Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Noise

Priporočene objave

Js mam tako varjanto gor, mam 185cm, pa dobim vse v glavo.....sam me ne moti....mocn vetr je itak nad 120, pa pol mau mece, sam tok zgt je pa itk brezveze. :P 

 

Je pa nekdo nekej strani nazaj objavil neko "postarsko" sipo gor, vrjetn loh tud ksnga skadi med voznjo.... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Mogoče kdo ve, kje (po možnosti v Sloveniji) bi lahko našel tole črno plastiko/pokrov, ki je na sliki nad napisom "GO!!"? Motor na sliki ni moj, samo na googlu nisem našel primernejše slike. :)
Danes mi je namreč zadeva med vožnjo odpadla. Sicer sem jo našel, ampak je žal zlomljena, zlomila pa se je tik ob edinem vijaku, ki stvar fiksira.

Yamaha_TDM900_05082005203.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni sta obe pocili.....na istem mestu. :blink: Tko da ja....bo treba najdt, zaenkrat se nisem iskal...

Popravljeno . Popravil DIN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

So se ti odlomili štifti? S kolegom sva plastiko "zvarila" nazaj skupaj v en kos, namesto odlomljenih štiftov pa sva za fiksiranje plastike na sprednji strani (pri tanku) uporabila vezice in se plastike opazno manj tresejo in upam, da se posledično tudi ne bodo več lomile.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vrjetn je pri Juretu se najugodneje jp...

Kaj pa kej diski...a je ze kdo kej menjal? Kok so zdrzal me predvsem zanima....?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Zdravo,

pregledal sem prvih 60 strani o naših TDM kah pa nisem zasledil naslednjega.

Zanima me ali je kdo, ki ima zmontirano zaščito motorja na le to pričvrstil dodatne luči ( meglenke ). Kako to izgleda in ali je

ta poseg potrebno vpisati v homologacijski kartonček.

Lp, notranc

Popravljeno . Popravil notranc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsa dodatna svetila je potrebno homologirat. To pa ni edini problem, ki se ti bo pojavil. Meni so pred časom tule gor svetovali naj tega ne delam, ker bom imel probleme s štromom. Mogoče se še kdo oglasi, ki ima več znanja in izkušenj.


Vrjetn je pri Juretu se najugodneje jp...

Kaj pa kej diski...a je ze kdo kej menjal? Kok so zdrzal me predvsem zanima....?

Za diske se ne sekiraj. Boš prej zamenjal motor kot izrabil diske.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsa dodatna svetila je potrebno homologirat. To pa ni edini problem, ki se ti bo pojavil. Meni so pred časom tule gor svetovali naj tega ne delam, ker bom imel probleme s štromom. Mogoče se še kdo oglasi, ki ima več znanja in izkušenj.

Za diske se ne sekiraj. Boš prej zamenjal motor kot izrabil diske.

Za par dodatnih led luči sigurno ne bo imel problemov s štromom...toliko pa ima rezerve 100%   ......samo napačne ploščice not in diske hitro popapa :grim

Popravljeno . Popravil royal
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

hvala

ne vem zakaj je bilo potrebno spreminjati ime modela.

Lp, n

Popravljeno . Popravil notranc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni pa ni všeč. Sedež je bil trši kot na novem versysu al pa na vstromu, dovolj širok ampak pretrd.

Armaturka in vizir pa kar nekako ne pašeta, kot da bi jih zrisali v enem popoldnevu :slap:

Vse ostalo pa zgleda špica. Prava mala multistrada :P

 

Britanci so že dobili za en krog :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

pregledal sem prvih 60 strani o naših TDM kah pa nisem zasledil naslednjega.

Zanima me ali je kdo, ki ima zmontirano zaščito motorja na le to pričvrstil dodatne luči ( meglenke ). Kako to izgleda in ali je

ta poseg potrebno vpisati v homologacijski kartonček.

Lp, notranc

Hej! Jaz sem ravnokar montiral meglenke na to cevasto zaščito in izgleda odlično. Okol homologacije pa ne vem. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TDMka mi stoji v zelo hladni garaži, kot bi bila zunaj. Po tem hudem mrazu sem jo vžgal, seveda je kr težko vžgala, ker je malo izpraznilo akomulator. Od začetka je grdo laufal oz. je bil čuden zvok v motorju, kot kak mlinček. Najbrž zaradi ekstremno mrzlega olja, pustil sem ga lepo v prostem teku in čez kako minutko je tekoče laufal. Ko se je vklopil ventilator sem malo navil gas tam nekje do 3500-4000 obratov in sta začeli žareti krivini. Zanima me ali je to nepravilno izgorevanje, mogoče svečke zanič, ali pa je to normalno. Do sedaj tega še nisem opazil.

 

Lp, Lezgar

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V neosvetljeni garaži je to normalno, še posebej, če si motor ogrel do vklopa ventilatorja potem pa "privijal" na 4000 obratov.

Ne vem, če imaš med vožnjo pri 4000 obratih, ko so izpuhi izdatno hlajeni zaradi vetra čas gledat izpuhe kako žarijo.

Ne sekiraj se vse je v redu.

Pa srečno vožnjo!

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej! Jaz sem ravnokar montiral meglenke na to cevasto zaščito in izgleda odlično. Okol homologacije pa ne vem.

Zdravo,

a lahko kakšno sliko prilepiš. Kje si nabavil luči?

lp,notranc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za slikce men zgleda ok. A si luči vezal na posebno stiklo.

Lp, notranc

Ja, zraven dobiš tudi stikalo, ki ga priviješ na krmilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!