Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
mk-r

BMW R 1150 RT

Recommended Posts

dizajner
Ob 26. 6. 2008 ob 20:25, bmwslo pravi:

Kaj je na forumu še kak R 1150 RT al ste že vsi na 1200 prešaltal. :unsure:

Smo tudi taki,še na RT1100!

Share this post


Link to post
Share on other sites
dizajner
Ob 6. 8. 2008 ob 13:33, MiNa pravi:

BMW, ne pozabi, napisat je potrebno, da nista enaki! (mislim v enem cilindru).

Jaz sem NGK DCPR8EKC navoj 12/1 dobil v Šmarjeti (Euroton) za ceno7€ po komadu. poceni glede na ceno Bosch.

@lado Kaj pa kvaliteta?Svečke menjaš zaradi boljšega občutka,lahko so stare tudi več let,pa še vedno odlične!

Share this post


Link to post
Share on other sites
dizajner
Ob 8. 6. 2010 ob 23:05, lupen pravi:

Živeli.No danes sem malo poservisiral RT-ja,na pooblaščenem servisu.Račun za menjavo olja in filtra,sinhronizacija cilindrov,nastavitev ventilov in menjava sprednje žarnice 162 evrov.Zelo zadovoljen.L.P

V redu,pa vseeno veliko,za pol ure dela!

Share this post


Link to post
Share on other sites
dizajner
Ob 4. 4. 2015 ob 11:15, Zoki5 pravi:

Zopet jaz!

 

Menjal olja, filtre, jermen itd... Sedaj pa hudič po parih minutah delovanja, se pravi ko se malce segreje, crkne. Na levi strani tako čudno prasketa - zvok prihaja nekje od akumulatorja do injektorja, nato utihne.

Kdo pozna koga v okolici Velenja, da se ukvarja z BMW-ji; zgleda da konkretno u elektriko.

 

LP,

Zoki

Poglej še,če nisi mogoče”ruknu” ,in premaknil,tisto cčrno škatlico na-pred ubrizg. šobo!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Flukturr

Pozdravljeni, mene pa zanima, če ima kdo idejo kaj je pri meni crknilo, polnilec, ali akumulator. 

Motor je v neogrevani garaži. Akumulator je bil celo zimo na polnilcu. Polnilec je original BMW. Lepo je kazalo baterija polna, vzdrževanje...

Ko hočem par dni nazaj, še pred najhujšim mrazom vžgati motor - pa nič. Samo neko prasketanje...

Potem pa odklopim in nazaj priklopim polnilec in mi pokaže baterija 0%.

In se nekaj minut kao polni in spet pokaže da je  100%. Vžgati spet ne gre.

Kaj je narobe? Polnilec ne dela ali je akumulator fuč?

Hvala za komentar.

lpF

 

 

IMG_20180215_171458.jpg

IMG_20180215_174144.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Flukturr
Ob 5. 3. 2018 ob 9:26, MiNa pravi:

Koliko je star akumulator?

Motor sem kupil 4 leta nazaj in ga v tem času nisem menjal, a ni nikoli kazal kakih znakov pešanja + je bil stalno na polnilcu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dizajner
Ob 17. 3. 2004 ob 9:02, mk-r pravi:

Zanima me vaše mnenje o možnosti predelave tega motorja oz katero dodatno opreme je dobro nabavit.

Zanimajo me izkušje v zvezi z:

 

-zamenjavo izpušnega loca (sem slišal da je tudi akrapovič naredil izpuh za ta motor) Ali se mu kaj poveča moč oz poraba goriva.

 

-zamenjava prednega stekla z večjim

 

-centralni kovček (ali originalen, ki je majhen in po mojem neuporaben ali npr klasičen givi ki zgleda malo čudno na temu motorju) Originalen je narejen tako da je oblikovan po prednjem steklu in je tako v liniji z zračnim tokom...

 

-GPS... do pomladi bom zagotovo nabavil pa ne vem kam ge je najboljše montirat. Original je predvideno na sredini krmila, kar pa je neugodno če imaš na rezervarju tank torbo...

 

-najbolj pa me zanima predelava sedeža. Sem bil lani na BMW srečanju v Garmischu in sem opazil da ima veliko RTejev predelan sedež. Vem da te predelave izvaja wunderlich pa me zanima če kdo ve kaj več.

 

Wunderlich ima veliko dodatne opreme za BMW . Se vam zdi ta oprema vredu ali imate kakšno boljšo varijanto.

 

http://www.wunderlich.de/

 

Hvala...

Če govoriva oRT 1100,potem se je potrebno odločiti!Večje vetrobransko steklo,posledično,manjša hitrost,stabilnostPredvidevam,da se pripravljaš na daljše vožnje in polno otovorjen.Priporočam ti ,udobnejši sedež ! Mogoče odRT1150,saj  so predelani in bolj všečni ponavadi porezani in zato trši.Rt1100,,je že po naravi dovolj hiter(preko200km),za razliko od RT1150!Rabil bi,ob polni obremenitvi,kakšnega konjiča,več! Pettočkovni ubrizg inektorskih šob,bi mogoče ,kaj zalegel,sicer se pa že močno pozna,kvalitetno gorivo ,pa še vreme -temperatura zraka. Navse zadnje,gre le za zračno hlajen motor! Akrapovičev ispuh nekateri,kljub ceni, pohvalijo.Navor...?  Pa še to!  Nigdar ne pozabi na nastavitev  amortizerja,vsak klik šteje!   L.P.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
pred 6 urami, Flukturr pravi:

Motor sem kupil 4 leta nazaj in ga v tem času nisem menjal, a ni nikoli kazal kakih znakov pešanja + je bil stalno na polnilcu.

Se pravi starejši od štirih let. Polnilci ne delajo čudežev. V primeru, da pri zagonu motorja opaziš, da se zaganjač ne zavrti na polno je sigurno akumulator "izdihnil".

pred 3 urami, dizajner pravi:

Če govoriva oRT 1100.....

@dizajner odgovoril si na 14 let staro objavo @mk-r pa ni bil prijavljen od 2008...

Mogoče pa tvoz zapis le komu pomaga?

Share this post


Link to post
Share on other sites
goldmax

Zdravo

Moj, R 1150 rt močno smrdi po bencinu,sploh ko je v garaži se vonj močno opazi.Na tujih forumih omenjajo hitre spojke za gorivo.Sem snel desno stran plastike in pogledal,pa ni opaziti da katera spušča.Pokrov rezervoarja je dobro zaprt.Prosim,če kdo o tem kaj ve,ne bi rad da mi motor plane ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 24 minutami, goldmax pravi:

Zdravo

Moj, R 1150 rt močno smrdi po bencinu,sploh ko je v garaži se vonj močno opazi.Na tujih forumih omenjajo hitre spojke za gorivo.Sem snel desno stran plastike in pogledal,pa ni opaziti da katera spušča.Pokrov rezervoarja je dobro zaprt.Prosim,če kdo o tem kaj ve,ne bi rad da mi motor plane ;)

tule boš prej našel odgovor, kot pa če novo temo odpreš

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Pravkar, goldmax pravi:

Ali mi prosim daš link.

premaknil sem te v ustrezno temo, preberi naslov. BMW R 1150 RT Ti si prej odprl svojo. Predstavljaj si, da vsak za vsak problem odpre svojo temo ...bi bilo groza a ne.

 

Isto vprašanje lahko še postaviš v temi:

sam svoj mehanik, ali bmw razno, ali uporabiš iskalnik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
goldmax
pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

premaknil sem te v ustrezno temo, preberi naslov. BMW R 1150 RT Ti si prej odprl svojo. Predstavljaj si, da vsak za vsak problem odpre svojo temo ...bi bilo groza a ne.

 

Isto vprašanje lahko še postaviš v temi:

sam svoj mehanik, ali bmw razno, ali uporabiš iskalnik.

Aha,sory sem  zaj..,nisem ravno vešč računalnika ,emšo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
kitekatus

Da ne odpiram nove teme,bi kar tukaj vprašal in sicer,če je imel kdo v lasti model R1150RS,oz.ima nekaj kilometrov za seboj na omenjenem motorju.
Kot do sedaj,me tudi pri tem modelu zanima ergonomija za visoke okrog 190cm in kako izgleda vožnja,glede na to,da nisem še vozil motorja z športno naravnanim krmilom,do sedaj vozil motorje,kjer je bila drža pokončna(višja in širša krmila)?!
Hvala vsakemu posebej za odgovore;)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
goldmax

Zdravo

Moj, R 1150 rt 2001, močno smrdi po bencinu,sploh ko je v garaži se vonj močno opazi.Na tujih forumih omenjajo hitre spojke za gorivo.Sem snel desno stran plastike in pogledal,pa ni opaziti da katera spušča.Pokrov rezervoarja je dobro zaprt.Prosim,če kdo o tem kaj ve,ne bi rad da mi motor plane ;) Pa še žena dela paniko ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Med letoma 2008 in 2011 sem imel v possesti R1150GS in imel enak problem kot ga opisuješ. Vzrok hitra spojka (moški del) počen. Je pa še kar nekaj možnosti puščanja na celem tlačnem sistemu (fuel supply) od hitrih spojk do regulatorja tlaka pa vse do brizgalnih šob.

Gumi cevi so že "polnoletne".

Share this post


Link to post
Share on other sites
goldmax

Spojke v redu ,cevi v redu,vse ok,zgleda da smrdi na oddušniku,tam ko je na desni strani,pod motor speto več tankih gumijastih cevi...

Mislim,da je ženina panika odveč...ali ? ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker

Če je z motorjem vse v redu, ne sme smrdeti po bencinu!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ftp

Če se ne motim,  je predvidena menjava vseg gumijastih cevk in spojk za gorivo vsakih 10 letih.

Prav tako je predvidena menjava zavornih cevi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • maus
      Rossi bo v letu 2020 svetovni prvak  
    • maus
    • bobi1001
    • bobi1001
      AL pa bo sam zabušavAL
    • thumper
      1.komur ugasne motor na startu mora startati iz boksov.zaradi njega se start prekine , on mora v bokse , nov ogrevalni krog in start . ko je zadnji iz startne vrste mimo njega lahko starta tudi on iz boksov. to pravilo poznajo vsi na dirki - od komisarjev do tistih ob pisti,ki vrtijo zastavice- tudi oni imajo pred dirko takoimenovani briefing (ja tudi zastavčkarji ko jim reče en je padel pa morajo vsi v sobi vzdigniti v istem trenutku rumeno). najprej ga je zasral tisti funkcionar , ki drži rdečo zastavo pred črto - dokler jo on drži v zraku se dirka ne začne - njemu tudi starter ne oporeka.. ker so zmutili in se je on umaknil , je naslednjo napako naredil starter - on nebi smel startati dirke dokler se tisti , ki je avtomatsko po pravilih , ki jih pozna seveda - dolžan zapustiti startno vrsto in startati iz boksov. sama procedura dirke se začne z ogrevalnim krogom . nikjer nisem napisal , da je vozil "med dirko" (tu verjetno misliš na dejanski dogodek ne pa na termin "dirka", ki je napisan v pravilih FIM) - termin dirka : začne se , ko se vsi umaknejo in jih starter spusti na ogrevalni krog.s tem trenutkom je pista zapečatena za vse..ob nesrečah .padcih in tekočinah na pisti so točno določena in zapisana pravila kdo in v katerem trenutku lahko stopi na pisto in točno določeno na katero območje piste se lahko kdo premakne (termin "pista" ni samo asfalt ampak je točno določeno gibanje ljudi v tem območju , ki sega vse do ograje , ki loči obiskovalce od "piste"). pa prosim ne zapenjaj , če nimaš zadaj nekoga , ki je še v stari jugi naredil mednarodno licenco za chd.. (in ja - teh osnovnih pravil niso spreminjali - le kazni so sedaj hujše) glede na to ima vinales ohoho rezerve ..toliko , da bi ga yamaha celo obtožila namernega spodkopavanja sezone.  ja seveda.. in petruci je padel na desni strani tega v smeri vožnje , ta nov in zarko pa na desni .. med dirko sem potem opazoval , kako so vsi ostali tam vozili v neke 0.5 m široki srednji liniji ali pa čisto po notranji strani ovinka. res je vinales pri zelo nizki številki. to sm jst tuki jorgetu že kuj povedu..pa me ni poslušu.. če ti na šihtu nekdo reče , da lahko zapustiš slušbo ker ti bodo ukinili delovno mesto ali pa si lahko še eno leto noter pa dobiš plače za 10 let , ti si pa 10 let pred penzijo - kaj boš vzel?
  • Similar Content

    • zigaturkster@gmail.com
      By zigaturkster@gmail.com
      Zdravo,

      Odlocam se za nakup "novega" motorja, trenutno gledam dva, BMW R1100GS in R1150GS. Motor bi zelel predvsem za potovanja v dvoje na daljse relacije mogoce tudi v bolj samotne kraje.

      V oci sta mi padla oba modela, vendar se mi zdi da je R1100GS bolj vzdrzljiv, oziroma se manj kvari kot R1150GS. Ravno tako je cena kasne 2000€ nizja.

      Kasno je vase mnenje o obeh motorjih, o R1150GS je na forumu napisanega kar nekaj, vendra pa nisem nic nasel o drugem.

      Vseh nasvetov in izkusenj z motorjem bom hvalezen.

      Ziga
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      Lep pozdrav!

      Zanimajo me naslednje informacije:
      1.) Ali je BMW R1150R sploh primeren motor za zacetnike (188, 93, 24). Zanima me "zacetniska" primerjava z F650GS, upostevajoc dejstvo, da sem si malce razcistil v glavi, kaj mi lahko te konjske sile naredijo..
      2.) Ali obstaja kaksen bolj normalen vezir kot je serijski, ki bi pasal na R1150R (bmw, original)?
      3.) Ali je na tem forumu kaksen lastnik R-ja?
      4.) Ali je tujina cenejsa za dodatno opremo?
      5.) Bo BMW klub Slovenije organiziral se kaksno srecanje izven Ljubljane?
      6.) Ve kdo kaj vec o 2003 modelu? Baje, da se nam obeta nekaksno grdo skorpucalo, ki imelo dvojne luci, kot jih ima F650CS Scarver ¸;{
      7.) Kako kaj zgleda trening varne voznje pri BMW-ju? Cena, dolzina, lokacije..)
      8.) Matr, je dober!!

      Hvala za vse odgovore in lep pozdrav! Zelo mi boste v pomoc!


      Spilferderber

      P.S.


      www.R1150R.net

      Popravil/a - spilferderber on 22/05/2002 13:10:38

      Popravil/a - spilferderber on 22/05/2002 13:11:10
    • marting
      By marting
      Zdravo!
      Sam bi si rad naredil zaščitne cevi okoji cilindrov na R1150 GS.
      Ali ima kdo kakšne izkušnje s tem? Zanima me oblika in točke pritrditve na okvir. Kakšna slika bi ful pomagala. Ali pa mogoče
      www kjer je to prikazano.
      Druga stvar pa so kovčki. A se splača doma naredit aluminijaste...?
      Oblika, pritrditev, načrt...?!?

      MartinG
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!