Jump to content
  • Sign Up
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • spartanbp
      Ojla. Poznam malo trg, ker poznam kar nekaj lastnikov (v tujini). Za 1.5 k € dobis Zephyr-a 750 za projekt, se pravi obnovo. Za 2.5 k € dobis spodoben C model (brez sprememb, torej nic kromiranih zadev na njem ali pa kaksne Z1 ali Z2 grafike), za D model se cena pricne od nekje 3 k (500 _ so vredne felge na spico). Potem pa se pricne veselica Obicajno pa uporabniki, ki so v moped vlozili "ljubezen", sploh ne prodajajo, najboljse predelave pa so japonske, ki dosegajo nore ceno na trgu zaradi superbike videza iz konca 70' in pricetka 80' let. Cene za Zephyr-e so trenutno na dnu, priporocam da kupis enkrat najkasneje v prihodnjem letu, max. 1 leto in pol, ker bodo pocasi postajali oldtajmerji in bodo cene samo se rastle.
    • Borutt
      Nje. Ti dokaži, da nisi vozil in se postopek ustavi.
    • twom
      Do sedaj sem slišal samo dva motorja da sta imela res lep zvok predelanga auspuffa. Enga ima moj sodelavc, kako lepo rohneče zapoje, ko pospeši in zapre gas na ustavljanju. Vse ostalo kar se sliši je pa... glasno, rohneče, in odurno za slišat. Približno enako kot videti res simpatično oblečeno deklino...
    • spartanbp
      Odvisno kateri...dobijo se stari Marvingi, Sebringi, pa tudi kaksen Kerker se najde. Moj je kopija Z900, to so izpuhi, ki so takrat konec 70' in v zacetku 80' let prevladovali na takratni super-bike sceni. Hitro so namrec uporabniki ugotovili, da je izpuh 4-1 boljsi kot tovarniski 4-2.
    • twom
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!