Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Noise

Honda VFR 750/800 (+VTEC)

Recommended Posts

maticcc2000
Ob 1. 2. 2018 ob 19:53, maticcc2000 pravi:

Pozdravljeni.

 

Da še sam dodam vprašanje (čeprav je prav enem postu nazaj podobno :) - Mogoče pa kdo vidi.) 

Torej tudi sam iščem VFR-ko 800 (letnik bo mogla biti verjetno nekje od 2003-2006) - Zanima, na kaj bi kaj moral paziti, če so kakšne očitne napake (pri teh letnikih). Vem da je od letnika 2006 naprej motor malo spremenjen (ali vsaj elektronika), ali je to takšna razlika, da je vredno recimo 1000 € več.

Potem pa me zanima, če ima slučajno kdo izkušnje z zbitimi kilometri pri motorjih. Na avtu.netu je kar nekaj zanimivih VFR-k, pa nisem siguren, koliko kaj zaupati posrednikom (predvsem Italjanskim motorjem) ipd.

Torej če ima kdo kakšno izkušnjo, kak nasvet, bom zelo hvaležen.

No da kar sam odgovorim :) Torej kot sem najprej spraševal, sem bil v nakupu VFR-honde.

Sedaj sem nabavil (upam da zelo solidno). Tako, da če koga kaj zanima ali pa ima kak nasvet lahko kar na ZS.

lp,
Matic

Edited by maticcc2000

Share this post


Link to post
Share on other sites
drjack_dj

Tele V-tec VFRke so ratale kar pocen, no vsaj če ni vse prevrteno in potrebno dodatnega vlaganja. Bi si kupil eno solidno, da mal presedlam kategorijo, pa ni nič kaj spodbudnega kar prebiram tu. Kar nekaj hib, ki so v večini sicer dokaj hitro popravljive, bolj me skrbijo omenjeni šponarji in ketne odmičnih gredi ter zapletenejše nastavitve ventilov. V igri so tam na zunaj še spodobno ohranjeni z 35-50 tisoč km.

Kaj je z že zastavljenim vprašanjem sotrpina nekaj postov nazaj? Ali je 2006 in novejša res vredna vsaj 1000€ več?

Ali kdo pozna tole, ki se prodaja že kar dolgo, čeprav daje garancijo in ima za letnih še razmeroma malo km?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pero75

Moja je letnik 2006 in imam sedaj 82xxx km . Zamenjaš oba šponarja naenkrat eden je 100EUR in imaš potem mir.

Stator original je cca 500EUR in to je več ali manj vse .

Kar se pa tiče nastavljanja ventilov , jih pa tudi ne nastavljaš vsak mesec.

Edited by Pero75

Share this post


Link to post
Share on other sites
POŠTAR

jest bi mel  eno kratko ? olje kakšno uporabljate nazadnje ko sem imel motor 6 let nazaj sem dajal not MOTUL pa sem pozabu oznako zdej sem pa novo kupu pa bi rad kakšno dobro olje

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Igi Pop
pred 7 minutami, POŠTAR pravi:

jest bi mel  eno kratko ? olje kakšno uporabljate nazadnje ko sem imel motor 6 let nazaj sem dajal not MOTUL pa sem pozabu oznako zdej sem pa novo kupu pa bi rad kakšno dobro olje

 

Motul 5100 je še vedno preizkušena klasika

Share this post


Link to post
Share on other sites
drjack_dj

No pa sem jo le kupil. Ne tiste zgoraj, pa prav tako rdečo. Upam da bo še kej omembe vredne sezone ostal.

Bi pa prosil koga, po možnosti v okolici LJ-KR da bi posodil original orodje. Ker ga nimam, bi rad premeril in dal na WJ izrezat kiljuče za ketno in feder šponat.

BTW, imam zamenjane lonce in  cevi od katalizatorja nazaj. V mestni gneči ali po bolj živahni vožnji konkretno žge vročina v desni škorenj. Tako da mi je sicer že malce zgonjen škoren na zlepljenih predelih kar razpadel. Ne vem če tudi tu ne bo treba narest kakšne predelave že predelanega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fazer03

Kolikor jaz spremljam vfr mi ni znano, da bi ji kaj posebnega falilo ... od my 2017 je malo posodobljena in to je to. Za mene in moja leta (se pomikam počasi v penzijo) še vedno eden redkih zanimivih sport -touring motorjev, ker enostavno teh novodobnih oblik ne prebavim (tu mislim na Yamahe mt, tracer ... pa Z od Kawasakija, ... ) .

Še največja zamera mi je beden izbor barv: od 2014 pa do danes le bela, črna in rdeča, od 2017 pa še srebrna ... ne obstaja niti neka dvobarvna kombinacija ama nič ... potem pa razumi te Japonce.

Edited by Fazer03

Share this post


Link to post
Share on other sites
b2z25

Sicer nikjer nič uradnega vendar na forumih se omenjajo špekulacije, da bo Euro5 pokopal omenjeni motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fazer03

Ja saj ne bo edini ... vsaka naslednja direktiva EU bo strožja in na koncu bo le še elektrika dovolj čista za poganjanje motorinov - zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz .... zzzzzzzzz;  🙁🙁🙁 👎

(ravno danes sem zasledil vest, da so pri bmw-ju predstvili elektro koncept, kjer je bočna prikolica namenjena prevozu baterije .... )

Sem pa opazil, da so za my 2020 vfr - ko dobavljive 3 (z besedo: tri !!!???!?!) barve: črna, rdeča in srebrna ... huda (ne)sprememba.

https://autoblog.rs/blog/auto/motociklizam/2020/06/06/bmw-x-elektricni-koncept-s-baterijama-u-bocnoj-prikolici

Edited by Fazer03

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • BIF
      V kolikor te še kdaj pot zanese v to smer, priporočam smer Črnomelj-Dragatuš-Vinica. V Vinici zaviješ desno proti Staremu trgu ob Kolipi in spust do Mandroniča na ribe. Od tam pa nadljujeješ preko Petrine (Brod na Kupi)v deželo Petra Klepca do Osilnice...dvig po ridah in proti Kočevski Reki. Tam izbiraš med levo proti Gotenici in naprej proti Ribnici...ali pa v Kočevski Reki desno proti Štalcerjem in Kočevju dalje smer Smuka-Žužemberk preko Trebnjega do Sevnice. Vse naštete smeri so slikovite in uživaške...del od Kočevja preko Smuke pa pazljivo...tam te hitro zavede v desnem zapestju....je pa na tem odseku prav zaradi tega ugasnilo že prenekatero motoristično življenje.
    • raza
      Ker sem temo onečedil z par objavami med potjo, si zdaj lahko nekaj slik ogledate na povezavi. Pri nalaganju slik,  je tehnika obrnila zaporedje slik od konca proti začetku poti. Če administrator lahko kaj popravi, prosim za intervencijo. Hvala!
    • Tex
      Nič posebnega ozirom omembe vrednega/zanimivega. Gre za bivšo Lendavsko opekarno, ki je v fazi rušenja.. 3 opekarne (lendava, dolga vas, dobrovnik) so delovale v letih pred 1950 v domeni 'gradbenika' (prej 'remont') iz Lendave. Kssneje se je sgp gradbenik združil z Konstruktorjem mb.. Zgobda naprej je jasna.. Je pa gradbenik postavil marsikaj v Lendavi, še za časa Nafte Lendava.. Kot večina zadev v Lendavi, brez prave zgodbe, ki bi skomercializirala vso zadevo in jo naredila turistično zanimivo.. 
    • Mavti
      Ta vikend pa malo po prekmurju motorirat tja med Lendavske goricedobrih 700 km odlično je bilo Mogoče kdo ve čemu je služil ta precej velik  tovarniški objekt v Dolgi vasi
    • smasher
      sem odrezal tisti kos plastike med cevjo in matico, zadeva ni nek kritični nosilec, tista cev je oddušnik.   Mene pa zdej zanima katera smola rime na staro plastiko in je odporna na bencin, sem našel na netu da ima več avtov take težave da se ustavijo mikro razpoke  v plastiki, in to pri bistveno mlajših avtih kot je moj 21let star italjan, zato se mi ne da kupovat 160€ vredno pumpo za avto ki je vreden 300€   (ok dejansko več ker ima na novo dan plin ampak ne vem če bi kdo to upošteval)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!