Skoči na vsebino

Suzuki GSX 750 F


classic

Priporočene objave

Imam mali problem! Namreč v Mojem Suzukiju GSX 750 F je blokada, ki mi odvzame cca 20 KM. Na servisu v Velenju mi je rekel, da je strošek v primeru, da je blokada le zatič v uplinjaču 100 DEM, če pa kaj drugega pa najmanj 200 DEM.

Zanima me kako ste stvar rešili drugi lastniki podobnih motorjev (predvsem me zanima strošek).

Ful mi je nelogično dati 100 DEM zato, da bo on odstavil tank in iztaknil zatiča. Vendar, če ne bo druge rešitve,,,,kaj čem!!!

Hvala za informacije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živeli, jaz imam tudi tak motor( l.98), pa me zanima kolikšna naj bi bila največja hitrost po števcu.Moj motorček namreč ne presega 230 kmh. Slutim da prejšni lastnik ni odstranil blokade po reglcih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Hola!

Tudi jest imam to krasno masinco. Po nakupu sem se znasel pred enakim problemom kot ti, vendar ga ni bilo noben probelm resiti - prodajalec motorja (Suzuki Jordan, na Skofljici), mi je povedal, da je samoumevno, da mi bodo blokade (pet plasticnih vlozkov: v uplinjacih in eden posebej) vzeli ven na prvem servisu (pri 1600 km). Tako se je tudi zgodilo - brez panike, posebnih prosenj ali kakrsnegakoli doplacila (morda kaksnega jurja za kake pol ure dodatnega dela).

Izjemno zalostno je ze dejstvo, da tvoj mehanik za Suzukije(!!!) ni vedel, kaksna blokada je sploh noter. Hej???? Priporocam ti, da ga TAKOJ zamenjas!!! Torej ce ti to tvoj prodajalec noce narediti, poklici mojega serviserja (Borut, 041 513-545, v Dragomerju, dela vsak delavnik od 8 do 17 ure), ki ti bo to z lahkoto naredil, sicer ne cisto brezplacno, ampak dalec od 100 DEM - poklici ga in bos tocno izvedel.

LP suzuki

Mario ze ve kje so tisti konci pa koliko jih je! GARANTIRANO!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Sigurno, da Mario ve. Sam se dela Francoza in probuje kolk se drugi spoznajo in če se ne dovolj, jih...po domače rečeno..orng nategne. To bi morala biti ena enotna tarifa za takšno delo!?

Sorry, sam kje pa je Dragomer?

zdaj je tlele bolj vprasanje, ce se te blokade lahko odstranijo ven...in zakaj so sploh noter??

ker ce je odstranitev nelegalna potem ti tudi ne more povedat kolk to stane...

moje razmisljanje

...sicer pa po izkusnjah mehanikov nobeden ne govori rad naprej o tem koliko stane to pa to pa to, ker lahko gre med servisom kaj narobe in cena NARASTE, potem pa so samo problemi ala: sej si reku da nebo vec kot toliko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Miki je pa Mariov frend, pa ga more mal zagovarjat. Pr novmu motorju in odstranitvi blokade nima kej narobe it, za to obstajajo servisni normativi, poraba ur in materiala in ... to je to. In to so stalni in predvidljivi stroški. Vse kaj drugega je seveda diagnosticiranje napake in odprava le te...

Lojzi ma vas rad

....pa da bos vedu da je fajn met kakega takega kolega, ki ti zastonj predlaga kako resitev, ne pa da ti rece prpel motor pa bomo pogledal pa vidli pa napisali racun.

Sicer je pa edini pravi serviser na nasem koncu in ga bom zagovarjal ker je enostavno dober

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober je že, sam je pa ful pizda če ga ne poznaš. Cene so pa pri njemu zelo različne in to za ista dela.

Sicer pa je blokada samo v GSX-ih uvoženih iz Avstrije. Eden je že pisal v forumu, da zaradi strogega zakona o izpušnih plinih. Na mašini pa nima kaj biti, ker je že itak pri svojih 95 KM skoraj neizkoriščena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Sigurno, da Mario ve. Sam se dela Francoza in probuje kolk se drugi spoznajo in če se ne dovolj, jih...po domače rečeno..orng nategne. To bi morala biti ena enotna tarifa za takšno delo!?

Sorry, sam kje pa je Dragomer?

Hola!

Imas vsaj tri variante:

1. Gres sam: Dragomer je ob cesti LJ-Vrhnika, malo naprej od Brezovice. Ko prides tja, je ob cesti (prakticno v kriziscu) pizzerija Siciliana, za njo - v eni stari hisi - pa je Borutova delavnica.

2. Se bolj natancno bos izvedel kje je to ce pogledas v telefonski imenik za Siciliano in mu potem reces, naj ti to pokaze na zemljevidu.

3. Ali pa poklices Boruta in ga vprasas, kako se pride k njemu...

Mimogrede se nekaj o blokadah: notri so zaradi razlicnih predpisov v razlicnih drzavah. Npr v Nemciji so zato noter, ker imajo Nemci zavarovalne razrede glede na stevilo KM (mislim da 17, 33, 50, 100, cez 100). Ce imas isti motor blokiran na manj konjev, manj placas. Ali pa ce si pravkar naredil izpit, si potem lahko kupis npr novo blokirano Hayabuso s 33 KM in si jo cez dve ali tri leta, ko ti izpit zacne veljati za neomejene konje (in se naucis voziti!!!), "odpres" na "normalnih" 175 KM. Za A smo pa ze povedali vzrok...

Moje osebno mnenje o mehanikih, ki se sprenevedajo in/ali nocejo nic povedati - TAKOJ STRAN!

LP suzuki

Uredil - suzuki on 22/11/2001 13:33:38

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

...ker imajo Nemci zavarovalne razrede glede na stevilo KM (mislim da 17, 33, 50, 100, cez 100).

zadnja meja je do 98 KM

quote:

Ce imas isti motor blokiran na manj konjev, manj placas. Ali pa ce si pravkar naredil izpit, si potem lahko kupis npr novo blokirano Hayabuso s 33 KM in si jo cez dve ali tri leta, ko ti izpit zacne veljati..

dve leti

-------

500 and counting

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Dober je že, sam je pa ful pizda če ga ne poznaš. Cene so pa pri njemu zelo različne in to za ista dela.

Sicer pa je blokada samo v GSX-ih uvoženih iz Avstrije. Eden je že pisal v forumu, da zaradi strogega zakona o izpušnih plinih. Na mašini pa nima kaj biti, ker je že itak pri svojih 95 KM skoraj neizkoriščena.

Tocno, jaz sem ze pisal nekaj o tem, se vedno pa ne razumem zakaj bi bila razlika v deblokadi med mojim GSX 750 (mehanik je dejal, da bo potreben nakup novih kapic za fergazerje in nekaj malega povrtat?!?!?) in npr. Suzukijevim GSX 750 F, ce je masina ista. Morda je finta v fergazerjih?

badfreek

rock till you drop...and then rock some more

Uredil - badfreek on 23/11/2001 11:16:06

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo meni je rekel isto. Da je druga varianta da bo mogoče potrebno nekaj povrtati in da bi to prišlo cca 200 DEM. Ne vem ali je razlika blokad v letnikih motorjev? Moj je namreč letnik 2000.

Verjetno bom res počakal do pomladi in se peljal k temu Borotu, ki ga vsi tako hvalijo. Pol bomo pa videli kaj pravi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Ice, hvala za tocne podatke!

Jest pa sem pozabil napisati, da je moj Suzika letnik 1999 - ampak ne verjamem, da so sli za model 2000 (ali 2001) spreminjat karkoli drugega kot barvo. Drugi uplinjaci torej? Mozno, ampak ne verjamem.

Poleg tega je cisto mozno (vsaj pri nas), da tudi leta 2000 (2001?) kupite model 99...

LP suzuki

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ste pa naredl filozofijo s te deblokade.Al ti jo nardi serviser (pa plačej), al pa sam pod pokrov poglej.Splošna navodila za deblokado (blokade so redke in niso namenjene vtekavanju motorja, ampak so povezane z zakoni posamezne države) - odpri filter - če so odprtine za dovod zraka delno zakrite z tankimi opnami, ali prekrite - odstrani, če se sesalne lopute uplinjača ne odprejo do konca, so zgoraj plastični omejilci - odstrani, snemi uplinjače in če zagledaš delno zakrite sesalne kanale membrane izreži.Ostane še izpuh, ki je skoraj vedno blokiran na izpušnih kanalih - snameš izpušne veje in če so med glavo in izpuhom obročki, jih vržeš v smeti(ampak ne tiste ozke bakrene).Skoraj nikoli (99%) niso vgrajene manjše dize, ali blokada v izpušnem loncu.Direktni vbrizg je še enostavneji - samo zamenjaš čip - je pa manj možnosti za homemade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

quote:

Hola!

Samo enkrat sem na obvoznici dal ful gas in se je stevilka na stevcu kar ujela s trenutnim stevilom mojih postov (242), ceprav mislim, da zaradi premajhnega zaleta to se ni bilo cisto vse. Obcutek imam, da bi slo morda se do okoli 250 (a stevci lazejo!). Sicer se pa vozim le po "navadnih" cestah - kjer so ovinki...

Ce nisi preprican, da je vse OK, ga odpelji do mojega serviserja Boruta v Dragomer, ki izjemno lepo skrbi za mojo Suziko.

LP suzuki

Halo suzuki mene pa zanima nekaj čist neumestnega in sicer nameravam kupiti prihodnje leto gsx750f novega,vidim da ga imas pa me zanima malo vec o tem motorju in sicer kako se vozi če ga lohk pulš po ovinkih zalagaš itd...(to bo moj prvi motor)

LP vicko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Meni se Suzika zelo dobro obnese, edino kar mi ne pase so premehke prednje vilice oz neusklajenost med mehkim prednjim koncem in trsim zadnjim. Fedre v vilicah sem podlozil (13mm) in zamenjal olje z gostejsim (20 namesto 5) in je precej bolje. Sedaj cez zimo pa bom v upanju na se boljsi rezultat zamenjal originalne vzmeti s progresivnimi (169 DEM).

Vse ostalo je BP, poraba zgledno majhna (4,6 do 5,9 l/100), moci dovolj, glas je MEGA (sedaj imam gor LeoVince SBK racing karbonski oval), je okreten skoraj tako kot 600, ki me na kratkih ovinkih lahko nese, ampak se vedno nudi veliko veselja po kacjih ridah in tudi pri 180 v ovinku, ko je dovolj miren, da se ne utopis v svicu od strahu, ce le ni prevec zguncana cesta - tam opazis, da vozis "pocenski" motor, ki nima vrhunskih prednjih vilic in blazilnikov. Polozaj voznika in sovoznika je sporten a udoben, pri dveh postane malce "svoh", menjalnik dela lepo, zavore so kos svoji nalogi, pa tudi oblika je se vedno vsecna - pa ne samo meni, saj me na raznih zborih veckrat sprasujejo o motorju, ker jih ni prav veliko pri nas.

Ce ga lahko dobis za eno pametno ceno (menda so bili nazadnje po 14 kDEM), je to zagotovo ena najboljsih izbir med ceno in kvaliteto - sicer nikjer posebej ne izstopa, ampak tudi nima kaksnih posebej slabih tock (razen prednjih vilic, kar stane 169 DEM da uredis). Res lustno za peljat.

Za prvi motor bi ti pa vseeno bolj priporocil Suzuki SV 650, ki je le malo manj hud, zato pa veliko lazji za naucit se vozit (in tudi po tezi 50 kg lazji!!!). Ce imas moznost se pred nakupom poskusi zapeljati z nekaj razlicnimi masinami (morda vkljuci se Hondo CBR 600) in se potem odloci, kaj ti najbolj ustreza.

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JUHU !

Hvala za odgovor.

Žal nisem nobenega motorja probal,ker ga v trgovinah nemoreš dobiti za testno vožnjo.Zato poskušam izbrati tapravega glede na ceno in uporabnost.

Ampak med vsem motorji ki se jih gledal mi je najbolj suzuki gsx 750f,še posebej zaradi cene in zato ker so mi cestni ok.Vsi so mi priporočali endure ampak so skoraj iste cene kot suzuki ki nudi veliko več..

L.P

vicko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

>malo vec o tem motorju in sicer kako se vozi če ga lohk pulš po >ovinkih zalagaš itd...(to bo moj prvi motor)

Tak je prav, poba. Nikoli na motorju, prvič ko se vsedeš in prvič ko gas obrneš ga obrneš do fula, , po prvi ravnini 235 kmh , v tvoj prvi ovinek na najbolj grobi način (samo pol riti na zicu, koleno na podn kot si to videl na GP 500), ampak konca ovinka ne boš dočakal ker bos na 2/3 prek ceste v škarpo odletel, kaki grabn, avto, šleper (upaj) na piciklista ki ga boš vzel s seboj na tvojo pot ali pa v najboljšem primeru na njivo posejano s kuruzo, kjer mogoče ne boš (duše spustil) ampak bo tvoje prevozno sredstvo do bridkega konca od tedaj naprej štirikolesnik, z dvema takima majhnima kolicama in dvema 24'', ki jih boš s svojimi rokami poganjal, da se bodo vrtela (če ti bodo še služile).

Pa samo mi ne rečt da ga boš šparal in ga neboš navijal do konca

to ti je tak kot da imaš GTIja in rečeš mami, ki ti ga je za 18ko kupla da se boš z njim držal omejitev. Phe!!! (na tvoji domači strani se prav lepo vidi, kam pes taco moli:)

Kupi si lepo kaj sebi primernega, če se nisi v otroštvu z mopedi dosti prefural, si kupi skuter (eni zgledajo prav lepo, kot pravi mali cestaki), pa blokade si malo noter pusti, da se ga navadiš.

Čez par let motociklističnih izkušenj pa si omisli kaj večkubičnega.

(počutim se ko stara oma ko pridigo drži....

Kaj pravite ostali???

LP, ElB.

p.s. webmojstri, kje so moji soundi???

Uredil - elbarto on 15/12/2001 10:54:53

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

elbarto....1000%

vicko,raj slow an´ easy po cesti km stepat,kot fast an´ furious v KC ali zadnje mirovanje.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je clovka bolj zanimal, ce je motor dovolj stabilen po ovinkih, al ga moras pelat kot MZ. Saj ni vprasal a je dovolj hiter. Ce ze kupujes motor pa naj bo to prvi ali dvajseti te seveda lahko zanima al se lahko zaneses nanj po ovinkih al jih moras odpelat ku star ata na MZ-ju.

Glede tistga nabiranja kilometrov pa : sploh ni vse v kilometrih, saj so nekateri (na pravim da je on ker ga ne poznam) bolj naravni talenti in imajo obcutek za voznjo in mejo zmogljivosti samega sebe in tistga med nogam. Ce nimas ocutka lahko se tolj km naklepas, pa nos zato nic bolj vozu od onga z 10.000.

Normalno se sicer ne hvalim (saj se tud zdele ne glih), toda kolegi so (z avtom) npr. naredili kar nekaj K km vec z avti kot jaz (se vsag dan na siht vozijo), pa lahko brez dlake na jeziku recem, da bolj obvladam od njih vseh skupaj pa ce se gremo kdo bo hitrejs ali kdo bo leps peljal in za motor ni cisto nic drugace.

Je pa to res, da je zelo fajn, ce si najprej vozil 3-cikl, potem bicikl, potem 50cc,90, 350, 125, 750 ,.... pa se kilometre(raje beri izkusnje) lepo pocasi varno nabiral.

Ce si pa dovolj trezne glave in zadrzan, si lahko pa za prvi motor kamot omislis ZX12-R (ceprav o tem dvomim za kogarkoli).

Kdaj te bo pa grobar s ceste dol pobral se pa itak nikol ne ve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Elbarto ti dam 100% prav.

Ne moreš se ti prvič usest na motor pa ga stisnt kolkr mu duša da.

Jest sm začel lepo počas na Tomosovi 14 kjer človek začne spoznavati zakone fizike.

Sledil je nakup cross motorja, ki je vsekakor bil ena mojih najpametnejših naložb,sej se da na njemu navadit full dost, od tega da maš motor pod kontrolo in te ne zagrabi panika vsakič ko gre kaj po svoje, do padcev (da se ne držiš motorja kot klop).

No zdej mam pa KLE 500 pa je čist dost, čez kako leto pa nekaj preko 100 konj.

Tist k pa misli da motor obvlada do konca nej ga raj v kot parkira pa se z biciklom vozi.

Ne mi pa govort, da bo začetnik ki se bo vsedu na motor le tega šparal

(redki so junaki ki to zmorejo).

Pol pa bereš v časopisu:

Zaradi prevelike hitrosti ni več obvladal motocikla in podobno

Fantje pamet v roke.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

vicko

Novinec

Član od: petek, 20.07.2001 12:55

Objav: 15

Kraj: Myanmar (Burma)

Objavljeno: 29 okt 2001 21:32 Zadeva: gsx 750 f model 2002

--------------------------------------------------------------------------------

Ali kdo ve ce ga bojo nasi prodajal leta 2002 in za koliko denarja?

Ker v motosvetu ga ni v opisu..

Nazaj na vrh

suzuki

Vseved

Član od: četrtek, 09.08.2001 15:32

Objav: 1227

Kraj: Vrhnika

Objavljeno: 29 okt 2001 23:36 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Hola!

Najbrz se ti ni treba prav nic sekirat: od leta 1999 (zadnji model) je zadeva cisto enaka, menjajo le barve in tudi za "model 2002" bo najbrz tako... Sicer bomo pa kaj vec izvedeli na Muenchenskem IMOTu nekje v zacetku februarja 2002.

Cene so pa svinjarija: za druge tovarne ne vem (spremljam pac Suzukije), ampak Suzukiji so v SLO priblizno vsaj 2 do 4 kDEM drazji kot v Nemciji. Zakaj je tako, pa bi bilo treba vprasati uvoznika, g.Odarja (Suzuki Odar). Meni se zdi to oderusko (in neumno oz kratkovidno), saj sem preprican, da bi prodali precej vec motorjev, ce bi bili kar okoli 20% cenejsi (hja, ali pa tudi ne - vec prodanih motorjev pomeni vec dela, pa vec rezervnih delov, pa... morda pa tega nocejo).

LP suzuki

Uredil - suzuki on 29/10/2001 22:41:39

Nazaj na vrh

badfreek

Član

Član od: ponedeljek, 21.05.2001 15:24

Objav: 246

Kraj: Slovenia

Objavljeno: 30 okt 2001 09:45 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Se strinjam s Suzukijem, saj sem tudi sam nekaj casa spremljal in primerjal D in SLO cene Suzukijev. Vendar pa se kljub temu pri nekaterih dilerjih lahko dogovori za dolocen popust, pa tudi poseben zimski popust obstaja, tako da se konec koncev tudi Suzuki lahko dobi dokaj poceni.

badfreek

rock till you drop...and then rock some more

Nazaj na vrh

Jason

Član

Član od: sobota, 14.07.2001 1:30

Objav: 327

Kraj: Kranj

Objavljeno: 30 okt 2001 13:08 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Tudi v Nemciji se lahko dogovoris za popust in sigurno poznajo kaksen zimski popust. Tako je Nemcija se vedno cenejsa.

Nazaj na vrh

Ice

Moderator

Član od: četrtek, 10.05.2001 12:19

Objav: 10447

Kraj: Graz

Objavljeno: 30 okt 2001 14:34 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

davke,dajatve in druge "svinjarije za odvod" bo placal pa kdo?

-------

What part of NO don´t You understand?

Nazaj na vrh

suzuki

Vseved

Član od: četrtek, 09.08.2001 15:32

Objav: 1227

Kraj: Vrhnika

Objavljeno: 01 nov 2001 16:10 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Hola!

Sorry, ocitno nisem bil dovolj jasen: (Odarjevi) Suzukiji so KLJUB popustom, specialnim dogovorom in akcijskim cenam od 2 do 4 kDEM drazji od enakih modelov v Nemciji. To se mi zdi svinjarija (in da sploh ne pomislim na razliko v placah pri nas in pri njih...). Poleg tega Odar uvaza avstrijske modele, ki so (vsaj nekateri) se bolj kilavi (svohnejsi) od nemskih zaradi avstrijskih predpisov.

A je res treba biti tako pogolten??? Potem pa joka, kako prodaja pada, pa da ni zanimanja... TEMA!!! Ali drugace povedano: malo je popolnih ljudi na svetu, ampak Odar je eden od njih - popoln bedak!

Nam, kupcem, pa lahko zelim le, da bi sli CIMPREJ v EU, da si bomo lahko kupovali motorje po "normalnih" cenah - pa ceprav (ali se rajsi) v Nemciji.

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mtl

Novinec

Član od: ponedeljek, 14.04.2003 7:48

Objav: 1

Objavljeno: 14 apr 2003 11:51 Zadeva: Suzuki GSX 750F l.95

--------------------------------------------------------------------------------

Kje bi bilo možno dobiti priročnik za Suzuki GSX 750F l.95, lahko tudi v angleščini. Sem gledal na www.suzuki.com, pa niso nič kaj preveč radodarni . Google pa tudi nič kaj pametnega ne izpljune ven.

A ima slučajno kdo od vas pričujočo mašino, pa bi bil toliko prijazen in priročnik skopiral (seveda lahko tudi za primerno nadomestilo).

Je možno kje dobiti tudi komplet service manual: torej načrt celotnega motocikla z vsemi elektronskimi stvarmi, itd.. Pa tudi načrt motorja.

Kateri servis v Sloveniji ali bližnji Italiji priporočate?

Kje se da dobiti najugodnejše rezerven dele in potrošni material?

PS: Če slučajno kdo prodaja sprednji levi smernik in ogledalo se priporočam .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

Zanima me, ali je res vzmetenje na teh motorjih tako premehko, kot sem bral na testih? In ali je kakšna novost na letošnjih modelih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na strani uradnega prodajalca Suzuki sem prebral, da je motor tekočinsko hlajen in ima el. vbrizg. Ali to drži, ker bolj kot gledam slike teh motorjev, bolj mi zgleda da so zračno hlajeni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!