Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Barth

Priporočene objave

Nemčija.

SV650S, letnik 2003, 3900km, garancija do septembra 2005: 4800 EUR = 1.152.000 SIT

SV650S, letnik 2003, 6300km, nova zadnja guma, še 16 mesecev garancije: 4990 EUR = 1.197.600  SIT

SV1000S, model 2003, nov, 0km, 2 leti garancije od dneva nakupa:  6490 EUR = 1.557.600

lp, D.

ma ja sj sm jz tud opazu te precejšnje ugodnosti v nemčiji....

in resno razmišlam da bi se zapelal tja.

me tud če me pot stane 100 jurjev se vseen splača.

sam nevem kako je zdj z uvozom....sj je brez carin pa to..kao da je isto k če bi gakupu pr sosed;) :rolleyes:

al kako?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ja sj sm jz tud opazu te precejšnje ugodnosti v nemčiji....

in resno razmišlam da bi se zapelal tja.

me tud če me pot stane 100 jurjev se vseen splača.

sam nevem kako je zdj z uvozom....sj je brez carin pa to..kao da je isto k če bi gakupu pr sosed;) :rolleyes:

al kako?

Čisto tako enostavno (žal) ni - pridobitev vozila iz EU (tako se sedaj temu reče namesto 'uvoz') vključuje tudi ugotavljanje skladnosti vozila z našimi predpisi ali standardi, s čimer se ukvarja samo ena firma v Kopru.

Več o tem lahko prebereš v tem postu...

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za pomoč....

ma sj ko sm prebiral vse, že napisano na tem forumu...še nism zgubu volje...da probam izvest to zadevo .)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Mene pa zanimama glede temparature agregata. Med vožnjo mi temparatura niha med 80-90 stopinj. Če stojim dalj časa na semaforju se mi segreje tudi na 100 stopinj. Je to normalno???? Zakaj nima motor nobene vetrnice za prisilno hlajenje???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa se neki sm opazu (kar je verjetno normalno, sam ne vem zakaj je tako). Temperatura mi postopoma raste do 90-91 stopinj, potem naglo pade na 80 in nato spet postopoma raste.................... Zakaj je temu tako?

A ma kaksen termostat, pa se kaksno prisilno hlajenje vklapla pa izklapla??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa se neki sm opazu (kar je verjetno normalno, sam ne vem zakaj je tako). Temperatura mi postopoma raste do 90-91 stopinj, potem naglo pade na 80 in nato spet postopoma raste....................  Zakaj je temu tako?

A ma kaksen termostat, pa se kaksno prisilno hlajenje vklapla pa izklapla??

Ja, večinoma imajo tekočinsko hlajeni motorji termostat, ki se odpre šele pri določeni temperaturi - šele takrat začne hladilna tekočina teči skozi hladilnik. Ko temperatura pade, se termostat spet zapre.

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A drugac (ce bi skoz delu hlajenej) bi temperatura padla (pr 4,500 rpm) na 70 stopinj in pol masina ne bi bila ogreta za višje obrate?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A drugac (ce bi skoz delu hlajenej) bi temperatura padla (pr 4,500 rpm) na 70 stopinj in pol masina ne bi bila ogreta za višje obrate?

Tako nekako.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se eno vprasanje imam. Avspuh se mi je obarval cisto na rumeno. Zakaj

Več možnosti:

1. obarvanje zaradi vročine

2. rja

3. sosedov pes :lol1:

Kateri del izpuha pa se ti je obarval? Lonec??

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cel lonec je k bi bil iz zlata. To mi ni vsec. Sam za kakega akrapovica iz karbona pa ni penezev. Kok sploh pride cel sistem. Prblizn.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tanek pleh cevi in lonca. pri dololoceni temperaturi pac kovina spremeni barvo.

meni osebno je tista "zlata" barva vrhunska. ce bi imel denar bi si nabavil komplet titan-sistem; kaksne so to barve... :wub: :afro1: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cel lonec je k bi bil iz zlata. To mi ni vsec. Sam za kakega akrapovica iz karbona pa ni penezev. Kok sploh pride cel sistem. Prblizn.

prblizn 400.000 SIT. Zakaj ti pa lonc ni zadost?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prblizn 400.000 SIT. Zakaj ti pa lonc ni zadost?

Morda zato, ker ima Akrapovič v on-line katalogi za SV650 samo 'Complete exhaust systeme - SuperSport Line' - za letnik 2003 v verzijah 'street legal' in 'open', za starejše pa samo 'open'.

Za SV1000S imajo samo 'bolt-on', cena pa je 927,36 EUR za 'street legal' oz. 855,60 EUR za 'open' - vendar gre tukaj za 2 lonca!

Predvidevam, da bi cena za cel izpuh za SV650 bila okrog 700-800 EUR.

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za sv-ja majo pr akrapoviču sam cel sistem, pr wingsu pa sam lonc iz titana, al pa aluminija. Shit k jst bi mel pa lonc iz karbona. :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Par stvari me zanima o tem motorcku:

-kako se obnese/pelje na daljsem potovanju (kufer zadaj, tank torba)?

-sedez na daljsi voznji (300 km+)?

-kolikor sem bral, ima dokaj mehko vzmetenje. Zanima me, koliko ima zadaj nastavljivo vzmetenje (spredaj nima, ane?)?

No, ce je pa ze kdo slucajno probal tako yamaho fzs600 kot sv650, pa me zanima, kateri se boljse/lepse pelje?

Mal me interesira tale moped, ker je 2 cilindras, pa skoraj do 9000 vrtljajev, kar je ''moje'' podrocje vrtljajev, naj bi po krivuljah sodec bolje vlekel kot fazer.

lp :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-Za daljša potovanja se super obnese. Jst ga naložim na polno pa gre brez problemov. Ko se pelješ skoraj ne čutiš, da je naložen, ker ma dost navora.

-Ja za daljša potovanja me je vedno bolela rit.

-Vzmetenje je spredaj nenastavljivo in premehko. Na naslednjem servisu bom menjal olje v vilicah in upam, da bo bolje. Zadaj je kr OK.

-Kaj naj rečem jaz ga mam že 3-tje leto in sem še vedno čisto nor na njega. Sem sprobal hornetko 600, FZS600, pa se mi ni dopadlo - sem imel tak občutek, kot da nikamor ne gre.

-Dvocelindraši so pa res majka. SV-ja lahko komot voziš od 3500rpm do 9000rpm.

Kupi, ne bo ti žal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SiM, hvala za odgovor.

Sem ga pa zapeljal od kolegice dva dni nazaj (l.03) en krog in je res lustn motorcek. Mal majhen se mi zdi, pa zic ima res precej trd, kar me kar malo moti. Ampak vlece pa ko hudic. Na nizkih vrtljajih je vsaka primerjava z mojimi stirimi cilindri odvec. Moram ga se enkrat dobit za mal daljso turco, da se v kake ovinke pozenem, pol bomo pa naprej razmisljali :)

Pa stimo s celim akrapotom je imel tudi :grim

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam letnik 04 S izvedbo in ta ima nastavljivo prednje vzmetenje, tko da ne vem od kod ti informacija da ga nima??? Je pa res da me je po furi na Glocknerkar bolela rit. Do morja pa niti ne porajtam da bi bil kej trd zic.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V glavnem prva generacija SV-ja (99-02) nima nastavljivega sprednjega vzmetenja!

@Eliminator za ovinke je pa sploh super. Samo bolj mu ležijo tisti bolj počasni zaprti oviki -do 120km/h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisi povedu na kerga cilas. Sv650, pa Sv650s sta si precej razlicna. Jst mam s razlicico od januarja. Na zacetku me je drza ubijala, sm se ze navadu. V ovinke gre fenomenalno. Dopusca napake, ker je lahek, tko da ga lahko v sili na speedway resis. Sam manjka mu ene 40km zato ga bom verjetno se letos prodal pa si kupu Sv1000s. :OK:. Drugac pa ce ti je vizualno vsec, pa ne rabis glih 120km pol kup, k ti ne bo zal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisi povedu na kerga cilas. Sv650, pa Sv650s sta si precej razlicna. Jst mam s razlicico od januarja. Na zacetku me je drza ubijala, sm se ze navadu. V ovinke gre fenomenalno. Dopusca napake, ker je lahek, tko da ga lahko v sili na speedway resis. Sam manjka mu ene 40km zato ga bom verjetno se letos prodal pa si kupu Sv1000s. :OK:. Drugac pa ce ti je vizualno vsec, pa ne rabis glih 120km pol kup, k ti ne bo zal.

Prej sem imel SV650s l'99, lani pa sem kupil SV1000s l'03. Sem čist navdušen (še vedno). Slabost je le majhen tank (17l bruto) in da je mogoče malo neudoben za sopotnico na daljših potovanjih. Sam sem z njim obral 3 dni Dolomitov in 6 dni Korzike pa se nisem nič pritoževal; je nekakšna mešanica sport in touring motorja s poudarkom na tistem prvem . Glede na to, da ga ne navijam v visoke obrate in da se rad včasih malo bolj športno peljem, mi je zaenkrat pisan na kožo.

Za letošnjo sezono sem kupil Heli balanco, ki je malo višja (leta pa to...), lahko pa jo v 3 minutah znižaš na "stock" višino in greš na pisto ali se zapodiš na kakšne zavite ceste.

lp, Pjotr.

Popravljeno . Popravil pjotr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisi povedu na kerga cilas. Sv650, pa Sv650s sta si precej razlicna. J

Ce ze ciljam, potem ciljam na naked varianto, torej brez s-a. Pri s verziji mi drza ni niti priblizno vsec.

Bo treba se malo probat, pol bomo pa ze nekaj :) Ali pa mogoce se kaksno leto potrpet, pa potem ciljat na 1000-ko :hmm: :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!