Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Noise

Priporočene objave

Po malo boljšem spoznavanju nove rakete,mi je vse bolj všeč,še posebej non vtec in vtec območje,kot bi imel dva motorja z različnimi karakterji...

Z non vtec vožnjo,naredil do rezerve 330km.....če hočeš,pravi šparovček :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Z non vtec vožnjo,naredil do rezerve 330km.....če hočeš,pravi šparovček :worship:

... pazi, da te traktorji ne bodo začeli prehitevati .... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HY! mam doma hondo vfr 750f. Zanima me če mi poveste koliko je približno vredna.

Podatki:

- letnik 1998

-prevoženih 57000 km

-je dobro ohranjen

Prvo še enkrat poglej letnik... zadnji letnik (modelno leto) četrte serije (vfr750) je 1997. Drugače pa od oka 2500 do 3500€ (detajli odločajo če bi dobil več ali manj). Poglej primerljive cene na mobile.de.

lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem lastnikom VFR-k, tudi sam sem od letošnje sezone ponosen lastnik te lepotice.....sem naredil velik preskok...iz čoperja (Intruder 1400 GLP) na sport tourerja....in ni mi žal...vsaj zaenkrat :rolleyes:

Danes si že nosilce za kufre gor zmontiram.....v soboto pa že na prvi manjši izlet do morja z njo.....

post-8499-1208933255_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil inrtuder
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem lastnikom VFR-k, tudi sam sem od letošnje sezone ponosen lastnik te lepotice.....sem naredil velik preskok...iz čoperja (Intruder 1400 GLP) na sport tourerja....in ni mi žal...vsaj zaenkrat :rolleyes:

Danes si že nosilce za kufre gor zmontiram.....v soboto pa že na prvi manjši izlet do morja z njo.....

:yea1:

Srečno in varno...

Sam navora ti bo pa manjkal :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:yea1:

Srečno in varno...

Sam navora ti bo pa manjkal :evilgrin:

Jop... T ...... tega sem se kar malo bal..... ampak ni sile... sem se kar hitro navadil na nekoliko višje obrate.....

Kar me je bol motilo je kot neko šumenje ko vozim pri nizki hitrosti (do 40km) in odprtim vizirom...kot da bi kak ležaj pel v sprednjem kolesu al nekaj podobnega....ali pa, ne vem, mogoče slišim veter izpod maske al kaj podobnega....mehanik ni opazil nič nenormalnega...

Popravljeno . Popravil inrtuder
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...tud jaz sem navdušen nad tole mašinco. Me pa mal zanima kok se ostalim kaj giblje poraba pri dinamični vožnji??

post-1422-1208934485_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...tud jaz sem navdušen nad tole mašinco. Me pa mal zanima kok se ostalim kaj giblje poraba pri dinamični vožnji??

Porabe ne spremljam mam pa domet 250-300 km...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...tud jaz sem navdušen nad tole mašinco. Me pa mal zanima kok se ostalim kaj giblje poraba pri dinamični vožnji??

Tudi jaz naredim slabih 300km...pol pa tankat....povprečno med 6 in 7 litri...odvisno kak težko roko mam :naughty:

Sicer pa sem mnenja...da se pri motorju ne gleda na porabo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz naredim slabih 300km...pol pa tankat....povprečno med 6 in 7 litri...odvisno kak težko roko mam :naughty:

Sicer pa sem mnenja...da se pri motorju ne gleda na porabo....

Prej 7 kot 6......črtica z rezervo mi začne utripat nekje med 245 in 250 km.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni zdrži ,če se res potrudim 300+ km/tank. Če jo pa teram čez 7000/min potem pa je pri 240 že žejna. Je pa tole mal sranje za kakšne daljše vožnje čez nedeljo , ker nikoli ne vem katere pumpe so kaj odprte, rad pa se vozim bolj po lokalnih cestah. Lansko jesen sem hotel naredit en krog čez Jezersko pa na Logarsko dolino in sem moral obrnit, ker je prva pumpa na naši strani vsaj 30km on prehoda jaz pa na rezervi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni zdrži ,če se res potrudim 300+ km/tank. Če jo pa teram čez 7000/min potem pa je pri 240 že žejna. Je pa tole mal sranje za kakšne daljše vožnje čez nedeljo , ker nikoli ne vem katere pumpe so kaj odprte, rad pa se vozim bolj po lokalnih cestah. Lansko jesen sem hotel naredit en krog čez Jezersko pa na Logarsko dolino in sem moral obrnit, ker je prva pumpa na naši strani vsaj 30km on prehoda jaz pa na rezervi.

Še do letos sem vozil čoperja (1400)...če sem mel hudo mehko roko mi je uspelo naredit 170km z enim tankom.....tako da za motor 250km brez težal sploh ni slaba varianta....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni zdrži ,če se res potrudim 300+ km/tank. Če jo pa teram čez 7000/min potem pa je pri 240 že žejna. Je pa tole mal sranje za kakšne daljše vožnje čez nedeljo , ker nikoli ne vem katere pumpe so kaj odprte, rad pa se vozim bolj po lokalnih cestah. Lansko jesen sem hotel naredit en krog čez Jezersko pa na Logarsko dolino in sem moral obrnit, ker je prva pumpa na naši strani vsaj 30km on prehoda jaz pa na rezervi.

Hmm, zanimivo... DAN, ali VTEC več pije kot V4 ka? Meni je čez vikend V4(prva daljša vožnja)na turi dolgi 530 km tank zdržal krepko čez 300 km (vedno sem tankal skupaj s kolegom, ki ima dvovaljnika na cca 230 km). Še vedno se pa vozim s tankom, ki sem ga napolnil u Gospiću, trenutno kaže 325 km in ima še vedno tri črtice. Bom poročal, kdaj se rezerva vključi in koliko je še notri ostalo bencina. Vozil sem pa normalno, na ravninah po omejitvah, na ovinkih pa dinamično (bilo preeeceeej dobrih ovinkov :grim ). Obrati so se pa vrteli med 5000 in 7000 obratov (z odstopanji + in ').

Drugače pa prvi vtisi :OK: . Sicer je bilo podvozje mičken off (je bilo na tovarniških nastavitvah), še posebej zadnje. Sedaj sem ponastavil prednapetost (spredaj pol obrata na trše), zadaj pa na 5/7 (prej 2/7).

Za enkrat zadovoljen, ni kaj.

lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, zanimivo... DAN, ali VTEC več pije kot V4 ka? Meni je čez vikend V4(prva daljša vožnja)na turi dolgi 530 km tank zdržal krepko čez 300 km (vedno sem tankal skupaj s kolegom, ki ima dvovaljnika na cca 230 km). Še vedno se pa vozim s tankom, ki sem ga napolnil u Gospiću, trenutno kaže 325 km in ima še vedno tri črtice. Bom poročal, kdaj se rezerva vključi in koliko je še notri ostalo bencina. Vozil sem pa normalno, na ravninah po omejitvah, na ovinkih pa dinamično (bilo preeeceeej dobrih ovinkov :grim ). Obrati so se pa vrteli med 5000 in 7000 obratov (z odstopanji + in ').

Drugače pa prvi vtisi :OK: . Sicer je bilo podvozje mičken off (je bilo na tovarniških nastavitvah), še posebej zadnje. Sedaj sem ponastavil prednapetost (spredaj pol obrata na trše), zadaj pa na 5/7 (prej 2/7).

Za enkrat zadovoljen, ni kaj.

lp,

Jaz sem novi ... pa mi ni čist jasno kaj si mislo z V4-ko, ko si napisal če V-tes več porabi kot V4.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem novi ... pa mi ni čist jasno kaj si mislo z V4-ko, ko si napisal če V-tes več porabi kot V4.....

VFR 800 2002-present_ VTEC

VFR 800 1998-2001; V4 mašina (no VTEC) - se pravi podobna zasnova le, da vsi valji delajo nonstop.

lp, g

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VFR 800 2002-present_ VTEC

VFR 800 1998-2001; V4 mašina (no VTEC) - se pravi podobna zasnova le, da vsi valji delajo nonstop.

lp, g

Aha...sem si prav razlagal.....vseeno hvala na odgovor....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5.gen mi je pila tam okol dobrih 6 do 7,medtem mi pa 6.gen v non vtec režimu 5,3 ,no tolk sem izmeril na zadnjem keslu.....nad 7k obratov je pa itak vseeno......

Na celi črti je poraba med novo in staro približno enaka,deci gor ali dol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!