Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Noise

Priporočene objave

Ne moreš verjeti. Bil je nateg. Ko sem se zanimal za nakup, je imel ABS, ko sem plačal, ga ni imel?? a sem ga vseeno vzel, ker sem razmišljal, saj ima odlične zavore od R1. Pa bil je super ohranjen (kot nov res), kupljen in ves čas servisiran v Krškem.

Vaše nasvete sem natisnil in peljal motor na servis Motomax v Izolo, k Andreju in mu povedal za ABS in predal navodila. On pa je šel na probno vožnjo in ko sem prišel po motor mi je povedal, da ABS odlično deluje in je vse v redu. Bil sem zelo, zelo vesel. Očitno so zavore res odlične.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 29. 1. 2020 ob 13:38, MiNa pravi:

Sunkovito pomeni dejansko sunkovit stisk predje ali zadnje zavore. Nekateri si tega ne upajo.

Preizkusil je najbrž takole???

Seveda pa ABS lahko prepoznaš kot laik po obročkih "ABS" na obeh kolesih in po ABS modulatorju, ki je ponavadi bolj skrit očem. Tudi "lučke" v armaturi znajo kaj povedat je ABS na motorju ali ga ni...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Živjo fantje, 

Jaz imam tudi problem z Abs-om.in sicer mi ne dela več.prednji že odkar sem jo kupil.Sedaj pa že kakšno leto opažam,da mi zadnja guma bolj in bolj zdrsava ,ko na polno stisnem pedal.

Na pedalu je sicer čutiti da zelo na rahlo vklaplja abs, a guma "vleče črto".

Ko dam kontakt,se ABS lučka prižge in potem normalno ugasne.

Probal sem že vse -od menjave olja,čiščenje senzorja ,pregled varovalk ,a ne najdem napake.mogoče je napaka na agregati.

Mi zna še kdo svetovati?

Je pa letnik 2007 z 115k km .

Hvala vsem 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 28. 4. 2020 ob 18:19, Primorc1980 pravi:

Živjo fantje, 

Jaz imam tudi problem z Abs-om.in sicer mi ne dela več.prednji že odkar sem jo kupil.Sedaj pa že kakšno leto opažam,da mi zadnja guma bolj in bolj zdrsava ,ko na polno stisnem pedal.

Na pedalu je sicer čutiti da zelo na rahlo vklaplja abs, a guma "vleče črto".

Ko dam kontakt,se ABS lučka prižge in potem normalno ugasne.

Probal sem že vse -od menjave olja,čiščenje senzorja ,pregled varovalk ,a ne najdem napake.mogoče je napaka na agregati.

Mi zna še kdo svetovati?

Je pa letnik 2007 z 115k km .

Hvala vsem 

Se bojim da gre za okvaro ABS modula. Vsaj na moji FJR letnik 2004 je bilo tako. Meni je crknil ABS na zadnjem kolesu, spredaj je deloval. Kontrolka za ABS je delovala kot mora, nobenega opozorila za okvaro. Kolikor so mi razložili je rešitev edino v zamenjavi modula, ki pa stane čez 2.000,00 EUR. Da bi kdo popravljal te module v Sloveniji mi ni znano. 

 

Obstaja test ABS sistema, ki se izvede preko servisnega priključka. Postopek za FJR (verjetno enak tudi za TDM) je razložen v videu (youtube).

https://www.youtube.com/watch?v=T_1IyiToFSA

 

"Tester" je v bistvu žica z dvema pinoma, ki ju priključiš na določena pina v servisnem priključku in ustvariš kratki stik. Preveri na googlu če je enako tudi za TDM. Lp

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni je enak sindrom. Meni predlagana rešitev je bila, da če hočeš imeti ABS naj bi bila edina rešitev menjava modula. Čeprav se da nekako začasno popraviti lahko kasneje to vodi nekako do blokade kolesa (baje da znano iz prakse).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Pozdravljeni!
Ima kdo namontirano centralno stojalo na tdm 900?
Je zadeva uporabna in ali kaj moti med vožnjo, naprimer da ob večji obremenitvi motorja v ovinkih podrsa po tleh...?

Zanima me še vaše mnenje okrog prednje šipce. Imam originalno in mi zrak ravno okrog čelade piha, če se malo sklonim je bolje, pa tudi če se malo dvignem. Ima kdo kakšno priporočilo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prva stvar, ki sem jo nadgradil je bilo centralno stojalo. Če sta dva na motorju ali polno naložen motor, pri polaganju podrsaš v primeru kakšne luknje, ko motor zaniha. Če pa sem sam, pa tudi pri polaganju do roba gume ne podrsam - imam pa druge izpuhe (MASS), ki mislim, da spustijo stojalo višje kot originalni.

Glede šipce, pa imam podaljšano plus podaljšek.

5F22D89F-428F-40EE-9571-F4B051CAE6A0.jpeg

FF2283D2-A317-4CA2-85B8-417FC6DA08B4.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 4 mesecev pozneje...

Pozdrav.

Zanima me.imam yamaho tdm 900 letnik 2004.in bi na njej menjal zadnjo luč in smernike.ali lahko to naredim brezproblema ali moram to luč in smerike homologirat

Screenshot_20210112-180955_Chrome.jpg

Screenshot_20210112-182027_Chrome.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Bošthan said:

Pozdrav.

Zanima me.imam yamaho tdm 900 letnik 2004.in bi na njej menjal zadnjo luč in smernike.ali lahko to naredim brezproblema ali moram to luč in smerike homologirat

Screenshot_20210112-180955_Chrome.jpg

Screenshot_20210112-182027_Chrome.jpg

Obvezno homologirat. Imeti pa moraš certifikat in potrdilo o strokovni vgradnji. Vsaj v Postojni to zahtevajo.

Popravljeno . Popravil Pajk
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Kl so ga imeli vsi okrog mene me ni zanimal, zdaj ko ga nima nihče od mojih mi je postal pa zanimiv zaradi na videz relativno udobne pozicije sedenja, a ga neimam več kje preizkusit... Ker se veliko vozim po cestah s počasnimi ovinki me zanima, v kateri prestavi vozite bolj počasne ovinke, kot so naprimer na medvedjih ridah ali pa Jezerskem, relaciji Hrastnik - Marija reka... Kar neverjetnonse sliši, pa vseeno vprašam... Je to res potrebno vozit v prvi prestavi?

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V prvi nikjer, samo za speljat. 

V drugi po takih ovinkih, tudi na vrsic da.

Visokih vrtljajev se izogibam, niti niso pomembni za normalno voznjo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, SF said:

To rabim, več ne... Si rabil za mirnost kakorkoli posegat v dotok zraka?

Ne, sem pa odkril da je prejsnji lastnik posegal. 

Cev vakuuma lopute je bila blindirana, jaz sem priklopil nazaj pa ne opazim razlike. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima  me, če ima kdo za prodati rabljeno ključavnico z računalnikom za TDM 900 LETNIK 2006 (ABS). Motor ne vžge.  030 720 611.  Ali so kakšne druge rešitve?

 

 

Popravljeno . Popravil ALEŠ G.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TDM 900 letnik 2006 (ABS) ne vžge. Ima kdo oz. kje dobiti rabljen računalnik z ključavnico. Problem je v senzorju za kodo vžiga v ključavnici.

Popravljeno . Popravil ALEŠ G.
napaka pri vnosu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 3. 2. 2021 ob 16:48, ALEŠ G. pravi:

TDM 900 letnik 2006 (ABS) ne vžge. Ima kdo oz. kje dobiti rabljen računalnik z ključavnico. Problem je v senzorju za kodo vžiga v ključavnici.

imaš vse tri kjluče....probaj z rdečim? kako si ugotovil da je to napaka?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 8. 2. 2021 ob 19:10, royal pravi:

imaš vse tri kjluče....probaj z rdečim? kako si ugotovil da je to napaka?

Nimam tretjega rdečega ključa....ko obrnem ključ signal iz čipa ne pride do računalnika motorja...zato imam zamenjati celoten sistem...čip smo že zamenjali, pa ne deluje....je kakšna druga rešitev?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probaj z menjavo obrocka ki bere kodo (pri kljucavnici) ali pa izbris kode. Vsi bolsi ecu flasherji bi morali znati, dirkalnim motorjem izbrisejo kodo in eliminirajo kontaktno kljucavnico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pa sem tudi jaz spet prestopil k Yamahi... ?

Se slučajno komu valjajo nosilci stranskih kovčkov za Givi ali Kappo in cevna zaščita?

Popravljeno . Popravil SF
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!