Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Barth

Suzuki SV 650

Recommended Posts

primož

meni je zelo všeč Sv...posebej S izvedba modre barve...dvovaljen motor je seveda drugačen za vozit kot 4 cilindri...vleče enakomerno....je pa malo bolj športen kar meni ni všeč...drža na sv-ju je bolj športna...kako se kej obnese na dolgih progah.....

odgovor

moj je s izvedba in tudi modre barve dvovaljni motor sem prvo testiral od italjanov ducati glede na finančno stanje sem se odločil za suzo, drža je res bolj športna kar pa se na ovinkih pri hitri vožnji dobro obnese edino pri večji brzini z malo pretrdim komolcem se zvija malce preveč za štrikanje dober edino le predolg za dolge proge pa po ene 400 km začne rit bolet k pr norcih sam človek za hobi vse naredi drugače pa nasplošno ne vidim veliko sv po cesti. no ta vikend sem bil na grobniku pa je en model dirkal z sv1000s pa mu je kr šlo.

imel bi še vprašanje dober suzuki servi ker tale panadria se mi ne zdi preveč uredu no dobil namig od enih parih da to ni to?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Foggy

Svojega S sem peljal na prvi servis k Odarju garancija pač, pripomb nisem imel, zamenjano je bilo olje in filter, kar se je tudi videlo, za kak velok poseg pa ne bi znal povedati. Dokler imam garancijo sem pač primoran motor voziti k Odarju .) Potem bomo pa že doma opravljali servise :yea2:

Pred 14 dnevi bil z s-om na Grossglocknerju, roke niso bile nič boleče, samo rit je pa kr godrnjala ko je v enem dnevu napravila 630km. Pri turistični vožnji cirka 90-100 je bila poraba celih 4l.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiM
kaj pa gume kere predlagate za ta rang motorja so fuč pa malce nasveta lp primož

Original so pretrde!

Predlagam ti Metzeler zadaj Z6, spredaj M1. Jaz naredim s to kombinacijo 10k km, pa jih ne šparam neki! Oprijem pa je :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
motobaby
Original so pretrde!

Predlagam ti Metzeler zadaj Z6, spredaj M1. Jaz naredim s to kombinacijo 10k km, pa jih ne šparam neki! Oprijem pa je :OK:

A si ziher da jih ne šparaš neki? :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
primož

za cene se bom že pozanimal sam mogoče malo namiga kje si ti vse skupaj menjal in kupil seveda hvala lp primož

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiM
A si ziher da jih ne šparaš neki? 

Moj način vožnje je tak, da skor nikol na polno ne pospešujem v 1. ali 2. prestavi. Po ravninah vozim do 160km/h; po ovinkih pa kolkr dopuščajo stopalke in aufspuh .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
MotoManiac
Moj način vožnje je tak, da skor nikol na polno ne pospešujem v 1. ali 2. prestavi. Po ravninah vozim do 160km/h; po ovinkih pa kolkr dopuščajo stopalke in aufspuh  .)

Dej prid na srečanje Hyosungov, boš predstavu to svojo tehniko, ker meni in Motobaby požre gumo ob straneh do 4 oz 5 tisoč km. (brez navijanja pri štartih in brez vožnje nad 160) :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Osama
kaj pa gume kere predlagate za ta rang motorja so fuč pa malce nasveta lp primož

Original sem mel gor Metzler, men se zdi da štirico. Bile so O.K., zdržale pa so kakšnih dobrih 8.000 km.

Pol sem dal gor najprej Dunlop D 207 (spred in zad) in so držale bolje, znucale so se pa mal prej. Potem sem dal zadaj gor Dunlop D204, spredaj še vedno D 207 in zadaj je držalo za malenkost slabše a še vedno odlično.

Ker sem se naveličal menjat gume na vsakih slabih 7.000 oziroma kar naprej, sem popizdu in kupu za ozadej D 205 Touringsport - torej turistično gumo. Karakter se mu je malo spremenil, ne padam v krivine več s tako samoumevnim občutkom, ampak da se pa vseeno. Tudi s to gumo še vedno drsam po tački (levi). Spredaj imam še vedno D 207, planiram pa D 204.

Na slabše gume prehajam seveda iz ekonomskih razlogov in zato, ker imam v življenju še drugo delo, kot neprestano menjat gume. Preden snameš zadnje kolo (in ne podrsaš feltne) se zna zasukat 40 min. Natikanje zna biti še daljše. Sem pa seveda počasne deluks, samo po drugi strani sem videl že dosti podrsanih felten, postrani geometrij in zjebanih matic kot posledico (pre)hitrih posegov.

Sicer je moj stil vožnje tak, da po ravnem najraje vozim 120, na ovinkih pa kolikor je treba oziroma kolikor sem razpoložen.

Sem pa opazil nekaj zanimivega - vedno laže pridem do tačke. Sedaj pa ne vem ali sem se navadil motorja ali se je vzmetenje čisto zmehčalo. Res nenavadna zadeva... (sicer ima stroj 25.000 km)

Share this post


Link to post
Share on other sites
motobaby
Moj način vožnje je tak, da skor nikol na polno ne pospešujem v 1. ali 2. prestavi. Po ravninah vozim do 160km/h; po ovinkih pa kolkr dopuščajo stopalke in aufspuh  .)

Se mi zdi, da je najin način vožnje pribljižno enak, ampak še vedno pa mi ni jasno kako za vraga meni gume pobere že cca 6.000 km prej :hmm: ; po robu seveda!

Pa še s stopalko non-stop po tleh drajsaš :? ; pa sj to je neverjetno! :kva2:

Sory: :topic:

Ej SiM, dej res prit na Huso srečanje, ker zdj sem pa v resnici že firbčna kako voziš svojega japončka. .)

Lp B)

Andreja

Share this post


Link to post
Share on other sites
motobaby
odvisno kako peljes skozi ovinke. :)

Hvala ti za razlago! .)

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiM

Ne vem, v soboto bolj težko. 60% je, da greva s punco v Louis po kombinezon za njo; 40% možnost še vedno ostaja, da pridem v Marijo Reko...

LP Sim

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiM

@Motobaby

Pa še to: še nikoli mi zadnja guma ni crknila po robovih! Gumo obrabim skoraj do platna po celi površini, do nekje 1cm do roba! Na tistem 1cm pa je še kar nekaj profila.

Tako, da meni je malo čudno, da tebi guma crkne po robovih pri 4000km...

Pa napumpane imam spredaj 2,4bara in zadaj 2,9bara. Mi je tako lepše za vozit, pa še nekaj malega doprinese k življenski dobi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
motobaby
@Motobaby

Pa še to: še nikoli mi zadnja guma ni crknila po robovih! Gumo obrabim skoraj do platna po celi površini, do nekje 1cm do roba! Na tistem 1cm pa je še kar nekaj profila.

Tako, da meni je malo čudno, da tebi guma crkne po robovih pri 4000km...

Pa napumpane imam spredaj 2,4bara in zadaj 2,9bara. Mi je tako lepše za vozit, pa še nekaj malega doprinese k življenski dobi.

SiMči:

Saj veš, da točno po robu je prekleto težko gumo znucat; hotla sem rečt, da jo znucam ob robovih; se pravi recimo 1 cm do roba. Po sredi pa je guma še kot nova. Vendar kaj mi to pomaga, ko pa na ovinkih ne drži več in je za stran! Grem in kupim novo. Štekaš?? :? :P (pabrezzamereplease)

Kok imam pa napumpano se mi pa še sanja ne :? ; to moj lubi rihta; jo niti ne znam napumpat! :cry:

Lp B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
primož

slišat oziroma brat je da se vsi hudo pelete ja sm bl ziheraš res da zdele proti koncu gre malo bolje nič več leseno do tace ne manjka veliko ker moram že prste na tačke skrivat pa na kolen gre tut ampak vseno pri pospeševanju iz ovinka se malo šparam ko ga zravna je pa vesele pa gre guma po sredini pa tudi veliko je bilo panoramske vožnje tako da ne vem 2 tedna nazaj na grobniku je lepo gumo ob strani pobiralo mi je pa v veselje k vas je kar veliko ki vozite isti motor

me pa zanima če se pri 180 recimo črni kal vsem tko zvija motor al mam jaz tok trd komolc lp primož

Share this post


Link to post
Share on other sites
motobaby
slišat oziroma brat je da se vsi hudo pelete ja sm bl ziheraš res da zdele proti koncu gre malo bolje nič več leseno do tace ne manjka veliko ker moram že prste na tačke skrivat pa na kolen gre tut ampak vseno pri pospeševanju iz ovinka se malo šparam ko ga zravna je pa vesele pa gre guma po sredini pa tudi veliko je bilo panoramske vožnje tako da ne vem 2 tedna nazaj na grobniku je lepo gumo ob strani pobiralo mi je pa v veselje k vas je kar veliko ki vozite isti motor

me pa zanima če se pri 180 recimo črni kal vsem tko zvija motor al mam jaz tok trd komolc lp primož

A si ti že kdaj slišal za ločila? :fight2:

A ni tko, da na Grobniku vsakemu gumo pobere; pa ne samo na SV-ju. :? Se opravičujem za svojo nevednost.

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
primož

se opravičujem za ločila mogoče nismo vsi preveč naštudirani slovnice no nektaerim recimo meni osebno ločila niso pmembna pa tudi časa se nimam ukvarjat kam bom vejico ali piko postavil ni važn oprosti......

drgač pa grobnik ni vidu mojga japončka sam hočem rečt da od delnic di piste huda cesta in grob asfalt sam mal vse skupi nevarno ker eni en malce pretiravajo

za one gum ne pozabi name če si tko prijazna za ločila pa še enkrat iz srca se opravičujem

lp primož

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR
se opravičujem za ločila mogoče nismo vsi preveč naštudirani slovnice no nektaerim recimo meni osebno ločila niso pmembna pa tudi časa se nimam ukvarjat kam bom vejico ali piko postavil ni važn oprosti......

Prosim bodi vsaj toliko spoštljiv do ostalih forumašev, da se potrudiš kako piko, vejico, klicaj, vprašaj ali katero nenašteto ločilo uporabiti.

Hvala in dobrodošel, pa lep pozdrav od moderatorske ekipe Motosveta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hotschko
se opravičujem za ločila mogoče nismo vsi preveč naštudirani slovnice no nektaerim recimo meni osebno ločila niso pmembna pa tudi časa se nimam ukvarjat kam bom vejico ali piko postavil ni važn

ker si nečitljiv boš pač ostal neprebran in spregledan ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiM
sim kva pa maš za en lonc ?????

Lonec je Giannellijev, model racing. Trenutno pa sem dal nazaj gor original, ker sem opazil, da mi je na giannelliju skurlo vso volno, in se mi je lonec začel pregrevati. Lonec sem dal sedaj mojstru, da mi bo vstavil novo visoko-temperaturno akrapovičevo volno... in spet bo grmenje :yea2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Saint
.... da mi je na giannelliju skurlo vso volno, in se mi je lonec začel pregrevati. Lonec sem dal sedaj mojstru, da mi bo vstavil novo visoko-temperaturno akrapovičevo volno... in spet bo grmenje ....

Ne vem če lih točno za tale model, vem pa da je Akrapovič pred nekaj časa v eni reviji govoril, da en Kawasaki vztrajno volno ven meče, pa čeprav se še tolko z njim trudijo.

lp

Rudi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • smasher
      Ma jaz sem do sedaj 2x kupil fulbat pri akumulator.si ini so se mi zdeli čisto dovolj vredu,če jih ne zanemariš, enega sem pustil 1 leto stat na podstrešju pa je šel v qrc, (je klasični s tekočo kislino), drugi AGM, ga 1x na 3 mesece priklopim na vzdrževalec in jr zdržal 2 leti čakanja Glede polnilca iz hoferja,  odvisno kateri model, moj stari brez ekrančka ne more it preko 14.5V, medtem ko ta novejši lahko grejo tudi čez 15V, in so me poučili tukaj na forumu da AGM akumulatorji baje ne marajo biti polnjeni z napetostjo preko 15V.
    • GizmoFighter
      Ja, ivje pa res 😂, druga ni bilo. Pa ena gozdna vlaka, 50m z razmočenim drekcom pekcom, to je edino kar je bilo treba pazit, druga pa zbit šuder.  Fotr Mamut, ne pretiravaj z drek špuro, nč ni blo hudga 😅 Pomisli na Hrvata z lepo modro X-o, pa pomisl kakšne gume so fantje imeli gor, pa ob tem še mal pomisl na Gizmota in njegove gumhi 😉 Drgač pa pr Mamutovanju je takole. Zadeva ti kot prvo mora bit všeč, sama ideja, mora te potegnit, da bi tudi sam poizkusil izziv ali ne-izziv, kakor vzameš. Letos in najverjetneje tudi v bodoče, če bo event še aktiven, je bilo in bo mogoče, gor se pripeljati s čemerkoli, brez strahu. Tu ni izgovora, žal. V redu, potem pač blato čistiš malo dlje z motorja, a jeb ga. Tisti, ki vas je strah umazat motor in ste njegov suženj, ne hodit gor s cotko, to ni za vas. Torej vsak motor je bil primeren. OK, gume, fino je bilo, da si bil na legalni strani s profilom, razmočeno blato v špuri zna biti hinavsko. Sam event je skupek druženja z zanimivimi ljudmi, starimi znanci, novimi obrazi, takšnimi in drugačnimi obiski. Vsak si vzame event po svoje, na easy ali malo manj na easy v katero smer. Vsak pač po svoje. Vedno je prisotno kraljevsko obedovanje, fotr Faker z kompanjoni obvlada, ničesar ne manjka, vsega je vedno preveč. Edino na kar pa moraš biti fizično in seveda tudi malo psihično pripravljen je, da boš spal zunaj na hladnem. Kljub temu, da so razmere kakršne trenutno so, beri, je neobičajno toplo čez dan za ta letni čas, ponoči se temperature spustijo kar krepko, pod ničlo vedno, vprašanje samo kako daleč pod njo. Pomaga in to zelo, dobra oprema, kvalitetna spalka, podmetač, astro folija - prav obrnjena 😫, volneni štumfi, heat pad-i, slama pod križ, termofor, dobra bejba zraven v spalki 😁, karkol. Noč si vzameš po svoje. Ali ob ognju ali v šotoru ali kjerkoli drugje pod smreko, po svoje, z svojo opremo, z svojo idejo. Osebno se vedno veselim jutra, hladne noči so nujno zlo. Čez dan je bilo tako vroče na soncu, da sem enostavno šel ležat za dve uri v senco v šotor. Ful mi je pasalo. Toliko o tem. Letos sem kar presenečen koliko novih in tudi starih obrazov je prišlo in ostalo gor čez noč. Lepo je, da je event podprt z obiskom kolegov iz drugih držav, torej zadeva seže ne samo lokalno, ampak tudi širše. Lepo je videt bilo kako so se imeli lepo gor. Stiski rok povedo vse. Trenutno je bilo mraza dovolj, čez teden dva, pa Jadranka in N.Marof...gasa 💚
    • GizmoFighter
      Qurčenje, snega ne bo, ne rabiš, dej rajš denar vloži v trip na kak island. To kar maš trenutno gor, je še preveč.
    • Loba
      ? A v Avtovalu? V Mariboru se kar izogibajo kakšnih resnih dogovorov, ker so negotovi pri terminu dobave. Mi pa je kolega iz Munchna, ki je v konekšnu s prodajnim salonom povedal, da se jim je povpraševanje po XR ful povečalo. Ampak to je prišlo iz ust prodajalca motorjev, ke je plačan po proviziji... Jaz ne poznam nikogar v SLO, ki je novo XR-ko rezerviral ali bi jo rad zamenjal za staro. 
    • maus
      RUkn še pir namest mene .. grem srat pa scat pa spAT
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!