Jump to content

Aprilia RSV 450


Špilferderber

Recommended Posts

Špilferderber

povzeto po http://www.motori.hr

Kada je na sajmu u Milanu prošle godine Aprilia predstavila novu V-twin mašinu od 450 kubika, svi su mislili da se radi o mašini za motocross model. Kada su novinari vidjeli tu mašinu, shvatili su da se nešto više krije iza cijelog projekta. Nova 4.5-V2 mašina će se ugrađivati u novi motocross motor, ali uz njega Aprilia izbacuje i novi racing motor te otvara novu klasu, klasu 450 ccm-a. Radi se o manjem bratu RSV-mille pod nazivom RSV 450. Po najavama, motor bi trebao biti brz poput 600 ccm konkurencije, a lagan poput mnogima dobro poznatog RS250. Biti će interesantno vidjeti što će Aprilia uspjeti sa tim novim modelom jer u klasi do 600 ccm, za sada nemaju nikakvog kandidata. Interesantan je taj podhvat Talijanskog proizvođača jer su Japanski konkurenti već odavno izbacili još uvijek jako popularne modele klase 400 ccm. Sigurno se sječate VTR400RR, CBR400RR, GSXR400RR i slično. Na nekim smo se primjercima uspjeli voziti makar ih je u to vrijeme bilo jako teško dobiti u Hrvatskoj.

Link to post
Share on other sites

...odkar so nardil V2 450 agregat... ...it was only the matter of time!! :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :notworthy: :notworthy: :OK: :OK: :OK: KONCNO en supersportnik v klasi do 500 cc!! B)

Link to post
Share on other sites

No ja pozitivno, upam da se bodo tudi ostali proizvajalci spomnili kaj podobnega, mislim da imajo vsi primerne mašince že razvite. Priznajmo vsi skupaj, da so stare 400 malo za časom(ne vem če so jih kaj razvijali?), ni delov, težko je dobit dobro ohranjeno itd.,itd..

LP Bajsi

Edited by bajsi
Link to post
Share on other sites

vau tole je pa zlo hud motor za klaso do 500 ccm,sam da bi pa tole letel tolk kot 600 ccm pa ne verjamem,ali pač?

ali majo pri Apriliji s temu motorjem probat tud GP mogoče ,klasa GP250????? ,če naj bi bil po zmogljivostih konkurenčen 600 -tkam :hmm:

Link to post
Share on other sites

Yeah baby...nuora mašinka :OK: tole pa mislm da je zadetek u pouno...sploh pa če ma take zmogljivosti kokr jih obljubljajo :grupni: je žebiu cajt da prie kej pametnga na trg-da potegne,pa da ne bankrotiraš pr registraciji :yea2:

Link to post
Share on other sites

Nisem sicer preverjal, če se za to aprilio že dobijo na na netu konkretni tehnični podatki. Moč, hitrost, poraba in ostale kreposti, brez katerih bomo bolj težko modrovali o tem ali bo tole dobra zadeva ali ne. Kakšna je sploh cena? (verjetno ne ravno nizka). Potem je tu še vprašanje vzdržljivosti agregata(4T je že, a morda bolj navit kot pri 600tkah).

No ja, pomojem bo edina okoliščina, ki bo šla temu motorju res v prid, ravno cena registracije(do 500ccm).

Link to post
Share on other sites

jah tuki gre za specificno moc okrog 155 konjev na liter, kar je manj kot pri litrskih motorjih, 600taki pa so se bolj naviti... :hmm: ...vseeno pa - zadeva se suce na 16.000 rpm, pa se italijan je, to dvoje pa ni ravno v prid vzdrzljivosti, vsaj prvi podatek ne... :hmm: ...cena bo po moje okrog 1,7 mio SIT, 1,5 mio je namrec imela nastavljeno RS 250, pri kateri gre za dvotaktnika (manj tehnike). :hmm: ...upam pa, da bo ostala cim nizje... ...aprilie niso poceni... :cry: ...upam tud, da bo v nasprotju z 250ko imela elektrostarter, prisilno hlajenje, in pa tolk dobre vozne lastnosti kot 250ka! .)

Link to post
Share on other sites
...upam tud, da bo v nasprotju z 250ko imela elektrostarter, prisilno hlajenje, in pa tolk dobre vozne lastnosti kot 250ka! .)

Glede na to, da ima elektronski ubrizg najbrž ni velik za mislit kak bo štarter. :D

No, sam je potrebno vedet, da je manjko štarterja par kil manj, tko da je vsaj pri RS 250 to zelo pametna ideja, še posebej glede na to da 2T Aprilie niso ravno biser za elektronsko štartat, še pomnim tiste lepe dni, ko sem svojo po klancu spuščal, da je zakurblala (akumulator prazen, če imaš luči več kot 15 min prižgane, ampak še zmerej lažje 2T kot 4T porinit da vžge).

Drugače pa hud motor, kaj bi šele bilo, če bi dali 2 skupaj, kot so v članku pri SXV4.5 napisal, tole bi šele bila raketa, no pa tud navor bi bil hud, za poljsko mehanizacijo vlečt. :hmm: :yea2: :yea2:

lp

Rudi

Link to post
Share on other sites

Sj cena za ta motor sploh še ni postavljena, mislim pa da bi moralo biti superšportnikov te kategorije več (upajmo, da bodo tudi druge znamke sledile

aprilii). Danes je namreč na trgu velika praznina v ponudbi supersport motorjev med 125 in 600 ccm, še posebej po prenehanju izdelave aprilie rs-250 (edini

motor te kategorije, ki se je dobil pri nas). Dvotaktna tehnika pa se na žalost počasi poslavlja. 450 ccm 4T naj bi bila zamenjava in po mojem idealen motor

za tiste, ki nam je 125 ccm in 15km premalo, 600 ccm in 120km pa nekoliko

preveč. Zelo lepo bi bilo videti motorje z oznakami cbr-450 rr, gsx-r 450, zx-4 r

ali pa R-4

Link to post
Share on other sites

Končno en pravi cestak v 500 klasi, razen oldtajmerskega GPZ-ja

Za začetnike, pa majhna registracija. Cena je dost velika, samo ga pa pol za tolk več prodaš, pa daš manj zraven za sanjski motor.

Link to post
Share on other sites

Ta motor sploh še ne obstaja. Iskal sem po internetu, ampak uradnih informacij sploh ni. Če si sliko dobro pogledate, vidite da je to fotomontaža sestavljena iz RS250 vilic,koles in okvirja. Še celo "izpuh" je od dvotaktne RS!!! "Plastika" pa je od mille factory! Nevem kako to da takih montaž ne prepoznate, enak primer je biu pri ZX-10 ko noben ni opazil da je to slikca motogp motorja z različnimi deli ZX-6R-a.

Aja, prislino hlajenje verjetno pomeni vodno hlajenje?! A ste mislil da ma zračno pa da nima el. štarta???

BODTE BOL POZORNI!

Link to post
Share on other sites
Aja, prislino hlajenje verjetno pomeni vodno hlajenje?! A ste mislil da ma zračno pa da nima el. štarta???

BODTE BOL POZORNI!

prisilno hlajenje = vodno hlajenje + elektricni ventilator na vodnem hladilniku, ki se zalaufa, ko temperatura preseze doloceno vrednost (recimo pred semaforji,... ).

glede fotomontaze: tud RS 50, 125 in stara 250 so si zlo podobne. Zakaj pa neb tavelka RSV bla podobna tamejhni, ce ze gre za druzino motorjev?? poglej si GSXRe - js jih sploh ne locim vec!! :blink: in zakaj neb mel dveh auspuhov, ce ma 2 cilindra? pa podvozje 250ke - sej 450 2T je prakticno ista klasa ko 250 2T, komponente pa tud niso slabe! .)

Edited by Zok
Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Ne, mislim da ni bla raca.

Tale motorček že zelo uspešno tekmuje po supermotard in cross. Mislim da so bli na supermotard-u tudi že tretji.

Nato so nastopile težave (finančne), no sedaj se je to rešilo, so pod Piaggotom in on jim je odplačal vse dolgove, ta motorček pa roma v novo Aprilio RSV 500. Tako je pisalo v 2 it. revijah. Verjetno, so salon v Nemčiji zamudili....... no, še malo pa bo...... :grim

Link to post
Share on other sites
Tale motorček že zelo uspešno tekmuje po supermotard in cross. Mislim da so bli na supermotard-u tudi že tretji.

aha, s sportakom vozijo cross in enduro?

slika: Aprilia%20rsv%20400.jpg

PS: saj za agregat vemo, da obstaja, ampak ljudje so se zgoraj spraševali o motociklu....

Link to post
Share on other sites
aha, s sportakom vozijo cross in enduro?

Ne bom komentiral te izjave. Sicer hvala za tak način kontaktiranja.

Agregat, ki je v cross in supermotard motorjih bodo volumensko povečali ter ga dali v RSV 500. Je bila tudi slika, ni podoben tej skici ampak nekako pomanjšana RSV mille. :hmm:

Upam da bo kaj več jasno v kratkem :grim

Link to post
Share on other sites

:topic:

tukaj je debata o RSV 450, ne o supermotardu/crossu.

edited: poglej 125 cc klaso: ETX 125, RS 125, RX 125, SM 125, AF1 125, Pegaso 125, Rally 125, Touareg 125 in Classic 125 imajo enake agregate. Bi bilo primerno imeti eno in isto temo za vseh devet?

pa Falco, RSV, Futura, Tuono, Caponord... :wacko:

Link to post
Share on other sites

Ma kakšen off topic? Kaj je tebi?

V kontekstu RSV omenim kam so prvo vgradili agregat in to je off topic??

Če omenim da je ta agregat že prvo sezono v supermotardu dosegel 3 mesto je off topic? Ali je mogoče preteško iz tega potegniti, da sem hotel povedati da gre za obetaven agegat??????????

Link to post
Share on other sites

Dobro, ne bom se kregal.

Imate prav. Zokiju pa hvala za opozorilo. Se bom držal teme.

Če bi našel slikico te Aprilie bi jo dal gor, je res prava bombica, baby RSV.

LP

Edited by viggen
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Similar Content

    • antares
      By antares
      Aprilia se bi z novim modelom, katerega ključna komponenta je V4 agregat aktivno vmešala v SBK.
      Za SBK bo agregat sproščal 210konjev pri 13.500 obratih; za prodajo bodo agregat nastavili na 180 konjskih sil.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!