Jump to content

Suzuki SV 650


Barth

Recommended Posts

Poglej si naslednji članek - primerjalni test med hornet600-FZ6-SV650.

Na koncu članka so tudi izčrpni podatki in nekje vmes tudi meritve na dynojetu

riderreport

Sem ga prilepil že v eni drugi temi.

lp

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
od katerega letnika naprej ima SV 650 elektronski vbrizg goriva?

Zadnji model (oglat, l.03 in naprej) ima vbrizg, ta stara oblika pa še vplinjače!

Link to comment
Share on other sites

A ve keri kako olje nalivajo na servisu v GSF 600 V Bandita.

Zanimam se namreč za kolega, ki ga je kupu, pa še prtejšnji lastnik ne ve kero olje so mu nalili v mašino.

Prosim za odgovore na PM. :notworthy:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

A je kdo na tastarmu Sv-ju zviševal prestavno ročko in bremzo. Meni se je nekajkrat zgodil, da sem v ovinku tolk položu motor, da sem brusu po asfaltu ne sam s stopalko, ampak tudi z bremzo oz prestavno ročko :ph34r: ... tako, da če bi ga še malenkost bolj podru bi nasedu na bremzo, kar bi se končalo :BUA: :cry:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Zanima me če ima SV650S letnik 04 katalizator, v navodilih nisem nikjer zasledil, dočim na nemški suzuki strani piše, da pa ima katalizator. Kje je drugače katalizator?, skrit v loncu, ker drugje je nemogoče da bi bil, in lamde sonde tudi ni nikjer videti. Ker v kratken mislim zamenjati zadnji lonc najverjetneje z wingsom, me zanima kakšne bi bile posledice glede zgoraj naštetih stvari...

LP

Link to comment
Share on other sites

Zanima me če ima SV650S letnik 04 katalizator, v navodilih nisem nikjer zasledil, dočim na nemški suzuki strani piše, da pa ima katalizator. Kje je drugače katalizator?, skrit v loncu, ker drugje je nemogoče da bi bil, in lamde sonde tudi ni nikjer videti. Ker v kratken mislim zamenjati zadnji lonc najverjetneje z wingsom, me zanima kakšne bi bile posledice glede zgoraj naštetih stvari...

LP

Ne menjaj zadnjega lonca - jaz sem zgubu 15 km/h z Gianellijem in ročno privaril originalnega nazaj.

Če menjaš, uporabi samo kpl. ror od Akrapoviča.

Drugače pa ima ta novi 650 tako ogromen lonec (kot nekoč MZ 250), da je skoraj sigurno katalizator tam not.

Link to comment
Share on other sites

Prebran test pušča zanimiv vtis; vsi trije stroji so odlični (Hornet, Fazer in SV), absolutni zmagovalec pa bi bil Fazer, če nebi bilo SV-ja. Pravzaprav se med tema dvema ne morejo čisto odločiti.

Zanimivo je tudi, da ima SV po podatkih 70 PS na mašini, na testu pa 73PS na zadnjem kolesu (Fazer 90 na kolesu in Hornet 83, če se ne motim), pa daleč največ navora tam kjer ga rabiš. Ima tudi najmanj vibracij, Hornet največ. Je pa Fazer za potovanja bolj udoben.

Za prevažanje sopotnikov vse tri odsvetujejo - pa še res je (prekleti dvonadstropni zic!)

Vsekakor test kaže na nekaj, kar se meni že dolgo zdi, da je namreč SV v špici ponudbe (vidim, ko stresam razne superšportnike po ovinkih), da pa je med našimi motoristi - nekako po krivici - precej zapostevljen. Če mene prašaš samo zaradi nominalnih "usranih" 70 konjev proti Fazerjevim 98-tim.

Link to comment
Share on other sites

samo zaradi nominalnih "usranih" 70 konjev proti Fazerjevim 98-tim.

ma to jaz še stalno trobim ... kdor kupuje motor po številkah v katalogu itaq ne ve kaj bi rad ... samo test na cesti ti pove, če je to to ali ne ... sicer pa SV650 luštna stvarca ...

Link to comment
Share on other sites

ma to jaz še stalno trobim ... kdor kupuje motor po številkah v katalogu itaq ne ve kaj bi rad ... samo test na cesti ti pove, če je to to ali ne ... sicer pa SV650 luštna stvarca ...

Se strinjam, a žal pri nas testne vožnje motorjev (še) niso nekaj običajnega.

Jaz sem o SV650S prebral VELIKO in končni vtis je:

- moči dovolj

- navora dovolj in še malo zraven

- okretnost super

- vzmetenje premehko

- ergonomija za voznika zadovoljiva

- ergonomija za sopotnico slaba

Motor mi je eden najlepših, kar jih poznam. Če bi uvoznik organiziral kake 'dneve odprtih vrat in testnih voženj', bi verjetno SV650S tudi že kupil - ni boljše motivacije kot navdušenje takoj po vožnji.

Tako pa sedaj še kar malo čakam in cincam - morda pa kdaj pade kak rabljen...

lp, D.

Edited by danci1973
Link to comment
Share on other sites

Ne menjaj zadnjega lonca - jaz sem zgubu 15 km/h z Gianellijem in ročno privaril originalnega nazaj.

Tako je, samo z loncem pridobiš le dobro štimo, izgubiš pa nekaj malega moči. To sem ugotovil tudi sam, zato sem učlanil še K&N filter + DynoJet kit ter odstranil nepotreben Eko ventil in uspeh je občuten. Sedaj bolje vleče po celotnem območju vrtljajev, končna je 220 po števcu = več kot dovolj za naked B)

Link to comment
Share on other sites

Meni povprečno porabi 6-6,5l na 100km, sopotnica se glede zadnjega sedeža prav nič ne pritožuje :P Jih je pa res zelo malo na cesti, skoraj nič, škoda ker je zelo zanimiv motocikel. Sam sem cincal med novo Fazerko in SV-jem S izvedbo in zanj sem se na koncu tudi odločil. Končna tovarniška za S je +/-205 po števcu se je pa zavrtel tudi preko 230km/h :devil: Tko da 210 pa kr more it.

LP

Link to comment
Share on other sites

Prebran test pušča zanimiv vtis; vsi trije stroji so odlični (Hornet, Fazer in SV), absolutni zmagovalec pa bi bil Fazer, če nebi bilo SV-ja. Pravzaprav se med tema dvema ne morejo čisto odločiti.

Zanimivo je tudi, da ima SV po podatkih 70 PS na mašini, na testu pa 73PS na zadnjem kolesu (Fazer 90 na kolesu in Hornet 83, če se ne motim), pa daleč največ navora tam kjer ga rabiš. Ima tudi najmanj vibracij, Hornet največ. Je pa Fazer za potovanja bolj udoben.

Za prevažanje sopotnikov vse tri odsvetujejo - pa še res je (prekleti dvonadstropni zic!)

Vsekakor test kaže na nekaj, kar se meni že dolgo zdi, da je namreč SV v špici ponudbe (vidim, ko stresam razne superšportnike po ovinkih), da pa je med našimi motoristi - nekako po krivici - precej zapostevljen. Če mene prašaš samo zaradi nominalnih "usranih" 70 konjev proti Fazerjevim 98-tim.

Tudi sam sem tri sezone vozil SV650s (letnik '99) in sem bil noro zadovoljen. Resda motor ni bil najlepši ampak je s svojimi karakteristikami to več kot nakodnadil. Kar težko sem se poslovil od njega. Z lahkoto sem se po zavitih cestah preganjal skupaj s superšportniki, ravnine pa itak ne obožujem ravno. Mogoče nekateri ta motor malo podcenjujejo ampak motorček je 1A. :notworthy:

lp, Pjotr.

Link to comment
Share on other sites

Motor mi je eden najlepših, kar jih poznam. Če bi uvoznik organiziral kake 'dneve odprtih vrat in testnih voženj', bi verjetno SV650S tudi že kupil - ni boljše motivacije kot navdušenje takoj po vožnji.

Tako pa sedaj še kar malo čakam in cincam - morda pa kdaj pade kak rabljen...

lp, D.

No, zaradi tega,ker naš uvoznik ne organizira nič, smo se Suzuki, Rude in jst odpravili v Graz, ter pri lokalnem dilerju dobili na test gsxr 1000 in sv 1000s.

Imajo seveda skoraj vse aktualne modele za probat. Tudi sv 650.

Link to comment
Share on other sites

No, zaradi tega,ker naš uvoznik ne organizira nič, smo se Suzuki, Rude in jst odpravili v Graz, ter pri lokalnem dilerju dobili na test gsxr 1000 in sv 1000s.

Imajo seveda skoraj vse aktualne modele za probat. Tudi sv 650.

A bi to bil tisti dealer na Koroški cesti al je še kak drug v Gradcu?

D.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!