ... kar tko mal brezveze misliš ... piše že skoraj vse in še več o akumulatorjih ...

... keyword = gajzar ... naprej se znajdi sam !!!

ma sem prebral vseh 9 strani :rolleyes: .. pa je večina napisano o prezimovanju akumulatorjev ! <_< !

Omenjen je edino Avto Triglav, pa Delko BTC pa še ena štarcuna v lj..a je to vse???? :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!