Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Barth

Suzuki SV 650

Recommended Posts

ppeterka
Nemčija.

SV650S, letnik 2003, 3900km, garancija do septembra 2005: 4800 EUR = 1.152.000 SIT

SV650S, letnik 2003, 6300km, nova zadnja guma, še 16 mesecev garancije: 4990 EUR = 1.197.600  SIT

SV1000S, model 2003, nov, 0km, 2 leti garancije od dneva nakupa:  6490 EUR = 1.557.600

lp, D.

ma ja sj sm jz tud opazu te precejšnje ugodnosti v nemčiji....

in resno razmišlam da bi se zapelal tja.

me tud če me pot stane 100 jurjev se vseen splača.

sam nevem kako je zdj z uvozom....sj je brez carin pa to..kao da je isto k če bi gakupu pr sosed;) :rolleyes:

al kako?

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973
ma ja sj sm jz tud opazu te precejšnje ugodnosti v nemčiji....

in resno razmišlam da bi se zapelal tja.

me tud če me pot stane 100 jurjev se vseen splača.

sam nevem kako je zdj z uvozom....sj je brez carin pa to..kao da je isto k če bi gakupu pr sosed;) :rolleyes:

al kako?

Čisto tako enostavno (žal) ni - pridobitev vozila iz EU (tako se sedaj temu reče namesto 'uvoz') vključuje tudi ugotavljanje skladnosti vozila z našimi predpisi ali standardi, s čimer se ukvarja samo ena firma v Kopru.

Več o tem lahko prebereš v tem postu...

lp, D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ppeterka

hvala za pomoč....

ma sj ko sm prebiral vse, že napisano na tem forumu...še nism zgubu volje...da probam izvest to zadevo .)

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brihta

Mene pa zanimama glede temparature agregata. Med vožnjo mi temparatura niha med 80-90 stopinj. Če stojim dalj časa na semaforju se mi segreje tudi na 100 stopinj. Je to normalno???? Zakaj nima motor nobene vetrnice za prisilno hlajenje???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brihta

Pa se neki sm opazu (kar je verjetno normalno, sam ne vem zakaj je tako). Temperatura mi postopoma raste do 90-91 stopinj, potem naglo pade na 80 in nato spet postopoma raste.................... Zakaj je temu tako?

A ma kaksen termostat, pa se kaksno prisilno hlajenje vklapla pa izklapla??

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973
Pa se neki sm opazu (kar je verjetno normalno, sam ne vem zakaj je tako). Temperatura mi postopoma raste do 90-91 stopinj, potem naglo pade na 80 in nato spet postopoma raste....................  Zakaj je temu tako?

A ma kaksen termostat, pa se kaksno prisilno hlajenje vklapla pa izklapla??

Ja, večinoma imajo tekočinsko hlajeni motorji termostat, ki se odpre šele pri določeni temperaturi - šele takrat začne hladilna tekočina teči skozi hladilnik. Ko temperatura pade, se termostat spet zapre.

lp, D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brihta

A drugac (ce bi skoz delu hlajenej) bi temperatura padla (pr 4,500 rpm) na 70 stopinj in pol masina ne bi bila ogreta za višje obrate?

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973
A drugac (ce bi skoz delu hlajenej) bi temperatura padla (pr 4,500 rpm) na 70 stopinj in pol masina ne bi bila ogreta za višje obrate?

Tako nekako.

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973
se eno vprasanje imam. Avspuh se mi je obarval cisto na rumeno. Zakaj

Več možnosti:

1. obarvanje zaradi vročine

2. rja

3. sosedov pes :lol1:

Kateri del izpuha pa se ti je obarval? Lonec??

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brihta

Cel lonec je k bi bil iz zlata. To mi ni vsec. Sam za kakega akrapovica iz karbona pa ni penezev. Kok sploh pride cel sistem. Prblizn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

tanek pleh cevi in lonca. pri dololoceni temperaturi pac kovina spremeni barvo.

meni osebno je tista "zlata" barva vrhunska. ce bi imel denar bi si nabavil komplet titan-sistem; kaksne so to barve... :wub: :afro1: :yea1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dave
Cel lonec je k bi bil iz zlata. To mi ni vsec. Sam za kakega akrapovica iz karbona pa ni penezev. Kok sploh pride cel sistem. Prblizn.

prblizn 400.000 SIT. Zakaj ti pa lonc ni zadost?

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973
prblizn 400.000 SIT. Zakaj ti pa lonc ni zadost?

Morda zato, ker ima Akrapovič v on-line katalogi za SV650 samo 'Complete exhaust systeme - SuperSport Line' - za letnik 2003 v verzijah 'street legal' in 'open', za starejše pa samo 'open'.

Za SV1000S imajo samo 'bolt-on', cena pa je 927,36 EUR za 'street legal' oz. 855,60 EUR za 'open' - vendar gre tukaj za 2 lonca!

Predvidevam, da bi cena za cel izpuh za SV650 bila okrog 700-800 EUR.

lp, D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brihta

Za sv-ja majo pr akrapoviču sam cel sistem, pr wingsu pa sam lonc iz titana, al pa aluminija. Shit k jst bi mel pa lonc iz karbona. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
eliminator

Par stvari me zanima o tem motorcku:

-kako se obnese/pelje na daljsem potovanju (kufer zadaj, tank torba)?

-sedez na daljsi voznji (300 km+)?

-kolikor sem bral, ima dokaj mehko vzmetenje. Zanima me, koliko ima zadaj nastavljivo vzmetenje (spredaj nima, ane?)?

No, ce je pa ze kdo slucajno probal tako yamaho fzs600 kot sv650, pa me zanima, kateri se boljse/lepse pelje?

Mal me interesira tale moped, ker je 2 cilindras, pa skoraj do 9000 vrtljajev, kar je ''moje'' podrocje vrtljajev, naj bi po krivuljah sodec bolje vlekel kot fazer.

lp :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiM

-Za daljša potovanja se super obnese. Jst ga naložim na polno pa gre brez problemov. Ko se pelješ skoraj ne čutiš, da je naložen, ker ma dost navora.

-Ja za daljša potovanja me je vedno bolela rit.

-Vzmetenje je spredaj nenastavljivo in premehko. Na naslednjem servisu bom menjal olje v vilicah in upam, da bo bolje. Zadaj je kr OK.

-Kaj naj rečem jaz ga mam že 3-tje leto in sem še vedno čisto nor na njega. Sem sprobal hornetko 600, FZS600, pa se mi ni dopadlo - sem imel tak občutek, kot da nikamor ne gre.

-Dvocelindraši so pa res majka. SV-ja lahko komot voziš od 3500rpm do 9000rpm.

Kupi, ne bo ti žal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
eliminator

SiM, hvala za odgovor.

Sem ga pa zapeljal od kolegice dva dni nazaj (l.03) en krog in je res lustn motorcek. Mal majhen se mi zdi, pa zic ima res precej trd, kar me kar malo moti. Ampak vlece pa ko hudic. Na nizkih vrtljajih je vsaka primerjava z mojimi stirimi cilindri odvec. Moram ga se enkrat dobit za mal daljso turco, da se v kake ovinke pozenem, pol bomo pa naprej razmisljali :)

Pa stimo s celim akrapotom je imel tudi :grim

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Foggy

Imam letnik 04 S izvedbo in ta ima nastavljivo prednje vzmetenje, tko da ne vem od kod ti informacija da ga nima??? Je pa res da me je po furi na Glocknerkar bolela rit. Do morja pa niti ne porajtam da bi bil kej trd zic.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
SiM

V glavnem prva generacija SV-ja (99-02) nima nastavljivega sprednjega vzmetenja!

@Eliminator za ovinke je pa sploh super. Samo bolj mu ležijo tisti bolj počasni zaprti oviki -do 120km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brihta

Nisi povedu na kerga cilas. Sv650, pa Sv650s sta si precej razlicna. Jst mam s razlicico od januarja. Na zacetku me je drza ubijala, sm se ze navadu. V ovinke gre fenomenalno. Dopusca napake, ker je lahek, tko da ga lahko v sili na speedway resis. Sam manjka mu ene 40km zato ga bom verjetno se letos prodal pa si kupu Sv1000s. :OK:. Drugac pa ce ti je vizualno vsec, pa ne rabis glih 120km pol kup, k ti ne bo zal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pjotr
Nisi povedu na kerga cilas. Sv650, pa Sv650s sta si precej razlicna. Jst mam s razlicico od januarja. Na zacetku me je drza ubijala, sm se ze navadu. V ovinke gre fenomenalno. Dopusca napake, ker je lahek, tko da ga lahko v sili na speedway resis. Sam manjka mu ene 40km zato ga bom verjetno se letos prodal pa si kupu Sv1000s. :OK:. Drugac pa ce ti je vizualno vsec, pa ne rabis glih 120km pol kup, k ti ne bo zal.

Prej sem imel SV650s l'99, lani pa sem kupil SV1000s l'03. Sem čist navdušen (še vedno). Slabost je le majhen tank (17l bruto) in da je mogoče malo neudoben za sopotnico na daljših potovanjih. Sam sem z njim obral 3 dni Dolomitov in 6 dni Korzike pa se nisem nič pritoževal; je nekakšna mešanica sport in touring motorja s poudarkom na tistem prvem . Glede na to, da ga ne navijam v visoke obrate in da se rad včasih malo bolj športno peljem, mi je zaenkrat pisan na kožo.

Za letošnjo sezono sem kupil Heli balanco, ki je malo višja (leta pa to...), lahko pa jo v 3 minutah znižaš na "stock" višino in greš na pisto ali se zapodiš na kakšne zavite ceste.

lp, Pjotr.

Edited by pjotr

Share this post


Link to post
Share on other sites
eliminator
Nisi povedu na kerga cilas. Sv650, pa Sv650s sta si precej razlicna. J

Ce ze ciljam, potem ciljam na naked varianto, torej brez s-a. Pri s verziji mi drza ni niti priblizno vsec.

Bo treba se malo probat, pol bomo pa ze nekaj :) Ali pa mogoce se kaksno leto potrpet, pa potem ciljat na 1000-ko :hmm: :yes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • smasher
      Ma jaz sem do sedaj 2x kupil fulbat pri akumulator.si ini so se mi zdeli čisto dovolj vredu,če jih ne zanemariš, enega sem pustil 1 leto stat na podstrešju pa je šel v qrc, (je klasični s tekočo kislino), drugi AGM, ga 1x na 3 mesece priklopim na vzdrževalec in jr zdržal 2 leti čakanja Glede polnilca iz hoferja,  odvisno kateri model, moj stari brez ekrančka ne more it preko 14.5V, medtem ko ta novejši lahko grejo tudi čez 15V, in so me poučili tukaj na forumu da AGM akumulatorji baje ne marajo biti polnjeni z napetostjo preko 15V.
    • GizmoFighter
      Ja, ivje pa res 😂, druga ni bilo. Pa ena gozdna vlaka, 50m z razmočenim drekcom pekcom, to je edino kar je bilo treba pazit, druga pa zbit šuder.  Fotr Mamut, ne pretiravaj z drek špuro, nč ni blo hudga 😅 Pomisli na Hrvata z lepo modro X-o, pa pomisl kakšne gume so fantje imeli gor, pa ob tem še mal pomisl na Gizmota in njegove gumhi 😉 Drgač pa pr Mamutovanju je takole. Zadeva ti kot prvo mora bit všeč, sama ideja, mora te potegnit, da bi tudi sam poizkusil izziv ali ne-izziv, kakor vzameš. Letos in najverjetneje tudi v bodoče, če bo event še aktiven, je bilo in bo mogoče, gor se pripeljati s čemerkoli, brez strahu. Tu ni izgovora, žal. V redu, potem pač blato čistiš malo dlje z motorja, a jeb ga. Tisti, ki vas je strah umazat motor in ste njegov suženj, ne hodit gor s cotko, to ni za vas. Torej vsak motor je bil primeren. OK, gume, fino je bilo, da si bil na legalni strani s profilom, razmočeno blato v špuri zna biti hinavsko. Sam event je skupek druženja z zanimivimi ljudmi, starimi znanci, novimi obrazi, takšnimi in drugačnimi obiski. Vsak si vzame event po svoje, na easy ali malo manj na easy v katero smer. Vsak pač po svoje. Vedno je prisotno kraljevsko obedovanje, fotr Faker z kompanjoni obvlada, ničesar ne manjka, vsega je vedno preveč. Edino na kar pa moraš biti fizično in seveda tudi malo psihično pripravljen je, da boš spal zunaj na hladnem. Kljub temu, da so razmere kakršne trenutno so, beri, je neobičajno toplo čez dan za ta letni čas, ponoči se temperature spustijo kar krepko, pod ničlo vedno, vprašanje samo kako daleč pod njo. Pomaga in to zelo, dobra oprema, kvalitetna spalka, podmetač, astro folija - prav obrnjena 😫, volneni štumfi, heat pad-i, slama pod križ, termofor, dobra bejba zraven v spalki 😁, karkol. Noč si vzameš po svoje. Ali ob ognju ali v šotoru ali kjerkoli drugje pod smreko, po svoje, z svojo opremo, z svojo idejo. Osebno se vedno veselim jutra, hladne noči so nujno zlo. Čez dan je bilo tako vroče na soncu, da sem enostavno šel ležat za dve uri v senco v šotor. Ful mi je pasalo. Toliko o tem. Letos sem kar presenečen koliko novih in tudi starih obrazov je prišlo in ostalo gor čez noč. Lepo je, da je event podprt z obiskom kolegov iz drugih držav, torej zadeva seže ne samo lokalno, ampak tudi širše. Lepo je videt bilo kako so se imeli lepo gor. Stiski rok povedo vse. Trenutno je bilo mraza dovolj, čez teden dva, pa Jadranka in N.Marof...gasa 💚
    • GizmoFighter
      Qurčenje, snega ne bo, ne rabiš, dej rajš denar vloži v trip na kak island. To kar maš trenutno gor, je še preveč.
    • Loba
      ? A v Avtovalu? V Mariboru se kar izogibajo kakšnih resnih dogovorov, ker so negotovi pri terminu dobave. Mi pa je kolega iz Munchna, ki je v konekšnu s prodajnim salonom povedal, da se jim je povpraševanje po XR ful povečalo. Ampak to je prišlo iz ust prodajalca motorjev, ke je plačan po proviziji... Jaz ne poznam nikogar v SLO, ki je novo XR-ko rezerviral ali bi jo rad zamenjal za staro. 
    • maus
      RUkn še pir namest mene .. grem srat pa scat pa spAT
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!