Jump to content

Olje za verige


Avatar

Recommended Posts

Mogoče je malo zgrešena tenma, vendar se navezuje na mazanje. Osebno nisem človek, ki bi posebej užival v čiščenju motorja, sploh verige (to pač naredim, ker je nujno in ko je nujno). Zato me zanima, če je že kdo poizkusil verigo očistiti z Wapom (oz. podobnim kompresorjem)? Pristisk se zdi kar močan, vprašanje je le, če ne naredi kakšne poškodbe na verigi?

Izkušnje?

P.S. Sprej (firme ne vem z glave) 400 ml, zdrži okrog 10 k km, če se maže na vsakih 500 ali 600 km. Res je pa to odvisno od temeljitosti.

Hm..pri 9000 k km (prevoženih), opažam, da bom moral verigo napeti. Upam, da je to pri takšnji razdalji normalno?

Edited by Avatar
Link to comment
Share on other sites

Mogoče je malo zgrešena tenma, vendar se navezuje na mazanje. Osebno nisem človek, ki bi posebej užival v čiščenju motorja, sploh verige (to pač naredim, ker je nujno in ko je nujno). Zato me zanima, če je že kdo poizkusil verigo očistiti z Wapom (oz. podobnim kompresorjem)? Pristisk se zdi kar močan, vprašanje je le, če ne naredi kakšne poškodbe na verigi?

Izkušnje?

Večina motornih koles ima verigo s tesnili (O/X/Z ring). Veriga s tesnili ima mazivo že tovarniško vstavljeno v 'spojke', tesnila pa skrbijo za to, da tam tudi ostasne. Wap oz. podobni kompresoriji bi z visokim pritiskom lahko prodrli mimo tesnil in mazivo sprali - takšna veriga bi v kratkem času bila uničena.

Zunanje mazanje verig s tesnili služi predvsem zaščiti teh tesnil pred umazanijo.

lp, D.

PS: Ker tudi jaz ne uživam preveč v tovrstnih opravilih, razmišljam o investiciji v mazalni sistem (Scottoiler, McCoi, Pro-oiler, CLS200, ...)

Link to comment
Share on other sites

tudi veriga se lahko cisti z wap-om pod pogojem da je vsaj 20 cm med wap-om in verigo (raje vec).

@ danci:

mccoi, ce in ko (kolikor sem zasledil je to zadeva za doma skupaj spacati) bos delal se priporocam tudi jaz za en izvod. :)

po studiju vseh omenjenih proizvodov je mccoi nekako da best od vseh (in se cenovno sprejemljiv).

Link to comment
Share on other sites

tudi veriga se lahko cisti z wap-om pod pogojem da je vsaj 20 cm med wap-om in verigo (raje vec).

@ danci:

mccoi, ce in ko (kolikor sem zasledil je to zadeva za doma skupaj spacati) bos delal se priporocam tudi jaz za en izvod. :)

po studiju vseh omenjenih proizvodov je mccoi nekako da best od vseh (in se cenovno sprejemljiv).

Material za McCoi pride cca. 115 EUR - to je s senzorjem za dež in 'dual-injection'. :)

Sicer sta Pro-Oiler in CLS200 po funkcijah in načinu delovanja precej podobna McCoi-u, vendar sta tudi precej dražja...

lp, D.

Edited by danci1973
Link to comment
Share on other sites

vem, ja. samo nisem stromar ali elektrotehnik, da bi znal vse tiste kabelcke in ledice in kajvemkajsevse skupaj zlotati. zato... :)

Link to comment
Share on other sites

Lep pozdrav vsem ! :yea2:

Tudi jaz razmišljam , kako bi res bilo najbolje za ketno - po raznih forumih v inozemstvu sem našel par linkov , kjer ponujajo "avtomatske mazilce" ketn - sicer pa sem dosedaj bil bolj zaprisežen "sprejar"

Edina stvar ki se mi je dogodila na dolgih popotovanjih je ta da sem npr. sredi ničesar Sirije, Jordanije ostal brez spreja - kupiti ga nimaš kje , potem pa si prisiljen uporabljati razna olja ... posledice pa so bile kar "mastne"

Na teh forumih pa opažam res raznoličnost samih mnenj kaj bi bilo najbolje - na zahodu , se ljudje bolj nagibajo k "avtomatskim mazanjem" - po drugi strani pa si mislim , da je enemu "švabu" lažje nabaviti avtomatski mazalnik , ker se mu enostavno ne ljubi nonstop špricat ketne.

Kaj pa vi mislite o teh A mazalnikih ?? :?

http://www.scottoiler.de

http://www.mccoi.de

http://www.pro-oiler.com

http://www.kettenoeler.com

http://www.cls200.de

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Pozdrav,

da spet malo obudimo temo.

Zanima me če si je kdo slučajno že privoščil "MCCOI"ja.

Ali zadeva res funkcionira tako kot obljublajo? Sam sem malo skeptičen... :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav,

da spet malo obudimo temo.

Zanima me če si je kdo slučajno že privoščil "MCCOI"ja.

Ali zadeva res funkcionira tako kot obljublajo? Sam sem malo skeptičen... :ninja:

Zakaj pa ne bi? :hmm: Oz. zakaj si skeptičen?

Sam sem bil samo prelen, da bi ga naroču. :whistle:

D.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Helow,

mene pa še vedno tale MCCOI matra. Je namreč zares edina stvar, ki naj bi delovala zeares dobro.

Hkrati pa je zelo enostavna za doma izdelat.

Mene zanima če kdo pozna kakšno pumpo ki bi bila "MCP-2" alternativa ali ekvivalent, ki bi jo dobil pri nas. Softver bi lahko prilagodil...

Karakteristike pumpe naj bi bile nekje 0,05 - 1ml na en impulz, oz. če se gre za pumpo na AC da ima pri 50Hz npr. 5-10l/h...

Za primer ena taka je "Eckerle EMX 04"...

LP

Link to comment
Share on other sites

mene pa še vedno tale MCCOI matra. Je namreč zares edina stvar, ki naj bi delovala zeares dobro.

nope, tudi kettenoeler deluje zares dobro. in scott najbrz tudi.

toliko o tem.

Hkrati pa je zelo enostavna za doma izdelat.

in ker sam nisem sposoben tega izdelati doba sem kupil kettenoeler-ja.

simpl k´pasuljce. :whistle:

Link to comment
Share on other sites

nope, tudi kettenoeler deluje zares dobro. in scott najbrz tudi.

toliko o tem.

in ker sam nisem sposoben tega izdelati doba sem kupil kettenoeler-ja.

simpl k´pasuljce. :whistle:

MCCOI zagotovo deluje bolj natančno od kettenoelerja in scotta, ker ima volumetrično črpalko, kar pomeni, da je količina doziranega olja neodvisna od temperature in viskoznostnega razreda olja.

Če si bil sposoben spravit skupaj kettenoelerja bi spravil skup tud mccoija; če te je pa strah lotanja, ti ga vsak el. tehnik zalota ze en pir.

Keten oeler je glede na uporabljene dele napram Mccoi-u sigurno predrag. Ga lahko spraviš skup za 30€.

Pa še to: pazi da slučajno ne dobiš kakšne smeti v olje, ker ti bo spremenila presek na "drossel" ventilu in ti ne bo teklo olje na verigo...

Link to comment
Share on other sites

kak pogosto pa mažete verigo oz škropite (na km ali na tedne), tisti ki to delate ročno?

Link to comment
Share on other sites

Če v enem tednu narediš več kot 1500km jo je bolje nazat več kot samo enkrat :krneki: .

Kadar ti pa motor stoji en teden v garaži pa mogoče mazanje sploh ne bo potrebno :whistle: .

Preberi v navodilih za uporabo pa ne bo nič narobe.

Link to comment
Share on other sites

Če v enem tednu narediš več kot 1500km jo je bolje nazat več kot samo enkrat :krneki: .

Kadar ti pa motor stoji en teden v garaži pa mogoče mazanje sploh ne bo potrebno :whistle: .

Preberi v navodilih za uporabo pa ne bo nič narobe.

Ali pa prekoplji tele dve temi:

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...ic=234&st=0

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=5264

Link to comment
Share on other sites

Če v enem tednu narediš več kot 1500km jo je bolje nazat več kot samo enkrat :krneki: .

Kadar ti pa motor stoji en teden v garaži pa mogoče mazanje sploh ne bo potrebno :whistle: .

Preberi v navodilih za uporabo pa ne bo nič narobe.

Ali pa prekoplji tele dve temi:

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...ic=234&st=0

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=5264

ujuj 66 strani.... upam ka nebo ostala veriga suha :rolleyes:

hvala

Link to comment
Share on other sites

ujuj 66 strani.... upam ka nebo ostala veriga suha :rolleyes:

hvala

Maži na 500-1000km, raje prej kot 1000km.

Link to comment
Share on other sites

  • 13 years later...

Jebela, jaz pa uporabljam 75-90, ki je ostal os kotnega prenosa. Upam, da bo v redu.

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!