primož Posted September 1, 2004 Report Posted September 1, 2004 meni je zelo všeč Sv...posebej S izvedba modre barve...dvovaljen motor je seveda drugačen za vozit kot 4 cilindri...vleče enakomerno....je pa malo bolj športen kar meni ni všeč...drža na sv-ju je bolj športna...kako se kej obnese na dolgih progah..... odgovor moj je s izvedba in tudi modre barve dvovaljni motor sem prvo testiral od italjanov ducati glede na finančno stanje sem se odločil za suzo, drža je res bolj športna kar pa se na ovinkih pri hitri vožnji dobro obnese edino pri večji brzini z malo pretrdim komolcem se zvija malce preveč za štrikanje dober edino le predolg za dolge proge pa po ene 400 km začne rit bolet k pr norcih sam človek za hobi vse naredi drugače pa nasplošno ne vidim veliko sv po cesti. no ta vikend sem bil na grobniku pa je en model dirkal z sv1000s pa mu je kr šlo. imel bi še vprašanje dober suzuki servi ker tale panadria se mi ne zdi preveč uredu no dobil namig od enih parih da to ni to?
Foggy Posted September 1, 2004 Report Posted September 1, 2004 Svojega S sem peljal na prvi servis k Odarju garancija pač, pripomb nisem imel, zamenjano je bilo olje in filter, kar se je tudi videlo, za kak velok poseg pa ne bi znal povedati. Dokler imam garancijo sem pač primoran motor voziti k Odarju .) Potem bomo pa že doma opravljali servise :yea2: Pred 14 dnevi bil z s-om na Grossglocknerju, roke niso bile nič boleče, samo rit je pa kr godrnjala ko je v enem dnevu napravila 630km. Pri turistični vožnji cirka 90-100 je bila poraba celih 4l. LP
primož Posted September 6, 2004 Report Posted September 6, 2004 kaj pa gume kere predlagate za ta rang motorja so fuč pa malce nasveta lp primož
Marky Posted September 6, 2004 Report Posted September 6, 2004 Tiste, ki so bile original gor! Ponavad se še najboljš obnesejo.
SiM Posted September 6, 2004 Report Posted September 6, 2004 kaj pa gume kere predlagate za ta rang motorja so fuč pa malce nasveta lp primož Original so pretrde! Predlagam ti Metzeler zadaj Z6, spredaj M1. Jaz naredim s to kombinacijo 10k km, pa jih ne šparam neki! Oprijem pa je :OK:
motobaby Posted September 6, 2004 Report Posted September 6, 2004 Original so pretrde! Predlagam ti Metzeler zadaj Z6, spredaj M1. Jaz naredim s to kombinacijo 10k km, pa jih ne šparam neki! Oprijem pa je :OK: A si ziher da jih ne šparaš neki? :hmm:
primož Posted September 6, 2004 Report Posted September 6, 2004 za cene se bom že pozanimal sam mogoče malo namiga kje si ti vse skupaj menjal in kupil seveda hvala lp primož
SiM Posted September 7, 2004 Report Posted September 7, 2004 A si ziher da jih ne šparaš neki? Moj način vožnje je tak, da skor nikol na polno ne pospešujem v 1. ali 2. prestavi. Po ravninah vozim do 160km/h; po ovinkih pa kolkr dopuščajo stopalke in aufspuh .)
MotoManiac Posted September 7, 2004 Report Posted September 7, 2004 Moj način vožnje je tak, da skor nikol na polno ne pospešujem v 1. ali 2. prestavi. Po ravninah vozim do 160km/h; po ovinkih pa kolkr dopuščajo stopalke in aufspuh .) Dej prid na srečanje Hyosungov, boš predstavu to svojo tehniko, ker meni in Motobaby požre gumo ob straneh do 4 oz 5 tisoč km. (brez navijanja pri štartih in brez vožnje nad 160) :rolleyes:
Osama Posted September 7, 2004 Report Posted September 7, 2004 kaj pa gume kere predlagate za ta rang motorja so fuč pa malce nasveta lp primož Original sem mel gor Metzler, men se zdi da štirico. Bile so O.K., zdržale pa so kakšnih dobrih 8.000 km. Pol sem dal gor najprej Dunlop D 207 (spred in zad) in so držale bolje, znucale so se pa mal prej. Potem sem dal zadaj gor Dunlop D204, spredaj še vedno D 207 in zadaj je držalo za malenkost slabše a še vedno odlično. Ker sem se naveličal menjat gume na vsakih slabih 7.000 oziroma kar naprej, sem popizdu in kupu za ozadej D 205 Touringsport - torej turistično gumo. Karakter se mu je malo spremenil, ne padam v krivine več s tako samoumevnim občutkom, ampak da se pa vseeno. Tudi s to gumo še vedno drsam po tački (levi). Spredaj imam še vedno D 207, planiram pa D 204. Na slabše gume prehajam seveda iz ekonomskih razlogov in zato, ker imam v življenju še drugo delo, kot neprestano menjat gume. Preden snameš zadnje kolo (in ne podrsaš feltne) se zna zasukat 40 min. Natikanje zna biti še daljše. Sem pa seveda počasne deluks, samo po drugi strani sem videl že dosti podrsanih felten, postrani geometrij in zjebanih matic kot posledico (pre)hitrih posegov. Sicer je moj stil vožnje tak, da po ravnem najraje vozim 120, na ovinkih pa kolikor je treba oziroma kolikor sem razpoložen. Sem pa opazil nekaj zanimivega - vedno laže pridem do tačke. Sedaj pa ne vem ali sem se navadil motorja ali se je vzmetenje čisto zmehčalo. Res nenavadna zadeva... (sicer ima stroj 25.000 km)
motobaby Posted September 7, 2004 Report Posted September 7, 2004 Moj način vožnje je tak, da skor nikol na polno ne pospešujem v 1. ali 2. prestavi. Po ravninah vozim do 160km/h; po ovinkih pa kolkr dopuščajo stopalke in aufspuh .) Se mi zdi, da je najin način vožnje pribljižno enak, ampak še vedno pa mi ni jasno kako za vraga meni gume pobere že cca 6.000 km prej :hmm: ; po robu seveda! Pa še s stopalko non-stop po tleh drajsaš :? ; pa sj to je neverjetno! :kva2: Sory: :topic: Ej SiM, dej res prit na Huso srečanje, ker zdj sem pa v resnici že firbčna kako voziš svojega japončka. .) Lp B) Andreja
motobaby Posted September 7, 2004 Report Posted September 7, 2004 odvisno kako peljes skozi ovinke. :) Hvala ti za razlago! .) Lp
SiM Posted September 7, 2004 Report Posted September 7, 2004 Ne vem, v soboto bolj težko. 60% je, da greva s punco v Louis po kombinezon za njo; 40% možnost še vedno ostaja, da pridem v Marijo Reko... LP Sim
SiM Posted September 8, 2004 Report Posted September 8, 2004 @Motobaby Pa še to: še nikoli mi zadnja guma ni crknila po robovih! Gumo obrabim skoraj do platna po celi površini, do nekje 1cm do roba! Na tistem 1cm pa je še kar nekaj profila. Tako, da meni je malo čudno, da tebi guma crkne po robovih pri 4000km... Pa napumpane imam spredaj 2,4bara in zadaj 2,9bara. Mi je tako lepše za vozit, pa še nekaj malega doprinese k življenski dobi.
motobaby Posted September 8, 2004 Report Posted September 8, 2004 @Motobaby Pa še to: še nikoli mi zadnja guma ni crknila po robovih! Gumo obrabim skoraj do platna po celi površini, do nekje 1cm do roba! Na tistem 1cm pa je še kar nekaj profila. Tako, da meni je malo čudno, da tebi guma crkne po robovih pri 4000km... Pa napumpane imam spredaj 2,4bara in zadaj 2,9bara. Mi je tako lepše za vozit, pa še nekaj malega doprinese k življenski dobi. SiMči: Saj veš, da točno po robu je prekleto težko gumo znucat; hotla sem rečt, da jo znucam ob robovih; se pravi recimo 1 cm do roba. Po sredi pa je guma še kot nova. Vendar kaj mi to pomaga, ko pa na ovinkih ne drži več in je za stran! Grem in kupim novo. Štekaš?? :? :P (pabrezzamereplease) Kok imam pa napumpano se mi pa še sanja ne :? ; to moj lubi rihta; jo niti ne znam napumpat! :cry: Lp B)
primož Posted September 8, 2004 Report Posted September 8, 2004 slišat oziroma brat je da se vsi hudo pelete ja sm bl ziheraš res da zdele proti koncu gre malo bolje nič več leseno do tace ne manjka veliko ker moram že prste na tačke skrivat pa na kolen gre tut ampak vseno pri pospeševanju iz ovinka se malo šparam ko ga zravna je pa vesele pa gre guma po sredini pa tudi veliko je bilo panoramske vožnje tako da ne vem 2 tedna nazaj na grobniku je lepo gumo ob strani pobiralo mi je pa v veselje k vas je kar veliko ki vozite isti motor me pa zanima če se pri 180 recimo črni kal vsem tko zvija motor al mam jaz tok trd komolc lp primož
motobaby Posted September 8, 2004 Report Posted September 8, 2004 slišat oziroma brat je da se vsi hudo pelete ja sm bl ziheraš res da zdele proti koncu gre malo bolje nič več leseno do tace ne manjka veliko ker moram že prste na tačke skrivat pa na kolen gre tut ampak vseno pri pospeševanju iz ovinka se malo šparam ko ga zravna je pa vesele pa gre guma po sredini pa tudi veliko je bilo panoramske vožnje tako da ne vem 2 tedna nazaj na grobniku je lepo gumo ob strani pobiralo mi je pa v veselje k vas je kar veliko ki vozite isti motor me pa zanima če se pri 180 recimo črni kal vsem tko zvija motor al mam jaz tok trd komolc lp primož A si ti že kdaj slišal za ločila? :fight2: A ni tko, da na Grobniku vsakemu gumo pobere; pa ne samo na SV-ju. :? Se opravičujem za svojo nevednost. Lp
primož Posted September 8, 2004 Report Posted September 8, 2004 se opravičujem za ločila mogoče nismo vsi preveč naštudirani slovnice no nektaerim recimo meni osebno ločila niso pmembna pa tudi časa se nimam ukvarjat kam bom vejico ali piko postavil ni važn oprosti...... drgač pa grobnik ni vidu mojga japončka sam hočem rečt da od delnic di piste huda cesta in grob asfalt sam mal vse skupi nevarno ker eni en malce pretiravajo za one gum ne pozabi name če si tko prijazna za ločila pa še enkrat iz srca se opravičujem lp primož
SiR Posted September 8, 2004 Report Posted September 8, 2004 se opravičujem za ločila mogoče nismo vsi preveč naštudirani slovnice no nektaerim recimo meni osebno ločila niso pmembna pa tudi časa se nimam ukvarjat kam bom vejico ali piko postavil ni važn oprosti...... Prosim bodi vsaj toliko spoštljiv do ostalih forumašev, da se potrudiš kako piko, vejico, klicaj, vprašaj ali katero nenašteto ločilo uporabiti. Hvala in dobrodošel, pa lep pozdrav od moderatorske ekipe Motosveta.
hotschko Posted September 8, 2004 Report Posted September 8, 2004 se opravičujem za ločila mogoče nismo vsi preveč naštudirani slovnice no nektaerim recimo meni osebno ločila niso pmembna pa tudi časa se nimam ukvarjat kam bom vejico ali piko postavil ni važn ker si nečitljiv boš pač ostal neprebran in spregledan ...
SiM Posted September 8, 2004 Report Posted September 8, 2004 sim kva pa maš za en lonc ????? Lonec je Giannellijev, model racing. Trenutno pa sem dal nazaj gor original, ker sem opazil, da mi je na giannelliju skurlo vso volno, in se mi je lonec začel pregrevati. Lonec sem dal sedaj mojstru, da mi bo vstavil novo visoko-temperaturno akrapovičevo volno... in spet bo grmenje :yea2:
primož Posted September 8, 2004 Report Posted September 8, 2004 Vse naročeno bom upošteval. lp primož
Saint Posted September 8, 2004 Report Posted September 8, 2004 .... da mi je na giannelliju skurlo vso volno, in se mi je lonec začel pregrevati. Lonec sem dal sedaj mojstru, da mi bo vstavil novo visoko-temperaturno akrapovičevo volno... in spet bo grmenje .... Ne vem če lih točno za tale model, vem pa da je Akrapovič pred nekaj časa v eni reviji govoril, da en Kawasaki vztrajno volno ven meče, pa čeprav se še tolko z njim trudijo. lp Rudi
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now