Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Barth

Priporočene objave

ker bom spomladi moral vgradit blokado :cry:

Ja in?

Sej lih zarad tega pusti da bo vsaj mal boljš šlo!

Tistega ti ne bo noben gledu lejga... Važn da papirji štimajo, lahko maš komplet Akrapota ki ti doda par konjev... Lahko maš krkoli gor, štekaš...

Pusti use, če ti ne bo prav delalo pelješ na servis da ti naštimajo fergazerje...

Pri mojem Gixxerju ni blo treba nič štelat, čeprav ma original 110KM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi lahko kdo pove kako naj zreguliram zadnjo bremzo pri sv650 bandit

Dejstvo je da še nimam dolg motorja oz. sem tuki še kr zelenec.Problem je ko že tudi manjši

pritisk na zadnjo bremzo potegne špure. :cry: Nebi rad pa plesal kot balerinka na cesti.A je to možno z tisto matico

pri stopalki kjer je nato celinder za bremz olje.Hvala lepa za pomoč....pa upam da nisem kakšno buško speku......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi lahko kdo pove kako naj zreguliram zadnjo bremzo pri sv650 bandit

SV650 ali Bandit? To sta dva različna mopeda...

Dejstvo je da še nimam dolg motorja oz. sem tuki še kr zelenec.Problem je ko že tudi manjši pritisk na zadnjo bremzo potegne špure. :cry: Nebi rad pa plesal kot balerinka na cesti.A je to možno z tisto matico pri stopalki kjer je nato celinder za bremz olje.Hvala lepa za pomoč....pa upam da nisem kakšno buško speku......

S tisto matico nastavljaš samo višino ročice, ne moreš pa vplivat na zavorni učinek, tako da boš moral zregulirat predvsem svojo desno nogo in se navadit na učinkovite zavore (le kakšen moped si vozil prej)?

Lahko pa zamenjaš ploščice zadnje zavore za take, ki slabše primejo.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala lepa za odgovor.To je moj prvi motor...ampak so sem se vozil z sosedovo

ninjo sem lahko bolj ampak še vedno z občutkom pohodu stopalko za zadnjo zavoro pa ni bilo

špure.tak da res ne vem al je motor tolk bolj občuljiv.Imam pa bandita.al ni ednen sv650 bandit

druga pa sv650s bandit .....slednji naj bi imel masko......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala lepa za odgovor.To je moj prvi motor...ampak so sem se vozil z sosedovo

ninjo sem lahko bolj ampak še vedno z občutkom pohodu stopalko za zadnjo zavoro pa ni bilo

špure.tak da res ne vem al je motor tolk bolj občuljiv.Imam pa bandita.al ni ednen sv650 bandit

druga pa sv650s bandit .....slednji naj bi imel masko......

Bandit-i imajo štirivaljni vrstni motor in oznako GSF, SV-ji pa imajo dvovaljni V motor.

Kar se tiče zavor - pravzaprav si ne znam predstavljat napake oz. okvare, zaradi katere bi zavora prijela preveč.

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala lepa za odgovor.To je moj prvi motor...ampak so sem se vozil z sosedovo

ninjo sem lahko bolj ampak še vedno z občutkom pohodu stopalko za zadnjo zavoro pa ni bilo

špure.tak da res ne vem al je motor tolk bolj občuljiv.Imam pa bandita.al ni ednen sv650 bandit

druga pa sv650s bandit .....slednji naj bi imel masko......

špuro ti je potegnlo zato ker ma SV 2 cilindra in s tem močan navor oz. kompresijo, "brutalno" moč srazvija že od štantgasa".. Ninja ma 4 cilindre in njena prava moč se začne pri 8000-9000 obratih,... Ker ma SV 2 cilindra ti že sam motor velik bolje zavira z odvzemom plina kot motor s 4 cilindri, zato ti tut potegne špuro prej kot 4 cilindričen motor. Probi vžgati SV-ja na "porivanje",.. ga ne boš, ker ti navor, oz. kompresija ne dovoljuje, ti blokira kolo in motor,.. ninjo boš užgal brez problema, ker ma 4 cilindre in nima take kompresije. Sam sem mel SV-ja, in sem imel isti "problem" če temu tko praviš. Itak pa jaz skor nikoli ne zaviram na zadnjo zavoro če sem sam na motorju. SV je zame zelo dober motor, pospešek je konstnten od nule do blokade in zato zelo dober za zaprto cesto, ni ga potrebno "navijat" tko kot 4-cilindrične cestake, za moje pojme ma odlične zavore, edina hiba motorja je premehko sprednje vzmetenje zlasti če sta na motorju 2 in za sovoznika mal neudoben zic, sicej je pa to "športni" motor "namenjen" oz. primernejši solo vožnji :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

najdu ene filmčke kakšn ma sv zvok z original izpuhom, športskim in pa brez :D aja se pa opravičavam če so ti filmi že na forumu :blush:

tale je brez :kva2: :slap:

http://video.google.com/videoplay?docid=-7...ki+sv&hl=en

tale z športnim :OK: :yea1:

http://video.google.com/videoplay?docid=-9...ki+sv&hl=en

ta pa original :)

http://video.google.com/videoplay?docid=86...ki+sv&hl=en

Popravljeno . Popravil PESHY BOY
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče kdo ve kakšen ma diameter vplinjač na delu kjer se pripne gor zračni filter?

Stari SV 650 do letnika 2002, ta ki še ima vplinjač.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo js sm zj neki rešu glede tega k svečko zalija sprdi :) upam da bo deloval :D [attachmentid=88547][attachmentid=88549]

post-8569-1166795664_thumb.jpg

post-8569-1166795676_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Sem kupu sv650 pa mi žmiguci mal hitr utripajo(jp niso original gor). Zanima me ka se da nardit, da bojo utripal z normalno frekvenco.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem kupu sv650 pa mi žmiguci mal hitr utripajo(jp niso original gor). Zanima me ka se da nardit, da bojo utripal z normalno frekvenco.

Dat gor nazaj originalne al pa vsaj ene z enako močjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem kupu sv650 pa mi žmiguci mal hitr utripajo(jp niso original gor). Zanima me ka se da nardit, da bojo utripal z normalno frekvenco.

Vmes moraš zvezat upor. Mislim, da so že nekaj pametovali v temi vse mogoče okoli šraufanja, da ne bomo tukaj tople vode odkrivali :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem kupu sv650 pa mi žmiguci mal hitr utripajo(jp niso original gor). Zanima me ka se da nardit, da bojo utripal z normalno frekvenco.

Standardni žmigavci imajo 21W žarnice in avtomati so narejeni, da pri taki porabi delujejo z 'normalno' frekvenco. Izračunamo upornost 21W žarnic:

P=UxI; U=IxR; I=U/R
R=U^2/P =144/21 = 6,8 Ohm
Upornost 21W žarnic je torej 6,8 Ohm Recimo, da imajo tvoji žmigavci 10W žarnice. Izračunamo še upornost teh:
R1 = U^2/P 12^2/10 = 14,4 Ohm
Da bi porabo povečali iz 10W na 21W, moramo zmanjšati skupno upornost, kar pa lahko naredimo, če vzporedno vežemo upor. Upornost tega pa izračunamo po enačbi:
1/R= 1/R1 + 1/R2
R2= 1 / (1/R - 1/R1) = 12,9 Ohm

Vzporedni upor torej mora imeti 12,9 Ohma (oz. najbližjo vrednost, ki jo lahko najdeš). Ker bo preko njega tekel tok skoraj 1A, mora upor biti vsaj 12W - verjetno bo rabil hladilna rebra:

IPB Slika

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem za odgovore. Bom se mal poigral s temi upori, ker orginala pač ne mislim dat gor(ma so mi grdi, da o orginal nosilcu tablce sploh ne izgubljam besed). Pa še eno vprašanje...Kje v SLO prodajajo kake lušne male lučke za zadno tablco??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma so mi grdi, da o orginal nosilcu tablce sploh ne izgubljam besed).

Men so pa original čist lepi in nič na njemu ni grdo .) .

Me pa zanima kako si zadnji del spedenu z žmiguci, pa če si zadek kej spreminju, dej kakšno slikco da te pohvalmo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men so pa original čist lepi in nič na njemu ni grdo .) .

Me pa zanima kako si zadnji del spedenu z žmiguci, pa če si zadek kej spreminju, dej kakšno slikco da te pohvalmo :D

Sm ga že kupu spedenanga :) , čeprav je nosilec tablce taktak :( in morem svojga nardit. Slikca pa je v temi "moto ritke" stran 13.

Sm se res mal čudno izrazu. Sej res na njem ni nič grdega, sam mogoče orginal nosilec tablce ni tak lep kot predelan;)

Popravljeno . Popravil adil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala vsem za odgovore. Bom se mal poigral s temi upori, ker orginala pač ne mislim dat gor(ma so mi grdi, da o orginal nosilcu tablce sploh ne izgubljam besed). Pa še eno vprašanje...Kje v SLO prodajajo kake lušne male lučke za zadno tablco??

Tole me še vedno zanima(No, v LJ) :?

Pa še zimovanje:

-poln kesl bencin

-napumpat gume

-mal z WD-jom pošpricat

-akumulator vn

-pokrit z deko

-sm še kaj pozabu??

Popravljeno . Popravil adil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole me še vedno zanima(No, v LJ) :?

Pa še zimovanje:

-poln kesl bencin

-napumpat gume

-mal z WD-jom pošpricat

-akumulator vn

-pokrit z deko

-sm še kaj pozabu??

-Akumulator notr

-Vsak teden mal užgat pa nardit en krog.. ali pa na stojalu mal čez brzine it...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-Akumulator notr

-Vsak teden mal užgat pa nardit en krog.. ali pa na stojalu mal čez brzine it...

Ne ga učit krive vere. :nono:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole me še vedno zanima(No, v LJ) :?

Pa še zimovanje:

-poln kesl bencin

-napumpat gume

-mal z WD-jom pošpricat

-akumulator vn

-pokrit z deko

-sm še kaj pozabu??

jest sm slišov da ni dobr z WDjem špricat....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ga učit krive vere. :nono:

Torej praviš da je bolje da je motor celo "zimo" nevžgan?

NSR mi je preživela tko zimo, Gixxerju tudi ne kaže prav nič slabo...

Se pa strinjam da je treba paziti če laufaš motor na stojalu, da ti kam ne pobegne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!