Jump to content

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Noise

Recommended Posts

Ob 1. 2. 2018 ob 19:53, maticcc2000 pravi:

Pozdravljeni.

 

Da še sam dodam vprašanje (čeprav je prav enem postu nazaj podobno :) - Mogoče pa kdo vidi.) 

Torej tudi sam iščem VFR-ko 800 (letnik bo mogla biti verjetno nekje od 2003-2006) - Zanima, na kaj bi kaj moral paziti, če so kakšne očitne napake (pri teh letnikih). Vem da je od letnika 2006 naprej motor malo spremenjen (ali vsaj elektronika), ali je to takšna razlika, da je vredno recimo 1000 € več.

Potem pa me zanima, če ima slučajno kdo izkušnje z zbitimi kilometri pri motorjih. Na avtu.netu je kar nekaj zanimivih VFR-k, pa nisem siguren, koliko kaj zaupati posrednikom (predvsem Italjanskim motorjem) ipd.

Torej če ima kdo kakšno izkušnjo, kak nasvet, bom zelo hvaležen.

No da kar sam odgovorim :) Torej kot sem najprej spraševal, sem bil v nakupu VFR-honde.

Sedaj sem nabavil (upam da zelo solidno). Tako, da če koga kaj zanima ali pa ima kak nasvet lahko kar na ZS.

lp,
Matic

Edited by maticcc2000
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • T

    251

  • DAN

    207

  • sulica

    82

  • GKeko

    63

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Toliko o bedarijah. Opažam, da še marsičesa ne veš.. no, ko boš kot sogovornik dorasel enemu dostojnemu nivoju diskusije, se lahko pogovarjava naprej. do takrat pa.. Ajd P.S.: Tud

2700 ti dam zanjo brez kovčkov ker jih ne rabim (jih lahko posebi prodaš za dober dnar). Nič več, ker 3600 je realna cena za "cel" motor tega letnika, ne podrsan (pa še bi ti ceno zbijali). Pa če vidi

No pa se je obrnilo   

Posted Images

Tele V-tec VFRke so ratale kar pocen, no vsaj če ni vse prevrteno in potrebno dodatnega vlaganja. Bi si kupil eno solidno, da mal presedlam kategorijo, pa ni nič kaj spodbudnega kar prebiram tu. Kar nekaj hib, ki so v večini sicer dokaj hitro popravljive, bolj me skrbijo omenjeni šponarji in ketne odmičnih gredi ter zapletenejše nastavitve ventilov. V igri so tam na zunaj še spodobno ohranjeni z 35-50 tisoč km.

Kaj je z že zastavljenim vprašanjem sotrpina nekaj postov nazaj? Ali je 2006 in novejša res vredna vsaj 1000€ več?

Ali kdo pozna tole, ki se prodaja že kar dolgo, čeprav daje garancijo in ima za letnih še razmeroma malo km?

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Moja je letnik 2006 in imam sedaj 82xxx km . Zamenjaš oba šponarja naenkrat eden je 100EUR in imaš potem mir.

Stator original je cca 500EUR in to je več ali manj vse .

Kar se pa tiče nastavljanja ventilov , jih pa tudi ne nastavljaš vsak mesec.

Edited by Pero75
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

jest bi mel  eno kratko ? olje kakšno uporabljate nazadnje ko sem imel motor 6 let nazaj sem dajal not MOTUL pa sem pozabu oznako zdej sem pa novo kupu pa bi rad kakšno dobro olje

 

Link to post
Share on other sites
pred 7 minutami, POŠTAR pravi:

jest bi mel  eno kratko ? olje kakšno uporabljate nazadnje ko sem imel motor 6 let nazaj sem dajal not MOTUL pa sem pozabu oznako zdej sem pa novo kupu pa bi rad kakšno dobro olje

 

Motul 5100 je še vedno preizkušena klasika

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

No pa sem jo le kupil. Ne tiste zgoraj, pa prav tako rdečo. Upam da bo še kej omembe vredne sezone ostal.

Bi pa prosil koga, po možnosti v okolici LJ-KR da bi posodil original orodje. Ker ga nimam, bi rad premeril in dal na WJ izrezat kiljuče za ketno in feder šponat.

BTW, imam zamenjane lonce in  cevi od katalizatorja nazaj. V mestni gneči ali po bolj živahni vožnji konkretno žge vročina v desni škorenj. Tako da mi je sicer že malce zgonjen škoren na zlepljenih predelih kar razpadel. Ne vem če tudi tu ne bo treba narest kakšne predelave že predelanega.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Kolikor jaz spremljam vfr mi ni znano, da bi ji kaj posebnega falilo ... od my 2017 je malo posodobljena in to je to. Za mene in moja leta (se pomikam počasi v penzijo) še vedno eden redkih zanimivih sport -touring motorjev, ker enostavno teh novodobnih oblik ne prebavim (tu mislim na Yamahe mt, tracer ... pa Z od Kawasakija, ... ) .

Še največja zamera mi je beden izbor barv: od 2014 pa do danes le bela, črna in rdeča, od 2017 pa še srebrna ... ne obstaja niti neka dvobarvna kombinacija ama nič ... potem pa razumi te Japonce.

Edited by Fazer03
Link to post
Share on other sites

Ja saj ne bo edini ... vsaka naslednja direktiva EU bo strožja in na koncu bo le še elektrika dovolj čista za poganjanje motorinov - zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz .... zzzzzzzzz;  🙁🙁🙁 👎

(ravno danes sem zasledil vest, da so pri bmw-ju predstvili elektro koncept, kjer je bočna prikolica namenjena prevozu baterije .... )

Sem pa opazil, da so za my 2020 vfr - ko dobavljive 3 (z besedo: tri !!!???!?!) barve: črna, rdeča in srebrna ... huda (ne)sprememba.

https://autoblog.rs/blog/auto/motociklizam/2020/06/06/bmw-x-elektricni-koncept-s-baterijama-u-bocnoj-prikolici

Edited by Fazer03
Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
  • 2 months later...

Ekološka norma Euro5 v svet motocikla v primerjavi z akutalno (še nekaj dni) veljavno normo Euro4 ne prinaša prav veliko novega. Niti ni bistveno bolj stroga, saj so zahteve po izpustih ostale na praktično enakem nivoju, razlika je predvsem v tem, da mora motocikel deklarirane izpuste zagotavljati skozi celotno življensko dobo (prej do prvih 20.000 km.

Vir: Avto magazin, slo

To naj bi pomenilo, da motorjev vfr 800 in 1200 ne bo več v EU, ker ne bodo posodobljeni za my 2021.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!