Skoči na vsebino

BMW R 1150 RT


mk-r

Priporočene objave

Ne v Avtovalu dobiš vse kar je original BMW, za Wunderlich , pa je zastopnik BMW Selmar Celje. Lahko pokličeš, ti naročijo in plačaš po povzetju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne v Avtovalu dobiš vse kar je original BMW, za Wunderlich , pa je zastopnik BMW Selmar Celje. Lahko pokličeš, ti naročijo in plačaš po povzetju.

Se pravi,če telefonsko naročim Selmarju kataloške številke zaželenih artiklov,jih dobim po povzetju na dom,ali se motim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi,če telefonsko naročim Selmarju kataloške številke zaželenih artiklov,jih dobim po povzetju na dom,ali se motim?

Ja, če boš navedel pravi naslov in če poštar ne fali, bi to moralo držati. trance_25_naughty.gif

P.S.

Mogoče bo potrebno na kak način dat nekaj pologa, to pa se boš sam dogovarjal.

Jaz tam nimam nič zraven, da ne bo kdo kaj pomislil rolleyes.gif

Popravljeno . Popravil bmwslo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Legenda,hvala ti za vse informacije,ki si mi jih natrosil.Zelo sem ti hvaležen in pir,pa čevapi,veljajo.Morava se gdaj kje srečat.Še nekaj,a je treba pri menjavi olja v menjalniku odstranit plastiko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ekola,do zdaj sem se matral in končno mi je uspelo zamenjat olje v menjalniku.V kotnem pogonu,pa ga nisem,ker nisem mogel odvijačit spodnjega vijaka.Moram iti do frenda,ki je mehanik,da mi ga odvije.Ko sem bil že v elementu,sem zamenjal še zračni filter.Olje in oljni filter sem zamenjal lani oktobra.Še na servis peljem glede sinhronizacije ter da mi naštelajo ventile.Glavni servis je bil narejen pri 38000km,sedaj jih imam 49000.Vse filtre in olja sem sam zamenjal,a je sploh potrebno štelat ventile?L.P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ekola,do zdaj sem se matral in končno mi je uspelo zamenjat olje v menjalniku.V kotnem pogonu,pa ga nisem,ker nisem mogel odvijačit spodnjega vijaka.Moram iti do frenda,ki je mehanik,da mi ga odvije.Ko sem bil že v elementu,sem zamenjal še zračni filter.Olje in oljni filter sem zamenjal lani oktobra.Še na servis peljem glede sinhronizacije ter da mi naštelajo ventile.Glavni servis je bil narejen pri 38000km,sedaj jih imam 49000.Vse filtre in olja sem sam zamenjal,a je sploh potrebno štelat ventile?L.P.

Pozdravljen! Štelanje ventilov!? Lle zakaj bi jih štelal, če so razmaknjeni kot je zapisano v SM.

Odviješ pokrove ventilov preizkusiš (seveda po pravilnem postopku) zračnost in če so v specifikacijah (0,15/0,30) vse lepo "pokriješ" nazaj in se voziš naslednjih 10KKm.

Je tak, ane mojstri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi rekel, da če nič ne "klopoče" niti odpiraš ne pokrovov, ker potem rabiš nova tesnila.

Bi pa dodal zelo pomembno reč. Zamenjaj zavorno olje in ko si ravno pri delu, še olje v ročici sklopke. Zavorno olje obvezno zamenjat, če je starejše od 2 leti ali če nimaš podatka o zadnji zamenjavi.

Tisto je pa zaradi integralnega sistema zavor malo bolj zakomplicirano od menjalnika, navodila pa obstajajo, jih lahko dobiš .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš kaka navdila glede zamenjave zavornega olja,se priporočam.Če ni prevelik zalogaj,se bom kar sam lotil.Včasih slišim neko klokotanje v motorju in to bolj na minimum gasu.Slišal sem,da so tile naši boxerji kar glasni baje in da več ali manj vsi ropočejo.No,kakorkoli že,me samo zanima,koliko stane na pooblaščenem servisu

-nastavitev ventilov

-sinhronizacija cilindrov

-menjava zavorne tekočine

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš kaka navdila glede zamenjave zavornega olja,se priporočam.Če ni prevelik zalogaj,se bom kar sam lotil.Včasih slišim neko klokotanje v motorju in to bolj na minimum gasu.Slišal sem,da so tile naši boxerji kar glasni baje in da več ali manj vsi ropočejo.No,kakorkoli že,me samo zanima,koliko stane na pooblaščenem servisu

-nastavitev ventilov

-sinhronizacija cilindrov

-menjava zavorne tekočine

Tule je opis kako "puščaš kri" BMW-ju z ABS-om.Pa tudi tule je veliko opisanega o tem kar te zanima.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uuuue zahvajujemu,hvala lepa,vidim,da je kup dela.Bom kar peljal k mojstru.Še enkrat se ti zahvaljujem za info.Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober večer vsem.Ker več ljudi več ve,vas sprašujem,tako informativno,koliko bi lahko postavil ceno mojega RT 1150 letnik 2003,prevoženih 49000km,obe novi gumi,akumulator in narejen mini servis(vsa olja in filtri)Motocikel je kupljen pri Moto Hit v Krškem in mi je odlično služil.Ima tudi oba stranska kovčka,ABS,gretje ročk itd.Prodal bi ga izključno zaradi nakupa novejšega motocikla.Hvala za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No,kaj ne bo nobeden podal svojega mnenja o ceni RT-ja?

Hm..cena je zelo relativna stvar...ena zadeva je model, starost modela, ne toliko sam letnik, in druga stvar je ohranjenost mašine, ne glede na kilometražo. Po modelu jo hitro določiš, v interval, potem pa sledi ohranjenost. po mojem mnenju lahko računaš med 5.000 in 8.000, nekje.

Popravljeno . Popravil Gianni
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No,kakorkoli že,danes sem zamenjal še olje v kardanu,tako,da je kravca pripravljena za sezonco.Zdaj ga damo še v oglas,če dobimo svoje realne denarce gre od hiše,če ne pa ne in bomo z njim še veselo nabirali kilometre.L.P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Prijazni motoristi!

Moj jekleni konjicek BMW RT 1150 ima zadaj le prtljaznik, na katerega ne gre kovcek. Izgleda, da je prejsnji lastnik dodatno nabavil originalen BMW prtljaznik, ki nima tistega "grdega" zoba na koncu, da bi izboljsal izgled svojega motorja. Ocitno mu originalni, na katerega gre kovcek, ni bil vsec :), kakor so ze veckrat pojamrali tudi drugi lastniki. No, sam bi z veseljem imel sedaj prtljaznik z "zobom", na katerega gre originalni BMW kovcek. Mislim, da je tudi RT 1100 imel isti prtljaznik, ce se ne motim.

Kolikor bi kdo zelel zamenjati svojega z mojim prtljaznikom, seveda z mojim doplacilom za prijazno uslugo, naj mi prosim javi.

Kolikor kdo pozna koga, ki bi prodal taksen rabljen prtljaznik, naj mi tudi javi.

Dovolj je samo premontirati zadnjo zgornjo nosilno plosco, saj je le ta del prtljaznika drugacen :)

Pa cudovito motoristicno sezono zelim vsem :)

Janc Ljubimski, 040 553677, ali ljubimski@gmail.com

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem imam jaz original prtljažnik na motorju,če imam original stranska kovčka in mi gre zadnji kovček gor samo originalni,al kako?Koliko pa stane originalni?Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sinhronizacija je postopek oz. nastavitev, s katero se zagotovi, da oba valja dobita enako količino zgorevalne zmesi (pri motorjih z vplinjačem) oz. v danem primeru enako količino vsesanega zraka. Pri omenjenem motorju se izvede z nastavitvijo vijakov za količino zraka na prostem teku (sinhronizacija pri prostem teku) ter z nastavitvijo pletenic plina na dušilnih loputah (pri povišanih vrtljajih).

Zaradi specifičnega, relativno enostavnega sistema vbrizgavanja, so 1100 in 1150 bokserji bistveno bolj občutljivi na pravilno sinhronizacijo kot večina motorjev z vplinjačem. Tipičen simptom slabo sinhroniziranega bokserja so povečane vibracije in rahlo cukanje motorja pri vožnji s konstantno hitrostjo v nižjem do srednjem območju vrtljajev.

LP, Skiny

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S to sinhronizacijo se nikakor ne sami ukvarjat,kajti stvar boste brez aparatur samo poslabšali.Namreč pri vplinjačih je zelo važno, da sta oba vlpinjača nastavljena sihrono(vakum urici ali vkum tester) sicer ima motor nemitem prosti tek,cuka pri pospeševanju in pri zaviranju z mašino poka na auspuh!Poleg nastavitve obeh loput (zraka) za plin je tadi zelo važna količina benzina.Benzin se nastavi z vijakom za nastavitev zmesi in izmeri z CO aparatom in to tako, da je v vsaki cevi levi in desni izgorevanje ensako Npr.ca 2,3 CO in na izpuhu (dva v ena)ko se merijo izhodni plini naj bi bilo ca 2,5-3,5 glej manual za dotični letnik.Zato pri nastavitvi vplinjača, vedno če je le možno nastavljaj pline v vsaki cevo posebej,zato poglej ponavadi ima vsaka cev vijak,ki ga odstraniš za nastavitev CO-ja v vsaki cevi posebej.Če tega vijaka ni potem se oba vijaka na vplinjaču za nastavitev zmesi zapre in se nato oba enako odpre in meriš samo na izhodo lonca.

Pri motorjih z elektronskim vbrizgom se na vplinjaču NESME premikat vijakov lopute, kejti stem premakneš položaj potenciometra, ki daje podatke računalniku in če malo prosti tek povečaš je zmes prebogata in moror nebo lepo deloval imel bo luknjo pri poispeševanju,prosti tek se lahko nastavlja samo na bajpasu kjer se poveča ali pomanjša samo količina zraka, kar pa je odvismno od sistema vbrizga. To sem bolj na splošno opisal je pa to delo za delavnico kajti pri vseh novejših motorjih je nujno priključit na računalnik, ki vse parametre prečeka in se po poterebi nastavi.Meni so veliki servis in to vse naredili za 67 € seveda + materijal.Točno ceno vsega skupaj nemorem napisat, ker sem poleg materijala za servis še veliko zraven kupil: npr.prednje iz zadnje ploščice,1/2 l zavorne tekočine,1l olja,zračni filter, oljni filter,ključ za oljni filter,4 kom svečke Iridium tako da sem za vseskupaj plačal 360 €,kar semi sploh ni zdelo predrago!!

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!