Zivnorc Posted November 23, 2022 Share Posted November 23, 2022 ....ekola...ravnokar se ukvarjam točno s tem. Lotam skupaj LiFe akuje z balanserjem (BMS) za v Tomosa. franc, GregorM, raza and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zivnorc Posted November 23, 2022 Share Posted November 23, 2022 ...pride moja v delavnco prejle... "A sm ti rekla, da maš čist zadost enga Tomosa" DAMI34, Kugelschreiber, smasher and 1 other 3 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
makib Posted November 23, 2022 Share Posted November 23, 2022 zivnorc, tistale pasta za lotanje je za žlebove, slej ko prej ti bo kislina v njen pojedla žice in kontakte. Oglasi se ti bom dal mal "prave žavbe" za tole lotat 😉 Kugelschreiber and Zivnorc 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zivnorc Posted November 23, 2022 Share Posted November 23, 2022 ...hja...nekateri zagovarjajo tvojo teorijo...drugi pa pravijo, da je čisto o.k.... Imam tudi tole ..pa nimam nekih izkušenj, da bi bilo kaj bolje zaradi tega. ...ekola...poiskal stare NiMh celice, kjer sem sigurno uporabil Cinol pasto...pa še ni odpadlo...pa je staro vsaj 15 let... verjamem pa da profi štromarji-elektroniki uporabljate kaj boljšega... Joker, Kugelschreiber and ligenjček 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
smasher Posted November 23, 2022 Share Posted November 23, 2022 Jaz sploh nikoli ne uporabljam cin paste za čiste kontakte, samo če je že oksidirana žica jo malo namočim v pasto... Ki ne vem kakšna je neka v rdeči posodici ki sem jo dobil v srednji šoli.. 🤣 Kugelschreiber and Zivnorc 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kugelschreiber Posted November 24, 2022 Share Posted November 24, 2022 Nič vožena Yuasa je verglala 2015-2019. 4 sezone, konc '19 je že parkat zajokala. 2020 InTact gel, precej več vožen in pogosto prikoplen na vzdrževalc, je zajokal že letos. 3 sezone? Pr teh cenah ne bom vec kupil InTacta. Zivnorc and GregorM 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
franc Posted November 24, 2022 Share Posted November 24, 2022 (edited) Tukaj sem jaz kupil li-ion-skega. 10€ poštnine (minus 2,5% popusta) , v slabem tednu je bil "doma" (so bili še prazniki vmes) ... Baje je bolj vzdržljiv (to so mi zagotavljali tukaj) , definitivno pa je občutno lažji. https://www.motorsportgoetz.com/Battery-Lithium-Ion-YTX14-BS-LITX14HQ-Motorcycle-ATV-Scooter-Battery-Race-Lightweight-High-Power lp ps. ne štekam ravno "politike" tega prodajalca, ampak enaki aku-ji, za "kao" druge firme motorjev imajo različne cene. Evo isti za bmw je 80€ https://www.motorsportgoetz.com/Battery-Lithium-Ion-BMW-F-800-GS-YTX14-BS-LITX14HQ-Race-Lightweight-High-Power Edited November 24, 2022 by franc Zivnorc and Mavti 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zivnorc Posted November 24, 2022 Share Posted November 24, 2022 pred eno uro, franc pravi: ....sem jaz kupil li-ion-skega. Čestitke.. (malo v hecu malo zares.. , ker so fantje še vedno nezaupljivi glede nabave teh akujev... , ko jih prepričujem, da je "boljši" proti Pb akuju) Inn?!? ... kako ti kresne mašinko?... je starter dosti bolj samozavesten, ko pritisneš na gumb? Link to comment Share on other sites More sharing options...
franc Posted November 24, 2022 Share Posted November 24, 2022 Bistvene razlike ne opazim (razlika seveda je, ker je "stari" rahlo oslabel) . Sem pa še v fazi odpravljanja problemov s TPS-om, tako da kaj več potem. Teža pa je "impresivna" , imaš občutek, da so ti poslali prazno škatlo. lp Zivnorc 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted January 2 Share Posted January 2 zanimive iskušnje: Link to comment Share on other sites More sharing options...
franc Posted January 3 Share Posted January 3 Si kaj pogledal letnice? 2005 ga tudi jaz ne bi kupoval, ampak tehnologija je šla naprej in cene dol. Mnenja so sedaj precej drugačna. lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
makib Posted January 3 Share Posted January 3 moje zkušnje so pozitive kljub temu, da sem bil presenečen, da je nazivno "zdržal" samo mesec. S tem mislim, da je potem pamet v akumulatorju odklopila izhod in je bila napetist 0,0V in jasno motor ni startal. Priklop na polnilec je naredil čudež v 10 min (toliko da sem se oblekel) in je pri startu skoraj poletel 🤣🤣 Definitivno bi ga ponovno izbral. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted March 19 Share Posted March 19 Bi za zajebancije ob vžigu lahko bila kriva baterija? Situacija se dogaja čisto naključno. 1x vžge, drugič heca, pridem domov, pa spet vge. Zadevo sem posnel v razmaku 15 minut. Ko se zgodi slab zagon, se pojavi tudi lučka za immobilajzer, ki potem izgine, ko normalno vžge. Napetost baterije je vidna na armaturki. Baterija ima 1 leto, moped 9500km. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darko3g Posted March 19 Share Posted March 19 Na Kawasakiju VN900 mi je med vožnjo spraznilo akumulator in ga nisem mogel več zagnati. Po zagonu s kabli je imel pri prostem teku napetost cca 14,4 V, ko pa sem navil gas, pa je napetost padla na cca 13,8 V. Je to normalno ali je alternator fuč? Lani sem imel podobno situacijo (prazen aku med vožnjo), pa sem doma razdrl usmernik in meril napetosti med posameznimi fazami pred in za usmernikom, pa je bilo vse v redu. Potem je bilo vse leto v redu. Sumil sem vlago v kontaktih usmernika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gricko Posted March 19 Share Posted March 19 @DAMI34 mislim, da je aku adijo.....kapacitete ni in se ti vse zruši, ko V pade pod določeno mejo lahko pa daš premerit aku ( pod obremenitvijo seveda) pa boš takoj vedel kje si vsak avto/moto električar bi moral to imeti oz kaka prodajalna, ki se ukvarja z akumolatorji Kugelschreiber and DAMI34 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kugelschreiber Posted March 20 Share Posted March 20 On 3/19/2023 at 11:59 AM, Darko3g said: Na Kawasakiju VN900 mi je med vožnjo spraznilo akumulator in ga nisem mogel več zagnati. Po zagonu s kabli je imel pri prostem teku napetost cca 14,4 V, ko pa sem navil gas, pa je napetost padla na cca 13,8 V. Je to normalno ali je alternator fuč? Lani sem imel podobno situacijo (prazen aku med vožnjo), pa sem doma razdrl usmernik in meril napetosti med posameznimi fazami pred in za usmernikom, pa je bilo vse v redu. Potem je bilo vse leto v redu. Sumil sem vlago v kontaktih usmernika. Verjetno peša reg/rec. Ko je stator zares shodil, enostavno ni bilo nikoli dovolj voltov. Ko je crknila samo ena faza, je bila voltaža OK, in se z obrati višala, če nisem užgal luči. Ob užgani luči je voltaža padla na 12,x. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darko3g Posted March 20 Share Posted March 20 pred 34 minutami, Kugelschreiber pravi: Verjetno peša reg/rec. Ko je stator zares shodil, enostavno ni bilo nikoli dovolj voltov. Ko je crknila samo ena faza, je bila voltaža OK, in se z obrati višala, če nisem užgal luči. Ob užgani luči je voltaža padla na 12,x. Bom premeril in preveril. Hvala Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted March 22 Share Posted March 22 Ob 19. 3. 2023 ob 20:23, Gricko pravi: @DAMI34 mislim, da je aku adijo.....kapacitete ni in se ti vse zruši, ko V pade pod določeno mejo lahko pa daš premerit aku ( pod obremenitvijo seveda) pa boš takoj vedel kje si vsak avto/moto električar bi moral to imeti oz kaka prodajalna, ki se ukvarja z akumolatorji bo menjano v sklopu garancije, hvala za odgovor. Pa nisem edini s tem problemom, jih je kar nekaj prijavilo isto napako v FB grupi Husa901. Moteče/zmoteče je to, da je voltaža nad 12V, potem pa vklop funkcije immobilaizer error, kar je sicer posledica, ne pa vzrok. Ker pa je moped nov, vsak pomisli na problem immobilaizerja. (komunikacija ključ moped) Zanimivo tudi, da se informacija o "lov battery" izpiše šele, ko je napetost 11,8 ali manj. Problem je pa že pri 12,3V. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darko3g Posted March 22 Share Posted March 22 Ob 19. 3. 2023 ob 11:59, Darko3g pravi: Na Kawasakiju VN900 mi je med vožnjo spraznilo akumulator in ga nisem mogel več zagnati. Po zagonu s kabli je imel pri prostem teku napetost cca 14,4 V, ko pa sem navil gas, pa je napetost padla na cca 13,8 V. Je to normalno ali je alternator fuč? Lani sem imel podobno situacijo (prazen aku med vožnjo), pa sem doma razdrl usmernik in meril napetosti med posameznimi fazami pred in za usmernikom, pa je bilo vse v redu. Potem je bilo vse leto v redu. Sumil sem vlago v kontaktih usmernika. Danes sem vzel akumulator ven in ga nesel testirat pod obremenitvijo. Res je že star (9 let) in bolj slab, ni pa še čisto zanič. Mu pade napetost, ampak ne čisto. Vsekakor bom nabavil novega (gledam Saito gel iz Louisa za 40 €)+ kavcija ampak pri nas so geli bistveno dražji. Vsi pravijo, da je gel bolj vzdržljiv, zdi pa se mi, da sem slišal nekaj o občutljivosti. Kaj menite? Vsekakor pa moram premeriti še alternator in regler. Pa verjetno bom kupil prikazovalnik napetosti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snečer Posted March 22 Share Posted March 22 pred 48 minutami, Darko3g pravi: Danes sem vzel akumulator ven in ga nesel testirat pod obremenitvijo. Res je že star (9 let) in bolj slab, ni pa še čisto zanič. Mu pade napetost, ampak ne čisto. Vsekakor bom nabavil novega (gledam Saito gel iz Louisa za 40 €)+ kavcija ampak pri nas so geli bistveno dražji. Vsi pravijo, da je gel bolj vzdržljiv, zdi pa se mi, da sem slišal nekaj o občutljivosti. Kaj menite? Vsekakor pa moram premeriti še alternator in regler. Pa verjetno bom kupil prikazovalnik napetosti. zdaj vodo dolivaš v klasičnega? glej yuasa, agm aku, ga sam formiraš in bo pa ne za 40 kupit, boš hitro še enkrat kupil Mavti and raza 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snečer Posted March 22 Share Posted March 22 https://www.akumulator.si/izdelek/A3 21 20/moto-akumulator-yuasa-ytx12-bs-10ah ta bo pravi j Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gricko Posted March 22 Share Posted March 22 pred 3 urami, Darko3g pravi: Danes sem vzel akumulator ven in ga nesel testirat pod obremenitvijo. Res je že star (9 let) in bolj slab, ni pa še čisto zanič. Mu pade napetost, ampak ne čisto. Vsekakor bom nabavil novega (gledam Saito gel iz Louisa za 40 €)+ kavcija ampak pri nas so geli bistveno dražji. Vsi pravijo, da je gel bolj vzdržljiv, zdi pa se mi, da sem slišal nekaj o občutljivosti. Kaj menite? Vsekakor pa moram premeriti še alternator in regler. Pa verjetno bom kupil prikazovalnik napetosti. Tole pri tebi je mogoče več stvari, jaz bi prvo menjal AKU ( sploh če je že star kot praviš), potem pa bi gledal, kako se polni. Meni je na Hondi 2x odletelo navitje in obakrat sem se lahko vozil ( pri višjih obratih je polnilo ravno zadosti), ko sem imel na poti več semaforjev ( prosti tek) pa se je pojavil problem, ker ni polnilo. V "idle" je polnilo pod 10V - dejansko ni polnilo, pri 3K obratih ali več pa je dalo od sebe nekih 13,5V- obakrat je bilo eno navitje prebito. Velikokrat je vzrok za okvaro alternatorja kriv slab AKU, ki sili alternator v stalno polno delovanje ( ker se AKU ne napolni, če je prebit še huje) ...... Torej najprej nov aku in potem glej, koliko / kako ga polni 13,8V je načeloma dosti, čeprav dandanes so polnilne napetosti bolj pri 14,4 pa vse do 15V Če pa polni pod 13.8 pa sigurno ni ok alternator ( ponavadi navitje) ali nad 15 ( ponavadi regler) ..... Še glede akumolatorja, predno kupuješ GEL se dobro pozanimaj, ker kolikr vem, imajo AKUji različne polnilne napetosti in previsoka napetost mu NE odgovarja in ga prehitro uniči In če se ne motim imajo GELi nižjo predpisano polnilno napetost ( okoli 14V , nad tem se uničuje), medtem, ko ima AGM primerno polnilno cca 14.4, ( nad cca 14.8 ali več se mi zdi, pa ga že uničuje) Zato se tudi GEL verjetno ni obnesel @Kugelschreiber, saj ponavadi "novejši" motorji polnijo z 14,4V kar je za GEL preveč in ga uniči Cifre pišem malo iz glave in niso 100%, sem pa siguren, da se GEL polni z manjšo napetostjo in če je napetost malo previsoka, ga že uničuje AGM pa je podobno kot navaden in dopušča malo višje napetosti in je bolj primerna za motorje/avte Kugelschreiber 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quest Posted March 22 Share Posted March 22 bolj spodaj so tipi akumulatorjev in napetosti polnjenja https://www.ctek.si/polnjenje-efb-agm-akumulatorja-ctek DAMI34, Rdeči and Kugelschreiber 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kugelschreiber Posted March 22 Share Posted March 22 Vsak dan kaj novega. @Gricko hvala za info. Bom prav premeril, ceprav mislim da se na 2007 Aprililiji ni za bat previsoke napetosti pri polnenju. zundapp 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gricko Posted March 22 Share Posted March 22 (edited) na tem linku od @Quest sicer za GEL piše 14.2-14.4 ma poglej še malo po netu, povsod piše da ga vse nad 14,2 uničuje in da navaden alternator ni primeren za polnjenje GEL akuja. Druga stvar je, če je alternator in njegovo polnjenje prilagojeno GEL tipu akuja jaz GELa ne bi dajal v motor / avto razen v primeru, če je GEL original, potem pa AGM ni ok, ker bo premalo polnjen Edited March 22 by Gricko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now