Skoči na vsebino

Motoboom 2004


Black Knight

Priporočene objave

Pervy:

1. Sejem je namenjen temu, da na istem mestu vidiš vso konkurenco. Po tvoji logiki, le zakaj bi hodili razstavljat na sejme in si delat velike stroške, če imajo motorje razstavljene v svojih salonih? Torej bi jaz recimo kupil Yamaho (ker mi je salon najbližje), primorci bi kupovali Moto Guzzije, Mariborčani Kawasakije (le kateri mariborčan se bo peljal v Koper gledat Guzzija, če bo prej od njega videl le malo photoshopano slikico na monitorju?) Sejmi so zato, da KUPEC lahko primerja ponudbo, potem gre pa v salon.

2. Če mi že na mestu položaj na motorju ne ustreza, ga niti ne grem peljat. Ljudje smo različno zgrajeni in ne verjamem, da se bom med vožnjo dobro počutil na motorju, na katerem se na mestu počutim neudobno (tudi na SS motorjih so položaji oziroma razmerja med sedežem, stopalkami in balanco zelo različna).

3. Temu se reče promocija. In zakaj postavljajo na svoje prostore hostese, ki nimajo veze z motorji in o motorjih? Privlačijo pa...

4. Na sejmu sem sedel na BMW in se počutil zelo dobro. Kako me bo Aprilia prepričala, naj pridem v njihov salon? (vstavi firme, ki niso bile na sejmu, po želji).

5. Poglej prodajne rezultate za lani in se čudi, zakaj ima BMW kljub visokim cenam tako visok tržni delež (upam, glede na to, kako so se potrudili na sejmu, da bo tržni delež zrastel tudi Ducatiju, Suzuki pa

:BUA: - pa ne zaradi kvalitete izdelkov ampak zaradi nastopa na sejmu)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja je bil. Sam se mu je pač zdelo primernejše, da ne motoboom pripelje dva skuterja, gumenjak, poliesteraski čol in dva mala izvenkrmna motorja.

Njegov štant je bil med večjimi!

:lol1: :lol1:

lepo napisano :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedeti na motorju in sanjati kako se peljem in kako bi sploh prišel do kaj takega... to je bilo zame neopisno doživetje!!

Pa takrat res nisem imel denarja a točno pred sezono se mi je uspelo zakreditirat itd... in sem ga imel!!

zame tudi ... predvsem glede na to, kako zelo sem svojo bližnjo okolico obremenjeval s tem ... in vsem znancem po vrsti težil ... kot da ne bi imel kaj bolj pametnega za delat ... :rolleyes:

mislim, ne vidim pa pointa v vsem tem besu, jezi in užaljenosti, ker kalimeroti ne smejo na salonu se na nove motorje vsedat ... :( :P kdor resneje kupuje motor, ima itak s prodajalcem vzpostavljen kak bolj pristen stik ... in mu prodajalec zagotovi, da se lahko vsaj v salonu vsede na motocikel ... za sejme je pač znano, da je velik veseljakov, ki bi vse pojahali... in jim praske niso mar, ker tega motorja, na katerem se ravno prekladajo, itak nimajo namena kupiti ... in hostesa ali trgovec na štantu verjetno ipak ni tolk dober psiholog, da bi lahko ljudi filtriral ... ali pa nima toliko časa, da bi se čisto vsem posvetil ...

tako pač je, jebat ga. Še zmer sm pač veseu, da sm se lahk na Ducati ST4 skobacal in ugotovil, da je udobna kanta ... ampak, za R1 ali Kawa 10 pa pač nisem težil, ker se ni dalo ... in nisem nič užaljen. takšna je pač njihova politika...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi prišli v četrtek ali petek bi brez problemov sedeli na vseh razstavljenih motociklih in ker je bilo manj obiskovalcev bi se vam razstavljalci 100% posvetili in odgovorili na vsa vprašanja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vpr: a vam se zdi 600 kSIT za razstavni prostor veliko - če pustimo podražitev ob strani ?

Meni se za eno firmo ki proda kar nekaj motociklov to ne zdi veliko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

k temu dodaj še stroške prevoza in organizacije, hostese, štant... pa to, da morajo zaposleni v soboto bit tam ... in v nedeljo ... in pospravljanje & transport nazaj domov ... itd ....

skratka, strošek za udeležbo na enem sejmu je, če izvzamemo tveganje morebitnih poškodb motocikla, nemajhen ...

če pride recimo ena resna firma na 1 miljon ali 1,5 ali celo 2 ... mora za to, da se udeleži takega sejma, prodati vsaj 10 motociklov ... in če vemo, da prodaja v sloveniji ni briljantna ... in da je vprašljivo, ali tak sejem res proda 10 dodatnih motorjev ...

hehe... je odgovor na dlani.

Strošek udeležbe na sejmu je velik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo sedenje na mestu ti ne pomeni absolutno nič by pervy

................

Očitno še nisi kupoval motorja ali pa so ti ga kar podarili.

Ko sem jaz kupoval prvi motor sem hodil celo zimo v salon in se vsedal nanj, ga šlatal... še sedaj imam doma zguljeni prospekt tega motorja.

................

In z veseljem grem potem oblegati Munchen in se tam z ženo cel dan prekladava po motorjih in ugotavljava ali njej paše ta zadnji sedež itd...

prosim. :(

oprosti ampak očitno še ti nisi ravno vozil neko merodajno število motorjev!

če sediš na motorju in primerjaš sedenje na primerljivih motorjih (npr. SS med sabo, naked med sabo,.....) ne boš od tega odnesel nič, ker to ni merodajno. zelo hitro se ti zgodi, da bo najbolj udoben motor za sedenje, se med vožnjo izkazal kot najbolj neudoben. zakaj?

ker kot 1. ne sediš navadno na njemu v polni moto opremi in ne čutiš če te zaradi položaja kje ribajo ščitniki, če te zaradi pokrčenih kolen kombinezon tišči ali je OK.

2. če je sedež trd še ne pomeni, da ni udoben, dosti bolj pomembno je kako je oblikovan.

3. včasih je določen položaj nog sicer na videz manj "zategnjen" a ugotoviš, da te potem boli hrbet ker ne "ležiš" in nisi niti zravnan ampak najslabša kombinacija nekje vmes, pri nekaterih pa zgleda kot da so noge previsoko in preveč nazaj pa ugotoviš, da je čisto OK.

4. če je motor "vpet" tako kot so bili BMW-ji spet nimaš občutka ker se sprednje in zadnje vilice ne vsedejo tako kot se morejo. v preksi to pomeni, da si lahko dosti bolj na rokah kot je čutit na začetku.

5. odvisno od sprednjega vzmetenja se motor na cesti pri zaviranju poseda in prenaša vibracije. mogoče je na enem motorju vožnja manj naporna in bolj zravnana, si pa pri vsakem zaviranju bolj na rokah pa tudi krmilo lahko dosti bolj "prepušča" vibracije in te posledično dosti bolj bolijo roke.

6. pri nakedu je glavni faktor upor vetra. neglede na položaj sedenja in luč ali mini masko ti to nič ne pove o oporu, ki ga boš čutil in posledično udobju. sploh te mini maske imajo lahko velik učinek ali pa popolnoma nič in je isto kot da je nebi bilo.

7. sedež za sopotnika, položaj stopalk in ročk za držat ne pove nič dokler ne probaš zadnjega vzmetenja, ki lahko zelo niha in se pri zaviranju postavi gor ali pa je čisto mirno. moj motor (ZR7) ima sedež, ki na pogled in pri sedenju na mestu deluje zelo udobno, med vožnjo pa ugotoviš da sopotnik vedno drsi proti tebi. kakšen manjši sedež in bolj raven bi bil verjetno udobnejši kar ti lahko potrdijo sopotnice, ki so imele možnost probat zadnje sedeže različnih cestnih motorjev. na pogled (in sedenje) so si zelo podobni, glede udobja med vožnjo pa so velike razlike.

8. s sedenjem lahko ugotoviš samo ekstremna odstopanja za motor, ki ni primeren tvoji postavi ali višini, a pri primerljivih motorjih ni velikih razlik. če ne boš pasal na en SS motor tudi na veliko večino ostalih ne boš, majhne razlike pa lahko ugotoviš samo med vožnjo.

posedanje po motorjih je lahko stvar za tvojo dušo in sanjarenje, a če boš kupoval na podlagi tega se lahko zelo hitro zmotiš in kupiš napačen motor. dokler pač ni možnosti vse probati in se potem odločiti, ti še vedno ostane samo odločanje na podlagi drugih dejavnikov ali nakup na "slepo" pač na podlagi znane preverjene formule, da ti more ob pogledu na motor "zapeti srce".

Vruuuuuummmm: če imaš možnost probaj tudi tiste, ki ti že na mestu "ne pašejo". mogoče boš presenečen, kot je bil npr. že marsikateri čoperist, ki je ugotovil in z težkim srcem priznal, da mogoče kakšne bolj športne zadeve sploh niso tako neudobne kot je mislil in da lahkotnost v vožnji naredi marsikateri motor udoben.

glede konkurence je pa tako:

dokler si trgovci med sabo NE konkurirajo z tem, da bi tekmovali za stranke se ne rabijo trudit, šele ko se bo en japonec začel res trudit se bodo morali tudi drugi. žal trud bmw-ja, ducatija in aprilie še ni tisto pravo ker vseeno gre za znamke, ki privlačijo malo drugačen profil ljudi (ducati predvsem z ceno, bmw-ju manjka adrenalin, aprilia pa je na dobri poti, a ji še manjka "ime" in predvsem večja ponudba modelov).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SymRu, točno to je tudi moj pogled na stvar - če firma da 2 MIO zato, da je prisotna na sejmu, so (morebitne) poškodbe motorja zanemarljiv strošek. Odloči se seveda vsaka firma zase, rezultati pa so vidni v bilanci ob koncu leta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmnja, ali pa tudi ni zanemarljiv ... sploh pa ... saj veš - malo bolj resni interesenti se bodo že potrudili do prodajalne in tam sedli na motor ...... prodajalec pa jim bo tam lahko bolj učinkovito opral možgane...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vruuuuuummmm: če imaš možnost probaj tudi tiste, ki ti že na mestu "ne pašejo". mogoče boš presenečen, kot je bil npr. že marsikateri čoperist, ki je ugotovil in z težkim srcem priznal, da mogoče kakšne bolj športne zadeve sploh niso tako neudobne kot je mislil in da lahkotnost v vožnji naredi marsikateri motor udoben.

glede konkurence je pa tako:

dokler si trgovci med sabo NE konkurirajo z tem, da bi tekmovali za stranke se ne rabijo trudit, šele ko se bo en japonec začel res trudit se bodo morali tudi drugi. žal trud bmw-ja, ducatija in aprilie še ni tisto pravo ker vseeno gre za znamke, ki privlačijo malo drugačen profil ljudi (ducati predvsem z ceno, bmw-ju manjka adrenalin, aprilia pa je na dobri poti, a ji še manjka "ime" in predvsem večja ponudba modelov).

S tem se pa strinjam. Položaj "na mestu" je črka A v abecedi nakupa, Ž pa registracija. Ampak prvi stik z motorjem je vedno "na mestu". Črka B je počutje v počasni (mestni) vožnji. Črka C je počutje med hitro vožnjo. Črka D je počutje sopotnice v različnih režimih vožnje. Žal pa tak način porabi veliko preveč časa in denarja za letanje od salona do salona in čakanje na testne vožnje. Motor pa tako ali tako kupuješ "za dušo" in kot hobi. In če je že prvi vtis "na mestu" zelo dober, je potem pot do drugega salona precej težja. Bi pa z veseljem probal vse motorje v mojem rangu cen, če bi imel možnost. Ampak te možnosti so pri nas zelo omejene. In človek je že tako bitje, da se še tako dobre igrače (beri motorja) kmalu naveliča. In išče nekaj drugačnega.

Konkurenca pa prihaja. Oziroma meje se brišejo in marsikdo bo šel na testno vožnjo in nato po nakupih tja, kjer mu bodo to omogočili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi sedaj kupoval motor (pa ga ne :D ), bi sigurno dobro razmislil, če bi še mal stisnil in ne bi raje Duceja kupil namesto kakega rižojeda, ki so bili čist tko med nami na motoboomu hudo "balkansko predstavljeni" z izjemo Honde seveda, ki pa je poglavje zase zaradi "nebalkanskih" oderuških cen.

kupovati motor s tem načelom je skrajno neumno....češ "zato ker je bil motor na 3 dnevnem sejmu v Sloveniji slabo predstavljen en drug pa je bil boljše zdej bom pa tizga kupu".... :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kwa naj rečem? So trenutki, ko sam organiziram kakšen štant na kakšnem sejmu in vem, da so cene placa, dobre pijače (tudi za tiste, ki so videti kot klošarji) in dobrodošlica velik zalogaj - sploh v 6 do 7 dnevih. Pleh, ki ga razkazujem in ga lahko radovedni ljudje tudi malo demolirajo je včasih še malo dražji kot SS RR ipd. Vsak sejem (kaj šele razstavljalec) zahteva zavarovanje eksponatov. Tudi v Sloveniji. Kdor pride k meni me osreči, tudi kadar utruja. Temu je sejem namenjen. Če pa mi kaj odnese, skuri ali spraska, pa obstaja ZAVAROVALNINA in še prodam lahko full pod ceno. Tako da brez panike. Z gojzarjem po plehu in še en pir zahtevat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En Hanz za Yamaho R1 plača tolk kot en Janez.

Samo Hanzelni in makaronarji pokupijo petdesetkrat več Yamah R 1 kot Janezki in podobno je tudi z zaslužki od Janezov in od Hanzelnov in isto je z odnosom bazične tovarne do trga kjer kupujejo Janezi in trga , kjer kupujejo makaronarji in Hanzelni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Hanzlni&Janezi

Ja sej bo Evropa tu, pa naj grejo s tem odnosom Hanzelnom prodajat, če smo res tko majhni in nepomembni, pa tudi prav, mamo okoli dve motoristično najbolj razviti državi na svetu, Nemčija sam par minut dlje... pa smo rešili probleme z nadležnimi kupci na najboljši možni način, nqj grejo barabe, ki hočjo po motorjih se valat kar ven kupovat, ne pa da nam grenijo dan tukaj.

@ Kupovanje

Motor ti ni avto, da bi kupoval samo najbolj uporabnega in tistega ki se najbolj splača, bi pol vsi švapske trikolesnike mel, ker lahko v njem še pol dnevne sobe prepelješ pa zadnji pogon pa :lol1: :lol1: :lol1: dejstvo je, da motor kupiš zato, ker se navdušiš (zaljubiš?) vanj, in eden od najboljših načinov je motosejem.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo Hanzelni in makaronarji pokupijo petdesetkrat več Yamah R 1 kot Janezki in podobno je tudi z zaslužki od Janezov in od Hanzelnov in isto je z odnosom bazične tovarne do trga kjer kupujejo Janezi in trga , kjer kupujejo makaronarji in Hanzelni.

To je res.

Me pa zanima, če tudi v matični tovarni gledajo tako? Po moje se njim gre za vsak motocikel. Npr. če v SLO prodajajo 20 R1 tudi ni mačji kašelj. Tu so pa spet naši uvozniki, ki naročijo premalo motorjev. Boljše je naročit premalo motorjev in te sigurno prodati, kakor pa da kakšen do jeseni ostane na zalogi.

Probaj v septembru kupit novo R1, CBR 1000, ZX 10, GSX 1000. Kurca Niti enega ne bo.

Najlažje je uvozniku rečt: ja za letos smo že vse prodali, lahko pa "že" naročite drugo leto. To je najlažje! In povprečni slovencelj bo vesel, ker bo drugo leto med prvimi. Enako je z opremo! Ja za letos je tega modela in te številke zmanjkalo. In jebem jaz take uvoznike u dupe!

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Hanzlni&Janezi

Ja sej bo Evropa tu, pa naj grejo s tem odnosom Hanzelnom prodajat, če smo res tko majhni in nepomembni, pa tudi prav, mamo okoli dve motoristično najbolj razviti državi na svetu, Nemčija sam par minut dlje... pa smo rešili probleme z nadležnimi kupci na najboljši možni način, nqj grejo barabe, ki hočjo po motorjih se valat kar ven kupovat, ne pa da nam grenijo dan tukaj.

@ Kupovanje

Motor ti ni avto, da bi kupoval samo najbolj uporabnega in tistega ki se najbolj splača, bi pol vsi švapske trikolesnike mel, ker lahko v njem še pol dnevne sobe prepelješ pa zadnji pogon pa :lol1: :lol1: :lol1: dejstvo je, da motor kupiš zato, ker se navdušiš (zaljubiš?) vanj, in eden od najboljših načinov je motosejem.

lp

Rudi

Slovenski kupec za slovenskega trgovca, je pomemben. Odnos slovenskega trgovca do slovenskega kupca (v povprečju) je pa najmanj tako dober kot v zahodni Evropi. Imajo pa eni take drugi drugačne prodajne prijeme in eden od teh je udeležba ali neudeležba na sejmu in pri tem ima vsak svojo računico.

Po drugi strani je slovenski kupec v evropskem prostoru, ali v odnosu do matične tovarne - proizvajalke, skorajda popolnoma nepomemben. Če letos niti en Slovenec ne kupi novega motorja, se bo pri poševnookih, ob to, komajda kdo obregnil, če pa noben Hanzel letos ne kupi novega motorja, je pa to katastrofa mednarodnih razsežnosti.

Velik problem nas Slovencev je, da se ga po eni strani (prepotentno) mislimo kaj smo, po drugi strani pa premalo cenimo to, kar ( kljub svoji majhnosti ) dosežemo.

Mar mislite, da je talent in znanje Nika Hydna dovolj, da bi nekdo Slovencu s takim ( ali celo še večjim) talentom zaupal GP motor :lol1: :lol1: :lol1: . Hydna noben še povohal nebi, če bi se npr. rodil v Zg. Gorjah, z GP motorjem se pa lahko vozi samo zato, ker za njim stoji potencial ogromnega ameriškega trga :hmm: .

Ko bom namenil denar naslednjemu novemu motorju, bom nabral prospekte, pregledal revije in teste se večkrat prišel past v kakšen salon, tudi obiskal kak sejem ali dva in izbral motor, ki mi bo najbolj všeč in se mi bo zdel za moje potrebe najboljši. Ko se bom odločil, mi bo povsem vseeno, ali imam trgovca pred nosom, ali pa moram po motor v Maribor , Krško ali Koper. Drugi boste pač izbirali drugače :rolleyes: tako pač to je B) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej bo Evropa tu, pa naj grejo s tem odnosom Hanzelnom prodajat, če smo res tko majhni in nepomembni, pa tudi prav, mamo okoli dve motoristično najbolj razviti državi na svetu, Nemčija sam par minut dlje... pa smo rešili probleme z nadležnimi kupci na najboljši možni način, nqj grejo barabe, ki hočjo po motorjih se valat kar ven kupovat, ne pa da nam grenijo dan tukaj.

jebeš ti evropo ... jamrate, da se vam ne da v salone hodit na motorje usedat ... pol bo pa kdo šel v avstrijo po motor? Ne me basat ... prištej stroške prevozov, logistiko, cajt ... če ne bo razlika vsaj 500 evrov, se ne bo splačalo zgublat cajta ...

Mislim, tolk o tej Evropi ... pol bodo pa vsi surle čez kako leto ali dve ... ko se bo kdo nasmolil v tej "ojropi"...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me pa zanima, če tudi v matični tovarni gledajo tako? Po moje se njim gre za vsak motocikel. Npr. če v SLO prodajajo 20 R1 tudi ni mačji kašelj. Tu so pa spet naši uvozniki, ki naročijo premalo motorjev. Boljše je naročit premalo motorjev in te sigurno prodati, kakor pa da kakšen do jeseni ostane na zalogi.

ne, njim se gre predvsem za dobiček.

če imajo z nekim malim trgom, kjer prodajo letno 100 motorjev, ful dela in stroškov, da lahk te motorje sploh prodajajo, in od tega ni nekega hudega dobička ... pol se jim pač lahko sladko jebe za vse skupaj ... ipak Slovenija ni Nemčija, da bi se prodalo recimo 8000 Yamah FZ6 ... valjda se jim bolj splača z Nemci ukvarjat ...

gre pač za poslovne aranžmaje ... čista ekonomija ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo pero še ena samo zate .) z poravnano belanco. Sicer pa sem tud jest sedel takole kar nekaj časa, se mi je žverca kar dopadla, ma kerga farbam kr odpelu bi jo :wub:

A je kdo vidu na s4r držala za ogledala. In to na obeh straneh :blink:

Vam rečem ta prav ITA material

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jebeš ti evropo ... jamrate, da se vam ne da v salone hodit na motorje usedat ... pol bo pa kdo šel v avstrijo po motor? Ne me basat ... prištej stroške prevozov, logistiko, cajt ... če ne bo razlika vsaj 500 evrov, se ne bo splačalo zgublat cajta ...

Mislim, tolk o tej Evropi ... pol bodo pa vsi surle čez kako leto ali dve ... ko se bo kdo nasmolil v tej "ojropi"...

Sorry, ampak najprej narediš (na podlagi papirja in neta) nek ožji izbor motorjev, ki ti pašejo. Potem pa pogledaš, kje se da to videti. In če je to sejem in vse vidiš na istem mestu, je to super (in tole je debata o sejmu, ne?). In če se na sejmu odločim za model, ki mi ustreza, pa ga v Sloveniji ne morem kupiti, bom šel po njega v Nemčijo, če bo treba, ne bom pa kupoval nadomestka. Če pa kdo kupuje nadomestke, ker noče 200 km daleč po tisto, kar mu je všeč, je pa to njegov problem. Motor pa itak kupuješ bolj s srcem (ali dušo) kot pa z razumom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slovenski kupec za slovenskega trgovca, je pomemben. Odnos slovenskega trgovca do slovenskega kupca (v povprečju) je pa najmanj tako dober kot v zahodni Evropi.

Kje ti to v Sloveniji kupuješ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!