Skoči na vsebino

CBR 600FS ali YZF R6


rude

Priporočene objave

Glede na to, da ste tukaj sami stručkoti in da imam v svoji motoristični karieri mal dalšo pavzo bi vprasal kateri motor je lažje obvladljiv CBR 600FS ali YZF R6? Ce ima kdo kasen boljsi predlog za SS 600-tko tudi prav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

R6 je bolj dirkaska zadeva, precej neudobna in "zivcna" pri navadni voznji, za dva pa sploh neprimerna, zato mislim, da je za "ponovnega zacetnika" bistveno bolj primerna CBR 600.

Ceprav bi ti jest se bolj priporocil SV 650, ki ima relativno ugodno ceno, super lahek (po kilogramih in stilu voznje), nezahteven motor in premore dovolj veliko kolicino navora in moci. Zato je za moje pojme se bolj primeren. Razen ce imas dva metra in 140 kil.

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah, se strinjam s suzukijem... Definitivno CBR.

SV je luškan motorček, sicer po specifikacijah bolj švoh kot na cesti.

Preberi si tudi kak članek na motorcycle online.

Če izbiraš pa res med R6 in CBR600... definitivno CBR. Poglej si tudi kakšnega ZZR600.

Nenazadnje pa, pelji navedene zadeve kakšen krog in se odloči.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen Rude,

kupuješ nov ali rabljen motor?

Vozim ZX 6R l.2000 (glej HP),letos, ko sem kupoval motor, sem dodobra stestiral ostale šestotke, ki so trenutno na voljo in tudi naspoh sem že prej ogromno prevozil z 600ccm. Osebno mi je najbolj ustrezala Kawa, ker je po merah največja od vseh (moja postava ni ravno motoristični ideal-189 cm), voznik ima odličen položaj, aerodinamika, vozne lastnosti, zavore!!!!, zvok (kaj si ti nor...) in nenazadnje tudi videz. Najprej sem imel pomisleke, ker je Kawa na papirju obetala najmanj (nima vbrizga, 9KM manj, nekaj kil več, malenkost manj navora kot R6) vendar sem po nekaj prebranih testih ugotovil, da je razlika na zadnjem kolesu okoli 2KM, končno hitrost za ta razred ima Kawa zelo visoko 258 km/h (po števcu sem se peljal že 270) pravijo, da nekaj zaradi odlicne aerodinamike, ostalo pa zaradi izdatnega RAM efekta.

Kar je suzuki povedal za R6 - drži. Popolnoma enako velja za GSX600R.

Honda in Kawa sta "tu negde", Triumha 600TT pa ti odsvetujem!

Letos sem nabral lepo kilometrino (12kkm), dosti z dvema, dosti v družbi raznih CBR-k, GSX-ov, YZF-jev enakih in večjih kubatur, nekaj sem se vozil na Grobniku in nikoli nisem prav vedel, o čem govorijo moji kolegi, ko je bila tema o zdrsavanju, nemirnosti in ostalih peripetijah z njihovimi "raketami". Edina zamera, ki sem jo lahko ugotovil pri res-res ekstremni vožnji je, za nianso premehko prednje vzmetenje (a tudi to se da rešiti z drugimi vzmetmi in oljem). Letošnji model bo imel malo povrtan motor, okoli 120 KM ter 72Nm navora in če bi rad zelo športen motor, ki je tudi malenkost vsestranski, kupi Kawo (ali Hondo).

LP Sam.

---------

Bolje hladna plavolaska, kot topli brat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Suzuki pa ne more iz Svoje Suzukijeve kože! A hodš konc mesca k Odarju po provizijo?

P.S.: Drugače ti dam pa prou

Lojzi ma vas rad

Uredil - lojzi on 20/11/2001 08:31:08

Hola!

Mogoce res - ampak saj ne hvalim samo Suzukijev, saj ko pogledam okoli sebe vidim, da imajo vse tovarne bolj in manj uspesne modele. In tiste uspesne "propagiram" - pa ne za denar. Suzuki ima pac nekaj SUPER modelov (SV 650, Bandit 1200 (ceprav hvalijo tudi 600tko se meni zdi pretezka, pa se svohcan motor), vsi GSX-Ri, priporocam celo mojo Katano, ceprav jo je treba malo doterat, da je res OK. Ti modeli so npr prinesli Suzukiju prvo mesto po prodaji v letosnjem letu v Nemciji in je tudi edini "japonec", ki se mu ni zmanjsala prodaja. Zato lahko beremo na prvi strani Motosveta "Suzukiju gre dobro" (saj vem, da ste mislili na mene, ampak ne, gre za tovarno Suzuki, inace hvala na pitanju, hehehe).

Tudi npr Honda (in ostali) ima nekaj uspesnic (zagotovo prva CBR 600, pa potem 900, VFR, VTR...) ampak so v primerjavi s Suzukijem precej precej drazji. Suzuki prav zares ponuja (vsaj ta hip) pri nekaterih modelih ves kot odlicne motorcke po dokaj solidnih cenah (seveda ne pri nas!).

Za konec: Odar, ki nas odira z vec kot 20% drazjimi motorji kot so v Nemciji, da bi komu kaj dal??? FORGET IT! Na sramotilni steber pa obmetavat z jajci, pesjana...

LP suzuki

Uredil - suzuki on 20/11/2001 15:29:07

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Nenazadnje pa, pelji navedene zadeve kakšen krog in se odloči.

Za začetek full hvala vsem za nasvete. Seveda bi tudi sam prav rad odpeljal kasen kilometerček s 600-tkami ampak baje pri uvoznikih testni modeli ne zdržijo prav dolgo. Pri AS-u v Trzinu mi je prijazni trgovec povedal, da je testna CBR-ka lansko leto zdržala 14 dni potem pa so jo odpeljali na zavarovalnico (rahlo preoblikovano); kako je končal voznik mi ni zaupal.

Danes sem govoril tudi z g. Gustinčičem, ker sem hotel zvedeti ali so pri AM testirali CBR-ko ali R6-ko. Bil sem prav prijetno presenečen, saj mi je poleg podatkov o testih nesebično posredoval tudi svoje bogate izkušnje. Sam prisega na Yamaho sicer pa mi je tudi on svetoval kašno bolj civilno zadevo. Pogovor z njim svetujem vsem tistim, ki se znajdejo v podobni situaciji kot sem se sam. BTW pri AM vam stare izvode AM (če jih še imajo) pošljejo zastonj, če iskanega izvoda nimajo vam željen članek skopirajo in prav tako brezplačno pošljejo na dom - pohvalno.

A mi lahko še kdo kej napiše od zavarovanja ?

LP - RUDE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

...

A mi lahko še kdo kej napiše od zavarovanja ?

LP - RUDE

Še vedno ne vemo koliko/če sploh imaš motorističnih izkušenj. Pa ne mislim mopedov in skuterjev.

Zavarovanje... Za cestnino spada nad 500ccm in pride 6-8k nekje. Tehnični za novega ni potreben (če velja isto kot za avto), sicer je cca 2kSIT. Tablica in ostali papirji tudi nekaj podobnega kot cestnina. Če že imaš tablico deponirano (od motorja), je cca 5kSIT manj. Zavarovanje pa... hm... mislim da je bilo za mojega letos marca nekaj čez 60k polno, s tem da se je kasneje podražilo in se marca spet podraži za 30%. Vsekakor ne bo poceni. Upam da te to ne odvrne.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

Tehnični za novega ni potreben (če velja isto kot za avto)

Velja enako, kot pri avtomobilih. Pri novem avtomobilu si oproščen prvih treh tehničnih pregledov (0., 1. in 2. leto), ne vem kako je pa to pri prekinjanju registracije preko zime, če odveza tehničnemu po ponovni registraciji tudi še velja.

O tem bo verjetno kaj več vedela Trisha.

Brrrm

Velja isto....ne glede na to,če ga preko zime odjaviš!!!!!!!!!!!!

Klimbra....vlaženje zagotovljeno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

drži kot pribito.

če kupiš lansko zalogo, se ti registracija oz. brez tehničnega pregleda prične teči od nakupa motocikla in ne od leta proizvodnje.

lp marijan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!