Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
mk-r

BMW R 1150 RT

Recommended Posts

bmwslo
Kolega se ogreva za nakup RT 1150 pa ga zanima, kako je kaj s servisiranjem oz. s cenami posameznih servisov po intervalih, kaj je pri določenih km potrebno menjat, kako je s porabo, kakšne hibe, kaj predstavlja n.pr. prevoženih 70 tkm. je to dosti ali ne ?, od katerega letnika imajo katalizator,itd(da rabi olje ga ne moti) skratka čim več uporabnih podatkov, prosim razpišite se...ker se mu mudi :naughty: :worship: mogoče dobite novega ćlana :rolleyes:

lp

Cene servisov na pooblaščenih servisih so menda kar visoke (ne vem, ker ga sam še nisem servisiral na PS in vozim BMW že 6 let ), lahko pa vse opraviš deloma sam (olje, filtri) ali pri katerem od kar nekaj dobrih domačih mojstrov :worship:

Pri 70 K km, bo potrebno le pogledat, kdaj je bil menjan mikro jermen (minimalen strošek) in ga po potrebi zamenjati, sicer pa bi jaz na njegovem mestu (tako sem storil tudi sam), zamenjal vse tekočine - motor, menjalnik in prenos, ter zavorno tekočino in nastavil ventile ter opravil sinhronizacijo cilindrov.

In potem bi se doooolgo vozil in ne razmišljal o številu prevoženih km, ker pri BMW-ju to pač ni pomembno. 200 ali 300 K km je za tak motor mala malca.

Katalizator je gor po moje na vseh modelih 1100 in 1150 itaq :evilgrin:

Če bo potreboval kak namig za domačega mojstra pa naj se javi . Želim mu dober nakup, vozil se bo pa itaq carsko.

post-5391-1218000708_thumb.jpg

Mogoče še to, od letnika 2003 dalje imajo po 2 svečki na valj , kar pomaga pri mirnejšem teku motorja.

Poraba pri meni je cca 5,5 na AC pa do 6,5 pri potovalni hitrosti tam cca 150-160 km/h , olje pa težko rečem natančno a cca 1 - 1,5 l / menjavo, torej 10.000 km. (eni mal več eni mal manj)

Udobje je fenomenalno gre pa tudi do fostrastrov :worship:

Edited by bmwslo

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

BMW, ne pozabi, napisat je potrebno, da nista enaki! (mislim v enem cilindru).

Jaz sem NGK DCPR8EKC navoj 12/1 dobil v Šmarjeti (Euroton) za ceno7€ po komadu. poceni glede na ceno Bosch.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bmwslo
BMW, ne pozabi, napisat je potrebno, da nista enaki! (mislim v enem cilindru).

Jaz sem NGK DCPR8EKC navoj 12/1 dobil v Šmarjeti (Euroton) za ceno7€ po komadu. poceni glede na ceno Bosch.

Ja res je, svečki sta različni

Tole pa BMW-jaši nosimo s seboj, da pomagamo drugim motorje vžgat če jim ne rata. BMW vžge vedno, pa če tudi na porivanje :whistle:

post-5391-1218023394_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
royal
Cene servisov na pooblaščenih servisih so menda kar visoke (ne vem, ker ga sam še nisem servisiral na PS in vozim BMW že 6 let ), lahko pa vse opraviš deloma sam (olje, filtri) ali pri katerem od kar nekaj dobrih domačih mojstrov :worship:

Pri 70 K km, bo potrebno le pogledat, kdaj je bil menjan mikro jermen (minimalen strošek) in ga po potrebi zamenjati, sicer pa bi jaz na njegovem mestu (tako sem storil tudi sam), zamenjal vse tekočine - motor, menjalnik in prenos, ter zavorno tekočino in nastavil ventile ter opravil sinhronizacijo cilindrov.

In potem bi se doooolgo vozil in ne razmišljal o številu prevoženih km, ker pri BMW-ju to pač ni pomembno. 200 ali 300 K km je za tak motor mala malca.

Katalizator je gor po moje na vseh modelih 1100 in 1150 itaq :evilgrin:

Če bo potreboval kak namig za domačega mojstra pa naj se javi . Želim mu dober nakup, vozil se bo pa itaq carsko.

post-5391-1218000708_thumb.jpg

Mogoče še to, od letnika 2003 dalje imajo po 2 svečki na valj , kar pomaga pri mirnejšem teku motorja.

Poraba pri meni je cca 5,5 na AC pa do 6,5 pri potovalni hitrosti tam cca 150-160 km/h , olje pa težko rečem natančno a cca 1 - 1,5 l / menjavo, torej 10.000 km. (eni mal več eni mal manj)

Udobje je fenomenalno gre pa tudi do fostrastrov :worship:

nastavitev ventilov in sinhronizacijo cilindrov....a to pa na pooblaščenem servisu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
bmwslo
nastavitev ventilov in sinhronizacijo cilindrov....a to pa na pooblaščenem servisu?

Ne, tudi to lahko naredi domači mojster in to za 1/4 servisne cene. Olje pa itak sam zamenjaš. Če rabiš info, ti lahko točno sporočim, kaj m+imam jaz notri. Vsa olja, svečke, filtri ..

P.S.

ta domači mojster nisem jaz, da nebi kdo pomislil, da si reklamo delam. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
AndiGS

Svečke NGK in oljne filtre za BMW-je ima sedaj tudi Promotor v Drešinji vasi.Pol ceneje kot na servisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ZD€N€
Svečke NGK in oljne filtre za BMW-je ima sedaj tudi Promotor v Drešinji vasi.Pol ceneje kot na servisu.

Zelo dobro !!!

Hvala za novico. :worship:

Share this post


Link to post
Share on other sites
tommb

Ja BMWslo, še nekaj nas vozi 1150ke ... in to z užitkom.

Kar se tiče domačih mojstrov, je tudi v moji neposredni bližini eden (je tudi Motosvetovec).

Po 2 letih na tem motorju izpostavljam sledeče:

+ udobna vožnja tudi v dva

+ ugodna poraba 5,5 do 6 litrov

+ zanesljivost

+ vzdržljivost

+ zadovoljiva moč za cruising z dvema potnikoma

+ handling

- zvok originalnega izpušnega lonca

- mičkeno prenizka originalna vetrobranska šipa (na mojo višino je ob idealni nastavitvi glede vetra je zgornji rob, točno v višini oči)

- še vedno se nisem navadil na glasno menjavanje

Share this post


Link to post
Share on other sites
bmwslo
aha še to ... RTjevci, bi se res lahko dogovorili za kakšen pirček ali kofe, pa si bi malo izmenjali mnenja, nasvete, izkušnje ...

Jaz sem za :beer2:

Kar se tiče tvojih gornjih ugotovitev se pa s + strinjam, z minusi pa ne vsemi.

Pred časom sem se vozil skupaj s par Toteki in tudi nekaj časa vštric z Dančijem s SV 1000 . Moram rečt, da je vsaj iz N v 1 SV glasnejši ali vsaj tako glasen kot RT , zvok se mi zdi OK, ker je originalen, Šipšco pa imam namontirano najvišjo od BMW-jevih originalnih in je kar OK, je pa sicer vetrna zaščita manjša, kot je bila n K 75 RT .

post-5391-1218968187_thumb.jpg

RT-ju se ne morejo upreti niti ženske

post-5391-1218968069.gif

Edited by bmwslo

Share this post


Link to post
Share on other sites
tommb

hehehe dobra fotka!

No kar se šipe tiče, meni ni moteč veter, ker ta gre preko čelade, ampak rob šipe moti pogled.

Kar pa se tiče auspuha ... poglej GS ima enak motor in dosti lepše prede, mar ne? :worship:

Edited by tommb

Share this post


Link to post
Share on other sites
bmwslo
hehehe dobra fotka!

No kar se šipe tiče, meni ni moteč veter, ker ta gre preko čelade, ampak rob šipe moti pogled.

Kar pa se tiče auspuha ... poglej GS ima enak motor in dosti lepše prede, mar ne? :worship:

Kar se predenja tiče nisem opazil kake posebne razlike. Mogoče zato, ker na eno uho malo slabše slišim :whistle:

Če te pa moti rob šipe, jo pa dol daj. Jaz se vedno več vozim s spuščeno šipo, posebej še na zavitih cestah

post-5391-1218992320.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza
Ja res je, svečki sta različni

Tole pa BMW-jaši nosimo s seboj, da pomagamo drugim motorje vžgat če jim ne rata. BMW vžge vedno, pa če tudi na porivanje :whistle:

post-5391-1218023394_thumb.jpg

Tudi faracajh ne pomaga, če na displeju napiše EVC! Poj pomaga samo to kar je na sliki! Preverjeno! :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
tommb
Kar se predenja tiče nisem opazil kake posebne razlike. Mogoče zato, ker na eno uho malo slabše slišim :whistle:

Če te pa moti rob šipe, jo pa dol daj. Jaz se vedno več vozim s spuščeno šipo, posebej še na zavitih cestah

hehehe že vidim, da si zagrizen zagovornik, kar seveda spoštujem, sploh ker voziva enak motor, a vseeno pojdi do dohtara, če ne slišiš razlike med zvokom GS in RT :D

Glede šipe ... ja na zaviti cesti, do neke določene hitrosti je lahko spuščena, ampak ko pa gre hitrost tam preko 130 je že neugodno, da ne govorimo o avtocesti ...

Kakorkoli oboje ni težava, ampak kozmetična napaka, ki gre popraviti z zamenjavo lonca in montažo touring šipe.

PS: Pa upam, da ne boš sedaj napisal, da je največja dovoljena hitrost 130 :kva2:

Edited by tommb

Share this post


Link to post
Share on other sites
bmwslo
hehehe že vidim, da si zagrizen zagovornik, kar seveda spoštujem, sploh ker voziva enak motor, a vseeno pojdi do dohtara, če ne slišiš razlike med zvokom GS in RT :D

Glede šipe ... ja na zaviti cesti, do neke določene hitrosti je lahko spuščena, ampak ko pa gre hitrost tam preko 130 je že neugodno, da ne govorimo o avtocesti ...

Kakorkoli oboje ni težava, ampak kozmetična napaka, ki gre popraviti z zamenjavo lonca in montažo touring šipe.

PS: Pa upam, da ne boš sedaj napisal, da je največja dovoljena hitrost 130 :kva2:

Itaq da 130 km/h je zakon in pika :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
AndiGS

EVC so napisali prvi modeli novega 1200 GS zato,ker je bil ta element proizveden na daljnem vzhodu(baje na Kitajskem).Jaz imam že novega,Bosch,dela O.k.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Brumer
Royal, poročaj če je kolega nabavil RT-ja

Če še ni nabavil vem jaz za eneka zelo lepo ohranjen in vzdrževan plav -metalik mislim pa da je LT ca 45K kil,vsi servisi pri Valentinčiču,starejši voznik. Ime mu je Toni,če se kdo interesira za tak motor ga lahko pokliče na njegov Gsm; 041/696900 :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
royal
Royal, poročaj če je kolega nabavil RT-ja

Še ni nabavil :wacko: ....koleba enkrat bi pa se spet ne, pa ga spet kdo prestraši s stroški vzdrževanja, jaz sem mu svetoval da naj kar kupi primernega če mu je pač všeč :yes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Zakaj bi se bal vzdrževanja?

Evo moje izkušnje - aprila kupil R1150GS imel je 32kkm. S prodajalcem sem se dogovoril, da menja olje in filter, čeprav bi moral biti na 30kkm opravljen servis vendar pri rabljenem motorju nikoli ne veš. Mimogrede splošno stanje motorja je bilo odlično. Gume OK, nikjer nič podrsan in tudi vse orginal nobenih predelav. Opravim cca 3500km in se konec maja odpravim v Ukrajino.

Ko sem se vrnil je imel 40700km. Opravil redni servis in menjava svečic (4kom) in ( iz preventive menjava olja tudi v menjalniku in v kotmem prenosu). "Štelanje" ventilov mi je opravil kar kolega (na starejših dveh notorjih iste znamke sem tudi to opravil sam). To je tudi vse vzdrževanje, ki je bilo potreebno. Se pravi cena olja za motor in menjalnik filter za olje in to je to.

Po opisih tu na forumu je cena pri uradnih serviserjih ....€. spomladi bo pa potrebno malo več dela trenutno ima 49800kkm. Zoped menjava vseh olj, sinhronizacija cilindrov, če ne bodo predragi bom opravil v pooblaščenem servisu drugače pa ob pomoči kolega. Zame je čar BMW to, da lahko praktično vse opraviš sam seveda če ti ni hudo, da imaš črno za nohti od masti in olja.

Pa še ena slika iz zadnje vožnje prejšnji vikend - R1200GSA je kolegov.

post-7865-1225631367_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
bmwslo

Za tiste, ki imajo radi malo zavetrja kot jaz, je tale Wunderlich-ova šipca pravi balzam :worship:

post-5391-1241197380_thumb.jpg

V spodnjem levem kotu se vidi, koliko je širša od originalne, ki poteka vzporedno in znotraj roba plastike. Širša je tudi zgoraj in cca 20 mm višja od moje prejšnje, ki je bila najvišja od originalnih BMW-jevih.

Zdaj je motor dobil približno tako vetrno zaščito, kot jo je imel tastari K :worship:

Cena cca 205 € :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
PURPLE

Bi mi pasal poleg GSa še kakšen RT ampak me emšo "jebe" zaenkrat. Milslim da slika št. 76 pove dovolj o motorju :worship:

Share this post


Link to post
Share on other sites
lado

Ja BMWslo, še nekaj nas vozi 1150ke ... in to z užitkom.

Kar se tiče domačih mojstrov, je tudi v moji neposredni bližini eden (je tudi Motosvetovec).

Po 2 letih na tem motorju izpostavljam sledeče:

+ udobna vožnja tudi v dva

+ ugodna poraba 5,5 do 6 litrov

+ zanesljivost

+ vzdržljivost

+ zadovoljiva moč za cruising z dvema potnikoma

+ handling

- zvok originalnega izpušnega lonca

- mičkeno prenizka originalna vetrobranska šipa (na mojo višino je ob idealni nastavitvi glede vetra je zgornji rob, točno v višini oči)

- še vedno se nisem navadil na glasno menjavanje

Se povsem strinjam z tvojimi ugotovitvami no mogoče ne vem kaj te moti pri izpuhu-da je pretih? (jaz imam tistih glasnejših že dostiii)

Predlagal bi da bi se nekako povezali-zbrali vsi ali pa vsaj večina BMW-jev 1100-1150 (ker mislim da je večina teh -no tudi drugi so zaželjeni)in se skupaj nekam zapeljemo. Časa za priprave je kar nekaj -tako da na plan

lp

lado

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • zigaturkster@gmail.com
      By zigaturkster@gmail.com
      Zdravo,

      Odlocam se za nakup "novega" motorja, trenutno gledam dva, BMW R1100GS in R1150GS. Motor bi zelel predvsem za potovanja v dvoje na daljse relacije mogoce tudi v bolj samotne kraje.

      V oci sta mi padla oba modela, vendar se mi zdi da je R1100GS bolj vzdrzljiv, oziroma se manj kvari kot R1150GS. Ravno tako je cena kasne 2000€ nizja.

      Kasno je vase mnenje o obeh motorjih, o R1150GS je na forumu napisanega kar nekaj, vendra pa nisem nic nasel o drugem.

      Vseh nasvetov in izkusenj z motorjem bom hvalezen.

      Ziga
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      Lep pozdrav!

      Zanimajo me naslednje informacije:
      1.) Ali je BMW R1150R sploh primeren motor za zacetnike (188, 93, 24). Zanima me "zacetniska" primerjava z F650GS, upostevajoc dejstvo, da sem si malce razcistil v glavi, kaj mi lahko te konjske sile naredijo..
      2.) Ali obstaja kaksen bolj normalen vezir kot je serijski, ki bi pasal na R1150R (bmw, original)?
      3.) Ali je na tem forumu kaksen lastnik R-ja?
      4.) Ali je tujina cenejsa za dodatno opremo?
      5.) Bo BMW klub Slovenije organiziral se kaksno srecanje izven Ljubljane?
      6.) Ve kdo kaj vec o 2003 modelu? Baje, da se nam obeta nekaksno grdo skorpucalo, ki imelo dvojne luci, kot jih ima F650CS Scarver ¸;{
      7.) Kako kaj zgleda trening varne voznje pri BMW-ju? Cena, dolzina, lokacije..)
      8.) Matr, je dober!!

      Hvala za vse odgovore in lep pozdrav! Zelo mi boste v pomoc!


      Spilferderber

      P.S.


      www.R1150R.net

      Popravil/a - spilferderber on 22/05/2002 13:10:38

      Popravil/a - spilferderber on 22/05/2002 13:11:10
    • marting
      By marting
      Zdravo!
      Sam bi si rad naredil zaščitne cevi okoji cilindrov na R1150 GS.
      Ali ima kdo kakšne izkušnje s tem? Zanima me oblika in točke pritrditve na okvir. Kakšna slika bi ful pomagala. Ali pa mogoče
      www kjer je to prikazano.
      Druga stvar pa so kovčki. A se splača doma naredit aluminijaste...?
      Oblika, pritrditev, načrt...?!?

      MartinG
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!