Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
mk-r

BMW R 1150 RT

Recommended Posts

mk-r

Zanima me vaše mnenje o možnosti predelave tega motorja oz katero dodatno opreme je dobro nabavit.

Zanimajo me izkušje v zvezi z:

-zamenjavo izpušnega loca (sem slišal da je tudi akrapovič naredil izpuh za ta motor) Ali se mu kaj poveča moč oz poraba goriva.

-zamenjava prednega stekla z večjim

-centralni kovček (ali originalen, ki je majhen in po mojem neuporaben ali npr klasičen givi ki zgleda malo čudno na temu motorju) Originalen je narejen tako da je oblikovan po prednjem steklu in je tako v liniji z zračnim tokom...

-GPS... do pomladi bom zagotovo nabavil pa ne vem kam ge je najboljše montirat. Original je predvideno na sredini krmila, kar pa je neugodno če imaš na rezervarju tank torbo...

-najbolj pa me zanima predelava sedeža. Sem bil lani na BMW srečanju v Garmischu in sem opazil da ima veliko RTejev predelan sedež. Vem da te predelave izvaja wunderlich pa me zanima če kdo ve kaj več.

Wunderlich ima veliko dodatne opreme za BMW . Se vam zdi ta oprema vredu ali imate kakšno boljšo varijanto.

http://www.wunderlich.de/

Hvala...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Izpušni lonec. Tu ti nimam kaj povedati. Vozim z originalnim in mi nekako zadostuje.

Tudi jaz sem bil prvo sezono že čisto na tem, da menjam serijski vetrobran z večjim. Imel sem občutek, da mi ga za ene 5 cm manjka. Če sem med vožnjo glavo stisnil med ramena, je šel zračni tok preko čelade.

Potem pa sem se navadil voziti s spuščenim vetrobranom in ga dvignem le na avtocesti pri 170+, da mi ne odtrga glave in v dežju. Zato na menjavo ne mislim več. Mi ta zadostuje za avtoceste in dež.

Centralnega kovčka zanalašč nisem kupoval BMWjevega, ker mi je za linijo čisto vseeno. Zaradi uporabnosti in zelo primerne cene sem vzel Givijevo Maxio. Jaz zadovoljen. Kako motor zgleda pa itak ne vem, ker se kovček vozi za menoj, kadar pač se. Običajne dnevne izletniške vožnje pa ponavadi delam kar brez vseh kovčkov. :P

GPS je najbolj pametno montirati na posebni nosilec nad instrumentno ploščo, kjer je lepo skrit za vetrobranom in dobro viden.

Sedeže za RTje dela prav vsaka firma v ZDA, ki se s takimi posli ukvarja.

Amerikanerji so čisto pahnjeni na dodelave in pridelave in prigradnje.

V naslovno vrstico IE vtipkaj www.bmwrt.com in te bo vrglo na ameriško spletno stran, tam pa pojdi na discusion board. Tam boš našel večino tega, kar te zanima. So amerikanerji res neutrudni. Še bolj pa pri štepanju milj po njihovih avtocestah. 40000 milj na leto niso nobena redkost.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mk-r
GPS je najbolj pametno montirati na posebni nosilec nad instrumentno ploščo, kjer je lepo skrit za vetrobranom in dobro viden.

A je ta nosilec seriske izdelave ali je domača proizvodnja.

Ne wunderlich in ne turatech ne delajo takega (je eden za GSa pa ne vem če ustreza)...

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Špilferderber

lep vir informacij ti je tudi http://www.sierrabmw.com

pa še glede kovčkov: pri Louisu prodajajo kovčke firme Hepco-Becker (serija Junior), ki so oblikovano zelo blizu originalnim (malce "ekasti", a bolj prostorni)

vir http://www.hepco-becker.de

junior_8.jpg

junior_6.jpg

junior_3.jpg

Edited by spilferderber

Share this post


Link to post
Share on other sites
mk-r

To zgleda zanimiva rešitev...

Misliš da bi zadeva stala na RTju.

post-4-1079515867.jpg

Edited by mk-r

Share this post


Link to post
Share on other sites
mk-r
Pritrditev Streetpilot III na BMW/rt z Touratechovim nosilcem:

Ja... zgleda zelo vredu. Edino napajalni kabel bi se mogoče dalo speljati kako drugače.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brrrm

Prav gotovo. V najslabšem primeru, če nočeš vrtati v armaturno plastiko, je tu reža, skozi katero se da brez odvzemanja materiala (vrtanja) povleči kabel.

post-4-1079519196.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
mk-r
Pritrditev Streetpilot III na BMW/rt z Touratechovim nosilcem:

Bambi...

A je ta slika iz interneta?.

A so tam še kake druge korisne slikice za pogledat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jama1100

wundelicht opremo prodaja tudi Selmar v Celju po naročilu

WUNDERLICH, ne wunderlicht. ice

Share this post


Link to post
Share on other sites
jama1100

Jaz sem sicer pri R1200C zamenjal izpušni lonec in to v samogradnji.V Padovi sem kupil dva izpuha za 95 E H povezava z priklopom lambde me je stala 6000 sit,kromanje le te pa 7.000 sit. Originalni izpuh ima skoraj 15kg,ta varianta 6kg. Ima kar dober zvok pa še sune bistveno bolj ker ni zadušen z katalizatorjem.Za nekaj podobnega je hotel Jureš iz Ljubljane vzeti 260.000.sit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bambi

Nosilec GPSa je Touratechov, prečka na kateri je namontiran pa mislim, da je "home made".

post-4-1079591381.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
sax

Jaz sem dal original zadnji kufer:

-malo zaradi lenobe, ker ma enak ključ kot ostale ključavnice na motorju,

-je ožji kot Maxia in ne škodi pogledu v ogledala

-za Maxio je treba predelat nosilec, drugače stoji postrani kot rep od osla

-pa še pobarval sem zdornji del

Tank torbo sem dal original, ker edina paše gor.

Višjo šipo mam naciljano-upam, da bo v bližnji prihodnosti

Radio sem dal original zaradi displeja

Avspuh me ne zanima preveč

Nosilec od GPS pa lahko postaviš v luknjo od ogledala na levi ročki, podobno kot majo nekateri LT-ji.

post-4-1079606794.jpg

Edited by sax

Share this post


Link to post
Share on other sites
mk-r
wundelicht opremo prodaja tudi Selmar v Celju po naročilu

WUNDERLICH, ne wunderlicht. ice

Vem da je Selmar zastopnik za to opremo...

Pa sem klical in zelo hitro razumel da o zadevi nimajo pojma. Edino kar je znal povedati so bile cene iz kataloga... O ustreznostih, prednostih pa niti približno...

Edited by mk-r

Share this post


Link to post
Share on other sites
mk-r

Tukaj pa je prikazan predelan sedež (WUNDERLICH).

Če natančno pogledaš je znižan v zadnjem predelu, pa material na sredini je bolj hrapav in se ne toliko drsi...

post-4-1079620025.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
sax
Tu pa je neka predelava Rt-eja...

To sem gledal tudi jaz, ma ima preveč slabih lastnosti:

-za tankat moreš odprt zgornji del in potem lahko vse umažeš z benzom

-je kapacitetno ful majhen (malo litrov prostornine)

-ni mi niti malo lep

-GPS mislim, da ni garminov ampak nek drug

-cena da te boli glava

Share this post


Link to post
Share on other sites
mk-r

Tisto slikico sem prilepil bolj za zanimivost.

Tank torbo imam že itak originalno, GPS pa bom vzel Garminov...

SAX...

Si napisal da si dal original radio zaradi displeja...

Sem tudi jaz gledal, da bi nabavil muziko, ker predpripravo že imam. Pa sem se pogovarjal z serviserjem in mi je rekel da mi predela konektorje in da bo pasalo tudi na drugege, ker meni tisti radio na kasete ne diši preveč. Pa še zelo drag je!

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
sax

Si napisal da si dal original radio zaradi displeja...

Sem tudi jaz gledal, da bi nabavil muziko, ker predpripravo že imam. Pa sem se pogovarjal z serviserjem in mi je rekel da mi predela konektorje in da bo pasalo tudi na drugege, ker meni tisti radio na kasete ne diši preveč. Pa še zelo drag je!

LP

Če se me motim, sva o tem že debatirala na vašem zboru lani. Ko sem ga jaz kupu je bil dosti cenejši. Pa še Anita je dala malo škonta :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
mk-r
Spodaj si poglej, kaj ti ponuja Corbin za tvojo kravo. Na moji kravi se obnese in pol, tale Corbin. Lahko greš tudi na corbin.de, samo jaz sem nemško nepismen.

Link: http://www.corbin.com/bmw/96r1100rt.shtml

Ja... ta Corbin je kar zanimiva zadeva. Vprašanje je kje bi se dalo to zadevo nabavit. :hmm:

Pa še ritka bi bila na toplem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • zigaturkster@gmail.com
      By zigaturkster@gmail.com
      Zdravo,

      Odlocam se za nakup "novega" motorja, trenutno gledam dva, BMW R1100GS in R1150GS. Motor bi zelel predvsem za potovanja v dvoje na daljse relacije mogoce tudi v bolj samotne kraje.

      V oci sta mi padla oba modela, vendar se mi zdi da je R1100GS bolj vzdrzljiv, oziroma se manj kvari kot R1150GS. Ravno tako je cena kasne 2000€ nizja.

      Kasno je vase mnenje o obeh motorjih, o R1150GS je na forumu napisanega kar nekaj, vendra pa nisem nic nasel o drugem.

      Vseh nasvetov in izkusenj z motorjem bom hvalezen.

      Ziga
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      Lep pozdrav!

      Zanimajo me naslednje informacije:
      1.) Ali je BMW R1150R sploh primeren motor za zacetnike (188, 93, 24). Zanima me "zacetniska" primerjava z F650GS, upostevajoc dejstvo, da sem si malce razcistil v glavi, kaj mi lahko te konjske sile naredijo..
      2.) Ali obstaja kaksen bolj normalen vezir kot je serijski, ki bi pasal na R1150R (bmw, original)?
      3.) Ali je na tem forumu kaksen lastnik R-ja?
      4.) Ali je tujina cenejsa za dodatno opremo?
      5.) Bo BMW klub Slovenije organiziral se kaksno srecanje izven Ljubljane?
      6.) Ve kdo kaj vec o 2003 modelu? Baje, da se nam obeta nekaksno grdo skorpucalo, ki imelo dvojne luci, kot jih ima F650CS Scarver ¸;{
      7.) Kako kaj zgleda trening varne voznje pri BMW-ju? Cena, dolzina, lokacije..)
      8.) Matr, je dober!!

      Hvala za vse odgovore in lep pozdrav! Zelo mi boste v pomoc!


      Spilferderber

      P.S.


      www.R1150R.net

      Popravil/a - spilferderber on 22/05/2002 13:10:38

      Popravil/a - spilferderber on 22/05/2002 13:11:10
    • marting
      By marting
      Zdravo!
      Sam bi si rad naredil zaščitne cevi okoji cilindrov na R1150 GS.
      Ali ima kdo kakšne izkušnje s tem? Zanima me oblika in točke pritrditve na okvir. Kakšna slika bi ful pomagala. Ali pa mogoče
      www kjer je to prikazano.
      Druga stvar pa so kovčki. A se splača doma naredit aluminijaste...?
      Oblika, pritrditev, načrt...?!?

      MartinG
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!