Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Barth

Suzuki SV 650

Recommended Posts

primož

meni je zelo všeč Sv...posebej S izvedba modre barve...dvovaljen motor je seveda drugačen za vozit kot 4 cilindri...vleče enakomerno....je pa malo bolj športen kar meni ni všeč...drža na sv-ju je bolj športna...kako se kej obnese na dolgih progah.....

odgovor

moj je s izvedba in tudi modre barve dvovaljni motor sem prvo testiral od italjanov ducati glede na finančno stanje sem se odločil za suzo, drža je res bolj športna kar pa se na ovinkih pri hitri vožnji dobro obnese edino pri večji brzini z malo pretrdim komolcem se zvija malce preveč za štrikanje dober edino le predolg za dolge proge pa po ene 400 km začne rit bolet k pr norcih sam človek za hobi vse naredi drugače pa nasplošno ne vidim veliko sv po cesti. no ta vikend sem bil na grobniku pa je en model dirkal z sv1000s pa mu je kr šlo.

imel bi še vprašanje dober suzuki servi ker tale panadria se mi ne zdi preveč uredu no dobil namig od enih parih da to ni to?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Foggy

Svojega S sem peljal na prvi servis k Odarju garancija pač, pripomb nisem imel, zamenjano je bilo olje in filter, kar se je tudi videlo, za kak velok poseg pa ne bi znal povedati. Dokler imam garancijo sem pač primoran motor voziti k Odarju .) Potem bomo pa že doma opravljali servise :yea2:

Pred 14 dnevi bil z s-om na Grossglocknerju, roke niso bile nič boleče, samo rit je pa kr godrnjala ko je v enem dnevu napravila 630km. Pri turistični vožnji cirka 90-100 je bila poraba celih 4l.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiM
kaj pa gume kere predlagate za ta rang motorja so fuč pa malce nasveta lp primož

Original so pretrde!

Predlagam ti Metzeler zadaj Z6, spredaj M1. Jaz naredim s to kombinacijo 10k km, pa jih ne šparam neki! Oprijem pa je :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
motobaby
Original so pretrde!

Predlagam ti Metzeler zadaj Z6, spredaj M1. Jaz naredim s to kombinacijo 10k km, pa jih ne šparam neki! Oprijem pa je :OK:

A si ziher da jih ne šparaš neki? :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
primož

za cene se bom že pozanimal sam mogoče malo namiga kje si ti vse skupaj menjal in kupil seveda hvala lp primož

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiM
A si ziher da jih ne šparaš neki? 

Moj način vožnje je tak, da skor nikol na polno ne pospešujem v 1. ali 2. prestavi. Po ravninah vozim do 160km/h; po ovinkih pa kolkr dopuščajo stopalke in aufspuh .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
MotoManiac
Moj način vožnje je tak, da skor nikol na polno ne pospešujem v 1. ali 2. prestavi. Po ravninah vozim do 160km/h; po ovinkih pa kolkr dopuščajo stopalke in aufspuh  .)

Dej prid na srečanje Hyosungov, boš predstavu to svojo tehniko, ker meni in Motobaby požre gumo ob straneh do 4 oz 5 tisoč km. (brez navijanja pri štartih in brez vožnje nad 160) :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Osama
kaj pa gume kere predlagate za ta rang motorja so fuč pa malce nasveta lp primož

Original sem mel gor Metzler, men se zdi da štirico. Bile so O.K., zdržale pa so kakšnih dobrih 8.000 km.

Pol sem dal gor najprej Dunlop D 207 (spred in zad) in so držale bolje, znucale so se pa mal prej. Potem sem dal zadaj gor Dunlop D204, spredaj še vedno D 207 in zadaj je držalo za malenkost slabše a še vedno odlično.

Ker sem se naveličal menjat gume na vsakih slabih 7.000 oziroma kar naprej, sem popizdu in kupu za ozadej D 205 Touringsport - torej turistično gumo. Karakter se mu je malo spremenil, ne padam v krivine več s tako samoumevnim občutkom, ampak da se pa vseeno. Tudi s to gumo še vedno drsam po tački (levi). Spredaj imam še vedno D 207, planiram pa D 204.

Na slabše gume prehajam seveda iz ekonomskih razlogov in zato, ker imam v življenju še drugo delo, kot neprestano menjat gume. Preden snameš zadnje kolo (in ne podrsaš feltne) se zna zasukat 40 min. Natikanje zna biti še daljše. Sem pa seveda počasne deluks, samo po drugi strani sem videl že dosti podrsanih felten, postrani geometrij in zjebanih matic kot posledico (pre)hitrih posegov.

Sicer je moj stil vožnje tak, da po ravnem najraje vozim 120, na ovinkih pa kolikor je treba oziroma kolikor sem razpoložen.

Sem pa opazil nekaj zanimivega - vedno laže pridem do tačke. Sedaj pa ne vem ali sem se navadil motorja ali se je vzmetenje čisto zmehčalo. Res nenavadna zadeva... (sicer ima stroj 25.000 km)

Share this post


Link to post
Share on other sites
motobaby
Moj način vožnje je tak, da skor nikol na polno ne pospešujem v 1. ali 2. prestavi. Po ravninah vozim do 160km/h; po ovinkih pa kolkr dopuščajo stopalke in aufspuh  .)

Se mi zdi, da je najin način vožnje pribljižno enak, ampak še vedno pa mi ni jasno kako za vraga meni gume pobere že cca 6.000 km prej :hmm: ; po robu seveda!

Pa še s stopalko non-stop po tleh drajsaš :? ; pa sj to je neverjetno! :kva2:

Sory: :topic:

Ej SiM, dej res prit na Huso srečanje, ker zdj sem pa v resnici že firbčna kako voziš svojega japončka. .)

Lp B)

Andreja

Share this post


Link to post
Share on other sites
motobaby
odvisno kako peljes skozi ovinke. :)

Hvala ti za razlago! .)

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiM

Ne vem, v soboto bolj težko. 60% je, da greva s punco v Louis po kombinezon za njo; 40% možnost še vedno ostaja, da pridem v Marijo Reko...

LP Sim

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiM

@Motobaby

Pa še to: še nikoli mi zadnja guma ni crknila po robovih! Gumo obrabim skoraj do platna po celi površini, do nekje 1cm do roba! Na tistem 1cm pa je še kar nekaj profila.

Tako, da meni je malo čudno, da tebi guma crkne po robovih pri 4000km...

Pa napumpane imam spredaj 2,4bara in zadaj 2,9bara. Mi je tako lepše za vozit, pa še nekaj malega doprinese k življenski dobi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
motobaby
@Motobaby

Pa še to: še nikoli mi zadnja guma ni crknila po robovih! Gumo obrabim skoraj do platna po celi površini, do nekje 1cm do roba! Na tistem 1cm pa je še kar nekaj profila.

Tako, da meni je malo čudno, da tebi guma crkne po robovih pri 4000km...

Pa napumpane imam spredaj 2,4bara in zadaj 2,9bara. Mi je tako lepše za vozit, pa še nekaj malega doprinese k življenski dobi.

SiMči:

Saj veš, da točno po robu je prekleto težko gumo znucat; hotla sem rečt, da jo znucam ob robovih; se pravi recimo 1 cm do roba. Po sredi pa je guma še kot nova. Vendar kaj mi to pomaga, ko pa na ovinkih ne drži več in je za stran! Grem in kupim novo. Štekaš?? :? :P (pabrezzamereplease)

Kok imam pa napumpano se mi pa še sanja ne :? ; to moj lubi rihta; jo niti ne znam napumpat! :cry:

Lp B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
primož

slišat oziroma brat je da se vsi hudo pelete ja sm bl ziheraš res da zdele proti koncu gre malo bolje nič več leseno do tace ne manjka veliko ker moram že prste na tačke skrivat pa na kolen gre tut ampak vseno pri pospeševanju iz ovinka se malo šparam ko ga zravna je pa vesele pa gre guma po sredini pa tudi veliko je bilo panoramske vožnje tako da ne vem 2 tedna nazaj na grobniku je lepo gumo ob strani pobiralo mi je pa v veselje k vas je kar veliko ki vozite isti motor

me pa zanima če se pri 180 recimo črni kal vsem tko zvija motor al mam jaz tok trd komolc lp primož

Share this post


Link to post
Share on other sites
motobaby
slišat oziroma brat je da se vsi hudo pelete ja sm bl ziheraš res da zdele proti koncu gre malo bolje nič več leseno do tace ne manjka veliko ker moram že prste na tačke skrivat pa na kolen gre tut ampak vseno pri pospeševanju iz ovinka se malo šparam ko ga zravna je pa vesele pa gre guma po sredini pa tudi veliko je bilo panoramske vožnje tako da ne vem 2 tedna nazaj na grobniku je lepo gumo ob strani pobiralo mi je pa v veselje k vas je kar veliko ki vozite isti motor

me pa zanima če se pri 180 recimo črni kal vsem tko zvija motor al mam jaz tok trd komolc lp primož

A si ti že kdaj slišal za ločila? :fight2:

A ni tko, da na Grobniku vsakemu gumo pobere; pa ne samo na SV-ju. :? Se opravičujem za svojo nevednost.

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
primož

se opravičujem za ločila mogoče nismo vsi preveč naštudirani slovnice no nektaerim recimo meni osebno ločila niso pmembna pa tudi časa se nimam ukvarjat kam bom vejico ali piko postavil ni važn oprosti......

drgač pa grobnik ni vidu mojga japončka sam hočem rečt da od delnic di piste huda cesta in grob asfalt sam mal vse skupi nevarno ker eni en malce pretiravajo

za one gum ne pozabi name če si tko prijazna za ločila pa še enkrat iz srca se opravičujem

lp primož

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiR
se opravičujem za ločila mogoče nismo vsi preveč naštudirani slovnice no nektaerim recimo meni osebno ločila niso pmembna pa tudi časa se nimam ukvarjat kam bom vejico ali piko postavil ni važn oprosti......

Prosim bodi vsaj toliko spoštljiv do ostalih forumašev, da se potrudiš kako piko, vejico, klicaj, vprašaj ali katero nenašteto ločilo uporabiti.

Hvala in dobrodošel, pa lep pozdrav od moderatorske ekipe Motosveta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hotschko
se opravičujem za ločila mogoče nismo vsi preveč naštudirani slovnice no nektaerim recimo meni osebno ločila niso pmembna pa tudi časa se nimam ukvarjat kam bom vejico ali piko postavil ni važn

ker si nečitljiv boš pač ostal neprebran in spregledan ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiM
sim kva pa maš za en lonc ?????

Lonec je Giannellijev, model racing. Trenutno pa sem dal nazaj gor original, ker sem opazil, da mi je na giannelliju skurlo vso volno, in se mi je lonec začel pregrevati. Lonec sem dal sedaj mojstru, da mi bo vstavil novo visoko-temperaturno akrapovičevo volno... in spet bo grmenje :yea2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Saint
.... da mi je na giannelliju skurlo vso volno, in se mi je lonec začel pregrevati. Lonec sem dal sedaj mojstru, da mi bo vstavil novo visoko-temperaturno akrapovičevo volno... in spet bo grmenje ....

Ne vem če lih točno za tale model, vem pa da je Akrapovič pred nekaj časa v eni reviji govoril, da en Kawasaki vztrajno volno ven meče, pa čeprav se še tolko z njim trudijo.

lp

Rudi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • raza
      Ne poznam programa s katerim ustvarjaš .gpx. Izgleda, da planirano pot ustvari v obliki sledi, postavljene točke pa da v planirano pot kot POI.
    • motozajebant
      Verjetno si ne želim
    • motozajebant
      Kaj pa tebi dogaja? Obešam na tvoje poste? Lol  Vem da si napisal za stroške, da so. Jaz sem sam ddv v številki napisal, nič takega. Za turistično sem napisal da je minimalna, ker točne cifre ne vem (2 eur je? Al neki tazga). V čem je zdaj problem? Ubistvu je bil sam dodatek k tvoji info in posledično strinjanje s tabo. Verjetno si narobe razumel...  Opozicija-koalicija. Zamenjal sem besedi. Kaj želiš povedat? Da se nikol ne zmotiš?  
    • Andrej P
      https://www.tirol.gv.at/verkehr/verkehrsrecht/motorrad-fahrverbot/allgemeines-informationsblatt/ Avstrijci pa znajo... Bo treba denar kje drugje trošit... Še dodatna informacija; https://www.oe24.at/oesterreich/chronik/tirol/Gruene-sperren-Strecken-fuer-laute-Motorraeder/431572370  
    • truckdriver
      Članek z nekega spletnega portala pod katerim se rade volje podpišem:   Diskurz leve politike Ob dialogu o družbenih vprašanjih dobi povprečen konservativec/pripadnik politične desnice večina časa občutek, da pripadniki levega političnega pola nanj gledajo zviška, njegove odgovore na določeno družbeno tematiko obravnavajo kot pristranske, nerazumne, nevredne obravnave, ter po drugi strani oblastiželjne in nevarne… Zaradi takšnega pogleda je dialog onemogočen in edino kar ostane so napadi ad personam. Prisotna vzvišenost je dobro opazna tudi v trenutni politični situaciji, ter v odnosu protestnikov, ki sebe dojemajo kot bojevnike za Dobro in Pravično. Od kod ta samozaverovanost? Po drugi svetovni vojni so nekateri intelektualci Frankfurtske šole neomarksizma, ki so imeli osebne izkušnje z nacizmom pričeli ta pojav preučevati. Tako je Adorno govoril o psihopatologiji ekstremne desnice, pri čemer je obravnaval več osebnostnih lastnosti, ki se v visoki izraženosti skupaj seštejejo v pojav nacizma. Predpostavka, ki so jo zastavili je bila, da lahko nacizem še pred svojim nastankom zaznajo in preprečijo. Ta pristop je vprašljiv iz dveh plasti. Prva je ta, da izhajajo iz poenostavljenega pogleda, da se zgodovina ponavlja, ter da bo naslednja vojna v Evropi tudi zaradi iste oblike vladanja, ki smo jo doživeli leta 1945, vendar bi nas daljši pogled v zgodovino prepričal v to, da je možnih razlogov za vojno več, da so pestri, ter zmeraj v rahlo drugačni obliki. Kot primer lahko navedem trenutno krizo s koronavirusom, katero so vsi psi čuvaji Evrope popolnoma spregledali, medtem ko so bili pozorni na vzpon desnice v Evropi, trenutno smo v vrtincu nepredvidljivosti in nihče od njih ne zna navesti kam bomo zašli, možno je marsikaj. Druga spornost pa je, da se kot patološko obravnava vsakršno bolj konzervativno politično potezo, katero se pozorno spremlja in v obsesivni-kompulzivni nameri interpretira vse nadaljnje poteze kot drsenje proti fašizmu. Primer tega predstavlja Orban, ki je zaradi uspešne zaustavitve migrantskega vala pod budnim očesom evropskih birokratov, ki si v njihovi maniri presežnega užitka birokrata, ki si nenehno izmišljuje nova uradniška pravila, za katera zahteva, da se jih ljudstvo drži, nenehno poenostavljeno reinterpretirajo vsakršne družbene dogodke na Madžarskem kot znake fašizma o katerih nato beremo v sredstvih družbenega obveščanja. Spornost takšnega pristopa lažje vidimo, če si predstavljamo, da bi vsakršno družbeno solidarnost videli že kot rojevajoč se komunizem. Podobno se avtoritarnost in diktatura trenutne vlade lahko opazi le z dovolj domišljije in z zavrnitvijo konservativnih vrednot kot apriori patološke in vodeče v avtoritarnost.   Za razumevanje našega trenutnega odnosa do konservativnih vrednot je potreben tudi vpogled v našo prejšnjo državo in ideologijo, ki jo je prežemala. Nietzsche je pravilno uganil, ko je jedro socializma videl v resentimentu, zagrenjenosti in užaljenosti nasproti tistim, ki so višje na družbeni lestvici. Ne gre torej za sočutje, ampak za maščevanje nad razrednim sovražnikom. Eden izmed razrednih sovražnikov je bilo meščansko jedro. Na spletni strani zgodovina na dlani najdem zapis: Slovenci so največjo družbeno diferenciacijo v materialnem smislu dosegli prav z meščanstvom, ne glede na nekatere razvojne posebnosti. Slovensko meščanstvo[9] doseže vrh v tridesetih letih 20. stoletja, tik pred drugo svetovno vojno. Ta vrh bi gotovo presegli in nadgradili, če ne bi prišlo do socialistične revolucije. Socializem je v meščanstvu spoznal najhujšega razrednega sovražnika in temu primerno proti njemu tudi ukrepal. Meščanstvo in t.i. meščanske vrednote, so bile najprej nezaželene, nato postavljene na stranski tir in sčasoma skoraj docela izničene. Stare vrednote, tradicije in običaje so uničili do te mere, da so v večji meri propadle in zamrle. Po vojni so mnoge pobili, pozaprli, mnogi so se izselili, druge so razlastili, nekateri so šli v partijo in s tem (nekateri tudi nehote) izdali meščansko tradicijo. Na sedanjost pa je prav tako močno vplival tedanji izobraževalni sistem družboslovja, kajti ideologija, prejšnje države je zahtevala doktorske disertacije, ki niso bile v nasprotju z marksističnem pogledu na svet. Morda je bil lahko kdo do prevladujoče ideologije tudi kritičen, vendar si je s tem zaprl nadaljnji akademski vzpon. Iz osebnih pričevanj vemo, da je bil zaradi politične nekorektnosti nekaj časa nezaposlen tudi Slavoj Žižek, ki zase trdi da je marksist. Ob razumevanju destrukcije meščanskega sloja Slovencev in indoktrinacije v družboslovju, ki je potekala več desetletij, lažje razumemo zakaj še sedaj desni odgovori na politična vprašanja veljajo za manjvredne in nerazumne.   Če povzamem. Levi politični pol obravnava desnega kot nerazumnega, manjvrednega in patološkega, ob tem pa sebe predstavlja kot naslednika razsvetljenskih vrednot, socialnega in čutečega, a pod površjem socialnosti in dobrote se po Nietzscheju nahaja resentiment in gola volja do moči, ki jo najbolje ubesedijo besede, ki se po navedbah prič naj bi izrekle s strani sodnika Branko Masleša:˝Sf***** ga je potrebno, popolnoma ga je potrebno s******.˝ Besede namenjene trenutnemu predsedniku vlade.   Psiholog Kahneman je govoril o dveh sistemih razmišljanja, hitrem in počasnem. Hitri je tisti, ki ga ljudje največkrat uporabljamo, saj je energetsko najmanj potraten in nas najmanj utrudi. Hitri sistem bazira na asociacijah, ki se tvorijo glede na to kolikokrat kakšno stvar slišimo. Če v sredstvih množičnega obveščanja, večkrat dnevno slišimo, da je trenutna vlada slaba, zločinska in polna korupcije, ter da nas pelje v diktaturo, si bo veliko ljudi to zapomnilo kot resnico, ter na podlagi tega tudi ravnalo. Za to pa bodo dovzetni sploh mladi ljudje, ki politiko navadno ne spremljajo in zato ne pričakujejo umazano igro manipulacij na katero je potrebno biti pozoren, zato ni nenavadno, da kar nekaj mladine tudi odide na kolesarske proteste, ter si ob tem dejansko misli, da se bori za Dobro. Edini način borbe proti manipulaciji je zavedno konzumiranje ene in iste novice prek različnih medijev, tako desnih kot levih, ter nato še ogled neposrednega posnetka dogodka, če je na volja, kar vse pa je seveda naporno.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!