Skoči na vsebino

Akumulator, akumulatorji


Gregs

Priporočene objave

Ja to bom danes vsekakor preveril. Je pa bil napisan datum na starem akumulatorju in 7 mesec 2012. Predvidevam, da je prejšnji lastnik to ročno vpisal.

Samo mi je pa čudno, da ni hotel motor delovati, po zagonu z boosterjem. Skos so mu padali obrati, pa cukal je.  Očitno je aku v trenutku crknil, ker potem na koncu tudi kontakta nisem imel več.

Popravljeno . Popravil Damo001
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Damo001 pravi:

Ja to bom danes vsekakor preveril. Je pa bil napisan datum na starem akumulatorju in 7 mesec 2012. Predvidevam, da je prejšnji lastnik to ročno vpisal.

Samo mi je pa čudno, da ni hotel motor delovati, po zagonu z boosterjem. Skos so mu padali obrati, pa cukal je.  Očitno je aku v trenutku crknil, ker potem na koncu tudi kontakta nisem imel več.

Mehaniki pravijo, da akumulator "kap zadane", celice se sesedejo, naredijo stik med seboj in akumulator nima več energije.

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja in točno to se je moralo zgoditi, ker sem ravnokar izmeril, da mi polne z 14,8V. Če pa dodam malo gasa, pa malenkost pade napetost, na cca 14,5V.

Popravljeno . Popravil Damo001
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, Damo001 pravi:

... sem ravnokar izmeril, da mi polne z 14,8V. Če pa dodam malo gasa, pa malenkost pade napetost, na cca 14,5V.

A to si izmeril ko motor deluje pod štant-gasom (cca. 1200 vrt/min) ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ok...ne vem če sem glih zadel pravo temo....je pa tu nekje...

Kaj menite o tej zadevi. Naj bi bila unverzalna. Verjetno je med vami kdo, ki je elektrikarsko dovolj podkovan, da lahko pove kaj meni tej zadevi....in pa seveda ostali, ki ste imeli s tem opravka.

https://adventuremotorcycle.com/tech-n-tips/mosfet-regulator-upgrade-rmstator

Da bo čim manj komplicirano.....nekaj razmišljam o neki daljši poti naslednje leto....kjer ni glih moto-štacuna za vsakim voglom. Razmišljam da ni odveč imet s seboj kak rezervni regulator...glede na pričakovan prah, vodo, blato in ostale pritikline. Pa me zanima ali je ta zadeva uporabna za to za kar je narejena na motorju....pardon (ni čez 1000ccm.)...motornem kolesu Yamaha XT660Z Tenere (2016).

Hvala v naprej za mnenja.

Popravljeno . Popravil BIF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar nekaj motorjev obstaja pri katerih je polnjenje akumulatorja problem. Za XT660Z se ne spomnim, da bi bil na "tem spisku", se pa zgodi, da ima lahko :devil: mlade, ko najmanj pričakuješ. Omenjeni MosFet regulator poskrbi za nekaj nižjo delovno temperaturo alternatorjevega navitja, kar blagodejno vpliva na njegovo življensko dobo. Seveda so lahko problemi tudi na kontaktih in sami napeljavi.

Na svojem F-u sem imel že dvakrat požgano navitje. zato imam namontiran V-meter, da pravočasno opazim probleme alternatorja in seveda eno navitje v rezervi v slučaju odpovedi. Sama zamenjava je enostavna in BP opravim tudi ob cesti, če bi bilo potrebno. Za poseg je potrebno tudi minimalno orodja.

Tale možakar ima nekaj v svojem programu, kar bi lahko bilo uporabno....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@MiNa - ti stator menjaš BP ob cesti? Pr men je treba vse olje ven spustit :(

@BIF - mislim,da prah,voda in blato ne bodo škodovali tvojemu reglerju. Prej mu škoduje kakšna čudna napetost s statorja. Priporoćljivo je,da se menja oba hkrati (sploh pri kakih višjih kilometrinah). Tvoj motor je praktično nov, tako da jaz osebno se nebi tolk s tem ukvarju (malce poglej po tujih forumih, če imajo ti motorji kake hibe in potem na podlagi informacij ukrepaj).

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prah, blato, voda, korozija, to je lahko problem pri regulatorju-usmerniku, skozi tečejo veliki tokovi, trofazni tok je potrebno pretvoriti v enosmernega 12V (14,x), ki ga pošlje v accu, višek pa spusti v ozemljitev in škatlica se zato dobro ogreje, kontakti pa morajo biti zaščiteni pred svinjarijo

če škatlica pravilno deluje, seveda gre problem po omrežju nazaj do statorja, navitja in skuri

jaz ne bi zraven jemal rezerve, saj se tudi da po poti kje dobit, če rikne, prej bi samo preveril, če je accu v redu in celotno omrežje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, ProdriveR pravi:

@MiNa - ti stator menjaš BP ob cesti? Pr men je treba vse olje ven spustit

Obakrat sem ga sicer menjal doma v garaži, ampak bi po potrebi naredil tudi ob cesti.

DSC02962.thumb.JPG.327e36fdf0e4d75f985445136bb4a739.JPG

Snet pokrov na desni strani, izteče le par kapljic olja ni omembe vredno.

DSC02965.thumb.JPG.96773ea81bb838bc9f9141fb784b39d1.JPG

Za "operacijo" rabiš samo torx, ki manjka na kompletu (nasajen na podaljšku). V primeru , da si dovolj pazljiv, ostane tesnilo celo (meni je uspelo obakrat). Pomemben je le vrstni red in "sila" zatiskanja vijakov in  in to je to...

Še nekaj OT, akumulator imam pri 130Kkm drugi.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, Snecer pravi:

tvoj alternator ni oljno hlajen?

Je. Ampak so očitno pri Rotax-u malo zaj...al. Letniki 13+ imajo spremenjen vztrajnik (magnet) več lukenj za boljšo cirkulacijo olja.

5a171be7972b0_SouthRiverTrip.thumb.jpg.d5b4437a190e7f9176ba529dc004352d.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem si sam namontiru nek aftermarket oil cooling kit. Upam,da bo sedaj zadeva zdržala dlje.

Sam lih študiram,da bi pr men tud najbrž šlo tkole brez, da sem ves olje ven stočil :blush: sem bolj upošteval navodila drugih. No sej motor nima nč proti,da dobi frišno olje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, BIF pravi:

Hvala vsem za odgovor. Volt meter imam namontiran od prvega dne....zaradi izkušenj drugih na srečo. No zdaj vsaj približno vem kako in kaj.

Še en krat hvala.

L.p.

Jaz sem ga tudi imel na skuterju. Jebala vseskozi sem gledal tja, bolj kot na hitrost :lol1:.  Ko mi je crknil v MNE, tega nisem opazil. Res pa je, da sem takoj vedel katere so možne okvare. Kljub Volt metru je šel na kamion :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja...možno.Meni občasno tudi uide pogled na Voltmeter...ampak...saj zato je tam, da imaš dogajanje na očeh. Res je da Voltmeter ne reši zadevo...lahko pa ublažiš škodo. Leta 2014 sem srečal nekoč na tem forumu zelo aktivnega člana in njegovo ženo na poti iz Srbije v Romunijo. Ravno zaradi tega, ker nista imela Voltmetra sta sta skuhala regler in dva accu-ja....na bimerju seveda. Na srečo je KTM delal, da sta reševala zadeve. Pa sta bila izkušena popotnika po Aziji....ampak tako pač včasih je...nadrajsaš, pri stavri, ki je ne pričakuješ. No njuna šola je bila tudi meni šola. Onadva še vedno potujeta....na forumu ne sodelujeta več (že zakaj), jaz pa imam Voltmeter montiran....:blush:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, BIF pravi:

Ja...možno.Meni občasno tudi uide pogled na Voltmeter...ampak...saj zato je tam, da imaš dogajanje na očeh. Res je da Voltmeter ne reši zadevo...lahko pa ublažiš škodo.

Mogoče malo hecno vprašanje, sam vseeno. Voltmeter se montira direkt na akumulator, al pred regulator (gledano s strani statorja), ali še kako drugače? Mam eno tridolarsko kitajsko zadevo namen na 690 zmontirat (ideja je bila direkt na aku) sam ko tole berem se rajši prepričam da ne bom pol kmal spet kakih žic rezal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot pravi Snecer. Dejansko pa gre za to, da pravočasno opaziš morebitne odklone v napajanju...in kot rečeno preventivno preprečiš večjo škodo. To je vsa umetnost. Precej poceni in enostavna zadeva, ki ti lahko prihrani precej živcev in cvenka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo, bom vprašal še tu

imam bmw R 1200 RT letnik 2010 in v navodilih o vzdrževanju akumulatorja  piše, da se lahko poškoduje elektronika motorja, če ga polniš ali priklopiš na vzdrževalec, ki ni odobren s strani Bmw-ja.

Zato sem akumulator odklopil in ga dal na vzdrževanje ločeno, ali preveč kompliciram?

Na Yamahi tega nisem počel in sem jo priklopil na polnilec direkt brez odklaplanja.

Kako pa to počnete ostali?

Lp,n

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čist moje osebno mnenje. Polnjenje akuja nikoli ne pustim brez nadzora.

Zakaj je BMW napisal kakor je v navodilih.

Po garažah se najdejo vsakršni polnilci in polnilec, ki prekorači napetost lahko poškoduje računalnike na mopedu. 

Mojega polnim preko dodatne vtičnice, ki sem jo namontiral direktno na aku preko varovalke. Vedno po odvzemu kontakta počakam, da se motor popolnoma ugasne(Can bus sistem). Sliši se da glavni rele izklopi napajanje povsod po mopedu. (prav sliši se klik ob izklopu in to je več kot minuto po izklopu kontakta) Moj avto je živ še cca 10 minut po izklopu. Šele nato vklopim polnilec. Uporabljam vsaj po mojem mnenju dober polnilec, ki naj ne bi poškodoval elektronike.

Lahko ga tudi odmontiraš in tako vzdržuješ. Po moje še najboljša rešitev. Aku se lepo hladi ob polnjenju, je stran od motorja, ne moreš poškodovat elektronike, bolj pod nadzorom itd...

Mogoče še to.

Ob odklopu akuja prvo odklopimo minus pol in šele nato plus. Pri priklopu obratno.Prvo plus in nato minus. Da ne povzročimo iskrenja itd... (zakaj sem tole napisal.Ker sem sam vedno pozabil kako je pravilno.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

59 minutes ago, notranc said:

Zdravo, bom vprašal še tu

imam bmw R 1200 RT letnik 2010 in v navodilih o vzdrževanju akumulatorja  piše, da se lahko poškoduje elektronika motorja, če ga polniš ali priklopiš na vzdrževalec, ki ni odobren s strani Bmw-ja.

Zato sem akumulator odklopil in ga dal na vzdrževanje ločeno, ali preveč kompliciram?

Na Yamahi tega nisem počel in sem jo priklopil na polnilec direkt brez odklaplanja.

Kako pa to počnete ostali?

Lp,n

 

Moji BMWji so redno priklopljeni na Optimate polnilce. Ker imam tri, sem enega posodil prijatelju, ki ima enako starega RTja kot ti. Uporablja ga že dve zimi.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Quest 

ali si kdaj slišal, da ima računalnik motorja svojo baterijo in da se  ob daljšem odklopu akumulatorja lahko izprazni ter posledično pozabi kodo ključa.

Potem pa pride pomlad zmontiraš akumulator, ki si ga imel na vzdrževalcu celo zimo in motor ne kresne, ali so to le gostilniške debate in modrovanja?

Hvala in lp,

notranc

ps: zaporedje odklopa in priklopa akuja pa je navedeno v navodilih enako kot si napisal

Popravljeno . Popravil notranc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, notranc pravi:

ali si kdaj slišal, da ima računalnik motorja svojo baterijo in da se  ob daljšem odklopu akumulatorja lahko izprazni ter posledično pozabi kodo ključa.

Po moje nima extra baterije. Da bi pozabil kodo pa ??? Svojo baterijo ima samo alarm, da tudi ob izklopu kontakta deluje.

Vprašaj na servis je najbolj sigurno. Pa še nam povej kaj si izvedel.

pred 41 minutami, motolover pravi:

Moji BMWji so redno priklopljeni na Optimate polnilce.

Po vseh testih dobri kvalitetni polnilci. 

 

pred 15 minutami, notranc pravi:

ps: zaporedje odklopa in priklopa akuja pa je navedeno v navodilih enako kot si napisal

Jp če ne pozabiš tudi to, da v navodilih marsikaj piše.:whistle: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!