Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Noise

Priporočene objave

  • 3 tedne pozneje...

Imam en problem in sicer.

 

Nabavil sem lonce leovince oval alu, sedaj pa me zanima ali je obvezna menjava tistih puš pod sedežem kjer pridejo izpuhi privijačeni ker meni lepo paše in ne vidim bistvene razlike, in pa zanima me če je potrebno med tiste puše in objemke loncev vstaviti na zunanji strani distančnik, cca 1cm se mi zdi da je dolg. Problem je da če ga vstavim potem ne paše več nosilec zadnjega kovčka gor in bi ga moral predelati( skrajšati tiste nastavke skozi katere gre vijak)

 

Verjetno bi tisti distančniki izpuhe pomaknili malo na vzven, skrbi me predvsem zato ker so izpuhi blizu luči da je nebi poškodovalo. vesel bi bil če ima kdo mogoče kakšno sliko itd,...

 

Najlepša hvala. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Ali je že imel kdo težavo, da se ni hotel vklopiti ventilator za hlajenje?

Danes mi je vrglo nekaj vode iz okpanzijske posode- ventilator je takrat delal. Nato sem vodo dolil in še malo probaval, pa sem ugotovil, da se mi ne vklaplja ventilator. Če dam žico, ki teče iz termostikala na maso, ventilator deluje. OK, lahko je stikalo. A če žico dam na hladilnik, preko katerega naj bi dobival maso, pa se ne zgodi nič.

Toliko kombinacij sem probal, da sedaj že ne vem več, kaj bi lahko bilo.

Prosim za pomoč, če je kdo imel take izkušnje.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ni mogoče hladilnik vpet preko kakih gumic ki bi lahko bile izolator? in posledično je slaba masa?

Popravljeno . Popravil BRANE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je. Za to je masa pripeljana od nekje drugje in sem sumil, da je slaba. Na to se še sam potegnil eno žico iz okvirja do hladilnika, pa kar ni bilo še mase. Čudno, a čez nekaj časa, je kr od nekje prišla in je delovalo.

Nerodno je, ker ne najdem vzroka, da bi ga odpravil. Le tako bi šel brez skrbi na pot.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni,

 

Imam problem s sprednjo zavoro. Mislim da mi cilinder pri ročki prepočasi popušča ko stisnem bremzo in mi zato še kar nekaj časa gori stop luč.

 

Ima kdo kakšno idejo kako to rešiti?

 

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 10 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Pozdravljeni! Mam nekaj težavic z mojo hondo vfr800 letnik 2008 37.000 prevoženih pa me zanima če mi lahko kdo kakorkoli pomaga. in sicer :

1. ko je motor v prostem teku ali ko imam stisnjeno sklopko kazalka na obratomerju malenkostno niha( cca +-200 obratov) je to normalno?

2. ko je motor v prostem teku dobi zvok ko stisnem sklopko je ok. vzrok?

3. tole težavico malce težje razložim bom kar po domače napisal in sicer med vožnjo ko prestavljam v višje prestave še sliši(zaškrta) ta tačka za prestavljanje skoraj vsakič ko prestavim - vzrok?

Zelo vam bom hvaležen za vsak odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, Dragann said:

Pozdravljeni! Mam nekaj težavic z mojo hondo vfr800 letnik 2008 37.000 prevoženih pa me zanima če mi lahko kdo kakorkoli pomaga. in sicer :

1. ko je motor v prostem teku ali ko imam stisnjeno sklopko kazalka na obratomerju malenkostno niha( cca +-200 obratov) je to normalno?

2. ko je motor v prostem teku dobi zvok ko stisnem sklopko je ok. vzrok?

3. tole težavico malce težje razložim bom kar po domače napisal in sicer med vožnjo ko prestavljam v višje prestave še sliši(zaškrta) ta tačka za prestavljanje skoraj vsakič ko prestavim - vzrok?

Zelo vam bom hvaležen za vsak odgovor.

1 niti ne 200rpm je kar veliko odstopanje. to se sliši kot zaganjanje? ne glede na mrzel/topel? morda je samo minimum rahlo prenizek. 

2 čisto normalno 

3 ????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Cartman pravi:

1 niti ne 200rpm je kar veliko odstopanje. to se sliši kot zaganjanje? ne glede na mrzel/topel? morda je samo minimum rahlo prenizek. 

2 čisto normalno 

3 ????

3 mislim da bo treba mal bolj odločno gor potegnit pa bo težava minila

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Cartman pravi:

1 niti ne 200rpm je kar veliko odstopanje. to se sliši kot zaganjanje? ne glede na mrzel/topel? morda je samo minimum rahlo prenizek. 

2 čisto normalno 

3 ????

Tko niha tudi ko je topel.na 1200 je pol pa niha bom posnel kok zgleda pa dal gor. Tole za drugo pravis da je ok- ker sem nekje zasledil da naj bi bili zanic napenjalci verige na odmicni gredi zato sem vprasal.hvala za odgovore

pred 58 minutami, hajoktejn pravi:

3 mislim da bo treba mal bolj odločno gor potegnit pa bo težava minila

Ok bom pa bolj odločno prestavljal.hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Dragann pravi:

Ok bom pa bolj odločno prestavljal.hvala

Ni kej; najprej to probaj pa če bo še škrtalo, potem veš da imaš večji problem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

zdravo.

 

sicer že nekaj časa na forumu, sedaj pa lastnik  2007 vfr

 

po3 dneh lastništva:smoke: .....motor ne vžge.....

 

aku prazen, s tem da je nov........aha si rečem, očitno problem , ki je znan in sem se ga zavedal, sem tudi ob nakupu spraševal, nisem pa pomeril.....ELEKTRIKA

 

Alternator sicer nekaj fila ampak seveda premalo....od MB do LJ sem prišel BP....parkrat doma prižgal za par minut ( otroci bi radi videli / slišali) , včeraj hotel na furo......

 

sicer je prižgala , ampak težko, ob naslednjem vžigu ....no to ni bilo več mogoče.

 

Premeril regler, vse diode delujejo pravilno.....seveda na mizi......na izhodu pa je napetost cca 12v ( kolikor je aku poln)....sicer se z obrati malo spreminja, ampak ni to to.

 

premeril stator......izgleda ok, neobremenjen ( regler odklopljen) daje cca 50 V pri povečanih obratih, v  IDLE cca 22V....ko stator obremenim z reglerjem ( ki na mizi tudi izgleda ok) , pa na statorju pade napetost na cca 1x 10V in 2 x 11V.......seveda premalo

 

Kaj bi bilo tu problem?

ali stator, ki se ob obremenitvi sesede

ali regler, ki nekje prebija ( na mizi ne) in zato na statorju zbija napetost??

 

................................

če je regler, kaj se najbolj splača vzet - original ali kaj drugega

če je stator - enako original ali kaj drugega......seveda je še možnost da se stator na novo navije ( imamo v Slo par firm , ki navijajo trafote, toroide ali popravljajo motorje), vprašanje je samo, če so take žice in majstri ok, glede na to, da je ta stator v olju (zaradi izolacije)

 

 

In še eno vprašanje.

PREPISA motorja še nisem naredil, kupnina pa je poplačana.

Ali je lastnik to vedel in skrival, ali se je lahko  to ravno zgodilo meni ( verjetno ne)

Prodajalec je bil sicer korketen (vsaj tak mi je deloval), pa ne vem, ali bi kaj sploh rekel, ali bi probal dobiti kaj denarja, ali bi kar vrnil motor ( vertjetno je to bolj težko)....sicer motor lep in drugih problemov nisem našel

 

hvala, LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stator lahko obremeniš na vsaki fazi z navadno 100W klasično sijalko in potem recimo pri cca 4k RPM pomeriš napetost na tej fazi. V primeru, da ne bo 50V+ (izmeničnih), bo najbrž napaka na navitju alternatorja.

Najlažje je potem preverit stator tako, da snameš okrov in vidiš v kakšnem stanju je. Takole je zgledal na mojem F-u pri enakih simptomih kot jih opisuješ. Regulator (regler) ni bil pokvarjen.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede nato, da si lastnik 3 dni verjetno nisi prevozil veliko kilometrov. Če je prejšnji lastnik vedel za okvaro je napolnil accu.  Z okvarjenim statorjem in polnim accu se da prevoziti okoli 400 km. Zdaj koliko si ti prevozil?

Jaz bi prodajalcu omenil in če je vredu ti bo verjetno znižal ceno za kakšnih 200€. Mene je original stator prišel 300€ brez dela. Za Honde je baje dražji.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za prve odgovore.

 

bom jutri preveril še z žarnico......tolko časa si bom vzel.

pa da vidim, se pa " bojim" , da je navitje fuč in ne regler....torej malo več dela...

Glede vožnje in koliko sem prevozil.....ja ravno iz MB do LJ......pa parkrat prižgal na mestu .....torej več kot 140km nisem naredil.

Statorji so po ebayu malo nad 100€.....seveda pa je to vse neoriginal....in ne vem kaj se splača vzeti.

bom v Pon še povprašal, koliko bi prišlo previjanje.....

 

Glede na to, kako podobni so si, je morda bolje vzeti od katerega drugega modela, ki je manj podvržen tem okvaram?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Previjanje je ena od možnosti, za katero si pa že sam ugotovil, da je lahko problematično. Jaz sem kupil tule in lahko napišem, da je s tem Alternatorjem mir že 65Kkm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prejle preveril stator z žarnico - bremenom.

Izgleda da deluje ok......žarnica je malo zabrlela, output pa je bil v idle cca 22V na obratih pa cca 50V....torej kot pri odprtih sponkah

 

Če je žarnica ( 100W ) dovolj veliko breme za realno odčitavanje, potem je stator ok in imam problem v reglerju.

 

Regler sicer vredu usmeri v enosmerno, je pa očitno problem v stabilizaciji prave napetosti.....

 

Prečital kar nekaj tujih forumov in veliko jih svetuje nov regler z MOSFET tehnologijo ( seveda prave amperaže)

Ima kdo kake izkušnje z tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Gricko pravi:

Ima kdo kake izkušnje z tem?

Mogoče tule?

To si pa že sigurno našel.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

Na razpolago imam ene original Honda smernike za VFR 800  od 2002 naprej.  So prozorno temne barve, odlično ohranjeni.

Če bi kdo malo olepšal svojo VFR :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Pozdravljeni!

Poletje se počasi bliža pa me zanima, če imate kaj pojma o Honda VFR 800 letnik 2003 in pa Honda cbr 600 f prav tako isti letnik.

Bolje mi diši Honda VFR ampak me zanima, če ima kdo kaj izkušenj z njim. Kako je kaj v ridah? Gre normalno polagat glede na to da ima suho težo nekje 210kg. Seveda me ne zanimajo samo ride ampak tudi dovga potovanja. V ridah je pač moj + ko se razživim :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pozdravljeni.

 

Da še sam dodam vprašanje (čeprav je prav enem postu nazaj podobno :) - Mogoče pa kdo vidi.) 

Torej tudi sam iščem VFR-ko 800 (letnik bo mogla biti verjetno nekje od 2003-2006) - Zanima, na kaj bi kaj moral paziti, če so kakšne očitne napake (pri teh letnikih). Vem da je od letnika 2006 naprej motor malo spremenjen (ali vsaj elektronika), ali je to takšna razlika, da je vredno recimo 1000 € več.

Potem pa me zanima, če ima slučajno kdo izkušnje z zbitimi kilometri pri motorjih. Na avtu.netu je kar nekaj zanimivih VFR-k, pa nisem siguren, koliko kaj zaupati posrednikom (predvsem Italjanskim motorjem) ipd.

Torej če ima kdo kakšno izkušnjo, kak nasvet, bom zelo hvaležen.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!