Jump to content
Najpomembnejši ukrep za preprečevanje širjenja okužbe z novim koronavirusom je, da zmanjšamo stike in ostajamo doma. ×
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Noise

Yamaha TDM 900

Recommended Posts

krucymucy
3 hours ago, Gonca said:

Priselac Novo mesto, previja zelo kvalitetno.

Mogoce ves okvirno koliko znese cenovno?

21 minutes ago, MiNa said:

Tole se je meni edino obneslo drži cca 60Kkm. Original pogori na F-ih na letnikih 08-12 tam med 30 in 50Kkm. Posebej v toplejših področjih, ker je zaradi konstrukcije magneta precej termično obremenjen.

V primeru, da boš previjal sam poišči bakreno žico ustrezne debeline in lakom, ki drži vsaj 200o C.

Tule sem dobil nekaj namigov... Se nisem odločil za navijanje ker  sem iz DE dobil Electrospot ESD831

  stator za 160-190€ (kupil sem že štiri).

Ni TDM900 na spisku

Share this post


Link to post
Share on other sites
dore
pred 21 minutami, krucymucy pravi:

Mogoce ves okvirno koliko znese cenovno?

Ni TDM900 na spisku

Okoli 120 eur.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy
Just now, MiNa said:

TDM850 imajo za 900 pa ne. Očitno ne "krepa" pogosto.

Niso prodajali v USA. Menda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

Tud mojmu bratu je crknil.  Letnik 2003. Previl mu je en en sosed, ki se ne ukvraja več s tem, pa mu je takoj dal vedet, da ne bo dolgo zdržalo. Pa res mu je samo 20 k km. Potem mu je "naveza" Čarman- Primec zrihtal novo za okol 400 eur. "Pogosta" napaka na TDM. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Ena ideja...Po slikah sodeč je stator podoben (prakticno enak) kot ESG851. Vem da paše v CBF1000 tudi tam je pogorel pogosto. Drugačen je le konektor in dolžina žic je različna.

Jutri pomerim in napišem mere OK?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber

Se mi zdi, de ima cbf “tankega” cca 15mm,  tdm 900 pa debelega cca 2,5cm. 

(Oba sm vidu bol mimogrede, nism 100%, le okrog 85)

Edited by Kugelschreiber

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Takole pomeril ESG831...

IMG_20190822_100415.thumb.jpg.b4f5e0475fad0c65657b4db96b93d6b1.jpg

IMG_20190822_100353.thumb.jpg.a49cc41c88215876c5f8d7215e5626e3.jpg

Tole je original BMW

IMG_20190822_100303.thumb.jpg.355e3adaaae670fba4aaec58c40a0074.jpg

Zunanji premer: 115mm

Notranji premer: 54mm

Razmik vijakov (šest lukenj): 65mm (za pritrditev uporabljene samo 3)

Debelina-širina statorja: 34mm

Debelina jedra: 24mm

Moč alternatorja je 400W (tokovna zmogljivost pa 27,8A pri 14,4V)

pred 13 urami, Kugelschreiber pravi:

le okrog 85)

...bo menda še manj kot 85% :P

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIZIXXX

Prosim za pomoč a mi lahko nekdo ki ima originalen vizir na tdm900 pomeri tole višino, vsaj približno.

 

Se zahvaljujem vnaprej 🙂

 

 

tdm900.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
la profich

Sem začetnik, 2. septembra naredim izpit, če bo sreča... potem pa takoj kupim motor, da ulovim še kaj sezone. Motor bom imel za kam it, že letos septembra planiram morje.. za 2. Do sedaj sem bil prepričan da bom vzel fazer 6 s2, sedaj pa sem začel razmišljat o tdm 900. Kaj svetujete, kateri motor je bolj namenjen temu, kar bi z njim počel, torej kam skoču in užival v vožnji, vsake tolko pa tudi dopust z mojo, z motorjem namesto z avtom. Pa tudi kateri motor je bolj za začetnike :). hvala za pomoč. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
yankee

Z TDMko ne zgrešiš nič.....    

V dveh se da lepo potovat....V primerjavi z fazerko imaš dosti več navora povsod...  Pije zelo malo in če si omisliš kakšne pametne auspuhe in powerkomander recimo.....gre ko svinja  :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

Fazer 600 S2 je fajn motor za enega, ki ima rad pokončno sedenje na športnem motorju. Tak je tudi agregat, bolj športen.  Če se več voziš v dvoje potem TDM. Ima več navora v nižjih obratih. Boljše vzmetenje.

Fazerco je v 2. treba kr vrtet v višje obrate, da imaš tisto optimalno moč. Fazerca ima tudi malo slabše zadnje vzmetenje, sploh v dvoje se to pozna. Opremljen na polno pa sploh.

Za 2. Malo uživat vožnji, ita na kak dačjši izlet... sploh ni dvoma...TDM!

Share this post


Link to post
Share on other sites
la profich

Vem da mogoče to ni najprimerneja tema za to vprašanje pa vednar... kaj pa primerjava TDM z hondo CBF 1000? Hvala, če se najde kdo, ki lahko še na to odgovori :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
sršenar

Zivji, ima se kdo opise kako odpraviti cukanje motorja v nizjih obratih in pri privijanju gasu iz nule? Sem nasel povezavo tu na forumu vendar mi je ne odpre vec. Ali se z tem posegom kaj poveca poraba? Je to kaj skodljiva predelava za motor? Hvala lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Audi B7 - TDM 900
Ob 28. 8. 2019 ob 14:17, sršenar pravi:

Zivji, ima se kdo opise kako odpraviti cukanje motorja v nizjih obratih in pri privijanju gasu iz nule? Sem nasel povezavo tu na forumu vendar mi je ne odpre vec. Ali se z tem posegom kaj poveca poraba? Je to kaj skodljiva predelava za motor? Hvala lp

Pozdravljen, tukaj na linku poglej kaj lahko spremeniš, da zmanjšaš cukanje v nižjih obratih https://www.tdm-yamaha.heliohost.org/index.php?page=AIR . Jaz osebno sem naredil Opcijo A in B. Moram priznati, da je razlika postala opazna bolj ko sem naredil opcijo B, torej odklopil cevko iz lopute za dovod zraka in jo enim vijakom blindiral. Napake ne javi nobene, poraba se pa tudi ne bo spremenila, poraba je itak odvisna od stila tvoje vožnje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

Po dveh mesecih sem koncno sestavil nazaj tedeemko. 110€ sem dal za previjanje statorja, novo tesnilo, oljni filter in olje, da se to menjam.

Vceraj sem sel koncno malo se peljat, 250km, nic posebnega.

Mater se lepo pelje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dugales

ABS na Tdm-ki mi ne dela več. Ali kdo ve, zakaj crkne? Ali ima kdo kakšen predlog za popravilo, pa da ne bo za 1200 €?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 14 minutami, Dugales pravi:

ABS na Tdm-ki mi ne dela več. Ali kdo ve, zakaj crkne? Ali ima kdo kakšen predlog za popravilo, pa da ne bo za 1200 €?

bo tule prava tema

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
pred 1 uro, Dugales pravi:

ABS na Tdm-ki mi ne dela več. Ali kdo ve, zakaj crkne? Ali ima kdo kakšen predlog za popravilo, pa da ne bo za 1200 €?

Tudi GOO... na tak zapis yamaha tdm 900 abs problem ali yamaha tdm 900 abs failure ne najde nič. Menda ja nisi edini ki mu je to krepalo. (če jaz za mojga napišem alternator failure se kar vsuje :cry:)

Kako pa si preizkusil? Gori opozorilna lučka, ali dejansko ne deluje pri sunkovitem zaviranju?

Sunkovito pomeni dejansko sunkovit stisk predje ali zadnje zavore. Nekateri si tega ne upajo.

Najprej poglej, če ima kontrolna enota normalno napajanje, če sta v redu oba senzorja ter napeljava do kontrolne enote in če nista slučajno skrivljena ali poškodovana ABS obročka...

 

True, but we have now encountered 3 TDM900s in succession where the ABS or front or rear does not work ... hence Hielke's remark. To replace the brake fluid, you must use a bridging plug that switches on the ABS, otherwise you will only replace the brake fluid in the through pipe and not in the ABS modulator. New modulator costs € 2600.00 ....... :( Greetings, Pieter"
 
Na "TUBI" je tole...

 

 

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Jaz bi najprej očistil senzorje, ter pregledal kable, da so celi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dugales
Ob 30. 1. 2020 ob 13:51, Dugales pravi:

Hvala obema. Bom poskusil.

Hura - ABS dela. Hvala fantje. Gremo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
pred 2 urami, Dugales pravi:

Hura - ABS dela. Hvala fantje. Gremo.

Super novica. Vendar bi bilo dobro, da tole novico opremiš še s kakšnim zapisom, kaj je bil vzrok nedelovanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • motozajebant
    • DAMI34
      bom pojasnil: "ablasti" vedno ustreza širjenje panike. Zakaj: 1. da lahko poveča nadzor, represijo in kontrolo nad državljani 2. da lahko v ozadju bolj mirno in skrito ustvarja svoje posle. Nadalje: g. Kacin, mi ravno o odgovornosti ne bo pridigal: https://www.sta.si/341295/obsodili-jelka-kacina in še morbidno: sedaj lahko grem na balkon, poslikam 5-10 parkiranih avtomobilov in se na moč zgražam. delajo..na črno, pa ponoč   kar se Janezek nauči, to Janezek zna. Šnelkurs. Vzgojne batine  
    • Snečer
      Prijemov je seveda več, morda v kapitalizmu res palico lahko kaj še bolj boleče nadomesti.  
    • BIF
      Inteligentni imajo večjo možnost preživetja....tepce bo pobralo....naravna selekcija. Drugače pa jaz ne bi kaznoval....popisat...če gre za osebo, ki "mora bit doma"....pač ne dobi nadomestila. Pa naj šetajo...enako pri morebitni okužbi....zaveden kot kršitelj...na vrsto prideš, ko ne bo več nobenega okuženega....lahko greš dalje šetat dokler boš lahko.... Nobena palica ali fizično nasilje ni potrebno....samo mozak...
    • Snečer
      Bo treba še kakšno prijavo narediti, generalno, na pravi naslov, da se jih spravi iz cest. Pa čim prej 37a člen aktivirat... Postavit kontrolne točke na cestah, pripravit palice, klasična barikada pa da vidimo potem junake.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!