Skoči na vsebino

BMW R 1150 RT


mk-r

Priporočene objave

@maco47: Vidim, da poznaš nekaj teoretičnih osnov. Si pripravljen tudi opisati konkreten postopek sinhronizacije za motor, kateremu je ta tema namenjena?

LP, Skiny

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Živeli.No danes sem malo poservisiral RT-ja,na pooblaščenem servisu.Račun za menjavo olja in filtra,sinhronizacija cilindrov,nastavitev ventilov in menjava sprednje žarnice 162 evrov.Zelo zadovoljen.L.P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živeli.No danes sem malo poservisiral RT-ja,na pooblaščenem servisu.Račun za menjavo olja in filtra,sinhronizacija cilindrov,nastavitev ventilov in menjava sprednje žarnice 162 evrov.Zelo zadovoljen.L.P

[/quote

Hojla, kje si pa bil na servisu? :?

Lep :yea1: iz Prekmurja!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živeli.No danes sem malo poservisiral RT-ja,na pooblaščenem servisu.Račun za menjavo olja in filtra,sinhronizacija cilindrov,nastavitev ventilov in menjava sprednje žarnice 162 evrov.Zelo zadovoljen.L.P

Glede na to, da mi je tovrstno početje hobi, materialni strošek omenjenega posega pa prek 100 EUR manjši, sem po vsakokratnem servisu svojega še bolj zadovoljen, saj za vsako uro svojega hobija zaslužim nekajkrat več kot na šihtu :grim.

p.s.: če gre za letni servis manjka vsaj še menjava zavorne tekočine...

LP, Skiny

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da mi je tovrstno početje hobi, materialni strošek omenjenega posega pa prek 100 EUR manjši, sem po vsakokratnem servisu svojega še bolj zadovoljen, saj za vsako uro svojega hobija zaslužim nekajkrat več kot na šihtu :grim.

p.s.: če gre za letni servis manjka vsaj še menjava zavorne tekočine...

LP, Skiny

Zavorna tekočina,je bila menjana na 40000km,tako da je naslednja menjava na 60000km.Zdaj imam prevoženih 50000km.L.P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah vse se da doma štelat. Za ventile rabiš merilne lističe. Sinhronizacija cilindrov = 1,5 metra cevi in 1 dcl olja za dvotaktne motorje. Famozni vijak za nastavitev zmesi na flow metru = cena ene kave, pa imbus kjuč je treba s seboj met, ko se gre na tehnični pregled :whistle:

BTW Se mi zdi cena 160€ čisto poštena za takšen servis in seveda v primeru, da bi imel sam novejši motor nebi prčkal po njem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah vse se da doma štelat. Za ventile rabiš merilne lističe. Sinhronizacija cilindrov = 1,5 metra cevi in 1 dcl olja za dvotaktne motorje. Famozni vijak za nastavitev zmesi na flow metru = cena ene kave, pa imbus kjuč je treba s seboj met, ko se gre na tehnični pregled :whistle:

BTW Se mi zdi cena 160€ čisto poštena za takšen servis in seveda v primeru, da bi imel sam novejši motor nebi prčkal po njem.

Lahko je štelat oltajmerje, boš videl,ko boš enkrat prišel do novega - današnjega motorja, kako boš sam štelal z imbusom,pl. cevmi,pa nekim oljem!!!!! :headbang: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@maco47: Vidim, da poznaš nekaj teoretičnih osnov. Si pripravljen tudi opisati konkreten postopek sinhronizacije za motor, kateremu je ta tema namenjena?

LP, Skiny

Zdajle šele prebiram tole temo in bi te malo popravil.Nepoznam samo NEKAJ ampak kar VSE teoretične in praktične osnove sinhronizacije vplinjačev zato imam tudi vse potrebno orodje in znanje sicer pa se lahko enkrat oglasiš primeni lahko sabo pripelješ tudi (kakega odličnega mehanika lako z mojsterskim izpitom) in tebi in njemu razložim postopek sinhronizacije.Približno tako kot zahtevam na mojsterskem ali pomočniškem izpitu, zato pazi kakšnega mojstra pripelješ s seboj.

LP pa kmalu nasvidenje ! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja,res je,da se da marsikaj sam postoriti.Menjava olja in filtra,pa olja v peti in menjalniku.Govorim zase,kaj več,pa raje mojstru.Mimogrede,kadar sem se kaj lotil okoli motorja,se takoj nabere kakšen pameten zraven,tako,da zgubim še tisti užitek,da kaj sam pošraufam.Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo Brumči en link za tebe, da boš videl, da se tudi "novodobnike" da z šlauf vago spedenat.

http://www.youtube.com/watch#!v=nEE508WzNC8&feature=related

BTW Welcome back!

Aaa, v tem grmu tiči zajec :grim

Hvala, @ ciciban, si mi verjetno prihranil eno dolgo žolčno debato. Sem že lih mislil pričet z odgovorom... :grrr :xx:

LP, Skiny

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo Brumči en link za tebe, da boš videl, da se tudi "novodobnike" da z šlauf vago spedenat.

http://www.youtube.com/watch#!v=nEE508WzNC8&feature=related

BTW Welcome back!

no tole ni ravno "novodobnik".....1200 ccm mašino (od letnika 2004 naprej) ne boš samo s šlaufvago sinhroniziral....bo treba še "ler motorčke" prej blokirat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no tole ni ravno "novodobnik"

Se strinjam. Mu manjka vsaj še 6 let (youngtimerji oz. "novodobnik" lahko vozilo postane šele po dopolnjenem 20. letu starosti) :whistle:

1200 ccm mašino (od letnika 2004 naprej) ne boš samo s šlaufvago sinhroniziral....bo treba še "ler motorčke" prej blokirat...

Obstaja verjetno cel kup motociklov, kjer je za sinhronizacijo potrebno še vse kaj drugega kot "Schlauchwaage". V tej temi pa govorimo konkretno o R1150RT, pri katerem se ta zelo dobro obnese (za razliko od v praksi verjetno najbolj razširjenih mehanskih podtlačnih manometrov). Potrebe po kakršnemkoli testerju za sinhronizacijo pa na srečo pri tem modelu ni.

LP, Skiny

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no tole ni ravno "novodobnik".....1200 ccm mašino (od letnika 2004 naprej) ne boš samo s šlaufvago sinhroniziral....bo treba še "ler motorčke" prej blokirat...

A se ni BMW (kot firma) hvalil, da R 1200 mašine ni potrebno sinhronizirat, ker imajo za vsak cilinder svojo lambdo in potem se to vse uravnava samodejno?!?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se ni BMW (kot firma) hvalil, da R 1200 mašine ni potrebno sinhronizirat, ker imajo za vsak cilinder svojo lambdo in potem se to vse uravnava samodejno?!?

lp

da ima vsak cilinder svojo lambdo pomeni samo to, da ima vsak cilinder "kontrolo" kakšno mešanico dobi....sinhronizacija cilindrov se pa na motorjih od letnika 2004 (konkretno za R1200GS) opravlja na desni zajli lopute....po domače sinhronizirati jih je potrebno da oba cilindra "cukneta" istočasno.....zato je potrebno blokirati (softversko) oba "leerlauf" motorja in potem izvajati sinhronizacijo pri ogretem motorju (najmanj 80 stopinj) in pri različnih obratih....sveda je pred sinhronizacijo potrebno imeti nastavljene ventile....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

...Včeraj zmontiral ozvočenje v kolegov BMW 1150 RT: Začela sma ob 18. uri, zašpilalo je ob 2. zjutraj... Najprej "razdiranje" armaturke, potem izdelava šablone in nosilca iz neke pertinax plastike, da je pasalo na mrežice iz notranje strani, šraufanje zvočnikov (širokopasovni visaton 50 W, premera 7,5 cm od conrada po 12 € komad); montaža stikala in dodatne vtičnice v armaturko... Elektriko sma potegnila iz kabla za vklop meglenk (vzporedno)... ojačevalec (roadstar 100 W, kupljen na Bolhi za 25 €) sma zmontirala na poseben nosilec med sprednje vilice, seveda dodala varovalko in vse kot mora bit... Sprobala kar preko predvajalnika na garminu... špila glasno in res b.p.... za mali dnar + nekaj kablov in pribora ki ga ima vsak doma... pa sparčno je blo (vsak ene 5 pirov)... če kdo rabi info, naj se javi na PM, pa tudi šablono za nosilec zvočnikov lahko dobi...:trance_27_notworthy::trance_27_notworthy::trance_27_notworthy:

Zadeva je trajala toliko časa predvsem zaradi dejstva ker še nikoli nisma razdirala BMW-jeve armaturke, pa izdelava nosilca s šablono vred je bila tudi kar zamudna...:closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Včeraj zmontiral ozvočenje v kolegov BMW 1150 RT...

:topic:

Upam, da (sedaj) ne izgleda kot tvoj. :evilgrin: :winkiss:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdravlejni!

Gre za motor BMW R150RT-integral abs. ABS nekaj časa dela potem oa neha. Včasih, ko odvzamem kontakt zopet nekaj časa dela itd. Računalnik je pokazal napako 4311 ABS-Motor vorm defekt

Ali ima kdo idejo kje v slo dobiti rabjeno abs enoto? Lahko je tudi iz tujine, samo bi morala stvar zanesljivo delovati. Cene rabljenih se vrtijo od 400-500€. Nove so pa božjastno drage.

Stvar smo že skušali tudi popravljati in baje ne gre.

Hvala za pomoč in lep pozdrav.

Matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen! Pri tvojem RT-ju najbrž ne deluje servo ojačevalnik drži? Če slučajno dobiš za ta denar potem bo OK. Je pa pri rabljenih stvareh vedno "gamble".

Druga opcija pa je odstranitev sitema in predelava na "klasičen" način bres serva in ABS. Tega se uporabniki kar dosti poslužujejo, ker je vprašanje če se splača vlagat 1K€ na 7-10 let star motor razen seveda, če ga boš obdržal in vozil naslednjih 100kkm.

Ko najdem opis predelave, ki pride le nekaj € prilimam bližnjico.

ps, ABS je sigurno eden od sistemov aktivne varnosti na vozilu, vendar sem do sedaj vsa enosledna vozila imel brez tega dodatka in bo pri slučajni odpovedi na mojem "juncu" deležen operacije ki sem jo opisal. Te pa nikakor ne silim, da isto napraviš ti.

lp Mirč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravlejni!

Gre za motor BMW R150RT-integral abs. ABS nekaj časa dela potem oa neha. Včasih, ko odvzamem kontakt zopet nekaj časa dela itd. Računalnik je pokazal napako 4311 ABS-Motor vorm defekt

Ali ima kdo idejo kje v slo dobiti rabjeno abs enoto? Lahko je tudi iz tujine, samo bi morala stvar zanesljivo delovati. Cene rabljenih se vrtijo od 400-500€. Nove so pa božjastno drage.

Stvar smo že skušali tudi popravljati in baje ne gre.

Hvala za pomoč in lep pozdrav.

Matej

Tule jih maš mal ceneje http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=BMW+R+1150+RT+ABS+steuerger%C3%A4t+&_cqr=true&_nkwusc=BMW+R+1150+RT+ABS+STEUERGERAT&_rdc=1

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tule maš pa nekaj razlage napake. Zgleda da je defekt na motorju - modulatorju za sprednji žlajf

povezava

Mogoče bi lahko Pero kaj rešil dost ugodno. Več na PM ali moj mobi

Popravljeno . Popravil bmwslo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbrž napaka ni v kontrolni elektroniki (res samo 230€) ampak v takoimenovanem modulatorju, ki med drugim zraven ABS modulatorja vsebuje tudi servo ojačevalnik (cena zanj pa je 550€).

Mogoče bo rešitev res Peter.

post-7865-086098100 1279718424_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravlejni!

Gre za motor BMW R150RT-integral abs. ABS nekaj časa dela potem oa neha. Včasih, ko odvzamem kontakt zopet nekaj časa dela itd. Računalnik je pokazal napako 4311 ABS-Motor vorm defekt

Ali ima kdo idejo kje v slo dobiti rabjeno abs enoto? Lahko je tudi iz tujine, samo bi morala stvar zanesljivo delovati. Cene rabljenih se vrtijo od 400-500€. Nove so pa božjastno drage.

Stvar smo že skušali tudi popravljati in baje ne gre.

Hvala za pomoč in lep pozdrav.

Matej

Poglej na tej strani je opis "konverzije" sicer modela GS Kot sem že v prejšnjem postu opisal izhod v sili za malo denarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Če koga zanima, imam na razpolago največje original BMW steklo (cca 5 cm višje od običajnega) . Je seveda rabljeno za cca 100 € je pa enako za 1100 ali 1150 RT. Cena novega je menda okoli 300 € :wallbash:

Med oglase ne dam, ker jih nihče ne gleda :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!