Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Gregs

Akumulator, akumulatorji

Recommended Posts

ukica
27 minutes ago, Zok said:

Tole mas fenomenalne vrednosti. Pri novem ni bilo tako - vsaj ne med voznjo. Verjetno imas kaksen aftermarket komplet kablov, ali pa vsaj prelotan rjavi konektor?

Nevem.. je pa tole na V4.

Sem pa skoraj siguren da je drug stator/regler ker ima motor na strani after market zascito za le tega.

Pa prejsni lastnik je pod stevec montiral V meter, ki se trenutno prizge na stikalo, kar me mal mot, in bi ga dodal na kontakt... zato predvidevam da je nekaj slisal na to temo in uredil strom kot se zagre.

 

ubistvu to sploh ni original pozicija?🤔

2F3CD97A-DB76-4D28-A4B4-BEDA5051174C.jpeg

Edited by ukica

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

Aja, eh, sem mislil, da imas V2... :D Za V4 ne vem ali so imeli enake tezave. Lahko vgradis rele, ki bo ob kontaktu pritegnjen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
3 minutes ago, Zok said:

Aja, eh, sem mislil, da imas V2... :D Za V4 ne vem ali so imeli enake tezave. Lahko vgradis rele, ki bo ob kontaktu pritegnjen. ;)

V2 je naprodaj :P 

 

Hm dobra ideja, bom pelu do enga stromarja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ProdriveR

Da še tukaj vprašam...

 

Mal me bega tole okol akumulatorja za aprilijin V2. Tovarniška je baje yuasa YTX12-BS, potem priporočajo YTX14-BS zaradi večjega zagonskega toka. Sam me pa malce bega, ker je 14BS za 15mm višji in ne vem, kako bi šlo s prostorom. Potem imamo pa še TTZ14S-BS, ki pa pa priporoča Griff - https://www.apriliaperformance.co.uk/yuasa-battery-yuasa-ttz14s-vtwin-models-all-rsv-tu.html

 

A je sploh še Yuasa pojem, kar se akumulatorjev tiče, al so že druge firme enakovredne oz boljše?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

Jaz YTX12-BS oz. karkoli izpod 200 A sploh gledal ne bi - ti motorji so do akumulatorjev prave razvajene gospodicne ko je treba vzgat. Enake izkusnje imam z avtom - nisem verjel zgodbam kaksne tezave imajo ljudje, ki vgradijo nov akumulator fabriskih specifikacij - dokler nisem sam postal ena taka zgodbica.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Blondy

Kupil sem Hondo CBF1000 letnik 2006, akumulator se v 14 dneh izprazni, če ga ne voziš, zanima me ali je to normalno, res je majhen za tak motor, ampak mislim da bi moral držat, no ne vem sem novo pečeni motorist, pa me zanima. Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

1. koliko je star aku?

2. koliko porabnikov imaš dodatno na njem (ala alarmi...USB polnilniki..ure...NAVI....itd)?

3. ko je poln, a motor še vedno močno (lepo) vžiga "vergla" ...ali bolj kot ne jamra med vžiganjem?

 

Aku lahko crkne na več načinov. najpogosteje je, da "shira z leti" ...zmanjša se mu kapaciteta in s tem zagonski tok.

....ali pa ga preprosto "rukne kap" v trenutku. ..prej je še delal o.k. .... naslednjič pa ne užge več.

V avtomehaničnih delavnicah imajo aku testerje, pa daj stestirat aku, bo najbolj ziher, da se prepričaš, ali je aku (skoraj) zanič, ali pa še o.k..

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker

Ena taka prodajalna akujev, kjer seveda znajo zadeve tudi strokovno stestirat je 

TOP START d.o.o, servis Akumulatorjev.

Ena poslovalnica je na Rudniku v Lj. Zadaj za prodajalno HD. Malo poguglaj za točen naslov.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Blondy
pred 11 urami, Zivnorc pravi:

1. koliko je star aku? Kolko je star ne vem

2. koliko porabnikov imaš dodatno na njem (ala alarmi...USB polnilniki..ure...NAVI....itd)? Porabnik je samo napis HISS ki utripa na armaturki

3. ko je poln, a motor še vedno močno (lepo) vžiga "vergla" ...ali bolj kot ne jamra med vžiganjem? Ko je poln vžge lepo.

Dal ga bom stestirat, ko zaključim sezono, ki sem jo šele začel en mesec nazaj, pomoj bo še kakšen lep dan.Na motorju je ostalo držalo z polnilcem za navigacijo, ampak nimam navigacije, ali je možno da je to vzrok.

 

 

 

1. koliko je star aku? Kolko je star ne vem

2. koliko porabnikov imaš dodatno na njem (ala alarmi...USB polnilniki..ure...NAVI....itd)? Porabnik je samo napis HISS ki utripa na armaturki

3. ko je poln, a motor še vedno močno (lepo) vžiga "vergla" ...ali bolj kot ne jamra med vžiganjem? Ko je poln vžge lepo.

Dal ga bom stestirat, ko zaključim sezono, ki sem jo šele začel en mesec nazaj, pomoj bo še kakšen lep dan.Na motorju je ostalo držalo z polnilcem za navigacijo, ampak nimam navigacije, ali je možno da je to vzrok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
pred 3 minutami, Blondy pravi:

.Na motorju je ostalo držalo z polnilcem za navigacijo, ampak nimam navigacije, ali je možno da je to vzrok.

če imaš inštrument (volt meter...amparmeter) lahko izmeriš, koliko mA ima porabe polnilnik za navigacijo.... in izračunaj, koliko Ah ti izprazni v 14ih dneh...pa ti bo takoj jasno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Blondy

Sej verjetno lučka HISS, ki utripa tudi kaj porabi, samo verjetno manj kot pa polnilec, tudi če ni navigacija priklopljena.

Verjetno bom še kakšna vprašanja imel, tudi kakšne čudne verjetno tudi hehe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR

Najprej izmeri napetost na sponkah akumulatorja med delovanjem motorja, da vidiš če ti normalno polni (okrog 13,8V naj bi bilo). Stanje akumulatorja pa lahko v grobem določiš tudi z merjenjem padca napetosti pri zagonu.... Upaj na slab akumulator, ker so imele te CBF-ke kar težave z elektirko (stator, regulator). 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Blondy

To sem slišal za stator, regulator, da naj bi že tam do 30.000 km crknil, ampak naj bi ko ga zamenjaš delal normalno, ampak kot pravim to sem slišal, ko sem kupoval motor in sem bil v TCju v Ljubljani, mi je prodajalec tako rekel, če je res pa še ne vem, ponavadi pol jaz naletim ravno na tako zadevo, ampak bomo preizkusili in videli kaj imam zaen problem.

Edited by Blondy

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker

Izmeri tudi "Mirovni tok", ki teče iz akuja, tudi ko motor ni prižgan. Lahko je v rangu nekaj mA (mili amperov),  morda tam nekje do 10mA (na mojem motorje je npr. 1,5mA).

Če sam ne znaš to izmerit pa prosi koga ki zna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
twom
On 10/23/2019 at 8:39 AM, Zivnorc said:

Aku lahko crkne na več načinov. najpogosteje je, da "shira z leti" ...zmanjša se mu kapaciteta in s tem zagonski tok.

Predvsem se jim poveča notranja upornost (to pomeni da pri istem toku bolj počepne napetost in s tem moč, ki je na voljo). Da ne bo pomote, zmanjša se tudi kapaciteta, samo to ni tako problematično. Dobr akumulator bo vžgal tudi če je samo napol poln.

Sem meril baterijo (ajd, ni akumulator) nazivne kapacitete 500 mAh z 0.1C toka (50 mA). Izmerjena kapaciteta je bila 550 mAh, baterija je bila pa kljub vsemu neuporabna za normalno uporabo, ker je pri večjih tokovih napetost preveč sesedlo.

Pa akumulatorjev ni treba imeti čez zimo odklopljenih, ali na vzdrževalcih, razen če motor žre tok v mirovanju. Jaz se mojega akumukatorja ne dotaknem med koncem oktobra in začetkom marca, pa je tudi šesto pomlad motor vžgal kot mina.

 

Edited by twom

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Torej, neki sem prilepil v temo sam svoj mehanik, paket kondenzatorjev. Torej po enem poletju testov smo mi občasni motoristi ugotovili da ko je aku kot zgoraj omenjeno, ni v stiku ima nekaj kapacitete še samo je "len" in nesposoben vršt vn prave ampere pomaga paket kondenzatorjev. Torej uporaba kakšnih 300F super kondenzatorjev ki pomagajo vršt vn potrebne ampere za zagon. Zdej sem kupil še paket samo 100F kondenzatorjev bom ob priliki testiral če so dovolj za recimo 500cc motor. Tisti 300F so šli na ducatija 748 ki je v uporabi glih 5x letno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

Zdaj so ti "suprerkondenzatorji" dostopni po nizkih cenah... Poleg tega se dobi že izdelane "balanserje"... Ok.... Niso ravno balanserji... ne vem kako naj drugače poimenujem to vezje z upori itd., ki so nujnopotrebni za polnjenje kondenzatorjev. 

Drugače pa so ta sistem s kondenzatorji uporabljali že pred mnogo leti v vojski za zagon tankov... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc
pred 2 urami, twom pravi:

Predvsem se jim poveča notranja upornost (to pomeni da pri istem toku bolj počepne napetost in s tem moč, ki je na voljo).

.je res ..    Ampak sem se naučil na forumu, da se izogibam pisati o kakih tehničnih stvareh...je trba čimbolj po kmečko...    😛

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker
pred 3 urami, Mark3000 pravi:

Živeli. Vaše mnenje, je to ugodno ali se kakšna stara zaloga prodaja? Je to pametno kupit?

https://www.akumulator.si/izdelek/A3%2021%2015/moto-akumulator-yuasa-ytz10s-12v-86ah

Težko boš tule našel nekoga, ki ima točno tak akumulator, instaliran na popolnoma enakem motorju, kot je tvoj, pa da bi ti potem lahko priporočal in rekel: ja, super, ta aku je pametno kupiti.... 

Kaj pa pravi tvoj priročnik oz. navodila proizvajalca, kakšen tip akuja priporočajo za tvoj motor?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mark3000

Kar se ustreznosti akuja tiče je ok, samo me je zanimalo, če je cena v redu, da se ne prodaja kakšna stara zaloga. Verjetno se tile AGM akumulatorji tudi sproti polnijo, če dolgo stojijo pri prodajalcu? Ali napačno razmišljam?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 5 minutami, Mark3000 pravi:

Kar se ustreznosti akuja tiče je ok, samo me je zanimalo, če je cena v redu, da se ne prodaja kakšna stara zaloga. Verjetno se tile AGM akumulatorji tudi sproti polnijo, če dolgo stojijo pri prodajalcu? Ali napačno razmišljam?

Glede Yuase ti lahko rečem, da mi je to bila OEM vgradnja pri kawasakiju in da sem pri menjavi spet vzel yuaso. Zaenkrat vse ok.

AGM seveda.

Ne, akumulator dobiš "Prazen"

Sam ga "formiraš", naliješ not kislino, ki jo dobiš poleg, pustiš pol ure da "vzhaja" in začepiš

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • DAMI34
      pr teh letih se še vse da. Sam vozit, da dobiš kondicijo.
    • DAMI34
      edin kar lahko narediš zase kot kolesar in pešec je: da paziš nase, čeprav imaš prednost, da ne bitneš brezglavo na prehod, da vseeno prej pogledaš, ker kaj vse vidim, je bolj da ne pišem v Smeri proti tebi (predn zaviješ) zelena, kontra pa rdeča. Sicer pa so, kar si izpostavil (mrtvi kot, slaba vidnost) problem v glavnem hitri kolesarji, skiroji, e skiroji in vse kar gre dokaj hitro. Pešci običajno ne, ker jih opaziš pri semaforju in si pozoren nanje preden zaviješ.
    • Vin
      Mogoče je potem težava, da s tem ustvariš dodatne nevarne situacije, da veljajo različna pravila ob različnih pogojih. Če je enosmerna kolesarska steza ob cesti, vozi tako, če je ločena od ceste, vozi tako, če je dvosmerna ob cesti, vozi tako, če je ni, vozi tako. Potem pravila glede obnašanja, ko se kolesarska steza konča itn. Preveč pravil, preveč posebnosti.
    • motozajebant
      No to sem pa prej vprašal. Zrihtat? Kako to misliš? V kaki smeri? Nisem razumel tega...  Se strinjam, težko je biti pameten. To stvar sem izpostavil samo zato, ker sem ravno zadnjič o temu mrtvemu kotu razmišljal.... 
    • DAMI34
      Ampak potem bi moral še semaforje zrihtat. Sedaj niso.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!