Skoči na vsebino

Stojala za motor, držala...


tdm

Priporočene objave

ta stojala oziroma nosilci so brez veze... krneki...

 

kot prvo: glede na njihov namen so predragi. absolutno.

 

poleg tega pa onemogočajo dostop do nekaterih delov motorja.

 

že čiščenje določenih področij motorja z nameščenim stojalom je zoprno, vse ostalo (recimo kak poseg) pa sploh...

 

nobenih prednosti nimajo, če jih primerjaš s setom klasičnega prednjega in zadnjega nosilca, katera lahko kupiš za 1/4 ceno tega high tech šita!

 

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta stojala oziroma nosilci so brez veze... krneki...

 

kot prvo: glede na njihov namen so predragi. absolutno.

 

poleg tega pa onemogočajo dostop do nekaterih delov motorja.

 

že čiščenje določenih področij motorja z nameščenim stojalom je zoprno, vse ostalo (recimo kak poseg) pa sploh...

 

nobenih prednosti nimajo, če jih primerjaš s setom klasičnega prednjega in zadnjega nosilca, katera lahko kupiš za 1/4 ceno tega high tech šita!

 

l.p.

pri klasičnih ne moreš amortizerja ali vilic dol vzet..torej če "rabiš" oddela svojo vlogo..

pa še čez zimo je vsa amortizacija razbremenjena..če ti to kaj pomeni ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja,

sam sem si za namene servisiranja kupil žirafa dvigalo. slabih 100 eur je bil. novo seveda... brez problema dvigne tudi vmaxa, ki tehta 300+kg.

to uporabljamo za "hišno servisiranje". na njemu ravnokar visi ena cagiva raptor brez vilic, ker je počil nosilec sprednjega blatnika in gre zadeva na varjenje...

tudi vsa hišna nižanja motorjev (za češpljo) opravim na tem žirafa dvigalu.

 

ne predstavljam si stroška nakupa nastavkov za  vse posamezne motorje pri hiši ( 5 njih ), kar je v primeru "bike-towerja" nuja. pri žirafi mi dve "gurtni" za 5 eur omogočita vse...

 

razbremenjenost amortizacije?

hmmm...

statična obremenitev komponent z lastno težo nikakor ne škoduje ali kakorkoli drugače vpliva na življenjsko dobe. sploh nič!!! tudi v teoriji naj ne bi, kaj šele v dejanski praksi...

poleg tega je prav koristno recimo enkrat na teden ali dva se gor na motor usesti, da malo sprehodiš gibljive dele v amortizerju in vpetjih, da se tesnila in podobne zadeve ki so v stiku medsebojno ne prilepijo (zlepijo) ter da se malce podmažejo (razgibajo). pa naj si gre to za zadeve v amortizerju ali pa v delih, kjer so vpete nihajke in vse ostalo...

 

bike tower se mi v primerjavi z vsemi ponudbami trga zdi kot en velik davek na neumnost... zgleda zakomplicirano, pa so erekcije zaradi tega trše... top šit high tech!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te moto stojala k ti podpreš moped samo da so od tal gume, fedri pa so še zmiraj stisnjeni so bol tko tko, moped mora bit podložen tako da so tudi fedri neobremenjeni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja,

sam sem si za namene servisiranja kupil žirafa dvigalo. slabih 100 eur je bil. novo seveda...

...

 

Lahko poveš, kje si ga nabavil za to ceno?

 

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej ne deli se butastga :yea1:

 

saj se ne delam, res sem!!

 

resno;

za vzmeti na motorju je povsem vseeno ali so v času neuporabe motorja povsem sproščene ali delno napete.

vzmeti so namreč preračunane tako, da imajo kot statično obremenjene zgolj z lastno težo motorja trajno življenjsko dobo, kar pomeni, da se jim karakteristike ne spremenijo niti v neskončnosti.

do pojavov lezenja ali relaksacije vzmeti v naših garažah nikakor ne more priti ne pride, saj sta to pojava, ki se pri klasičnih vzmeteh dogajata pri temperaturah, ko plastika in njej podobne zadeve že stečejo z okvirjev naših mopedov...

ok, če vam zgori garaža z motorjem vred bodo vzmeti najverjetneje res posedene ;) ;) ;)

 

v naših vilicah prav tako ni variante, da bi prišlo do deformacije v plastično področje, tako da so vzmeti res ena zadnjih skrbi na naših mopedkih!

res da lahko pride do kake napake pri izdelavi, ampak o tem se zdaj tu ne pogovarjamo, a ne?

 

če ima kdo veze, naj vpraša Stanovnika kako je z njegovimi vzmeti in vzmetmi kolegov na Dakarju :)

tam zna komu dejansko kaka vzmet počiti (utrujenostni lom). tam so deformacije in materiali dosti drugačni kot v naših "civilkah".

 

poleg tega je tudi za amortizer najbolje, da se nahaja v sredinski legi. in ne pozabite na to, kar sem že napisal. če se enkrat tedensko samo na kratko usedete na motor bo to kvečjemu dobro, ne slabo! da se gibljivi deli malce sprehodijo okoli točke mirovanja...

 

 

Lahko poveš, kje si ga nabavil za to ceno?

 

Hvala!

 

na bolha.com, od katerega ponudnika točno pa ne vem več. dvigne max 1.000kg (ob najkrajši dolžini ročice), kar pa meni povsem zadostuje.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ELO ELO kakšna strokpvna obrazložitev.A sploh veš zakaj naj bi se motor pozimi razbremenil, vglavnem SAMO zaradi pnevmatik in delno tudi zaradi amortizerjev-teleskopov in ne zaradi vzmeti ampak zaradi blažilcev-amortizerjev še sploh, če so plinski ! Še najslabše je,če je motor za dalj časa na stranski tački "preverjeno", ko mi je leta 2004 Yamaha Virago 750 stal na stranski tački motor je bil star samo 2 leti mi je spustil levi prednji teleskop,ko sem vprašal pokojnega serviserja Barboriča zakaj je začel puščat levi amortizer mi je rekel,da je to zato ker je bil predolgo na stranski tački,še danes mi ni popolnoma jasno zakaj ampak od takrat je moj motor vsako zimo razbremenjem ! Kajti, če ga nerazbremeniš moraš po delavniških navodilih VSAJ napumpati pnevmatike na 3 AT +,da nebi prišlo do poškodb (ovalnosti) !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, večina nas ima motorje na stojalu zaradi pnevmatik. čeprav v primeru da motor (recimo vsaj na 1 mesec) premikaš še tega ne rabiš...

sam bi raje delal to, kot pa pnevmatike obremenjeval s prevelikim tlakom, čeprav +1 bar v novodobnih pnevmatikah ne bi smel biti problem...

 

za razbremenitev pnevmatik pa sicer ne potrebuješ stojala za 300 in več EUR , dovolj je tole:

stojalo-za-motor--nosilec-za-motor_524ab

za 60 eur dobiš komplet, pa ti še 250 EUR ostane, če primerjaš z moto-towerjem...

 

 

v puščanje amortizerja se ne bi spuščal, vseeno pa obremenjenost ne sme igrati bistvene vloge, prej mehanika delovanja sama ( sam princip )...

 

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem kupil stojalo od bovarda, link je na prvi strani. Stojalo je zelo masivno, motor stoji fajn trdno, cena ja pa 40e se mi zdi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

kaj praviš na tega malo drago, ampak motor lahko vrtiš kakor hočeš hehehehehehe

 

moto-bike-tower-icon.jpg  index_0002.jpg

 

Pa dobiš tud' mačko zraven??! :hmm::?:O

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enostaven, lahek in priročen pripomoček za na pot.

 

Ker so nekateri že pojamrali, da so se na potovanju soočali s situacijo menjave zadnje gume - motor pa ni imel centralnega stojala, imam eno zelo ajnfoh in poceni rešitev - dvonavojni vijak - in to je tole spodaj;

P.S.

(Baje ima tak dvonavojni vijak celo pralni stroj, katerega se da uporabiti za omenjeno zadevo.)

(Na plastiko sem ga nastavil samo za slikovitejšo ponazoritev, - da se razume!!)

 

 

post-4472-0-39481700-1394313820_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Prijatelj želi na svojem izdelku izdelati diplomsko nalogo, pa bi prosil, če si lahko vzamete nekaj sekund svojega življenja za izpolnitev ankete =)

 

https://www.1ka.si/a/45265

 

Izdelek moram rečt, da ima potencial. Sploh za nekaj takega, kar pride iz domače delavnice povsem čisto iz firbca =)

 

photo-3.jpg

 

photo-1.jpg

 

Hvala za trud!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že kr par let stara pogruntavščina sam sorazmerno draga in NI univerzalna ( za dotični motor je treba kupit držalo, ki pa seveda lahko tut kakšnemu drugemu ustraza sam univerzalen pa ni) Kr dost vidiš že takih stojal v boksih. Naprimer letos na Alpe Adria jih je mel kr nekaj tako stojalo sam je pa sorazmerno drag ( okol 400 evrov) bolj znanih proizvajalcev teh stojal je BURSIG.

 

 

Za zmerno ceno in solidno izdelavo bi bil tut jest interesent..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že kr par let stara pogruntavščina sam sorazmerno draga in NI univerzalna ( za dotični motor je treba kupit držalo, ki pa seveda lahko tut kakšnemu drugemu ustraza sam univerzalen pa ni) Kr dost vidiš že takih stojal v boksih. Naprimer letos na Alpe Adria jih je mel kr nekaj tako stojalo sam je pa sorazmerno drag ( okol 400 evrov) bolj znanih proizvajalcev teh stojal je BURSIG.

 

Za zmerno ceno in solidno izdelavo bi bil tut jest interesent..

 

Okvirna cena 200€...nosilni modul ni mogoče narediti univerzalen za vse motorje, se pa naredi več modulov, ki se enostavno menjavajo med seboj. 

 

Je pa tako, da brez motorja, nosilca ni mogoče narediti. Bomo naredili tako, da tisti ki bi bil pripravljen posodit motor, ga pridemo iskat z kombijem, podpišemo aneks, ga čuvamo, zaklenemo naredimo modul in pripeljemo nazaj kompletno z nosilcem. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!