Skoči na vsebino

Suzuki SV 650


Barth

Priporočene objave

Zanima me če ima kdo, oziroma ve kje bi se dobila zaščitna mrežica za hladilnik, naj bi bila taka kot je na oljnem hladilniku ali pa kot jo ima Fazer prejšnje generacije. Brez te mrežice se hitro pokrivijo hladilna rebra in to mo še zdaleč ne bo všeč <_<

LP

A bi kaj takšnega:

IMAG004A.JPG

Potem poglej na Hamicad UK.

Imajo tudi 'fender eliminator' (nosilec tablice).

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K1 = 2001

K2 = 2002

..

..

K5 = 2005

ce te to zanima. pri suzukiju tako oznacujejo letnice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem je prav, da si gostejše olje not nalil, ni pa dobro, da maš vzmet do konca zategnjeno. Probaj malo popustit.  Lahko pa tud, da je v vilicah kaj hin, pa dušenje ne dela tko kot bi moralo. :hmm:

Ja sej sm poslušu Ice-a, tko da sm jih mal spuščal in zategoval. Sm najdu najbolj optimalno nastavitev (mal sm jih spustu). Zdej dam pa še nove gime gor, na nov centrirat, pa upam da bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V soboto sem imela možnost peljat SV-ja 650S. Lako rečem le, da je zelo lušten motorček, dobro potegne in ima fantastične bremze.

Samo moje skromno mnenje. :blush:

Lp

Andreja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V soboto sem imela možnost peljat SV-ja 650S. Lako rečem le, da je zelo lušten motorček, dobro potegne in ima fantastične bremze.

Samo moje skromno mnenje. :blush:

Lp

Andreja

Dej povej, k si vozila že oba (husota in sv-eja) kje so glavne razlike, ali sploh so....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj ne pozabim omenit, da sem vozila SV-ja S in ne navadnega; že tu je razlika pri drži na motorju (na SV-ju je bolj športna, kar je utrujajoče, sploh pri majhnih brzinah; kolone ipd.). Drugače pa kot sem že rekla ima SV velikooo boljše bremze (če se ne motim, po nekaterih testih celo najboljše v tem razredu motociklov) in tudi potegne boljše kot huso.

Moja probna vožnja je bila samo od Vrhnike do Brezovice tako da kakšnih strašnih modrovanj tu ne morem pisat. Kaj naj rečem; luštkan motorček, upam da ga enkrat sprobam tudi po ovinkih npr. Godovič-Idrija, potem pa bom dala lahko kakšno pametno oceno.

Zaenkrat Huso ostaja No.1, predvsem zaradi njegove nabavne cene, ki je ipak 500 jurjev manjša kot od SV-ja. .)

Lp

Andreja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cudno da vlece bolj kot huso. Mogoce pa husotu tistih dodatnih 20kg napram sv ju naredi res veliko preglavic pri pospesevanju. Motor naj bi bil od husota mocnejsi tako na glavni gredi tako kot na zadnji gumi, sem gledal vec testov in meritev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SV ima 73 konjev na kolesu, ne verjamem da jih ima HUSO toliko ali pač, kolikor vm jih ima Huso na glavni gredi ~78??

Drugače pa ni vse v konjih, je tudi v tem kako se spravi konje v promet, itd

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vendar od vbrizga, zmesi, dovoda zraka, itd.. so odvisni tudi rezultati na dynotu. Razlika je le v tem, da je motor na valjčkih namesto na cesti.. Seveda v praksi šele vidiš kako je motor vodljiv, kako se obnese v zavojih, itd, vendar gola moč na zadnjem kolesu, katera pride do izraza pri pospeševanju ostaja enaka. Pa tudi navor(dyno test, ne le tovarniški podatki) govori v prid Husotu.. .) Bo treba enkrat enga SV-ja izzivat na drag race :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri pospeševanju je bolj kot največja moč pomembna prožnost motorja (se pač ne da pospeševati in držati motor ves čas na 9.000 obr/min), zelo pomembna pa so tudi prestavna razmerja.

SV650(S), ki ga je vozila MB ima vgrajen Akrapovič izpuh (kompleten s krivinami), kar mu poveča moč najbolj v srednjih vrtljajih. (+4,9 HP @5.600 /min) Poleg tega je tudi dobrih 5 kg lažji od originalnega.

Original Comet naj bi imel 68,5 HP (merjeno pri Walser moto technic) na zadnjem kolesu, original SV650 pa 70,7 HP (meril Akrapovič). Za natančno primerjavo bi bilo treba narediti oba testa na isti napravi pod enakimi pogoji, (pri neodvisnem "merilcu", da bodo podatki verodostojni) kakšne velike razlike v največji moči pa kot kaže ni.

Comet naj bi bil tudi cca. 15 kg težji od SV650.

"suha teža" "s polnim tankom"

SV650 (naked) 165 193

Comet 650 180 208

Spomnim se enega primerjalnega testa, ko je SV precej močno posekal Cometa pri merjenju pospeškov. (mislim da je link v stari Huso temi)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da so delali primerjavo obeh motorjev sklepam, da sta bila merjena na istem dynotu, mar ne?

Drugače se pa strinjam, da je veliko tudi v prestavnih razmerjih, še več pa v prožnosti, kjer komplet akrapo sistem zagotovo precej pripomore..

Že odprt lonec s pravilno nastavljenimi karburatorji se pozna pri navoru v srednjih vrtljajih..

Bo treba mal natunat husota, da bo konkurenčen svju! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa se ena stvar mi ni jasna??? Kako ma lahko sv 70,5konja na gumi ce ma komi 72 konjev na glavni gredi. A je sploh mozna tok majhna zguba moci?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tej avstralski strani (http://www.hyosungmotors.com.au/road.html) je en kup testov, od tega sta tud 2 vzporedna z suzukijem sv650 naked ne S. In sklepi ocenjevalca so (oba dva motorja sta stock tovarnisko nastavljena)  da je huso bolj ziv in mocnejsi vendar slabsi v ovinkih kot SV.

da ne bos vedno nekih avstralskih testov matral......

samo v info: nastavitve celotne masine in periferije je v evropi drugacna kot npr. v AUS, ali USA, ali JAP. ze v nastavitvah posameznih clanic EU so razlike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V enem letu ni niti najmanjšega problema, stric v dveh letih tudi nobenega problema, tako da sem izredno zadovoljen :OK: Moram potrkati na les...TOK TOK :whistle:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Danes imel priložnost vozit SV 650S

opazil pa da se je motor pri večji hitrosti začel zvijati, (kolikor vem moped ni bil nikoli poškodovan)..

Se tudi vam dogaja kaj takšnega?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri vožnji okoli 160km/h čez ovinke, primer relacija Senožeče-Divača se motor zelo lepo pelje, je miren in nisem imel nobenih problemov z zvijanjem motocikla.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes imel priložnost vozit SV 650S

opazil pa da se je motor pri večji hitrosti začel zvijati, (kolikor vem moped ni bil nikoli poškodovan)..

Se tudi vam dogaja kaj takšnega?

LP

A zvijat, a plavat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se zvija je premehek geštel (v kar dvomim), če pa plava so pa premehke vilce. Upam, da ne prodajam buč s tole mojo izjavo :blush: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A zvijat, a plavat?

zvijat. sploh ko sem naletel na kako manjšo neravnino.. se mi zdi da take stvari ostali motocikli veliko bolje prebavljajo. Sicer pa motor ni bil moj in je težko ocenit kaj je na stvari in ali se vsi SV tako obnašajo.. drugače pa vredu moped.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno uprašanje.... Zanima me, kam pride montiran originalni nosilc za kovček na SV-ju 650 S letnik 2003. :hmm:

Hvala za odgovor, kakšne fotke bi bil pa še posebej vesel...

LP, King

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaenkrat vem samo za tega,ki se namesti namesto sopotnikovega sedeža.

http://www.suzuki.de/prospekte/zubehoer_sv_2005.pdf

Ja tega sem najdu, sam ne vem če se bo moja boljš polovica strinjala :nono: ...

Jaz bi ga sam nardu, sam morm nekje vidit, da prbližn vidim kam se pritrdi...

Hvala vseen,

LP, King

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!