Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Barth

Suzuki SV 650

Recommended Posts

ppeterka
Nemčija.

SV650S, letnik 2003, 3900km, garancija do septembra 2005: 4800 EUR = 1.152.000 SIT

SV650S, letnik 2003, 6300km, nova zadnja guma, še 16 mesecev garancije: 4990 EUR = 1.197.600  SIT

SV1000S, model 2003, nov, 0km, 2 leti garancije od dneva nakupa:  6490 EUR = 1.557.600

lp, D.

ma ja sj sm jz tud opazu te precejšnje ugodnosti v nemčiji....

in resno razmišlam da bi se zapelal tja.

me tud če me pot stane 100 jurjev se vseen splača.

sam nevem kako je zdj z uvozom....sj je brez carin pa to..kao da je isto k če bi gakupu pr sosed;) :rolleyes:

al kako?

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973
ma ja sj sm jz tud opazu te precejšnje ugodnosti v nemčiji....

in resno razmišlam da bi se zapelal tja.

me tud če me pot stane 100 jurjev se vseen splača.

sam nevem kako je zdj z uvozom....sj je brez carin pa to..kao da je isto k če bi gakupu pr sosed;) :rolleyes:

al kako?

Čisto tako enostavno (žal) ni - pridobitev vozila iz EU (tako se sedaj temu reče namesto 'uvoz') vključuje tudi ugotavljanje skladnosti vozila z našimi predpisi ali standardi, s čimer se ukvarja samo ena firma v Kopru.

Več o tem lahko prebereš v tem postu...

lp, D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ppeterka

hvala za pomoč....

ma sj ko sm prebiral vse, že napisano na tem forumu...še nism zgubu volje...da probam izvest to zadevo .)

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brihta

Mene pa zanimama glede temparature agregata. Med vožnjo mi temparatura niha med 80-90 stopinj. Če stojim dalj časa na semaforju se mi segreje tudi na 100 stopinj. Je to normalno???? Zakaj nima motor nobene vetrnice za prisilno hlajenje???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brihta

Pa se neki sm opazu (kar je verjetno normalno, sam ne vem zakaj je tako). Temperatura mi postopoma raste do 90-91 stopinj, potem naglo pade na 80 in nato spet postopoma raste.................... Zakaj je temu tako?

A ma kaksen termostat, pa se kaksno prisilno hlajenje vklapla pa izklapla??

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973
Pa se neki sm opazu (kar je verjetno normalno, sam ne vem zakaj je tako). Temperatura mi postopoma raste do 90-91 stopinj, potem naglo pade na 80 in nato spet postopoma raste....................  Zakaj je temu tako?

A ma kaksen termostat, pa se kaksno prisilno hlajenje vklapla pa izklapla??

Ja, večinoma imajo tekočinsko hlajeni motorji termostat, ki se odpre šele pri določeni temperaturi - šele takrat začne hladilna tekočina teči skozi hladilnik. Ko temperatura pade, se termostat spet zapre.

lp, D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brihta

A drugac (ce bi skoz delu hlajenej) bi temperatura padla (pr 4,500 rpm) na 70 stopinj in pol masina ne bi bila ogreta za višje obrate?

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973
A drugac (ce bi skoz delu hlajenej) bi temperatura padla (pr 4,500 rpm) na 70 stopinj in pol masina ne bi bila ogreta za višje obrate?

Tako nekako.

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973
se eno vprasanje imam. Avspuh se mi je obarval cisto na rumeno. Zakaj

Več možnosti:

1. obarvanje zaradi vročine

2. rja

3. sosedov pes :lol1:

Kateri del izpuha pa se ti je obarval? Lonec??

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brihta

Cel lonec je k bi bil iz zlata. To mi ni vsec. Sam za kakega akrapovica iz karbona pa ni penezev. Kok sploh pride cel sistem. Prblizn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

tanek pleh cevi in lonca. pri dololoceni temperaturi pac kovina spremeni barvo.

meni osebno je tista "zlata" barva vrhunska. ce bi imel denar bi si nabavil komplet titan-sistem; kaksne so to barve... :wub: :afro1: :yea1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dave
Cel lonec je k bi bil iz zlata. To mi ni vsec. Sam za kakega akrapovica iz karbona pa ni penezev. Kok sploh pride cel sistem. Prblizn.

prblizn 400.000 SIT. Zakaj ti pa lonc ni zadost?

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973
prblizn 400.000 SIT. Zakaj ti pa lonc ni zadost?

Morda zato, ker ima Akrapovič v on-line katalogi za SV650 samo 'Complete exhaust systeme - SuperSport Line' - za letnik 2003 v verzijah 'street legal' in 'open', za starejše pa samo 'open'.

Za SV1000S imajo samo 'bolt-on', cena pa je 927,36 EUR za 'street legal' oz. 855,60 EUR za 'open' - vendar gre tukaj za 2 lonca!

Predvidevam, da bi cena za cel izpuh za SV650 bila okrog 700-800 EUR.

lp, D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brihta

Za sv-ja majo pr akrapoviču sam cel sistem, pr wingsu pa sam lonc iz titana, al pa aluminija. Shit k jst bi mel pa lonc iz karbona. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
eliminator

Par stvari me zanima o tem motorcku:

-kako se obnese/pelje na daljsem potovanju (kufer zadaj, tank torba)?

-sedez na daljsi voznji (300 km+)?

-kolikor sem bral, ima dokaj mehko vzmetenje. Zanima me, koliko ima zadaj nastavljivo vzmetenje (spredaj nima, ane?)?

No, ce je pa ze kdo slucajno probal tako yamaho fzs600 kot sv650, pa me zanima, kateri se boljse/lepse pelje?

Mal me interesira tale moped, ker je 2 cilindras, pa skoraj do 9000 vrtljajev, kar je ''moje'' podrocje vrtljajev, naj bi po krivuljah sodec bolje vlekel kot fazer.

lp :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiM

-Za daljša potovanja se super obnese. Jst ga naložim na polno pa gre brez problemov. Ko se pelješ skoraj ne čutiš, da je naložen, ker ma dost navora.

-Ja za daljša potovanja me je vedno bolela rit.

-Vzmetenje je spredaj nenastavljivo in premehko. Na naslednjem servisu bom menjal olje v vilicah in upam, da bo bolje. Zadaj je kr OK.

-Kaj naj rečem jaz ga mam že 3-tje leto in sem še vedno čisto nor na njega. Sem sprobal hornetko 600, FZS600, pa se mi ni dopadlo - sem imel tak občutek, kot da nikamor ne gre.

-Dvocelindraši so pa res majka. SV-ja lahko komot voziš od 3500rpm do 9000rpm.

Kupi, ne bo ti žal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
eliminator

SiM, hvala za odgovor.

Sem ga pa zapeljal od kolegice dva dni nazaj (l.03) en krog in je res lustn motorcek. Mal majhen se mi zdi, pa zic ima res precej trd, kar me kar malo moti. Ampak vlece pa ko hudic. Na nizkih vrtljajih je vsaka primerjava z mojimi stirimi cilindri odvec. Moram ga se enkrat dobit za mal daljso turco, da se v kake ovinke pozenem, pol bomo pa naprej razmisljali :)

Pa stimo s celim akrapotom je imel tudi :grim

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Foggy

Imam letnik 04 S izvedbo in ta ima nastavljivo prednje vzmetenje, tko da ne vem od kod ti informacija da ga nima??? Je pa res da me je po furi na Glocknerkar bolela rit. Do morja pa niti ne porajtam da bi bil kej trd zic.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiM

V glavnem prva generacija SV-ja (99-02) nima nastavljivega sprednjega vzmetenja!

@Eliminator za ovinke je pa sploh super. Samo bolj mu ležijo tisti bolj počasni zaprti oviki -do 120km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brihta

Nisi povedu na kerga cilas. Sv650, pa Sv650s sta si precej razlicna. Jst mam s razlicico od januarja. Na zacetku me je drza ubijala, sm se ze navadu. V ovinke gre fenomenalno. Dopusca napake, ker je lahek, tko da ga lahko v sili na speedway resis. Sam manjka mu ene 40km zato ga bom verjetno se letos prodal pa si kupu Sv1000s. :OK:. Drugac pa ce ti je vizualno vsec, pa ne rabis glih 120km pol kup, k ti ne bo zal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pjotr
Nisi povedu na kerga cilas. Sv650, pa Sv650s sta si precej razlicna. Jst mam s razlicico od januarja. Na zacetku me je drza ubijala, sm se ze navadu. V ovinke gre fenomenalno. Dopusca napake, ker je lahek, tko da ga lahko v sili na speedway resis. Sam manjka mu ene 40km zato ga bom verjetno se letos prodal pa si kupu Sv1000s. :OK:. Drugac pa ce ti je vizualno vsec, pa ne rabis glih 120km pol kup, k ti ne bo zal.

Prej sem imel SV650s l'99, lani pa sem kupil SV1000s l'03. Sem čist navdušen (še vedno). Slabost je le majhen tank (17l bruto) in da je mogoče malo neudoben za sopotnico na daljših potovanjih. Sam sem z njim obral 3 dni Dolomitov in 6 dni Korzike pa se nisem nič pritoževal; je nekakšna mešanica sport in touring motorja s poudarkom na tistem prvem . Glede na to, da ga ne navijam v visoke obrate in da se rad včasih malo bolj športno peljem, mi je zaenkrat pisan na kožo.

Za letošnjo sezono sem kupil Heli balanco, ki je malo višja (leta pa to...), lahko pa jo v 3 minutah znižaš na "stock" višino in greš na pisto ali se zapodiš na kakšne zavite ceste.

lp, Pjotr.

Edited by pjotr

Share this post


Link to post
Share on other sites
eliminator
Nisi povedu na kerga cilas. Sv650, pa Sv650s sta si precej razlicna. J

Ce ze ciljam, potem ciljam na naked varianto, torej brez s-a. Pri s verziji mi drza ni niti priblizno vsec.

Bo treba se malo probat, pol bomo pa ze nekaj :) Ali pa mogoce se kaksno leto potrpet, pa potem ciljat na 1000-ko :hmm: :yes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • raza
      Ne poznam programa s katerim ustvarjaš .gpx. Izgleda, da planirano pot ustvari v obliki sledi, postavljene točke pa da v planirano pot kot POI.
    • motozajebant
      Verjetno si ne želim
    • motozajebant
      Kaj pa tebi dogaja? Obešam na tvoje poste? Lol  Vem da si napisal za stroške, da so. Jaz sem sam ddv v številki napisal, nič takega. Za turistično sem napisal da je minimalna, ker točne cifre ne vem (2 eur je? Al neki tazga). V čem je zdaj problem? Ubistvu je bil sam dodatek k tvoji info in posledično strinjanje s tabo. Verjetno si narobe razumel...  Opozicija-koalicija. Zamenjal sem besedi. Kaj želiš povedat? Da se nikol ne zmotiš?  
    • Andrej P
      https://www.tirol.gv.at/verkehr/verkehrsrecht/motorrad-fahrverbot/allgemeines-informationsblatt/ Avstrijci pa znajo... Bo treba denar kje drugje trošit... Še dodatna informacija; https://www.oe24.at/oesterreich/chronik/tirol/Gruene-sperren-Strecken-fuer-laute-Motorraeder/431572370  
    • truckdriver
      Članek z nekega spletnega portala pod katerim se rade volje podpišem:   Diskurz leve politike Ob dialogu o družbenih vprašanjih dobi povprečen konservativec/pripadnik politične desnice večina časa občutek, da pripadniki levega političnega pola nanj gledajo zviška, njegove odgovore na določeno družbeno tematiko obravnavajo kot pristranske, nerazumne, nevredne obravnave, ter po drugi strani oblastiželjne in nevarne… Zaradi takšnega pogleda je dialog onemogočen in edino kar ostane so napadi ad personam. Prisotna vzvišenost je dobro opazna tudi v trenutni politični situaciji, ter v odnosu protestnikov, ki sebe dojemajo kot bojevnike za Dobro in Pravično. Od kod ta samozaverovanost? Po drugi svetovni vojni so nekateri intelektualci Frankfurtske šole neomarksizma, ki so imeli osebne izkušnje z nacizmom pričeli ta pojav preučevati. Tako je Adorno govoril o psihopatologiji ekstremne desnice, pri čemer je obravnaval več osebnostnih lastnosti, ki se v visoki izraženosti skupaj seštejejo v pojav nacizma. Predpostavka, ki so jo zastavili je bila, da lahko nacizem še pred svojim nastankom zaznajo in preprečijo. Ta pristop je vprašljiv iz dveh plasti. Prva je ta, da izhajajo iz poenostavljenega pogleda, da se zgodovina ponavlja, ter da bo naslednja vojna v Evropi tudi zaradi iste oblike vladanja, ki smo jo doživeli leta 1945, vendar bi nas daljši pogled v zgodovino prepričal v to, da je možnih razlogov za vojno več, da so pestri, ter zmeraj v rahlo drugačni obliki. Kot primer lahko navedem trenutno krizo s koronavirusom, katero so vsi psi čuvaji Evrope popolnoma spregledali, medtem ko so bili pozorni na vzpon desnice v Evropi, trenutno smo v vrtincu nepredvidljivosti in nihče od njih ne zna navesti kam bomo zašli, možno je marsikaj. Druga spornost pa je, da se kot patološko obravnava vsakršno bolj konzervativno politično potezo, katero se pozorno spremlja in v obsesivni-kompulzivni nameri interpretira vse nadaljnje poteze kot drsenje proti fašizmu. Primer tega predstavlja Orban, ki je zaradi uspešne zaustavitve migrantskega vala pod budnim očesom evropskih birokratov, ki si v njihovi maniri presežnega užitka birokrata, ki si nenehno izmišljuje nova uradniška pravila, za katera zahteva, da se jih ljudstvo drži, nenehno poenostavljeno reinterpretirajo vsakršne družbene dogodke na Madžarskem kot znake fašizma o katerih nato beremo v sredstvih družbenega obveščanja. Spornost takšnega pristopa lažje vidimo, če si predstavljamo, da bi vsakršno družbeno solidarnost videli že kot rojevajoč se komunizem. Podobno se avtoritarnost in diktatura trenutne vlade lahko opazi le z dovolj domišljije in z zavrnitvijo konservativnih vrednot kot apriori patološke in vodeče v avtoritarnost.   Za razumevanje našega trenutnega odnosa do konservativnih vrednot je potreben tudi vpogled v našo prejšnjo državo in ideologijo, ki jo je prežemala. Nietzsche je pravilno uganil, ko je jedro socializma videl v resentimentu, zagrenjenosti in užaljenosti nasproti tistim, ki so višje na družbeni lestvici. Ne gre torej za sočutje, ampak za maščevanje nad razrednim sovražnikom. Eden izmed razrednih sovražnikov je bilo meščansko jedro. Na spletni strani zgodovina na dlani najdem zapis: Slovenci so največjo družbeno diferenciacijo v materialnem smislu dosegli prav z meščanstvom, ne glede na nekatere razvojne posebnosti. Slovensko meščanstvo[9] doseže vrh v tridesetih letih 20. stoletja, tik pred drugo svetovno vojno. Ta vrh bi gotovo presegli in nadgradili, če ne bi prišlo do socialistične revolucije. Socializem je v meščanstvu spoznal najhujšega razrednega sovražnika in temu primerno proti njemu tudi ukrepal. Meščanstvo in t.i. meščanske vrednote, so bile najprej nezaželene, nato postavljene na stranski tir in sčasoma skoraj docela izničene. Stare vrednote, tradicije in običaje so uničili do te mere, da so v večji meri propadle in zamrle. Po vojni so mnoge pobili, pozaprli, mnogi so se izselili, druge so razlastili, nekateri so šli v partijo in s tem (nekateri tudi nehote) izdali meščansko tradicijo. Na sedanjost pa je prav tako močno vplival tedanji izobraževalni sistem družboslovja, kajti ideologija, prejšnje države je zahtevala doktorske disertacije, ki niso bile v nasprotju z marksističnem pogledu na svet. Morda je bil lahko kdo do prevladujoče ideologije tudi kritičen, vendar si je s tem zaprl nadaljnji akademski vzpon. Iz osebnih pričevanj vemo, da je bil zaradi politične nekorektnosti nekaj časa nezaposlen tudi Slavoj Žižek, ki zase trdi da je marksist. Ob razumevanju destrukcije meščanskega sloja Slovencev in indoktrinacije v družboslovju, ki je potekala več desetletij, lažje razumemo zakaj še sedaj desni odgovori na politična vprašanja veljajo za manjvredne in nerazumne.   Če povzamem. Levi politični pol obravnava desnega kot nerazumnega, manjvrednega in patološkega, ob tem pa sebe predstavlja kot naslednika razsvetljenskih vrednot, socialnega in čutečega, a pod površjem socialnosti in dobrote se po Nietzscheju nahaja resentiment in gola volja do moči, ki jo najbolje ubesedijo besede, ki se po navedbah prič naj bi izrekle s strani sodnika Branko Masleša:˝Sf***** ga je potrebno, popolnoma ga je potrebno s******.˝ Besede namenjene trenutnemu predsedniku vlade.   Psiholog Kahneman je govoril o dveh sistemih razmišljanja, hitrem in počasnem. Hitri je tisti, ki ga ljudje največkrat uporabljamo, saj je energetsko najmanj potraten in nas najmanj utrudi. Hitri sistem bazira na asociacijah, ki se tvorijo glede na to kolikokrat kakšno stvar slišimo. Če v sredstvih množičnega obveščanja, večkrat dnevno slišimo, da je trenutna vlada slaba, zločinska in polna korupcije, ter da nas pelje v diktaturo, si bo veliko ljudi to zapomnilo kot resnico, ter na podlagi tega tudi ravnalo. Za to pa bodo dovzetni sploh mladi ljudje, ki politiko navadno ne spremljajo in zato ne pričakujejo umazano igro manipulacij na katero je potrebno biti pozoren, zato ni nenavadno, da kar nekaj mladine tudi odide na kolesarske proteste, ter si ob tem dejansko misli, da se bori za Dobro. Edini način borbe proti manipulaciji je zavedno konzumiranje ene in iste novice prek različnih medijev, tako desnih kot levih, ter nato še ogled neposrednega posnetka dogodka, če je na volja, kar vse pa je seveda naporno.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!