Skoči na vsebino

HONDA CBR 900 RR


sector650

Priporočene objave

A ima mogoce kdo kakšne slabe izkušnje s tem motorjem ??? Hvala za odgovore ... seveda, ce bodo.

LP, do naslednjic

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmmmmmmm.....so cist subjektivne....enkrat sem naredil eno furo s CBR-ko,pa skoraj dol nisem mogel.kolena,kriz,zapestja,vrat,ma vse me je bolelo,samo rit ne (iron-butt ).voznja je bila prav fajn,samo 350 km na tej stvari....za to nisem narejen.drugace pa dober motorcek,ni kaj.

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej motor je super, sploh letnik 2000, ki je dozivel ful prenovo napram 99'. je pa res to kar je ice rekel, ni za neke ture. no saj so ljudje ki grejo na grosglockner z njimi in se z sopotnico (jih poznam), ampak NOT MY THING.

drugace pa nisem slisal da bi imele kako vecjo napako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore, toda moja Honda je letnik 97, tko, da tisto o 16 colah drži, res pa je tudi, da so te nove sploh super (moc, izgled še ne toliko, pa morda še kaj).

LP, do naslednjic ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

jest sem vozu cbrko tri leta in v tem casu nisem imel z njo nobenih problemov.Moti me le ta 16 colska guma,ki je ne morš dobit ko jo rabiš.Motor se mi niti ne zdi tako naporn za vozt,zarad položaja, morš si pac malo nastavt vzmetenje,odvisno za kar ga uporabljaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Folk

mene pa zanima,kašna je kaj razlika med cbr 900, in cbr 600

sevede ne mislim oblike ampak tehnicne lasnosti: hitrost,poraba,stroški za vzdrževanje......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

razlika je ca.300 ccm. poraba niti ni toliko vecja (ca 1,0 l),stroske v SLO pa ne vem (zavarovanje itd.).kvari se nic manj ali vec,kot drugi motorji.

best

Ice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Nekje na tujih forumih sem bral, da so imeli letniki pod 98 probleme s sprednjim koncem in da ga je rado odnasalo... Sam je se nisem vozil, imam pa zeljo, da vidim, ce je lahko to moj naslednji motocikel... Letnik 2001 je sploh oh in ah ful lep in dober...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poznam tipa ki ima že 50.000 km na cbr-ju; brez problema. To je makina sportiva, čeprav se z njo tud v dvoje na ture vozjo. Ampak jaz nebi hvala, to je zame trplenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Peljal sem jo (CBR 900R,letnik 97) dol z Jezerskega po naši strani in sem se vprašal, ali to zadevšno sploh lahko kdaj izkoristiš do te mere, da

rečeš: "No ja, če bi imela še 10KM več bi blo pa glih dost"?!?

Ma to je raketa, ki zahteva kar nekaj občutka v desnem zapestju in pameti v glavi, utrjenega voznika, pa še nadpovprečno velikost jajc, da izkoristiš vso to moč. Leti k sekira...

Po 15km vožnje sem bil čist premočen (adrenalin, glava se je grela, roke sem nabildu...).

Zame je to preveč.

LP, Pjotr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Klemc

Novinec

Član od: četrtek, 06.06.2002 19:18

Objav: 3

Kraj: Slovenia

Objavljeno: 23 avg 2002 17:49 Zadeva: Popravilo CBR900RR

--------------------------------------------------------------------------------

Mene pa zanima, priblizno kolko bi prislo popravilo CBR900RR letnik 98, ki je zbita po levi strani: pocena maska, vdrt tank(pusca), podrsan oklep, blok, rocka in zadnji del, odlomljen smernik in ogledalo, odlomljena tacka... Koliko bi dobil zanj, ce bi prodajal zbitga (cel je bil cca 1.5 mio sit)? Vase mnenje ali se splaca popravljat ali ne?

Nazaj na vrh

MotoRossi

Član

Član od: ponedeljek, 15.07.2002 18:46

Objav: 239

Kraj: Celje

Objavljeno: 23 avg 2002 17:59 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Če so vilce vredi pa da ni šasija kej zvita je motor izpravn (sam v to dvomim..ker če jih je tok hudo v tank dobil, da pušča pol je blo kr fajn)..

Sicer pa tak se zaflika in se ga da 'ven potegnat'. Sicer bo kak liter manj držal, sam pride FUL ceneje kot da greš pa novega kupit..

Drugo pa probaj dobit v Salamoncu..rabljene dele..

Drgače jest več kt 800 jurjev dal nebi! Pač probi glihat!

_________________

..alergičen na inteligenco..

Nazaj na vrh

Klemc

Novinec

Član od: četrtek, 06.06.2002 19:18

Objav: 3

Kraj: Slovenia

Objavljeno: 24 avg 2002 09:16 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Če so vilce vredi pa da ni šasija kej zvita je motor izpravn (sam v to dvomim..ker če jih je tok hudo v tank dobil, da pušča pol je blo kr fajn)..

Vilice so v redu pa tud sasija ni zvita, ker motor ni bil zaleten. Je po boku drsel cca. 10m po asfaltu in se ene 30 po makadamu tko da je tank prepil.

Nazaj na vrh

Ales

Član

Član od: četrtek, 14.06.2001 22:57

Objav: 217

Kraj: Slovenia

Objavljeno: 24 avg 2002 12:33 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Popravila znajo biti zelo draga!

Najbolje je če maš koga, ki ti to lahko popravi, ali pa da sam popraviš (ok, tank je mal težje popravit, sam kak klepar s tem ne bi smel met težav). Da bi peljal na kakšen servis je najboljše da pozabiš,kr ti bojo preveč zaračunal.

Originalni deli npr.žmigavci, luči, ogledala.... so tudi zelo dragi. Jaz sem za orig.ogledalo za GPZ-ja dal pred leti cca 14.000SIT

Tak da se najprej mal pozanimaj kje bi ti najceneje popravili tank,plastike... ,pa kje dobiš njaceneje dele (kupi neorginal, kr je dost cenejse).

LP

_________________

I have gasoline in my veins. My blood type is premium unleaded.

Nazaj na vrh

moped

Član

Član od: ponedeljek, 22.07.2002 16:43

Objav: 166

Kraj: Palestina

Objavljeno: 24 avg 2002 21:10 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Moto Černe, Dragomer pri Ljjubljani. Tam ti tud rabljene štiklce zrihtajo.

tel 041 513 545

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Prejšnja tema :: Naslednja tema

Avtor Sporočilo

Rock

Član

Član od: ponedeljek, 20.05.2002 21:26

Objav: 113

Kraj: Radovljica

Objavljeno: 08 nov 2002 19:28 Zadeva: KONČNO MOJA CBR 900 RR !!!

--------------------------------------------------------------------------------

Pozdravljeni,

Kot ste ze iz naslova izvedl sem tudi jaz koncno najsel motorcek zame in to je Honda CBR 900 RR , letnik 1996, tako da sem strsn zadovoln , pa se moja bo vesela ka se bo lahko zadi vozila, skoz mi ze govori naj kej kupim( ane chris ), no ja uglavnem ZAKON DAN; ZAKON MOTOR; ZAKON VECER.....full sem vesel, sam upam da bo dobr delal pa da ne bo problemov...

Lp, Rock

P.S: se vidmo kej v OLP-u, zdej ko bo zima bom mogu nekam na cajcke hodt....pa prekleto je ze mraz sem se dones peljal do doma, me je zeblo ko macka.....

_________________

My second car is a motorcycle....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaa tud jest sem imel zadnjic moznost peljati od rocka CBR, pa je to res noro. Drugace vozim 600 thundercat ampak moč in pospešek je neprimerljiv z mojim. Vleče res že pod nizkimi obrati tko da carsko, samo PAMET v roko pa se bomo še dolg vozil oz. se bomo šele začel drugo sezono pošteno.

Zdej si pa tavelk 8) , bojo vsi :shock: hledal

:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pelju l 2000- že prenovljeno in staro l 1995. Razlika je očitna tako v zaviranju kakor tudi v samem motorju. Novejša je bolj navita, ima krajše prestave in višjo končno hitrost pa tudi kakšen liter več popapa. Kdor ima rad bolj dirkaško držo, bolj poskočen motor je zagotovo ta motor zanj. Na stari mi je pa bila všeč bolj umirjena vožnja z več navora in manj prestavljanja in tudi drža je malenkost višja. Veliko tujcev je ta stari model uporabljala za dolge poti in so motor zelo pohvalili. Kolega Bojan Črnologar iz revije Motorist je imel priložnost sprobat oba motorja na Grobniku in je ugotovil podobno: Z novim motorjem definitivno boljša vožnja v ovinek, možnost kasnejšega zaviranja zaradi boljših zavor in večji pospeški in večja moč zaradi spremenjenih karakteristik motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pol te zelezne cevi res tok pomagajo mi jih je ponujal tipcek v Tc...., za 5.700sit sam verjetno je ena tok, nevem, dej mi povej v cem je taka razlika pol , ani fora da se ploscice segrejejo in pol slabse primejo....kaj je glede stopalk dej mal bolj razloz....

Lp; ROk

Mel v lasti CBR letnik 95 in 97. Z obema ful zadovoljen.

Problem na Grobniku so bile bremze, po treh štirih krogih zelo slabo primle, obvezno bi priporočo železne cevi za bremz olje!!!!

Mene so prav tako motile stopalke, ki so prenizke in z motorjem hitro nasedeš, no ti dve stvari se da odpravit. Drugače pa obe gnal ko hudiča pa nikol nič riknilo, honda je honda. Vozil tudi letnik 2002 in 2002. O 2002 pa raje nebi zgubljal besed motor noro dober če so finance ni kaj razmišljat.

Pa pojma nimam zakaj Ice tebe vse bolelo, jaz nisem mel nikol dobenih težal pa naredil ogromno kilometrov tudi na relacijah.

Zgolj moje skromno mnenje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo še mene po dolgem času spet malce na forumu :D. Kaj pa vem kaj naj napišem glede CBR900rr :roll: .Glede kvalitete pri HONDI ni kaj za razmisljat :wink: je pa res, da je letnike do 99 povozil čas :( Kot je ze napisal Ghost stopalke so prenizke in bremze bi lahko bile bpljse(to govorim za moj model 97). Drugače pa nimam nobenih problemov, no ja kakšnih par 20 konjičkov ji manjka :shock: 8) drugače pa motorček deluje kot švicarska urica:D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pol te zelezne cevi res tok pomagajo mi jih je ponujal tipcek v Tc...., za 5.700sit sam verjetno je ena tok, nevem, dej mi povej v cem je taka razlika pol , ani fora da se ploscice segrejejo in pol slabse primejo....kaj je glede stopalk dej mal bolj razloz....

Lp; ROk

:arrow: http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.php?t=2017

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa da malce pristavim zraven Ghosta  :lol: ... glede stopalk :oops:  

Dragi Rock, kot prvo čestitke za nakup makine :wink:  8) . Sicer je zaenkrat sam še nisem mel, sem imel pa letos možnost peljati 97 letnik...odlična zadeva :P  

No glede stopalk....odvisno, kok maš občutka za motor in izkušenj...,če si zelo spreten, boš po ovinkih "padal" v globoke nagibe in kaj kmalu se ti lahko zgodi, da boš motor naložil na stopalko, pri čemer bo ta grobo ali pa manj grobo podrsala po asfaltu. Sedaj je pa odvisno od motorja, kako nizko oz visoko ima stopalke postavljene, glede na okvir. Nižje so, hitreje boš "praskal" po tleh in obratno. Ker ti bo šlo drsanje s stopalkami počasi že malo na živce,(te znajo včasih zelo grdo zagrabit v asfalt), se težava reši tako, da se jih glede na okvir, prestavi višje. No tu je treba bit pazljiv. Stopalka označuje mejo nagiba, vendar dopušča še nekaj naklona, ker je seveda gibljiva navzgor. Če tu pretiravaš in če gume niso ravno idealnih dimenzij in kvalitete, potem se vsa zadeva, če imaš srečo, zaključi nekje v travici. :wink:  

Zdej...če nisi glih profi in stari maček na sportakih, kot so: Ike,GhostR1..itd, potem ti bo originalna višina stopalk, vsaj po mojem mnenju, na CBR900RR zadoščala za lep čas in bo kar nekaj vode preteklo preden jih boš obrusil.

...No vsaj meni so se zdele prekleto visoke... :oops:

Aha no sej pol sem prov zastopu, tole s tackam, no ja pri tem motorju sem se bolj "lesen" se nimam filinga kako v ovinek, ampak sem pa mel prej yamaha tzr(cestni model) pa je slo kar nekajkrat po tackah , res grdo ruzi po asfaltu sam tam me niti ni tako motilo, bomo vidl kako bo cene se bom pa pr enmu ki ima to narejeno oglasu pa mal pogeldu, sam a se ne spremeni pol vse na motorju, drza, ravnotezje...itd...sam mislm da prvih nekaj 1000km to se ne bo problem zame...

LP, ROk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede stopalk, da neboš narobe razumo jih je potrebno z racing zamenjat, te ki so original nameščene se ne dajo nastavljat, razen če bi ti kaj vrtal in predeloval, tega pa ti ne priporočam. Glede cevi ti pa je ICE pomagal sem videl da mu nič ne uide preberi tam kjer je to že napisano!

Stopalke pa niti niso tako poceni no kak za koga jaz sem dal za R! 5000 ATS.

Pa prvo poskrbi za dobre gume, to je bistvenega pomena pl pa razmišljaj o stopalkah. Prisi kaj na Pesniški ovinek če si kje s Štajerskega konca ti z veseljem pokažemo, pomagamo, svetujemo...

Se opravičujem da nisem takoj odgovoril nisem imel časa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Zanima me če kdo ve, da se kje prodaja kakšna dobra Firebladka, letnik tam 1996, 1997, za primeren denar (ne,da ima ceno navito do neba in še naprej).

Če kdo kaj ve, bi prosil, da mi pošlje P.M.

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ta motor odsvetujete začetnikom!?! Kolega jo je prejšnji teden dobil, prej pa ni še nikoli votu motorja (razen ER 5) v avto šoli!! Malo me je strah ker meja je zelo tanka...kako naj se spravi začet vozt!!!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!