Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Gregs

Akumulator, akumulatorji

Recommended Posts

MiNa
pred 13 urami, B192 pravi:

meni je začel akumulator pešat, se da kje online naročit kaj pametnega? 

 

p.s. http://www.moto-akumulator.si/akumulator-ytz10-s/2 tole sm našel, baje da so kar kvalitetne

Pomembno pri akumulatorju je kolikšen je zagonski tok (CCA) glej sliko spodaj...

Aku.JPG.4ec7477d3c985c48e7eb68603ce7c064.JPG

140A proti 200A, res da je CCA podan za temperaturo 0 stopinj (bolj poredko se vozimo ob takih temperaturah).

pred 46 minutami, J.a.m.e.s pravi:

Edino ne vem, če s tem boosterjem uničuješ akumulator?

Zakaj bi ga uničeval? Nizka temperatura ni problematična, če je akumulator napolnjen, škoduje napol izpraznjenemu.

Za tvoj motor je še posebej pomemben tale CCA, dva velika bata, Za 600ccm štiricilinderski "mlinček" ni tako pomembno ali pač.

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
J.a.m.e.s
pred 4 minutami, MiNa pravi:

Pomembno pri akumulatorju je kolikšen je zagonski tok (CCA) glej sliko spodaj...

Aku.JPG.4ec7477d3c985c48e7eb68603ce7c064.JPG

140A proti 200A, res da je CCA podan za temperaturo 0 stopinj (bolj poredko se vozimo ob takih temperaturah).

Zakaj bi ga uničeval?

Trenutno imam v motorju akumulator z zagonsko močjo 200A. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 2 urami, J.a.m.e.s pravi:

Problem vidim le v tem, da imam motor čez sezono zunaj, zdaj so temperature ponoči še vedno okoli nule. Med tednom mi pa tudi ne znese, da bi se vsak dan kam zapeljal. Zato, če vem da bom npr. tri dni brez motorja, raje vzamem akumulator ven. 

Tvoj problem reši dober accu z dobrim zagonskim tokom. Tudi sam imam motor zunaj na bolj hladnem področju kot je toti tvoj. Res pa je, da noben accu nisem imel več kot 3 sezone, morda bi lahko še imel eno več. 

Tudi, če je motor stal dalj časa je kresnil, saj accu se ne sprazni po 14 dneh. Res je, da imajo običajno dvovaljne mašine več težav s hladnim zagonom kot 4 valjne. 

Največ škode na accu se naredi, če je dalj časa na pol prazen.

Torej dober accu. Jaz imam vseskozi Yuaso. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 5 urami, J.a.m.e.s pravi:

Problem vidim le v tem, da imam motor čez sezono zunaj, zdaj so temperature ponoči še vedno okoli nule. Med tednom mi pa tudi ne znese, da bi se vsak dan kam zapeljal. Zato, če vem da bom npr. tri dni brez motorja, raje vzamem akumulator ven. 

Če imaš opcijo do motorja pripelat kak podaljšek raje investiraj v polnilec, ki ima poleg konektor za stalni priklop na aku. In ga raje enkrat na teden priklopi na polnilec za par ur.

Btw jaz mam avto zunaj. Resda je turbo dizel z ogromnim akujem, sam zadeva kdaj stoji po dva tedna... In vedno kresne brez problem. Mraz je problem za litijeve akuje, standardni svinčevi nimajo nekih težav z mrazom. Sam spraznit se ne sme preveč in je dober za precej časa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Vem da me vsi kritizirajo da sm škrtica, ampak recimo 400A booster je 45€. In mislin da za motor čisto dovolj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
J.a.m.e.s

Sem ga hotel danes kupiti v Lidlu, sicer se ne spomnim kakšna je bila cena, žal ga nimajo v nobenem več. Sem jih poklical na info številko pa pravijo, da je od akcije tri tedne mimo. V Hoferju imajo booster + polnilec v enem za 50eur, vendar je prevelika škatla, tisto ne moreš poleg furat. Rabim čim manjšega, polnilca ne rabim že imam. Če je močnejši pa nič zato, imamo doma dva avta, sicer sem na obema pred kratkim menjal akumulatorje, vendar vseeno ne škodi, če veš da imaš doma še to opcijo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
pred eno uro, J.a.m.e.s pravi:

Sem ga hotel danes kupiti v Lidlu, sicer se ne spomnim kakšna je bila cena, žal ga nimajo v nobenem več. Sem jih poklical na info številko pa pravijo, da je od akcije tri tedne mimo. V Hoferju imajo booster + polnilec v enem za 50eur, vendar je prevelika škatla, tisto ne moreš poleg furat. Rabim čim manjšega, polnilca ne rabim že imam. Če je močnejši pa nič zato, imamo doma dva avta, sicer sem na obema pred kratkim menjal akumulatorje, vendar vseeno ne škodi, če veš da imaš doma še to opcijo.

...pa kaj maš to zaen motor?

...a je elektro, al na bencin...da moraš polnilnik s sabo vozit.

Če imaš dober aku, ti mora vžgati tudi pri -20!

 

...najlažja in najmanjša je kaka modelarska varianta (glede na maso in dimenzijo).

LiFe 4S lahko direkt priklopiš na Pb aku...imata skoraj identično napetost. Doma napolniš baterije z modelarskim polnilnikom, ki so tisti taosnovni smešno poceni...te baterije pa lahko spraviš v žep...

..ekola...tole sem poiskal in slikal zdele in po parih letih priklopil na polnilnik....vsaka celica je še vedno v nulo zbalansirana 3,33V.

15505023579783100072810268159711.thumb.jpg.210cad4bc5ef304c41443c4706dff43b.jpg

..te celice prenesejo tok 50A ...kratkotrajno celo 120A!

https://enerprof.de/shop/lifepo4-en2/lifepo4-battery-cell-3-3v-2500mah-2/

 

 

.nekaj časa nazaj sem dajal tu gor linke od startnih kondenzatorjev....boosterjev...ki imajo ogromen kratkotrajen zagonski tok...masa pa je zanemarljiva...

 

...ampak ne vem zakaj vsa ta navlaka za vžgati motor...

Edited by Zivnorc

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Da ne bo kdo reku da se zmišlujem, torej ta poceni varjanta za odklop akuja, za jomaho, tisti jeziček je tako zvit in toliko dolg da pride vn iz aku prostora pod eno plastiko ki se jo enostavno dol spuli in je kabel prijvijačen z M6 vijakom. 

Pol buster iz eurospina, toebico z vsemi priključki sem nekam založil polna cena je bila mislim da 45ojrov

In odklop na vijak na akuju od stare dizl kante, se že vidi da po par mescih kitajska kvaliteta oksidira torej je spodaj navadn pleh malo prevlečen da zgleda kao mesing. 

DSC_0373.JPG

DSC_0374.JPG

DSC_0377.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
B192
pred 10 urami, MiNa pravi:

Pomembno pri akumulatorju je kolikšen je zagonski tok (CCA) glej sliko spodaj...

Aku.JPG.4ec7477d3c985c48e7eb68603ce7c064.JPG

140A proti 200A, res da je CCA podan za temperaturo 0 stopinj (bolj poredko se vozimo ob takih temperaturah).

Zakaj bi ga uničeval? Nizka temperatura ni problematična, če je akumulator napolnjen, škoduje napol izpraznjenemu.

Za tvoj motor je še posebej pomemben tale CCA, dva velika bata, Za 600ccm štiricilinderski "mlinček" ni tako pomembno ali pač.

Gledal sem sicer yuaso ampak sem na koncu narobno linkal.. Tole https://www.yogi.si/akumulator-yuasa-ytz10s-12v-86ah-gel

Če ne drugega je po ceni top of the line, jaz vem samo da je OK za moj (600ccm 4 valjnik), in da yuaso vsi nekaj hvalite. Sicer je kar malo drag 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg
pred 2 urami, smasher pravi:

 

DSC_0373.JPG

 

 

:D drgac js mam original pomoje in je zlo ok narjen....tak majhen kotnik z navojem pride .. se lepo odrsraufa od strani, bp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
28 minutes ago, B192 said:

še to, nekaj ste omenjal temprature.. jaz sem se letos celo zimo vozil in verjetno se bom tudi v prihodnje

Bolj izpraznjen kot je akumulator, nizje koncentrirana je kislina v njem. Teoreticno je v popolnoma izpraznjenem celo cista destilirana voda. Voda pa zmrzne pri 0 stopinjah celzija, in lahko notranjosti naredi kar precej skode. Popolnoma poln akumulator lahko ima med 32% in do 38% koncentrat H2SO4, ki ima ledisce pod nulo, v glavi se mi prikazuje stevilka -15°C, lahko, da se motim... ...v glavnem precej, precej nizje od nule. To je pa ze precej bolj varno kot 0°C.

Torej pustiti prazen akumulator na hladnem ni najboljsa ideja. Ce ze, naj bo vsaj do konca napolnjen, najbolje na vzdrzevalnem polnjenju, kjer se odvecna energija pri stalnem polnjenju (dva ali tri vate, pri avomobilskem vec) izloca v obliki toplote - ravno dovolj, da je kislina najmocnejsa mozna tisti trenutek, in da je sam akku stopinjo ali dve nad temperaturo okolice.

Edited by Zok

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher
42 minutes ago, Rogerg said:

:D drgac js mam original pomoje in je zlo ok narjen....tak majhen kotnik z navojem pride .. se lepo odrsraufa od strani, bp

ja OK nism hotu priznat da nism vedu da to mora bit, ko sem menjal aku so šli tisti medeninasti kotniki s starim akujem :headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites
IZTOK
Ob 17. 2. 2019 ob 22:00, Scarabeo 500 pravi:

Težave imaš, ker imaš vse suho. Štamfer fetna reši vse težave.:) Z mastjo namaži vse kontakte, bolj izdatno je daš na matico in jo praktično zalepiš tja, kjer mora biti.

Kontaktne povrsine se ne maze ker imas potem slabo prevodnost. Praviloma se navojna zveza zavaruje s posebnim lakom, ki preprecuje odvitje. Vcasih, ko so bili se stari odprti oz odzracevani akumulatorji se je klema od zunaj namazala, da ni korodirala zaradi hlapov zveplene kisline. To ni vec potrebno pri MF in AGM akumulatorjih.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 4 urami, IZTOK pravi:

Kontaktne povrsine se ne maze ker imas potem slabo prevodnost. Praviloma se navojna zveza zavaruje s posebnim lakom, ki preprecuje odvitje. Vcasih, ko so bili se stari odprti oz odzracevani akumulatorji se je klema od zunaj namazala, da ni korodirala zaradi hlapov zveplene kisline. To ni vec potrebno pri MF in AGM akumulatorjih.

Mazali v vojski davnega leta, mazal celo življenje, pa ni bilo nič narobe. Zmeraj je bil dober stik in nikoli korodirano. Tako je bilo nekoč in z mano preživelo in deluje. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg

je normalno da ko se en cajt vozim... in potem ko ugasnem motor slišim neko šumenje v akumulatorju ? kot bi nekaj vrelo notri.... kar dobro se sliši če si zraven motorja...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

ne. ni dobro.

Preveri, če je aku vroč.

Preveri napetost na akuju med delovanjem motorja...pri prostem teku...pol pa še malo povečaj obrate.

Nisem štromar...ampak lahko je napaka na diodni plošči alternatorja....in nepravilno polni akumulator.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg

ko laufa kaze 14.4 .... ko dam gas pa do 14.7 pride... ko sm ga pa ugasnu je kazalo 13.5....

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 1 uro, Rogerg pravi:

je normalno da ko se en cajt vozim... in potem ko ugasnem motor slišim neko šumenje v akumulatorju ? kot bi nekaj vrelo notri.... kar dobro se sliši če si zraven motorja...

ni nujno da je akumulator .. lahko je elektronika ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kawl
pred 3 minutami, maus pravi:

ni nujno da je akumulator .. lahko je elektronika ;)

 

Lahko da preveč fila... Na tak način boš uničil akumulator. Verjetno je zanič regler. Pomeri koliko polni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 1 minuto, Kawl pravi:

Lahko da preveč fila... Na tak način boš uničil akumulator. Verjetno je zanič regler. Pomeri koliko polni.

ne ne .. jaz ko ugasnem se slišijo zvoki zraven akumulatorja .. ampak ni akumulator bz bz bz delu, ampak elektronika ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 1 uro, maus pravi:

ne ne .. jaz ko ugasnem se slišijo zvoki zraven akumulatorja .. ampak ni akumulator bz bz bz delu, ampak elektronika ;)

 

ne se sekirat v tvojih letih skoz neki šumi :P

ps. po mojem je tudi regler crknil. -v glavnem baterija ne sme nič vreti šumeti itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • amateur
      Robi lahko nardiš krožno pot, pa pojdi poleti, ko bo +35C, se boš kopal v Nadiži pa tudi v Idrijci ali pod železniškim mostom ali pa na Kurnku. Boš lažje prenesel 7 ur vožnje.
    • jokl81
      E, po cca. 25 letih ponosni lastnik dučeta, s2r 800, belo-rdeč. Zanima pa me, če bi kdo vedel kaj povedat o "tail-chop-ih". Na netu sem našel: https://www.ducatimonstertailchop.com/collections/ducati-monster-fender-eliminator-tailchop-gen1/products/tail-chop-integrated-taillight-combo Tega bi se kar lotil, ampak ne vem, ali naši "organi" prebavijo npr. žmigavce, integrirane v štop lampo itd. Kolikor jaz vem je treba samo pazit, da je nosilec za tablico fiksen, pod kotom najmanj 30st.
    • Vin
      V kakšnih izrazito kolesarskih mestih, kot so Dunaj, München ali Amsterdam, kjer kolesarijo kot na Tour de France, je teh spletov okoliščin toliko, da se enostavno moraš ustaviti pred prehodom in to tako, da z ogledalom in pogledom pokriješ cel potreben vidni spekter. Tour de France počasi prihaja tudi k nam. Morali se bomo naučiti voziti s kolesarji. Zdaj pač peljemo malo na pamet, ker se obremenjujemo s tem, da bodo sicer za nami živčni.
    • Vin
      Glede na izkušnje, organ ne bi nič povedal, samo par žaljivk bi navrgel. V policijski šoli jih ne učijo odgovarjati, samo spraševati.
    • KARMEN1
      Da je uporaben za off road, lahko potrdi @DAMI34. Da je uporaben za v trgovino, v službo, na plažo, po opravkih, na kratke ali pa dolge vožnje, pa lahko potrdim jaz. Zame je uporaben za vse.  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!