Skoči na vsebino

.kkrieger


Priporočene objave

... z grafiko na nivoju kakega UT in podobno. Igra je velika 98kB! Teksture so opisane z algoritmi.

.kkrieger

Prilagam se screenshot. Potrebujete pa sodobno graficno kartico. Matroxi in podobno odpade, Geforce4 ali ATI Radeon 8500 vsaj.

post-21-1082461865.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na 4200 mi kar kul dela, je pa impresivno, a? :D

UT 2004 na disku zavzame cez 5GB. Saj je res da je veliko naprednejsi, ampak 5000000/98-krat naprednejsa pa ni B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na 4200 mi kar kul dela, je pa impresivno, a? :D

Zelo impresivno !!! :yea2:

Neverjetno kakšno grafiko so ustvarli z samo 98k. Zanimivo je tudi videt kako ena 98k igra polno uporablja oba vertex shader unit-a in kompletni ram na grafični. Temu se reče učinkovita uporaba hardware-ja. :OK:

Popravljeno . Popravil XTX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si pogledal v README file, ce tvoj hardver ustreza zahtevam? ;)

no...nimam zahtev...sam ponavadi se da špile vseeno laufat...mam durona 1.3 320 mb rama pa 64 grafično...očitno premalo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no...nimam zahtev...sam ponavadi se da špile vseeno laufat...mam durona 1.3 320 mb rama pa 64 grafično...očitno premalo

drugič pa vsaj prvo objavo preberi ... ti je cyc lepo napisal, "Geforce4 ali ATI Radeon 8500 " ... imaš kaj od omenjenega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi lahko nekdo v malo manj tehničnem žargonu razloži, kako je mogoče narediti eno tako zadevo. Meni itak, da ne dela, ampak sem si pa demote ogledal. Pa že to je za 64 kB neverjetno. V čem je fora? A so notri same matematične formule al kaj? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, Lucky. Teksture niso shranjene kot slike (kar sicer zavzame veliko prostora), pac pa so opisane z algoritmi, funkcijami. Ampak nic bat, ko igro zazenes se zadeva najprej posteno zamisli za kako minuto, potem se pa po hitrem postopku zgenerirajo teksture in v swap fases kakih 300MB ;)

Se sicer vidi, da je kaj nerodno/leseno, recimo streljanje, ampak kot receno, hudimano impresivno je to zapakirati v slabih 100kB :D

In potem ko naredis screenshot, zavzame le-ta nekajkrat vec kot igra, ki si jo zagnal ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men pa izjemno počasi deluje, čeprav sem nad HW zahtevami

P4 2.4GHz

512 Mb RAM

ATi 9500

WinXP

:? :hmm: ... any idea ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi lahko nekdo v malo manj tehničnem žargonu razloži, kako je mogoče narediti eno tako zadevo. Meni itak, da ne dela, ampak sem si pa demote ogledal. Pa že to je za 64 kB neverjetno. V čem je fora? A so notri same matematične formule al kaj? :hmm:

ja. podobna fora je recimo fraktalna kompresija za digitalne slike. Seveda je nihče trenutno ne uporablja, ker je licenca za tisto znanost prekleto draga. Načeloma pa naj bi bila totalno ultimativna tehnika .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

drugič pa vsaj prvo objavo preberi ... ti je cyc lepo napisal, "Geforce4 ali ATI Radeon 8500 " ... imaš kaj od omenjenega?

mam geForca 4 s 64 MB .... očitno je premalo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!