Jump to content

Akumulator, akumulatorji


Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bremzer

    82

  • Snečer

    64

  • MiNa

    53

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ti samo filozofiraj, verjetno pridobiš mal mankajočega toka v možganih, samo mirkaj,da ti nesulfatizirajo! Ps:panepozabi kak minus pritisnit!!!

Če nimaš denarja sploh nekupuj polnilca(vzdrževalca)pa boš imel za 3 (TRI) tanke benzina.Akumulator samo odklopi ga daj na toplo in spomladi ti bo motor vžgal.Ko se odločiš in našparaš za ca 4 tanke b

Vsak akumulator PREDNO naliješ elektrolit preveriš kapaciteto(oznako) zdaj kar je pač je vozi stem dokler bo zdržal, če motor dobro vžiga NEBO problema!!! Še odgovor na prejšnji post: akumulator z m

Posted Images

4 hours ago, Kugelschreiber said:

Jaz bi prvega. Razen ce je pri katerem izmed teh tok hladnega preizkusa merjen po CCA, ne po EN standardu kot pise na spletni strani (bi pogledal se iz katerega drugega vira), dva standarda medsebojno nista direktno primerljiva.

Edit: ejejej, Yuasa ima 200 CCA, ne 200 A (EN). https://www.yuasabatteries.com/battery/ytx14-bs/

IntAct pa 250 A (EN): https://batterie24.de/YTX14-BS-Motorradbatterie-GEL-12V-12Ah-intact-Bike-Power-51214-Gel12-14-BS.html

Edited by Zok
Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Zok said:

Jaz bi prvega. Razen ce je pri katerem izmed teh tok hladnega preizkusa merjen po CCA, ne po EN standardu kot pise na spletni strani (bi pogledal se iz katerega drugega vira), dva standarda medsebojno nista direktno primerljiva.

Edit: ejejej, Yuasa ima 200 CCA, ne 200 A (EN). https://www.yuasabatteries.com/battery/ytx14-bs/

IntAct pa 250 A (EN): https://batterie24.de/YTX14-BS-Motorradbatterie-GEL-12V-12Ah-intact-Bike-Power-51214-Gel12-14-BS.html

Torej?  Bi se vedno prvega? 

Edited by Kugelschreiber
Link to post
Share on other sites

https://attachments.priuschat.com/attachment-files/2015/09/94760_EN_CCA.pdf

 

Nisem ziher. :) Zadnji akku ki sem ga kupil, je tale litij za Falcona. Na veliko gor pise 300 CCA. Zunaj 5 stopinj, Falco ne vzge. 🙄 Sem potem studiral - CCA se meri pri -18 stopinj, al kak ze... ...al je tisto EN, pa je CCA pri 0 stopinjah... ...kakorkoli takle litij akku nikoli in nikdar pri 0 stopinjah ne zmore 300 A, se manj pri -18 stopinjah. Na kratko - papir prenese vse. Yuasa je priznana firma, in si taksnega nategovanja ne more privosciti. Oni drugi pa... ...kaj vem, prvic slisim zanj.

Z Exidom AGM sem bil zelo zadovoljen. In nikad-cuo akumulatorja verjetno ne bom vec kupil. ;)

Je pa 250 A (EN) zelo obetavna stevilka. :whistle:

Edited by Zok
Link to post
Share on other sites
pred 13 urami, twom pravi:

Kako pa veš da je bil akumulator 80-90% dobr in po katerem kriteriju?

na servisu mi je povedal. Sicer sem sam sumil, da je nekoliko izgubil. Po treh-4 letih začne malo pešat. (55.000km prevoženih) Pa podobno so pisali tudi drugi lastniki GTjev. Večina jih potem gre na varianto LiIon, ki ima skozi celo življensko dobo enak zagonski tok.

 

Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Zok said:

Kondenzatorji s spodobno kapaciteto so se vecji. ;)

Res je, ma glede na to da 300F pomagajo GS 1200 in ducatiju in baje tudi avto uspejo užgat, bi 500F moralo zadostovat da kresne 1x motor. Sej tle bo kdo spet mel kaj več elektro izkušenj, ker mi bo verjetno spet aku crknu celo leto 500km sicer dam vsak mesec na vzdrževalec aku, samo po 30min piše vsakič da je napolnjen, samo skoraj nič akcije v celem letu bo pomojem ob prvi zahtevi po štromu počepnu. 

Torej mkslim da bi se za tako rabo obnesel ciklični aku + kondenzatorji, tiste ciklične manj moti neaktivnost samo zagonskega toka nimajo. 

Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Kugelschreiber said:

ce ne probas, ne ves. Yuasa po dveh sezonah(ne vem pa kolk je stara) ni nic kaj  suverena.  :) Intact pride. 

 Na Duku ven vrgel Yuaso po 11 letih. Se ni bila zanic, je pa zacela zgubljati sapo, ce se motor ni hitro zagnal. V Futuri je pa notri AGM Fiamm od leta 2014. Po marcu je mesec in pol nazaj zalaufala po 5 sekundah verglanja. Motorji v garazi, akumulatori pa v motorjih. Garaza neogrevana. Sem bil mal upornik pa preslisal samo ne Fiamm, ne Italijana... Duke ma zdaj tudi Fiamm-a

 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Prijetno presenecen.  Dvakrat. Prvo, ko sem uzel baterijo z motorja, sem videl nalepko Velog in za hec pisal.  Kako stara je? Odgovorijo da je bila prodana marca 2015.  Si ne bi mislil, da dejansko tako sledijo svoje prodane stvari. Profi! In drugo, oddelala je pet sezon.  Prve tri je delala bol malo, 18 in 19 pa po 10 jurjev.  Ok.  Nc ne zamerim de je crknila.   

B9A06BFC-AA67-452C-A3E3-24914BBE2ED3.jpeg

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
52 minutes ago, motofil said:

Kaj pa tale kitajc? Tovarniško aktiviran? Torej, če stoji že kakšno leto od aktivacije...?

https://www.saplex.si/akumulator-ytz10s-fulbat

34e za 8ah je čist poceni, če dela. Če nedela je vrednost 0.

Vse je narejeo na Kitajskem. Splošna garancija je 1 leto. Vzami.

Link to post
Share on other sites

Ma jaz sem do sedaj 2x kupil fulbat pri akumulator.si ini so se mi zdeli čisto dovolj vredu,če jih ne zanemariš, enega sem pustil 1 leto stat na podstrešju pa je šel v qrc, (je klasični s tekočo kislino), drugi AGM, ga 1x na 3 mesece priklopim na vzdrževalec in jr zdržal 2 leti čakanja :D

Glede polnilca iz hoferja,  odvisno kateri model, moj stari brez ekrančka ne more it preko 14.5V, medtem ko ta novejši lahko grejo tudi čez 15V, in so me poučili tukaj na forumu da AGM akumulatorji baje ne marajo biti polnjeni z napetostjo preko 15V.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
On 2/18/2020 at 8:17 PM, motofil said:

Kaj pa tale kitajc? Tovarniško aktiviran? Torej, če stoji že kakšno leto od aktivacije...?

https://www.saplex.si/akumulator-ytz10s-fulbat

Na mojem je datum proizvodnje (vsaj sklepam po oznaki 9126) maj 2019. Prišel je napolnjen na 12.96V, kar je ok. Proizvajalec priporoča polnjenje na vsakih 12 tednov ali pri napetosti nižji od 12.4V....  Tri leta naj zdrži pa bo oddelal svoje za to ceno. Prejšnji ( nek x proizvajalec) je zdržal 5 let. 

Edited by XTR
Link to post
Share on other sites

Kupil se drug akku za Futuro, prejsnji je pokazal samo se dobrih 80 A(EN) zagonskega toka, ti motorji pa so pasji za startat ce ni kompleten sistem zagona (akku, rele, kabli, starter, sistem polnjenja) v dobrem stanju.

Aktiviral, pustil pocivati dve uri in priklopil za en dan na pocasno polnjenje s pametnim polnilcem.

Kaj naj recem  - deluje, to je pa tud to. Neke divje revolucije ni.

Falco z DIY litijevim akumulatorjem in DIY kablovjem je protipehotna mina proti futuri kar se verglanja tice - pa to ze zdaj, ko so temperature se dokaj nizke.

Aja, se napacen tip baterije sem kupil. Tisti predpisani modeli imajo samo po 150 A(EN) zagonskega toka, zato sem izmeril zadeve in kupil vecjega z 200 A(EN). Sem pa malo zaJ postavitev klem, zato sta plus in minus zdaj obrnjena. :naughty: K sreci so kabli dovolj dolgi, itak pa imam namen narediti kompletno novo, mocnejse ozicenje.;)

viber_image_2020-02-24_12-13-04.jpg

Edited by Zok
  • Like 2
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Pozdravljeni!

10 let in preko 100000 kilometrov je zdržal originalni akumulator ( na sliki ) v mojem Banditu 1250,zdaj pa počasi popušča. Iščem z čim bi menjal in gledam tega Banner . Prosim za kakšno mnenje. Predrag,neustrezen,...? Drugi predlogi?

LP

Accu.jpg

Edited by JoeFZ
  • Like 2
Link to post
Share on other sites
pred 3 urami, JoeFZ pravi:

Pozdravljeni!

10 let in preko 100000 kilometrov je zdržal originalni akumulator ( na sliki ) v mojem Banditu 1250,zdaj pa počasi popušča. Iščem z čim bi menjal in gledam tega Banner . Prosim za kakšno mnenje. Predrag,neustrezen,...? Drugi predlogi?

LP

Banner je odličen akumulator. Imam ga v avtu ;)

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

zivjo!

dans sm hotu nafilat akumulator od skuterja.. dal sm ga vn, vse lepo in prav, ko sm ga prklucu na klesce so se pa zacele delat iskrice ki so se pol nehale, zato sm pustu klesce gor dobre pol ure... ko sm jih vzel dol je blo pa pozitivno polje tisti kvadrat ko notr zasraufas je biu cel zamakjen, ni sel tisti dodaten pravokotnik not uspodi... sm probu brez tisga zalaufat motor (nekak sm zasraufu srauf not postrani),  se ni pokazala ura, pa sam vergla, tkoda je vrjetno skurjen? ma kdo kake ideje? al pa nasveti kako naprej s tem? 

Link to post
Share on other sites
pred 19 minutami, zacetnik01 pravi:

zivjo!

dans sm hotu nafilat akumulator od skuterja.. dal sm ga vn, vse lepo in prav, ko sm ga prklucu na klesce so se pa zacele delat iskrice ki so se pol nehale, zato sm pustu klesce gor dobre pol ure... ko sm jih vzel dol je blo pa pozitivno polje tisti kvadrat ko notr zasraufas je biu cel zamakjen, ni sel tisti dodaten pravokotnik not uspodi... sm probu brez tisga zalaufat motor (nekak sm zasraufu srauf not postrani),  se ni pokazala ura, pa sam vergla, tkoda je vrjetno skurjen? ma kdo kake ideje? al pa nasveti kako naprej s tem? 

prestavljen si v pravo temo o akumulatorjih. Tule boš prej dobil odgovor, sicer pa skuterji in mopedi imajo svoj sklop.

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!