Skoči na vsebino

Aprilia RSV Tuono


Noise

Priporočene objave

3 hours ago, (Ales) said:

Evo včeraj naredil prvih pravih 135km s Tuonotom. Morem reči, da je proti Hornet 900, ki sem ga imel prej, to čisto drug svet in mi je po večini aprilija mnogo bolj všeč. Ima sicer napram hornetu dosti slabši menjalnik (sicer se ga moram še navadit - pri hornetki se ni blo treba nič navajat :D). Motor je pod 4k rpm dosti bolj len/grob, hornetka je vlekla od 2k rpm (sem vozil večinoma v 5 prestavi ali više, razen po ovinkih), tukaj je treba v 3ji :D

Uglavnem z motorjem sem zelo zadovoljen, danes naredim še ene 130km. Potem pa verjetno servisi in zimsko spanje.

Spredi zob manj, zadi dva vec, sportne izpuhe, sportn zracn filtr, gabrov cip.. pa bos vidu lenuha :) 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

50 minutes ago, ukica said:

Spredi zob manj, zadi dva vec, sportne izpuhe, sportn zracn filtr, gabrov cip.. pa bos vidu lenuha :) 

Tole je moj setup na Falcu, le cip je moj, ne od Gabra... ...prava hudobija na kolesih. :whistle:

pi es: tocno, 44-zobnik imam se na mizi, na mopedu je se 42... :D ...pa me je zlehtnoba zaradi nepricakovanega dviga na zadnje noge v drugi prestavi vseeno stresel s sebe... :blush:

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo, kako razlicno dojemamo te prenose. Eni krajšate na polno, mene je samo -1 spredaj, na Capotu, spravlalo tako ob živce. da sm ga prodajal. Ma nit ena marča mi ni bila OK. Po naključju sm menjal cel set na original 17/45 se mi zdi. Po prvi furi sm se mal praskal po pleši, če je taka razlika sploh možna, po drugi furi total spremenil plane, in odslovil potencjalnega kupca. Krajšava je mela svoje pluse, predvsem, bol miren je bil, ko spustiš gas do konca, pa z nule odpreš, je "sunek" zdej dost bol opazen. pa v 6o brzino redkeje pretaknem....Ampak MENI je TO TO. Dopuščam tud možnost, da je bil krajšan malo premalo, ne vem. zaenkat, stock=bomba. Pa vsi mamo prav. awsome. :D 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 51 minutami, Kugelschreiber pravi:

. Dopuščam tud možnost, da je bil krajšan malo premalo, ne vem. zaenkat, stock=bomba. Pa vsi mamo prav. awsome. :D 

 

Men je top -1 +2 a ce nisem mislu dolgo imet mopija in nisem menju verige sem pac le -1 dal...s tem pac se podaljsas medosno...a men vedno blo super po menjavi.....

Na ninji 636 2003 testiru tak bolj za hec...

Kaj se bolj pozna...filter menjan...

Akrapovic lonec ali -1 in absolutno je boljsi bil hitrostno in meni vozno z original izpuhom in -1 zob spredaj...oboje je pac logicno bilo najboljse...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšne imate pa kaj izkušnje s športnimi lonci.

Preveč denarja ne bi dal (v bistvu bi dal čim manj). Pod 400€ se dobi Storm Oval in GP na ebayu. En prodaja rabljene leovinceje na avtonetu za par evrov več, čeprav mi izgledajo ogromni.

Na hornetki sem imel mivv x-cone pa so bili ok. 

Tukaj bi rad nekaj majhnega - manjšega od original (GP?), s tem da bi rad globok zvok. Vozil se bom z db-killerji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

30 minutes ago, (Ales) said:

Kakšne imate pa kaj izkušnje s športnimi lonci.

Preveč denarja ne bi dal (v bistvu bi dal čim manj). Pod 400€ se dobi Storm Oval in GP na ebayu. En prodaja rabljene leovinceje na avtonetu za par evrov več, čeprav mi izgledajo ogromni.

Na hornetki sem imel mivv x-cone pa so bili ok. 

Tukaj bi rad nekaj majhnega - manjšega od original (GP?), s tem da bi rad globok zvok. Vozil se bom z db-killerji.

Na tuno se ne daje short loncev.. baje je slabsa moc. 

Preveri se massa.. je pa problem da je treba kupt dva lonca ja ;) 

sem ti ze prej rekel da je to 500e za salo :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Litrskega V2 je tezko zadusiti, dosti tezje kot ćetverobatića. Poglej si kako velika lonca sta SL Carbon na Falcu - pa sta vseeno kar prevec glasna. Z dB killerjema sta ravno prav, ampak sta dB killerja tako narejena, da precej ovirata pretok plinov - sicer bi bila neucinkovita. Ampak oviran pretok ni point sportnega izpuha.

Kolega je dal Mass na TDM900 - ze z dB killerjema je zelo glasna. Brez je pa kot da bi se norce delal iz vsega ziveza v neposredni blizini.

Tudi jaz ti odsvetujem majhne, kratke lonce - ni kulturno do sosedov in do tvoje denarnice. :) Kar se tice pa moci, se pa tudi strinjam - original mape so precej sramezljivo napisane, in z zelo pretocnim izpuhom se potreba po bencinu se poveca, bencina pa od nikoder...

...po drugi strani pa lahko z montazo tapravega EPROMa izkoristis poln potencial izpuha v vsem bliscu ilegalnosti... :D

...vem pa tudi za nekoga, ki prodaja taprave EPROMe... :whistle::P

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja sej vem. Bozanski so mi Mivv Suono, pa so mi malo predragi. Po tem predvidevam, da bi mivv/storm oval morali bit ok. Naceloma imajo ljudje dobre izkusnje z njimi. 

 

Vozil se bom 100% z db killerji. Ali z cipom pridobim tudi tukaj kaj?

Takole naj bi izgledali mivv/storm oval na tuonotu.

Bom preveril se cene massa.

image.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce imas 2. generacijo Tuonota imas Siemens vbrizg, tu se chipsa s flashanjem. ;)

Pri vtaknjenih dB killerjih imas se vedno precej oviran pretok plinov (sicer se dosti manj kot pri fabriskem izpuhu), zato se delovanje motorja ne spremeni tako drasticno. Pa ker ima Siemens vbrizg closed-loop regulacijo (beri: lambda), se do neke mere sam nastela. Sicer se vedno ne idealno za max moc, ne bo pa tudi nic narobe z njim.

Torej - kar pogumno. ;)

Ce te ne moti kaksna praska, lahko pocakas, da se kaj ugodnega pojavi na ebayu. Jaz sem SL Carbon dobil za 240 eur dostavljeno (nov je v USA stal baje 990 USD, cene pri nas ne vem).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam gen. 2 ja.

Nekaj sem sicer bral, da je priporočljivo ob menjavi izpuhov (in uporabi le teh brez db-killerjev) prestavit tovarniško mapo na mapo 2.

 

Moram se še točno pozanimat, sem še bolj nov pri Italijanih.

Je pa dobil Tuono v soboto novo olje, nov oljni filter, nov zračni filter, nove svečke. Danes gre k Čarmanu na obisk na servis vilc.

Če bo vse po sreči ta teden pridejo še komplet sprednje in zadnje ploščice. :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, Mapa 2 je namenjena ravno delovanju s sportnimi izpuhi, zato v dolocenih rezimih dozira malenkost vec bencina. ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še neki me zanima pol pa neham težit :D

S temu motorjem se peljat 20 na uro v koloni je pa zadnja. Če mam v prvi je skos živčen, če dam u drugo pa skos neki cuka. Do 4k rpm tole sploh ni vozno. Če recmo v drugi al pa tretji pospešuješ iz 30km/h najprej ropota k en traktor pol pa potegne pr 4k rpm. A je to normalno pa a se da kej naredit glede tega :/ 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, (Ales) pravi:

Še neki me zanima pol pa neham težit :D

S temu motorjem se peljat 20 na uro v koloni je pa zadnja. Če mam v prvi je skos živčen, če dam u drugo pa skos neki cuka. Do 4k rpm tole sploh ni vozno. Če recmo v drugi al pa tretji pospešuješ iz 30km/h najprej ropota k en traktor pol pa potegne pr 4k rpm. A je to normalno pa a se da kej naredit glede tega :/ 

zlo mal, manjši prvi pa večji zadnji verižnik (pa še moraš imeti srečo, da se ujame razmerje, najbolje je nardit, kot drugi, če je kdo krajšal), je pa isto pri KTM  SDGT

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

30 minutes ago, (Ales) said:

Še neki me zanima pol pa neham težit :D

S temu motorjem se peljat 20 na uro v koloni je pa zadnja. Če mam v prvi je skos živčen, če dam u drugo pa skos neki cuka. Do 4k rpm tole sploh ni vozno. Če recmo v drugi al pa tretji pospešuješ iz 30km/h najprej ropota k en traktor pol pa potegne pr 4k rpm. A je to normalno pa a se da kej naredit glede tega :/ 

Ne. 

Vozi ga v nizji prestavi.. po mestu bos rabil sam 1-2-3 prestavo... pac dvocilindras.

more bit na obratih..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, (Ales) pravi:

Še neki me zanima pol pa neham težit :D

S temu motorjem se peljat 20 na uro v koloni je pa zadnja. Če mam v prvi je skos živčen, če dam u drugo pa skos neki cuka. Do 4k rpm tole sploh ni vozno. Če recmo v drugi al pa tretji pospešuješ iz 30km/h najprej ropota k en traktor pol pa potegne pr 4k rpm. A je to normalno pa a se da kej naredit glede tega :/ 

Najlažja rešitev je,da prehitiš kolono :D

Kar se pa "tunanja" motorja tiče meš kar nekaj napisanega na tele forumu ( https://www.apriliaforum.com/forums/forum.php  ) Tukaj boš tudi največ informacij dobil, ko oz ČE se ti bojo pojavile kake težave :)

Sem imel pa jaz na svojmu motorju open airbox kit (pa sem ga pol po nasvetu serviserja dol dal), pa power commander 5, seveda kompleten akrapovič (pa se mi zdi brez db kilerjev lih taprav zvok B) ), zobnike imam spredi 15, zadi 42 , drug zračni filter... 

Zdej, kaj vse to motorju naredi jaz težko rečem. Bi mogu primerjat eno stock aprilijo in mojo. Men se itak zdi, da ne izkoriščam motorja in da so te modifikacije čist odveč. Ampak, glede na to,da je blo to že vse na motorju, naj tle tud ostane :) Gre k svina, sploh zdele, k ni take vročine in dobi malce bolj svež zrak v pljuča B) 

pred 2 urami, (Ales) pravi:

Evo sem klical še za izpuhe.

Tisti leovinceti naj bi bili kot novi, so pa titanium. Da mi jih še za nekaj manj kot so na netu.

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13019286

 

Zraven pravi, da jetudi certifikat. Torej potem to ni problem homologirat, tudi če so rabljeni?

Če da za pameten dnar, ti sam uzem. Sploh če maš papirje zraven. Ni panike nov/rabljen, če maš papirje se da homologirat b.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, ProdriveR said:

zobnike imam spredi 15, zadi 42

...

Ni panike nov/rabljen, če maš papirje se da homologirat b.p.

Bo 15/42 dosti bolje, mene za Falcota caka v garazi 44 zobnik, da preizkusim se 15/44 (in krajso medosno razdaljo :D ). Sicer pa po naselju samo prva in druga prestava, tretja si ze cez 50 km/h. So pa nekateri motorji imeli close ratio menjalnik - prvi dve prestavi daljsi kot sicer, pa zadnji dve krajsi kot sicer. Tisti bi rekel, da so za po mestu se posebej tecni. So pa to bili doloceni letniki RSV Mille, ne vem pa kateri letniki in ali je tuono vstet tu zranen.

Za izpuh drzi - nekateri zahtevajo se potrdilo o strokovni vgradnji ali pisno navodilo za vgradnjo, drugi pa ne komplicirajo. Certifikat pa moras imeti, pa na izpuhu morajo pisati enake stevile kot na certifikatu. Pa ce imata izpuha dB killerja, morata biti not - vsaj za homologacijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, ProdriveR pravi:

 Gre k svina, sploh zdele, k ni take vročine in dobi malce bolj svež zrak v pljuča B) 

 

A ne? Zadnjih par girov, odkar je bolj frišno vreme, sem prav čudno gledal, ker se mi zdi da gre Tuna (sicer v4r) opazno bolje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, (Ales) pravi:

Še neki me zanima pol pa neham težit :D

 

Zakaj bi tezil,saj forum je namenjen temu da se izmenjujejo nasveti in izkusnje

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res hvala vsem za pomoč. Malo sem preveril buget in bom z izpuhi še malo počakal.

Ostalo je vse v teku. Ploščice in original žmigavci so prišli, čakam še par malenkosti. Motor je na servisu vilc.

Tako da do spomladi bo pripravljen :)

Ko bom imel kakšne težave ali vprašanja pa vidim, da bom tukaj dobil odlične odgovore. Hvala

p.s. aja če kdo rabi zadnje ploščice ugodno, sem po nesreči kupil 2 para, tako da imam enega viška. EBC FA266HH. Dam za 23€, kolikor so me prišli - ceneje jih nisem našel nikjer (20€ + 3€ sorazmerni del poštnine) :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, (Ales) said:

Motor je na servisu vilc.

Si ga po nakupu dosti vozil? Me zanima ce bos obcutil kaksno razliko - jaz se svojih se nisem dotikal, razmisljam pa o servisu... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naredil sem cca 300km. V bistvu sem bil z delovanjem vilic zadovoljen, tudi z nastavitvami se nisem nič igral (pa imam cca 94kg, tako da bi bilo pomoje pametno malo nastavit).  Prašna tesnila so bila zelo napokana, tako da nisem siguren, kakšno je bilo stanje z oljnimi tesnili in pa z oljem (predvidevam, da servisa do sedaj ni bilo narejenega). 

Ker imam namen imeti motor kar nekaj časa, sem rekel, da najboljše da to uredim sedaj, ker po neki logiki, bi mi vilica začela spuščati gotovo na sredi sezone, če ne te, pa naslednje.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo moj tuono počasi napreduje.

Servis pri Čarmanu je uspel, vilice delujejo super, sicer tudi prej niso ble slabe :D

Kupil sem še rabljene Leovince Titanium (danes zmontiral) in je zvok z DB killerji na boljši (bolj globok, športen...). Vozil se nisem nič, tako da na sam performance nevem kakšen je vpliv. Zamenjal sem še zadnje ploščice, saj so bile tiste že malo "rjaste", zasmenjal še olje v sprednjih, zadnih zavorah in sklopki.

Prišla je še nova zadnja guma, za katero sem se odločil, da jo namontiram spomladi.

Žmigavcem mi ni uspelo zamenjat, saj te, ki sem jih kupil niso original original, ampak so "aftermarket", tako da sem sedaj prespajkal konektorje in jih namestim jutri. 

p.s. ugotovil sem, da imam že nameščeno 15/42 razmerje zobnikov, tako, da sem se tega stroška ognil

 

Ker imate radi slikice, še 2 z leovinceji.

 

p.s.2. Če hočem vključit mapo 2, je potrebno it do serviserja? kateri pa to dela in kakšen strošek je?

Predvidevam, da je pametno zamenjat še zračni filter za kakšnega športnega K&N?

 

 

 

20181014_191420.jpg

Inked20181014_191152_LI.jpg

Popravljeno . Popravil (Ales)
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK::OK::OK:

Sportnega filtra ne dajaj not. Ima vecjo pretocnost samo cisto na zacetku, dokler je nov in cist. Hkrati pa spusti naprej od 2x do 10x vec svinjarije kot papirnati. Malo kasneje (se pred intervalom za ciscenje oz. pri menjavi papirnatega) pa ima pretocnost SLABSO kot originalni papirnati. Pa se drazji je (cca 70 eur). Raje redno menjuj navadne filtre, mu bo bolj godilo. ;)

Sicer pa Siemens ECU nima dveh mapsetov, to ima samo Nippon-Denso, torej letniki '98-05. Siemens ima samo en komplet map, ima pa moznost open loop in closed loop regulacije. Normalno deluje v closed loop nacinu, kar pomeni, da za krmiljenje uporablja lambdo. T.i. preklop v mapo 2 (pravilno bi bilo v drugi nacin delovanja) je le preklop v open loop krmiljenje vbrizga, torej da lambde ne uposteva vec. Hkrati se malo okrepi vbrizg, da se kompenzira pomanjkanje povratnega tlaka v izpuhu - predvsem v nizjih obratih in nizjih obremenitvah prihaja do obcutnih razlik. Jaz okvirno vem kako in kaj, nekaj stvari glede tega tudi imam, nisem se pa se spravil k temu, se bolj drzim zadev, ki jih lahko preizkusim na svojih vozilih, zato se ti za ta poseg niti ne bom ponujal (imam pa vedno vec razlogov, da si poleg Falca nabavim se lepo belo gen.2 Milko - le se zeno prepricam :P ). Vsekakor pa si ce uporabljas dB killerje na varni strani. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si ti prepričan za "mapo 2"? Ker kolega je imel tuonota letnik 2009 in mu je isto serviser mogu preklopit na drugo mapo. Pa tudi sam je rekel, da je razlika kar očitna (prej/potem). V ljubljani imaš Dragota, on je bolj specialist za te motorje. Lahko uprašaš tukaj @marincspeedshop , mogoče ima on tud za mape gledat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!