Skoči na vsebino

Ogrevane rokavice, ročke?


klimbra

Priporočene objave

Zgledajo zelo lične in mične. Vsekakor preveri dimenzije preden greš gor, ker sem slišal da (sicer navadne) aftermarket ročke znajo ful zajebavat zaradi sicer minimalnega odstopanja v debelini. Pa sporoč, ko boš šel, lahko se zmenimo, pa gremo skupaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A bi hotel zmeriti dolžino grellnih ročk in napisati tule, da bi primerjal z mojimi. A je zaradi kabla gas kej trši, a ročke so moteče debelejše?

dolžino ročk lahko prebereš na Louisovi strani: Daytona 12,5 cm, Saito, katere si prilimal pa 13,5 cm.

Gas zaradi kabla ni nič trši, meni pa ročke niso nič predebele. Moram pa enkrat preverit, če so debelejše od originalnih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da imam favoriziran izdelak za nakup!

Hvala za pomoč in odgovore!!

Barth, če jih ne naročim po pošti ti sporočim, če bom šel.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Ali bi šla tale vezava za ogrevane ročke z relejem?

Ali je rele potreben?

Kako je z izklopom ročk ko motor ne deluje?

Nabavil bom verjetno ročke in rele v Louisu.

Ali obstaja boljša rešitev?

post-13130-013789200 1287647598_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa posebej kupuješ oz. zakaj rajši ne kupiš ogrevane ročke ki so univerzalne in so že z relejem, komandam itd ?

Popravljeno . Popravil YamahafanR6
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali bi šla tale vezava za ogrevane ročke z relejem?

Ali je rele potreben?

Kako je z izklopom ročk ko motor ne deluje?

Nabavil bom verjetno ročke in rele v Louisu.

Ali obstaja boljša rešitev?

Jaz mam Daytona ročke brez releja, seveda pa mora bit + prekinjen s ključavnico, tako da ti jih kdo ne prižge ko je motor parkiran.

Popravljeno . Popravil MARJA
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa posebej kupuješ oz. zakaj rajši ne kupiš ogrevane ročke ki so univerzalne in so že z relejem, komandam itd ?

Jih nisem zasledil. Predlagaj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa te ročke: http://www.louis.de/...&artnr=10032048 , naročiš jih pa lahko v podjetju TRG v Ljubljani: http://www.podjetje-trg.si/ . Sedež podjetja je na Celovški v stavbi Slovenija avta.

Pa še cenejše so :yes: .

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa te ročke: http://www.louis.de/...&artnr=10032048 , naročiš jih pa lahko v podjetju TRG v Ljubljani: http://www.podjetje-trg.si/ . Sedež podjetja je na Celovški v stavbi Slovenija avta.

Pa še cenejše so :yes: .

LP Robert

Te so OK. Samo še vedno ostaja vprašanje o releju. Če prebereč navodila za montažo, ki so priložena v pdf-ju je rele omenjen, pa ne vem ali je le ta potreben ali ne, in kaj je z izklopo, če je vse skupaj vezano na akomulator..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te so OK. Samo še vedno ostaja vprašanje o releju. Če prebereč navodila za montažo, ki so priložena v pdf-ju je rele omenjen, pa ne vem ali je le ta potreben ali ne, in kaj je z izklopo, če je vse skupaj vezano na akomulator..

Pravilno montirano bi bilo takole: iz akumulartorja + kleme potegneš preko varovalke (20A) na reley št.30 iz Št.87 vzameš + tok za stikalo gretja ročk,na rele št85 daš maso kot tudi maso za gretje ročk(ni nujno, da vlečeš kable) lahko daš pač na maso kjerkoli tako do releya kot tudi od gretja ročk,priklopiš še na Št.86 krmiljenje releja z kontaktom (tok št 15) in tako bo reley vklopil tok za gretje ročk šele ko boš dal kontakt in izklopil takoj ko boš kontakt odvzel neglede na položaj stikala za gretje ročk.Relej mora biti vmes sicer pri direktnem priklopu na akumulator + ti lahko izprazni akumulator v primeru, da pozabiš izklopit na stikalu.Če pa vzameš tok za gretje ročk direktno iz ključavnice (to je tok št 15) pa zna biti ključavnica(izhod 15) preobremenjen saj skozi ključavnico tok(15) gre veliko porabnikov kot npr:vžigalna tuljava,benzinska črpalka, vse luči(park,kratka-dolga)štop luči,žmigavci,razna krmiljenja releji,računalnik-i,ABS,GPS,prisilni ventilator itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravilno montirano bi bilo takole: iz akumulartorja + kleme potegneš preko varovalke (20A) na reley št.30 iz Št.87 vzameš + tok za stikalo gretja ročk,na rele št85 daš maso kot tudi maso za gretje ročk(ni nujno, da vlečeš kable) lahko daš pač na maso kjerkoli tako do releya kot tudi od gretja ročk,priklopiš še na Št.86 krmiljenje releja z kontaktom (tok št 15) in tako bo reley vklopil tok za gretje ročk šele ko boš dal kontakt in izklopil takoj ko boš kontakt odvzel neglede na položaj stikala za gretje ročk.Relej mora biti vmes sicer pri direktnem priklopu na akumulator + ti lahko izprazni akumulator v primeru, da pozabiš izklopit na stikalu.Če pa vzameš tok za gretje ročk direktno iz ključavnice (to je tok št 15) pa zna biti ključavnica(izhod 15) preobremenjen saj skozi ključavnico tok(15) gre veliko porabnikov kot npr:vžigalna tuljava,benzinska črpalka, vse luči(park,kratka-dolga)štop luči,žmigavci,razna krmiljenja releji,računalnik-i,ABS,GPS,prisilni ventilator itd.

To je iskan odgovor. Hvala lepa.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je iskan odgovor. Hvala lepa.

Hvala tebi, malo je takih, ki se zahvalijo !! če se pa gdaj srečava me pocukaj za rokav dobiš za :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni!

Čez zimo imam namen vgraditi na motor ogrevane ročke.Trenutno so pri Louisu po akcijskih cenah,pa me zanima naslednje.Pri ročkah Saito mi ustreza lepo oblikovano stikalo in tri stopnje ogrevanja,pri Daytoni pa je ustrezna dolžina (125 mm) imajo pa po sliki sodeč grdo stikalo in samo dve stopnji.Rabim nasvet tistih ki to poznate,ali se prve lahko odreže 1 cm,ter ali pri drugih samo dve stopnji zadoščata in mnenje glede stikala.

Kar se same vgradnje tiče pa so mojstri že napisali dovolj uporabnih nasvetov da ne bi smela biti problem.Zanima me le kako najlažje sneti originalne ročke in ali je nove treba kaj lepiti?

LP Joe

Popravljeno . Popravil JoeFZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Čez zimo imam namen vgraditi na motor ogrevane ročke.

Kar se same vgradnje tiče pa so mojstri že napisali dovolj uporabnih nasvetov da ne bi smela biti problem.Zanima me le kako najlažje sneti originalne ročke in ali je nove treba kaj lepiti?

Sicer teh ročk nepoznam sam imam že fabriško vgrajene z dvemi stopnjami.Tudi Seito so vstvari dvostopenske saj stopnja štart pomeni samo kratko vključitev nato, ko se segreje pa imaš na izbiro SAMO dve stopnji in sicer 10W in 20W.Samo ročko neboš mogel rezat(v njej je grelna folija) sicer pa poglej, če je možno za ta centimeter pomakniti kompletno ročico z ohišjem sklopke in zavore.Stare ročke je precej težko odstranit ponavadi pri menjavi z novimi smo stare kar z nožen prerezali so pa prilepljene in tudi te grelne nove boš moral prilepit z dvokomponentnim aralditom ali si kupi originalno lepilo glej pod grelnimi ročkami HEIZGRIFFKLEBER. :hmm:

Popravljeno . Popravil Bremzer
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremzer hvala!Nisem pomislil na to da bi premikal cel sklop stikal.Po moje je prostora dovolj in verjetno bo dovolj samo odviti po dva vijaka na vsakem sklopu in se zadeva premakne.

Bi bil pa hvaležen še za mnenje koga ki je to že montiral.Bolj me zanima mehanski del,električna vezava je bila že dobro pojasnjena.

LP

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremzer hvala!Nisem pomislil na to da bi premikal cel sklop stikal.Po moje je prostora dovolj in verjetno bo dovolj samo odviti po dva vijaka na vsakem sklopu in se zadeva premakne.

Bi bil pa hvaležen še za mnenje koga ki je to že montiral.Bolj me zanima mehanski del,električna vezava je bila že dobro pojasnjena.

LP

Če boš premikal stikala, boš moral v krmilo zvrtati nove luknje v katere sede "čepek", ki preprečuje vrtenje stikal. Nekateri te čepke enostavno odstranijo in založijo z gumo, ter stisnejo.

Če imaš Saito ročke, ki so na koncih zaprte, jih lahko odrežeš max 5 mm brez škode(za robom pred odebeljenim zaključkom). Več ne ker boš poškodoval grelce!

Nekoliko težav lahko povzroča tulec od ročke za gas, da ti lepo sede zraven ohišja.

Za odstranitev original ročk priporočam uporabo tanjšega izvijača, ki ga zarineš na več mestih med gumo in krmilo oz. tulec. V šranjo ob izvijaču vsakič brizgni malo WD40 s pomočjo cevke in snemanje bo veliko lažje.

Lepi kar z Neostikom, samo, ne čakaj da se osuši. Namaži (lahko samo na začetku po celem obodu) in navleci na tulec oz. na belanco. Gre prav fino - kot podmazano! Lepilo mi v sezoni uporabe ni popustilo!

Z stopnjo Start se lahko v hudem mrazu tudi dalj časa pelješ (preverjeno!), samo začne pečt v dlani! (z zunanje strani pa še vedno zebe :kva1: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupil sem ročke u Louisu (Daytona), mi je pa šalter mal mem. S kakšnim (vsaj lepši mora bit) stikalom se lahko to zamenja in kje se dobi.

Danke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupil sem ročke u Louisu (Daytona), mi je pa šalter mal mem. S kakšnim (vsaj lepši mora bit) stikalom se lahko to zamenja in kje se dobi.

Danke.

Razdri ohišje stikala, zavrzi ohišje in samo stikalo vgradi nekam v armaturo. Dele ohišja (točke položaja) lahko uporabiš za "dekoracijo"!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ogrevane rokavice so sranje s kabli. edino ročke so vredne vsakega centa. na enduro zelo pomagajo še ščitniki, delajo zavetje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Nekako tako

Raza, kako si pa to pritrdil na armaturo? lepilo? Če imaš še kakšne večje fotke, mi jih prosim pošlji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!