Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Noise

Priporočene objave

nagodenator ..... si ''stekla'' smernih utripalk :) sam menjal, ali si že kupil takšnega? Če si sam menjal, me zanima kje si to dobu :). Kaj pa l luči imaš kake posebne zarnice, al je tisto plavo kaki odsev od česa drugega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej

Spredaj mam Continental Conti road attack 2 pa zadaj road attack 2 evo. Mel sem že tud Dunlop neko prvovgradnjo, pa Dunlop road smart, Metzeler Z6 ...... js ne opažam neke razlike med njimi, do zdej so še vse zdržale 8kkm (do žic oz. platna že :D) razen sprednje nekaj več, continentalka se pa zna zgodit da se bo sprednja menjala tako kot zadnja. Bom še probal kake Michelin pa Pirelli, pol pa kupujem najcnejše, izmed do sedaj sprobanih :D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej

Spredaj mam Continental Conti road attack 2 pa zadaj road attack 2 evo. Mel sem že tud Dunlop neko prvovgradnjo, pa Dunlop road smart, Metzeler Z6 ...... js ne opažam neke razlike med njimi, do zdej so še vse zdržale 8kkm (do žic oz. platna že :D) razen sprednje nekaj več, continentalka se pa zna zgodit da se bo sprednja menjala tako kot zadnja. Bom še probal kake Michelin pa Pirelli, pol pa kupujem najcnejše, izmed do sedaj sprobanih :D.

Hvala, če me bo še kej zanimal te pa spet za rokav pocukam.

Lp,notranc

Popravljeno . Popravil notranc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sm lani na 30kkm menjal zavorno olje, je mehanik reku to treba menjat, ker je že dobr barvo spremenilo :D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam en mali problemček :closedeyes: .Mojo mašinco sem vžgal in jo pustil da se je segrela,potem sem jo pa na obrate spravil in je vgasnila.Problem pa je ker noče več vžgati.Kot da je mrtva.Kontakt se vžge to je pa tudi vse.Baje je en senzor...Hvala za pomoč :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj videl in sedel na novi TDM v Veroni,zelo lepa udobna igrača,in kar nekaj manjša kot njena predhodica  :OK: po ovinkih bo to prava poezija!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako brez panike in lepo po vrsti kot hiše v Trsti, smo včasih rekli. @Notroanc ti je dal izhodišče, sedaj pa merilni instrument v roke, po možnosti še električni načrt in odlrit kje je problem. Ne škoduje in je velikolažje, če imaš pri takem delu kaj izkušenj.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A slucajno kdo ve, ce bi se dal kje dobit mrezco za sprednjo luc? :grim

Pri kakšnem kovinarskem obrtniku? :grim

 

A to za TDM? ..tam pa ja ne paše? ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri kakšnem kovinarskem obrtniku? :grim

 

A to za TDM? ..tam pa ja ne paše? ;)

JA ne paše sam model sploh ne da motorja na stransko stojalo ko se ustavi,kar vrže na tla,preden gre spat na morju pa parkira kar v grmovju,tako da on rabi mrežco pa še kakjšen ščitnik mu ne bi bil nič odveč  :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Your not going, you are Gangsta. pl rabš sam še eno mrežo še za na bučo :D 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Tudi sam bom v kratkem postal lastnik te lepotice, zato imam vprašanje za malce višje lastnike tega motorja; sam merim 189cm. Kako ste si prilagodili vetrno zaščito? Imate gor originalno, ali ste montirali višjo? Moje zahteve niso ravno visoke in vetrni upor me načeloma ne moti, saj sem zaenkrat še na naked bike-u in nimam težav, smo pač na motorju in vetrni upor je del tega... Je pa razlika med enakomerno razporejenim pihanjem, ali pa koncentracijo vsega sunka v glavo.

 

Včeraj sem naredil par testnih kilometrov s TDM-ko, ki jo bom kupil (letnik 2005). Montiran ima višji vizir, na njem pa še "podaljšek" - ne vem točno, kako se temu reče, skratka nekaj na ta način:  http://www.eutrade.si/images/detailed/351/tmp_0ZSOu0.jpg

Pri hitrejši vožnji (ob zravnani drži) mi je veter nabijal naravnost v čelado in je bila stvar zelo moteča, saj mi je premetavalo glavo, zato ta kombinacija vetrne zaščite definitivno odpade. Je možno, da je problem le v "podaljšku"? Z lastnikom se ne morem primerjati, saj ima cca. 15cm manj od mene.

 

Torej moj cilj je, da mi pri vožnji ne odpihne glave. :P

 

Za vse bodoče večje voznike.

 

Sam pri +190cm z original vetrno zaščito na tdm850 in original sedežem nisem imel kakih vetrnih težav. To potrjujejo tudi razni testi - motor ima v osnovi že dobro vetrno zaščito. Sem pa montiral touring GIVI podaljšano zaščito, ki mi je povsem odvzela ves veter in se je to močno poznalo - občutek kot, da med vožnjo miruješ. Na modelu 900 imam podaljšano vetrno zaščito, ki pa je od te na 850 za nekaj cm nižja. Imam tudi gel višji sedež od originala. Če primerjam je tu vetrna zaščita skoraj idealna. Če se samo malo "sklonim" mi povsem pobere vetr ki ga čutim na čeladi, pa še ta ni močan. Glede regulacijskih dodatkov nimam pozitivnih izkušenj. Če niso vse v enem (preverjena dinamika vetra med spodnjim in zgornjim delom zaščite in s tem optimalen dizajn, ki pripomore k optimalnemu reguliranemu pretoku v kakršnem koli položaju sam nebi kupoval.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno koliko in na kaksen način zaviraš.....

 

Moji imajo skoraj 140k km in so še vedno OK   ;)

 

Pa tudi kakšne zavorne obloge vgrajuješ na določen disk se tut močno pozna. Odkar mi je primc zamenjou sprednje disk ploščice (prejšnje neoriginalne makaronarska varianta ki so sicer odlično zaustavljale pa zato preobrabljale diska) sedaj grabijo nekoliko manj (potrebna večja sila na zav. ročici) in tudi sliši se tisti ta pravi zvok pri zaviranju. Obraba bo tako občutno manjša. Menjava preobrabljenih diskov ni mali strošek!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!