Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Noise

Priporočene objave

Kaj pa Stern v kranju?? Drugsče pa si že probal suzuki bandit 1250??? novi so cca 9k....

Sem probal pri vseh trgovcih Yamaha,povsod brez uspeha.Bandit je super motor,vendar je kubikaža prevelika in mi bolj sedejo 2 al 3 valjni,višji motorji.V bistvu se že spogledujem z Tigrom 800xc in pa bmw f 800 gs-om,oba zelo mamljiva in na vzporednem testu zelo tesno eden zraven drugega in moram reč,da ne vem za katerega se odločit.Triumph je izgubil točke pri kasnejšem vzdrževanju,je veliko več izdatka,kot pri gs-u.Hmmm,res težka odločitev,ker niso poceni in ne bi rad vrgu v luft tolk denarja,sem se nagaral za si to privoščit:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem probal pri vseh trgovcih Yamaha,povsod brez uspeha.Bandit je super motor,vendar je kubikaža prevelika in mi bolj sedejo 2 al 3 valjni,višji motorji.V bistvu se že spogledujem z Tigrom 800xc in pa bmw f 800 gs-om,oba zelo mamljiva in na vzporednem testu zelo tesno eden zraven drugega in moram reč,da ne vem za katerega se odločit.Triumph je izgubil točke pri kasnejšem vzdrževanju,je veliko več izdatka,kot pri gs-u.Hmmm,res težka odločitev,ker niso poceni in ne bi rad vrgu v luft tolk denarja,sem se nagaral za si to privoščit:P

Čisto zastopim, ni lahko kar tako zapravit tako težko prišparan denar... 

Sicer res nevem zakaj te moti kubikaža bandita, ampak vsake oči imajo svojega malarja... Če bi prej videl tale post bi lahko šterna osebno vprašal kako je z Tdm-ko novo... 

Triumph zmaga vsaj po mojem okusu... 

Nekateri pravijo da sem brez okusa zato se spogleduje z Hondo CB1300SA :D :D :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto zastopim, ni lahko kar tako zapravit tako težko prišparan denar... 

Sicer res nevem zakaj te moti kubikaža bandita, ampak vsake oči imajo svojega malarja... Če bi prej videl tale post bi lahko šterna osebno vprašal kako je z Tdm-ko novo... 

Triumph zmaga vsaj po mojem okusu... 

Nekateri pravijo da sem brez okusa zato se spogleduje z Hondo CB1300SA :D :D :D

Bandit,kot motor mi je všeč,sam mi ni tako udoben,sem res mal izvenserijski,pa moram gledat tudi malo na ergonomijo in moram reč,da se kazalci nagibajo k Trimphu 800 xc,se mi zdi fajn mašinca,ravno pravšnja zame,čeprav f800gs ga tudi zmaga:P

Drugače pa je ta nova honda,katero imaš na umu,zelo lep sodobni klasik,da bi bil manjši,bi se tud js spogledoval z njo;)

Hvala vseeno za pomoč,ko se odločim,takoj fotke namontiram;)

Uživaj,pa varno in srečno povsod;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa glede na visino sedeza ti bosta BMW pa Triumph pomoje bolj sedla, ker TDM sploh ni tolk visoka, bi si sam zelel visje sedet, pa mam 185cm. Sicer pa kokr komu pase, probat moras....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BSCenter vsaj na spletni strani trdi da imajo TDM900 na zalogi.

Jaz bi jo na tvojem mestu sicer rabljeno kupil, Yamaha se zelo dobro stara.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js loh navrtim na ene 23k prevozenih, lepo ohranjena....kok se ponuja? :grim

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bandit,kot motor mi je všeč,sam mi ni tako udoben,sem res mal izvenserijski,pa moram gledat tudi malo na ergonomijo in moram reč,da se kazalci nagibajo k Trimphu 800 xc,se mi zdi fajn mašinca,ravno pravšnja zame,čeprav f800gs ga tudi zmaga:P

Drugače pa je ta nova honda,katero imaš na umu,zelo lep sodobni klasik,da bi bil manjši,bi se tud js spogledoval z njo;)

Hvala vseeno za pomoč,ko se odločim,takoj fotke namontiram;)

Uživaj,pa varno in srečno povsod;)

moje mnenje je, da če bi se odloču za triumpha potem ga pejdi iskat v italijo, ker itak ti je bližje kot MS pa tudi boš prej deležen raznih akcij, ki jih matična tovarna ima (pridejo različne, recimo dodatna oprema v določeni vrednosti itd.). TDM je drgač že veliko časa na trgu dokaj nespremenjena kar je verjetno po eni strani dobro, po drugi pa pomeni da so na trgu tudi že boljši motorji. zdej kolko so imeli sitnosti s temi tigri 800 ne vem, meni je do zdej crknu samo regulator (ker ni bil zamenjan, čeprav je bil za njih vpoklic, ampak triumph ima komaj zadnja leta malo boljše zastopstvo pri nas) in senzor zraka. vse skupi 200€ izrednih stroškov. sicer to se dogaja tudi drugim znamkam, ampak če se ti bo na triumphu boš pa slišal da si ena velika jajca kupu :D. Sej se pol ene parkrat na leto lastniki angleških jajc skupi dobimo, pa tožimo nad našo nesrečo :P

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 mi bolj sedejo 2 al 3 valjni,višji motorji.V bistvu se že spogledujem z Tigrom 800xc in pa bmw f 800 gs-om,oba zelo mamljiva in na vzporednem testu zelo tesno eden zraven drugega in moram reč,da ne vem za katerega se odločit.

Te razumem, ker sem ravno tako sam vozil enako Tenerejko pred TDM-ko. TDM je idealen motor za tiste od 175 - 180 cm višine, vsaj poznam nekaj takih motoristov, ki jo vozijo. Tudi sam sem se bolje počutil na Tenere kot na TDM pa sem 5 cm nižji od tebe, je pa vseeno bolj udobna od nakedov ali športnih. Glede dileme med GS 800 in Triumphom...sem že tudi jaz kolebal ravno med tema dvema, morda je problem, ker sta si preveč podobna.

Kaj pa če bi počakal na nov model TDM-ke ali nek enduro, ki naj bi po pričakovanjih prišel v kratkem iz Yamahe z novim 700 ali 900 ccm motorjem, če že nameravaš kupiti nov motor?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te razumem, ker sem ravno tako sam vozil enako Tenerejko pred TDM-ko. TDM je idealen motor za tiste od 175 - 180 cm višine, vsaj poznam nekaj takih motoristov, ki jo vozijo. Tudi sam sem se bolje počutil na Tenere kot na TDM pa sem 5 cm nižji od tebe, je pa vseeno bolj udobna od nakedov ali športnih. Glede dileme med GS 800 in Triumphom...sem že tudi jaz kolebal ravno med tema dvema, morda je problem, ker sta si preveč podobna.

Kaj pa če bi počakal na nov model TDM-ke ali nek enduro, ki naj bi po pričakovanjih prišel v kratkem iz Yamahe z novim 700 ali 900 ccm motorjem, če že nameravaš kupiti nov mo

Ma TDM,se mi zdi ja,da bi mi bila prenizka,vsaj,tisti prvi občutek,ki ga dobiš,ko se zapelješ en kratek krog,medtem,ko sem danes imel priliko poskusit GS-a 800 in ni primerjave,tako,da sem že skoraj odločen,vendar bi rad poskusil še Triumpha,pol pa pade odločitev.

Kar se pa novih Yamahinih modelov,ki prihajajo,kot praviš ti,hmmm,ne najdem podatka,kdaj bo kaj prišlo ven,kar se TDM-ke,oz tiste vmesne varijante med Tenerejko 660 in tisto 1.200.

Meni pa se vozi zdaj,oz se mi ne da čakat novih modelov:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe Cikadina,požvižgam se js na mnenja ostalih,kot je en reku,če se boš sekiral preveč s tehničnimi podatki,pol hodi peš.Vsaka zadeva,ki ima pogon,prej al slej neki gre,tko,da to kupiš zraven motorja in se s tm pač sprijazniš,oz v najslabšem primeru zamenjaš motor:P

Sem že skoraj prepričan,da bom vzel Tigrčka,pa bo kar bo,kdor ne reskira,ne aprofitira;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je zato k si zadovoljen z majhnim :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekateri smo preveč "razvajeni" s cros in enduro motorji in se enostavno ne dobimo na cestnih motorjih.

Drugače pa TDM je motor, ki je sprejemljiv za zelo širok krog motoristov.

Poznam tudi nekoga, ki se z nad 190 cm vozi z Z 750 in pravi, da mu odgovarja...čeprav izgleda ne najbolj "skladno" vse skupaj.

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se tud že na z750 vsedu, ampak sem bil tak gor ko kura :D. Sem pa probal tudi kolegovo crosrunnerko, ampak mi lega na tdm-ki dosti bolj sede :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Da ne berem vseh strani....Kaj se lahko priklopi na konektor pod sedežem? Hvala za odgovore!

g.

NIČ ker to je konektor za priklop delavniškega računalnika !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne berem vseh strani....Kaj se lahko priklopi na konektor pod sedežem? Hvala za odgovore!

g.

Ne bi škodovalo, če se kaj prebere......................

Malo bolj opišite kakšen konektor, še bolje pa kar slika ................................. Kakšen podatek o letniku, ne bi bil odveč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsekakor bi bilo najbolje pregled, motorja in senzorje....................................tako na hitro, lahko nagaja senzor položaja motorja ali senzor temperature motorja. Kakšna diagnostika, pa pokaže pravo pot do napake.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Tudi sam bom v kratkem postal lastnik te lepotice, zato imam vprašanje za malce višje lastnike tega motorja; sam merim 189cm. Kako ste si prilagodili vetrno zaščito? Imate gor originalno, ali ste montirali višjo? Moje zahteve niso ravno visoke in vetrni upor me načeloma ne moti, saj sem zaenkrat še na naked bike-u in nimam težav, smo pač na motorju in vetrni upor je del tega... Je pa razlika med enakomerno razporejenim pihanjem, ali pa koncentracijo vsega sunka v glavo.

 

Včeraj sem naredil par testnih kilometrov s TDM-ko, ki jo bom kupil (letnik 2005). Montiran ima višji vizir, na njem pa še "podaljšek" - ne vem točno, kako se temu reče, skratka nekaj na ta način:  http://www.eutrade.si/images/detailed/351/tmp_0ZSOu0.jpg

Pri hitrejši vožnji (ob zravnani drži) mi je veter nabijal naravnost v čelado in je bila stvar zelo moteča, saj mi je premetavalo glavo, zato ta kombinacija vetrne zaščite definitivno odpade. Je možno, da je problem le v "podaljšku"? Z lastnikom se ne morem primerjati, saj ima cca. 15cm manj od mene.

 

Torej moj cilj je, da mi pri vožnji ne odpihne glave. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako ste si prilagodili vetrno zaščito?...

Pri hitrejši vožnji (ob zravnani drži) mi je veter nabijal naravnost v čelado in je bila stvar zelo moteča, saj mi je premetavalo glavo, zato ta kombinacija vetrne zaščite definitivno odpade...

moj cilj je, da mi pri vožnji ne odpihne glave. :P

Sam sem premetavanje glave pri višjih hitrostih rešil z drugo čelado, bolj aerodinamično.

TDM-ka je praktično brez vetrne zaščite, sam sem imel na originalnem vizirju še dodaten podaljšek, ki se ga je lahko malo prilagajalo ampak v praksi ni bilo opaznega izboljšanja, še bolj je šumelo okrog čelade in vizir na čeladi je bil stalno poln mrčesa, ker ravno v čelado dobiš glavni zračni tok.

 

Sem videl, da so nekateri montirali precej večjo šipo gor, morda od supertenerejke, samo je potrebno narediti dva dodatna nosilca za drug vizir. Nekoč sem celo na ebayu videl take nosilce za TDM, katerim se lahko spreminja naklon...tudi sam sem razmišljal v tej smeri samo sem potem zamenjal motor. Se mi zdi, da je celo na tem forumu nekdo malo nazaj objavil eno tako izboljšavo in mogoče ga lahko povprašaš tudi prek ZS...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!