Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
sector650

HONDA CBR 900 RR

Recommended Posts

kađiva

En vprašanje za tiste,ki ste imeli ali imate ta motor.

Ali se na 48000 km štelajo ventili?? :?

V servisni knjigi za CBR900 92-95 l. piše,da se štelajo pri 24000km in potem spet čez 24000km se pravi pri 48000km :hmm:

Jest sem šel pa vprašat na servis koliko bi me prišlo,da mi naštelajo ventile, mi je pa reku : "kdo ti je pa reku da je treba ventile štelat" :blink:

pa sem mu povedal,da v servisni knjigi tko piše ,pol je pa reku :"ja če hočeš ti jih lahko naštelam" :blink:

Tko da zdej pa res ne vem ali jih je treba štelat ali ne :hmm: Prosim za koristne informacije :)

Ker ne bi rad videl,da bi mi pol enkrat sred sezone ventile "prepihal" :(

P.S Spraševal sem pa v Elisi

Share this post


Link to post
Share on other sites
GhostRR

CBR 900 RR '96 .... z njo sem naredu okol 6000 km brez dolivanja olja. :OK: V zadnjih 14 dnevih (od zadnje kontrole olja) pa mi ga je spila toliko, da je nivo pod minimumom. :wacko: Je možno, da avtocestna vožnja (obrati nad 9000 dolgo časa) toliko pripomore k pitju olja? :hmm: A se je lahko kaj drugega obrabilo? :?

Še eno vprašanje imam za vse lastnike te snete sekire. :ph34r: Ali tudi vam klokota, ko je mrzla v leru? :doze: Ko stisnem sklopko klokotanje preneha. Zdi se mi, da ko mi je prišla v roke, tega ni delala. Je še kje kakšno olje, ki ga lahko zmanjka - sklopka, menjalnik? Aja pa še to, dvakrat mi je že padla na bok :cry: ... koliko olja lahko takrat steče ven? :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
gebre

Upam, da me bo kdo popravil, če učim krivo vero ampak je znano (vsaj zame :rolleyes: ), da motor kuri več olja, če se ga priganja v visoke obrate dalj časa. Ne vem pa, če bi ga "moral" spiti toliko kolikor ga je tebi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kađiva
CBR 900 RR '96 .... z njo sem naredu okol 6000 km brez dolivanja olja. :OK: V zadnjih 14 dnevih (od zadnje kontrole olja) pa mi ga je spila toliko, da je nivo pod minimumom. :wacko: Je možno, da avtocestna vožnja (obrati nad 9000 dolgo časa) toliko pripomore k pitju olja? :hmm: A se je lahko kaj drugega obrabilo? :?

Še eno vprašanje imam za vse lastnike te snete sekire. :ph34r: Ali tudi vam klokota, ko je mrzla v leru? :doze: Ko stisnem sklopko klokotanje preneha. Zdi se mi, da ko mi je prišla v roke, tega ni delala. Je še kje kakšno olje, ki ga lahko zmanjka - sklopka, menjalnik? Aja pa še to, dvakrat mi je že padla na bok :cry: ... koliko olja lahko takrat steče ven? :hmm:

Ja tale poraba olja je pa sumljiva,ker jaz sem letos naredu do sedaj 6000 km pa mi je pokurila mogoče 1 dl olja ,tko da mal vpraš serviserje glede tega .)

Kar se pa "klokotanja" tiče je pa pri men isto,ko je mrzla zelo čudne zvoke spušča iz mašine pol ko se pa segreje je pa dober :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
kađiva

No na tej sliki se pa vidi kako vsestransko uporaben je ta motor :D :D :D

post-4-1095796231.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
kađiva

Meni osebno ena najlepših CBR kar sem jih kdaj videl :wub: :yea2: :yea2:

post-4-1095796292.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
kobilcica
Prejšnja tema :: Naslednja tema 

Avtor Sporočilo

Rock

Član

Član od: ponedeljek, 20.05.2002 21:26

Objav: 113

Kraj: Radovljica

Objavljeno: 08 nov 2002 19:28    Zadeva: KONČNO MOJA CBR 900 RR !!!   

--------------------------------------------------------------------------------

Pozdravljeni,

Kot ste ze iz naslova izvedl sem tudi jaz koncno najsel motorcek  zame in to je Honda CBR 900 RR  , letnik 1996, tako da sem strsn zadovoln  , pa se moja bo vesela ka se bo lahko zadi vozila, skoz mi ze govori naj kej kupim( ane chris  ), no ja uglavnem ZAKON DAN; ZAKON MOTOR; ZAKON VECER.....full sem vesel, sam upam da bo dobr delal pa da ne bo problemov... 

Lp, Rock         

P.S: se vidmo kej v OLP-u, zdej ko bo zima bom mogu nekam na cajcke hodt....pa prekleto je ze mraz sem se dones peljal do doma, me je zeblo ko macka.....

_________________

My second car is a motorcycle....

CBR-ka 900 je zakon!!! Sam sem jo vozil štiri leta (l.97) zdej sem pa na R1 ( še boljši!). S hondo ni bilo nobenih problemov, samo redno vzdrževanje, pa je šlo! Najvišja hitrost je bla 295 km/h, Pri yamahi je pa 312 km/h.

Glede sprednje 16 col gume je pa tkole, za tam okrog 15 do 20 000 sit se dobi platišče od cbr 600 isti letnik, ki je 17 colska in paše na 900 RR, samo diske uporabiš pa od 900 in ne od 600! Sam se tako žgal celih 48 000 km in je skoz držalo, tako, da ni problema! Ko sem jo prodal je imela 62000 km in to kar težkih, pa je še kar predla kot muca!

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
metalbike

Čist tko ena neumesna :D

Če kdo prodaja akrapovič full krivine za cbro 900 letnik 2000-2001 al pa koga pozna nej me kontaktira na pm .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ssax

jo

jaz ga imam eno leto in to letnik 1998 in sem cisto zadovoljen z njim, nič se ne kvari, lega na sesti je kul--seveda odvisno tudi od gum. prisegam na Dunlop. sicer zaradi določenih potreb ga bom sedaj prodal za 1.200.000 imam dosti novih stvari na njem. ce poznas koga ki ga zanima.

041906149

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Happy Biker

Namen imam kupiti Hondo CBR 900 RR letni 2003, pa me zanima, ce ima kdo kaksne izkusnje s tem motorjem, oziroma ce kdo ve za kaksne pomankljivosti ali tezave. :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kađiva

Sicer vozil se še nisem z njo, ampak poznam dva ki sta jo imela (eden jo ima še in jo bo tudi prodajal .) )

Z njo ni bilo nobenih težav, je izredno vodljiv motor,tudi moči ji ne manjka, le zavore so v stilu CBR-ke, lahko bi bile boljše :doze:

Je pa tudi zelo lepa :wub: in zanesljiv motor (saj je honda :grim )

kaj več naj pa še kdo drug pove, ki se je že vozil z njo ali jo ima doma .)

lp cagiva

Share this post


Link to post
Share on other sites
kađiva

No pa da še jaz neki vprašam.

A se je že kdo kej igral z nastavitvijo zadnjega amortizerja pr CBRi l.1995 ?

Ne bi rad kar neki na pamet obračal tist šraufek, da ne bi kej zaje**l :)

lp cagiva

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR
Sicer vozil se še nisem z njo, ampak poznam dva ki sta jo imela (eden jo ima še in jo bo tudi prodajal .) )

Z njo ni bilo nobenih težav, je izredno vodljiv motor,tudi moči ji ne manjka, le zavore so v stilu CBR-ke, lahko bi bile boljše :doze:

S čim že podkrepiš tole o "slabih zavorah CBR"?

a to govoriš za tvojo letnik 95' ali za 2003?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kađiva
S čim že podkrepiš tole o "slabih zavorah CBR"?

a to govoriš za tvojo letnik 95' ali za 2003?

za obe .)

Namreč oba lastnika sta mi zaupala da bi zavore lahko malo boljše učinkovale .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Red

Nič secirat za bremze. So pogruntali v Hondi, da majo Kawlni dobre bremze, pa so vzeli TOKICO. Pa ni jim nerodno.... :grim.

2005 bo torej HONDA zmagala, tudi z zavorami..... :lol1:

Edited by Red

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brdaus

ČE smem še jest nekaj dodat: imam Hondo 900 RR letnik 1993, pa ima odpravljene vse pomanjkljivosti: 1) Zavore so ble RESNIČNO slabe, pa sem samo diske zamenjal, 2) vilice so USD, s tem pa tut guma pride 17 ".

Share this post


Link to post
Share on other sites
kađiva
ČE smem še jest nekaj dodat: imam Hondo 900 RR letnik 1993, pa ima odpravljene vse pomanjkljivosti: 1) Zavore so ble RESNIČNO slabe, pa sem samo diske zamenjal, 2) vilice so USD, s tem pa tut guma pride 17 ".

Živjo!

Kero firmo diske maš gor pa vilice od kerga motorja??

P.S. : a si ti slučajno od smeškota frend, k smo bli takrat na pizzi v Bitnjah? :) k vem da je bil en k mi je to razlagal,da ma tako CBRo :D

Dj enkrat mi boš pokazal to "zverinco" :OK:

lp cagiva

Share this post


Link to post
Share on other sites
batzajla
P.S.  : a si ti slučajno od smeškota frend, k smo bli takrat na pizzi v Bitnjah?

je :grim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brdaus

Ja, sem ja. CBR a je sicer trenutno v predelavi ( body ). Jo bom mal ušilu. Drugač so pa "diskačati" diski gor. Čeprou me mal zaj... k mi rožljajo, kao Božiček pa to, ampak k sva ga s Smeškotom žgala prot Ajdoušćin, se bremze niso niti mal zmatrale. In kdo je zdej Božiček? :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
maXXXimum

Bi kdo vedu kej povedat o tem motorju?

http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornakolesa/oglas.asp?id=28326

Ne o CBR900rr nasplosno ampak konkretno o temule z oglasa :P

Glede na letnik se mi zdi nekam malo kilometrov, pa tudi cena je sorazmerno visoka za ta letnik.. :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
GhostRR
Ne o CBR900rr nasplosno ampak konkretno o temule z oglasa  :P

Glede na letnik se mi zdi nekam malo kilometrov, pa tudi cena je sorazmerno visoka za ta letnik..  :hmm:

Glej, okoli cene je tako... jest mam 1996 letnik, pa je sigurn po enem letu več vredna, kot sem pa jaz zanjo dal. Koplet srednje kvalitetnih gum je 70k SIT. Diski, pakne, veriga, izpuh, ležaji... vse to stane. Hočem povedat, da lahko glede na te stvari, cena varira tud do 15-20% motorja. Drgač pa tale letnik 1996 rulz!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

narobe razmisljanje. vse to so potrosni materiali, ki se morajo obnavljati da cena ne pade toliko, kot bi, ce bi imel motor zlajdarne materiale se vedno montirane. ergo od kje tebi ideja, da samo zato, ker si montiral nove gume je pa cena kar 70k sit visja? lahko je visja nekaj k sit ne pa polno ceno kompleta. enako z vsemi potrosnimi materiali (verige, zavorne ploscice, zavorna tekocina, olja, deloma lezaji itd.).

:topic:

Share this post


Link to post
Share on other sites
GhostRR
narobe razmisljanje. vse to so potrosni materiali, ki se morajo obnavljati da cena ne pade toliko, kot bi, ce bi imel motor zlajdarne materiale se vedno montirane. ergo od kje tebi ideja, da samo zato, ker si montiral nove gume je pa cena kar 70k sit visja? lahko je visja nekaj k sit ne pa polno ceno kompleta. enako z vsemi potrosnimi materiali (verige, zavorne ploscice, zavorna tekocina, olja, deloma lezaji itd.).

:topic:

Glej, nekaj je dokazovati "naslednjemu lastniku", da ima veriga 100km, pa gume včeraj kupljene in olje danes zamenjano. Torej, če gledaš tržno ceno, tvoja postavka drži. Sori, ampak meni je motor z včeraj novimi gumami za 70k sit vreden pač toliko več - recimo da daš dol 3k sit zaradi tega, ker gume kao niso več iz trgovine. Zato tudi nikoli ne bom prodajal motorja z včeraj novimi gumami! Dejstvo pa je, da pri starih motorjih stanje potrošnega materiala da precej na ceno, ker valda motor ni več tolk vreden, material pa še vedno.

Edited by GhostRR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!