Jump to content

Olje za verige


Avatar

Recommended Posts

Sicer sem prečekiral teme o vzdrževanju verig, a se mi zdi, da ni niti besedice o olju za verige(razen v primeru Scotoilerja). No če sem kaj spregledal, se opravičujem(in bo tole zaklenjeno...in verjetno bo letel na moj račun kakšen komentar :)

V knjižici moje Kawe piše, da naj za mazanje verige uporabljam težko olje (SAE 90). Jaz sem sicer na spreju, a zdi se mi, da bi bilo ustrezno olje bolj praktično in predvsem cenejše(spreji niso ravno poceni pa še hitro se strošijo).

Mnenja, izkušnje?

Link to comment
Share on other sites

Par kapljic, drugaće imaš olje povsod, samo na ketni ne.

Lahko pa probaš olje+mast zmešat (če ti rata) pa s tem namažeš, pa se kar obnese. Ali pa mast v spreju. Dost pocen, pa dobro maže.

Samo čez dober sprej ga ni .)

Link to comment
Share on other sites

Imam eno olje, ki je namenjeno za mazanje verige z dodatkom MoS2. Je lepljivo in jo nerazmeče, razen če ful naoljiš. Fora je tudi, ko nekateri kar nakapljajo verigo in potem rata svinjsko pri večjih hitrostih verige.

NAjboljše je, da uporabljaš čopič in verigo lepo na tanko namažeš po notranji strani.

Z navadnim oljem je ne bi upal mazat-se mi ne da pucat svinjarije.

Po moje najboljše variante so masti. Na primer nabaviš kompleksno litij-kalcijevo (ta ima dober oprijem) z EP aditivi in mogoče tudi s kakšnim dodatkom npr. teflon.

Nekateri mažejo z grafitnimi in so zadovoljni (baje).

Nameravam nabavit razne masti in preizkušat, kaj se bo najbolje obneslo.

Če boš probal, pa poročaj kaj

Lp

Link to comment
Share on other sites

Denny hvala za nasvet. Le to še. Kako nanašaš te masti? Jih najprej stališ in potem skozi staljeno mast povzlečeš verigo, ali staljeno mast namažeš na verigo? No ja, nekako tako se je delalo včasih, zdaj je morda drugače(brez taljenja :)

Link to comment
Share on other sites

ce mislis "kuhati" verigo v masti se ti ne izplaca. prevec dela in casa potratis za to. potem raje sprej. drugace lahko mast s copicem nanosis na verigo. ce jo malce otoplis, da bolje tece.... ;)

Link to comment
Share on other sites

o-ring verige se v masti ne kuha

lahko probaš tudi z oljem za mazanje verige motornih žag, 5 litrov tekočine 3 jurje 600 in še naravi prijazno - bio

Link to comment
Share on other sites

Se ne obnese. Preverjeno.

4L Protona diesel je pa 2,5k če že hočeš poceni olje.

Edited by simonsi
Link to comment
Share on other sites

ima uporaba olja ali masti tudi druge slabosti razen neobstojnosti in umazanije? recimo hitrejše raztezanje veriga :?

ker ketnspreji so preklet dragi

Link to comment
Share on other sites

Ja odvisn iz kerga zornega kota gredaš.

Al mažeš z dobrim sprejem in ketna zdrži 30k km, al pa z nečim cenejšim pa ketna zdrži 20k km.

Kaj je tukej cenej . :hmm: :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Olje je sicer za mazanje ok, ima pa druge slabe lastnosti, zaradi česar praktično ni uporabno: zelo leti stran (tudi SAE 90, probal), posledica česar je umazana feltna + je neobstojno -- že po 200 km bo ketna precej suha.

V masti O-ringov nikar ne kuhat. Ni potrebe, NI obstojno + vsa umazanija se sčasoma nabrala v tistem pokrovču pri prednjem zobniku (in ne na ketni), in potem bo ob vsaki vožnji, ko se segreje, počasi kapljala ven (na cesto ali na plastiko motorja). Verjemite, videl sem in ni lepo. Razen tega taka težka mast nase lepi vse, tako boste poleg masti pri prednjem zobniku imeli še kup majhnih kamenčkov, za kar sem ziher da ketni ne koristi.

Ergo so sprayi še najbolj praktični in če ne pretiravate pri mazanju (imho je vse pod 600 km pretirano) tudi ne predragi.

A.

Link to comment
Share on other sites

Al mažeš z dobrim sprejem in ketna zdrži 30k km, al pa z nečim cenejšim pa ketna zdrži 20k km.

Kaj je tukej cenej . :hmm: :hmm:

Al pa mažeš s sprejem in si vsakih 14 dni vzameš dobro uro cajta da jo spucas u nulo tak da zgleda ko nova...in ti jo po 5000km raztegne tak da se lahko samo se joces :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Ketna za pogon ventilov, se kar dobro počuti v olju, tako da mislim da ji ne more škodovat :blink:

Pri men se pucanje ketne u nulo (z nafto, do čistega) ne obnese, ker začne ful ružit, pa še slab občutek imam. Namesto tega jo rajši s cunjo namočeno v nafto fajn obrišem pa je.

Pa pri masti si je fajn cajt vzet, pa lepo s palčko po notranji strani natančno majhne količine nanašat, če nočeš imet cel motor zamazan. Pa grafitna je boljš od litijeve.

Link to comment
Share on other sites

samo en problem še je pri mazanju z oljem...

kar hitro ni več mastna in jo že lahko slišiš (kot, da bi bila suha)

Link to comment
Share on other sites

če že govorimo o OLJU za verige je idealen način sprotno mazanje ... torej ... ScotOiler ali kaj podobnega ... na mojem motorju je veriga brez dodatnega čiščenja po 5000km enako čista kot na začetku, čeprav je bilo vmes precej umazanih in blatnih poti. Tisto malo olja, ki ga razmeče naokoli, je za čiščenje neprimerljivo enostavnejše kot ostanki spray-ev, ki so zelo lepjivi. Olje pač ni lepjivo in ga samo obrišeš s krpo ... B)

Edited by hotschko
Link to comment
Share on other sites

Po upoštevanju vseh dobrohotnih namigov,porojenih in prekaljenih v neusmiljeni praksi in po poglobljenem premlevanju v nočeh brez sna,bo moj naslednji motor zelo verjetno imel kardan LP FLY

Link to comment
Share on other sites

Po upoštevanju vseh dobrohotnih namigov,porojenih in prekaljenih v neusmiljeni praksi in po poglobljenem premlevanju v nočeh brez sna,bo moj naslednji motor zelo verjetno imel kardan LP FLY

jermen je tudi fajn .) npr. BUELL, F650CS, itd...

Link to comment
Share on other sites

Osredotočimo se raje na verižni prenos in maziva za vzdrževanje verige. Denny, nekaj si omenjal industrijske masti&maziva. Sicer je nekdo rekel, da dež in pesek naredita svoje, a konec koncev nas veliko vozi cestne motorje(tu mislim vse kar ne gre na teren), dež pa nas tako ali tako doleti le občasno(no ja, vsaj glede večine mislim da je tako- se takrat skrijemo pod kozolc :)

Ker spreji za verige so občutno predragi+ne trajajo dolgo. 3x sem namazal verigo in že se mi zdi, da sem na polovici :angry:

Če ima kdo okrog te teme še kakšno koristno informacijo, naj prosim pove.

Lp

Edited by Avatar
Link to comment
Share on other sites

vedno maži toplo verigo (po furi), ker mazilo postane redkejše in lepše pronica v vse kotičke verige

pred mazanjem naj bo veriga čista, ker podmazovanje umazanije na verigi nima takšnega učinka

veriga naj bo vedno primerno napeta, ker preohlapna veriga bolj razmeče mazilo

za čiščenje razmetanih delov masti, olja, ketspreja obstajajo raznorazni spreji, ki razmaščujejo

sprej je, čeprav najdražji, še vedno najbolj učinkovito mazilo (za ring verige), so pa razlike med spreji -sint, delno sint, dodan teflon in pa razlike med proizvajalci in nenazadnje subjektivnimi izkušnjami uporabnikov

pri normalni uporabi bi ti moral 400 ml sprej zdržati za prbl 15 mazanj in če to pomnožiš s kilometri znese 7500 km (mazanje na 500 km), kar ni malo

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

tabolš je sprey z lepljivo mastjo "motul" ampak uni do 200 km/h mopt stisneš še čes 200 na uro pa nič ne odleti iz ketne sepravi nič čiščenja razen ketne to pa opravi sprey "motul"za čiščenje verig pa je mir!!!

Link to comment
Share on other sites

najboljs je da namazes po voznji in potem naj ketna miruje , da se strdi sprey, najpbolj je kar cez noc

kvaliteten je po mojem , sprey, ki je cim bolj masten

Link to comment
Share on other sites

horseshit. :grrr

spray se ne "strdi", temvec izhlapi razredcilo, katero ti omogoca sprejanje masti na verigo. in 30 min je dovolj casa za izhlapevanje. .)

Link to comment
Share on other sites

horseshit.  :grrr

spray se ne "strdi", temvec izhlapi razredcilo, katero ti omogoca sprejanje masti na verigo. in 30 min je dovolj casa za izhlapevanje. .)

Sam še vedno mast veselo šprica naokoli :hmm:

Link to comment
Share on other sites

po nekaterih besedah, pravijo da to razredcilo je prevec privezano, al pa ima verige gor .)

Link to comment
Share on other sites

Sam še vedno mast veselo šprica naokoli :hmm:

odvisno od firme. shell npr. skoraj nic, gericke zelo malo medtem ko motul ali castrol zasvinjata motor kot da si prisel iz gozda z njim. motorex in S100 sta spet nekje vmes. torej razlike so in to ocitne.

po nekaterih besedah, pravijo da to razredcilo je prevec privezano, al pa ima verige gor .)

come again? :?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!