Skoči na vsebino

Isle of Man


Priporočene objave

ukrepi :) to je za bemfle nastavek :)

evo danes do Calaisa, formula1 :) mcshit poleg itd.

jutri pa se počasi prestavim na izhodišče za fr. alpe tak da to ni več iom, bom pa še tu pisal, da ma zadeva rep in glavo

ps

noče nalagat, napaka -200

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takšen lep izlet , takšne lepe slike in tako grd motor :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. dan

Maribor-Graz-Passau-Frankfurt-Koln-Genk (1085km), 13ur

Odhod 5:00, prihod 18:00+

Prvi presežek izleta, ko prevoziš 1000km+ po AC, za nekatere bogoletna zadeva. V bistvu pa nič posebnega, vozil sem okoli 105-110kmh na ročni tempomat (nekje med 5000-5500rpm). Prvi dan izleta je človek itak najbolj svež, tako da je vožnja bila prijetna in do Frankfurta (800km+) tudi suha.

Vedno gostejši oblaki so napovedali dež, ustavil sem kar na AC (delo na cesti), 4 blinkerji, se v miru oblekel in obul za dež in dalje. Nato je kakšno uro deževalo in se končalo s pršenjem. Do Belgije se je dež polegel.

Dremal v tem hotelu, ugodno, čisto, motor za zaklenjeno visoko ogrado+pes. V bližini je italijanska restavracija.

http://www.hoteldeschacht.be/ (preko booking.com)

2. dan

Genk-Bruselj-Dunquerke-(trajekt)-Dover-Birmingham-Stoke on Trent (267km+384km).

Odhod 7:00, Prihod 19:00+

Vreme se je uredilo, suho, lepo, v okolici Bruslja zastoji, z motorjem se je dalo vse lepo obvozit, se umikajo.

Za prehod čez kanal sem se odločil za trajekt, pri tej firmi spodaj in sicer iz bližnjega pristanišča Dunquerke in ne iz Calaisa, ki je malo dlje. Tistih 30 minut, kar več pluješ, se bi sicer vozil oziroma čakal.

http://www.dfdsseaways.com/

Internetna vozovnica s črtno kodo, lep pristaniški terminal, srečal še enga našega motorista na poti na Škotsko, čas na trajektu je v pogovoru takoj minil.

Prihod v UK in vožnja po levi mi ni predstavljala neke težave, saj sem tovrstne izkušnje že pridobil pred leti z avtomobilom na UK pa tudi na Malti. Sicer pa po hitri cesti, avtocesti, itak ne moreš narediti kaj hudo narobe, poleg tega pa ti pomaga navigacija.

Avtocesta v UK je bila nabita, zastoji, delo na cesti desetine kilometrov, tudi sama avtocesta slabša, nemarno okoli, malo postajališč, skratka čisto druga slika napram Evropi. Povrh vsega pa imajo še med črtami talne "stebričke", tako da je potrebno biti pri menjavanju pasov kar previden oziroma vožnja čez njih z motorjem ni prijetna. In to po celi AC.

Vreme je bilo ok, suho, le proti koncu dneva se je hotela pojaviti ploha, spet sem se preventivno oblekel na AC (delo na cesti, teh res ne manjka), a ni bilo nič posebnega.

Hotel preko bookinga, čisto ok, v bližini Indijska restavracija, kjer sem poizkusil večerjo in prvi mali pirček.

http://www.hotelscombined.co.uk/Hotel/Great_National_Newcastle_under_Lyme.htm

 

 

 

 

3. dan

Stoke on Trent-Liverpool-(trajekt)-Isle of man-Douglas-prvi trening na TT progi (98km+60km na IOM)

Odhod 8:00, Prihod na IOM ob 15:00 oziroma 14:00 po njihovem času

Ta dan je bil že na easy, slaba urca do Liverpoola, kjer sem imel trajekt za Isle of Man ob 11:15. Lep katamaran, hitra zadeva, izpluje iz čistega centra Liverpoola, pontonski most, zanimivo. Poleg sidrane vojaške ladje.

Firma trajekta https://www.steam-packet.com/ , vendar sem karte kupil preko http://www.aferry.com/ , saj preko njihove strani nekako ni šlo z nobeno kartico, isto tudi pri tem posredniku https://www.manxferries.com/ . Aferry je ponujal malenkost dražjo karto, vendar plačilo preko paypala, kjer je vse steklo gladko, dobil pa sem le referenčno številko na email, karto pa na check inu.

Prav vse sem rezerviral že doma, od vseh trajektov, hotelov, vse je bilo v nulo, vsepovsod prišel točno, praviloma prvi, pole position.

Plovba s katamaranom, na katerem je bilo tudi nekaj motoristov, je trajala 2 uri in pol.

Načeloma bi lahko z lahkoto prišel na IOM že drugi dan, saj katamaran pluje 2x dnevno, drugi pripluje na otok okoli 23. ure, vendar sem šel raje na ziher varianto.

V Liverpoolu sem bil resnično prvi za trajekt, so ravno v času mojega prihoda odprli rampo in zaganjali računalnike.

No, nato zgodaj popoldne prihod na Isle of Man, prvo do hotela, ki je bil na rivi kilometer proč, nato pa popoldansko spoznavanje legendarne proge TT mountain course in nazaj v Douglas.

Mobitel mi ni deloval, saj Telemach ne omogoča gostovanja na tem otoku, ki ne spada pod krono oziroma ni v EU. Imajo nek svoj status, malo so prilepljeni na kraljico pa spet ne. V bistvu itak boljše, da ni gostovanja, ker je cena enega SMS okoli 3 eur, če sem prav videl. Sicer pa za vstop na otok ne pokažeš nobenega dokumenta, čekirajo te v Franciji za vstop v UK, nakar spada IOM v notranje območje UK in se prosto "šetaš". Prav tako ne velja seveda zdravstveno zavarovanje, zato sem pač posegel po corisu. Plačuješ pa itak vse s karticami (obična maestro, visa, master...), s kešem tam kaj dosti ne operirajo, sicer pa jemljejo funte (sem mel 100 poleg), a lahko vrnejo tudi svoje funte, ki pa niso vnovčljivi v UK.

V hotelu prvotno tudi ni deloval wifi internet, zato sem se v domovino javil iz "gostilne".

Otok lep, zanimiv za videt (spominja na Škotsko), opazil nenormalno veliko tabel za prodajo nepremičnin, skratka veliko se prodaja, veliko je praznega.

Proga TT kr nekaj, prvo po ulicah, po vasicah, malo po hribih (ta del je najlepši) in to je to. Neverjetno, da je lahko takšna vukojeb... motociklistična meka. V drugi tretjini "proge" asfalt ni preveč dober, je precej neraven, grbine, tako je zadeva še bolj nevarna.

Sicer pa je bilo v času mojega obiska Britansko tekmovanje v enduru.

http://www.iomevents.com/package_page_319642.html

Zadeva me ni posebej pritegnila, da bi si šel ogledat, bokse oziroma kamp, ki je bil prosto dostopen. Sem pa tretji dan slučajno malo spremljal start, ko sem si ogledoval tribune.

Nato pa moj prvi krog po TT mountain course

slika TT krog.jpgslika TT Snečer krog.jpggraf TT Snečer hitrost.jpggraf TT Snečer temperatura.jpggraf TT Snečer višina.jpgSnečer-čas TT.jpg

Najjaći krog je 17minut+ :)

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4. in 5. dan

Raziskovanje po otoku in še 2x sem prevozil TT mountain course.

 

Lepa mesteca, znamenitosti, skratka cela runda okoli otoka je okoli 130km+, zelo na easy, uživanje, za kopanje ni bilo.

 

Na IOM sem imel lepo vreme, temperature okoli 20 stopinj, večinoma sončno ali nekje vmes, skratka sreča z vremenom. Drugi dan je v hribih malo močneje pihalo, južni veter.

 

Najbolj slikovita znamenitost na otoku je zagotovo tole

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Laxey_Wheel (pogledal, plačal)

 

+vožnja s tramvajem na konja, električni gorski tramvaj, parni itd.

 

V kraju Peel (lušno pristanišče, potekala jadralna regata) sem si ogledal (plačal) ruševine gradu.

 

http://www.manxnationalheritage.im/attractions/peel-castle/

 

Sam Douglas (glavno mesto) se mi ni zdel hudo turistično oblegan, nekih lokalov sploh ni bilo ob rivi, kafičev kot smo jih navajeni. Ceste na samem otoku ne preveč dobre, nekje vmes (veliko tresavice, grbin), obnovljeni odseki pa seveda ok.

 

Za videt, doživet, se zapeljat po progi in to je to. 2 polna dneva in eno popoldne so povsem dovolj, da vse vidiš in doživiš.

 

Prehranjeval sem se v MC'Donaldsu, Sparu (ob hotelu), skratka brez tveganj.

 

Ostalo razvidno iz fotk v albumu.

 

 

 

Pa še malo TT odsekov :)

 

 

 

 

 

 

 

6. dan

Isle of Man-(trajekt)-Liverpool-Dover-(trajekt)-Calais (480km).

 

Odhod 7:30, Prihod 21:00 (20:00 po UK)

 

Ta dan je potekal transfer po UK do Dovera, kjer sem imel check-in ob 17:35 (izplutje pa ob 18:20). Trajekt iz IOM bi naj v Liverpoolu pristal okoli 10. ure, vendar smo čakali v pristanišču, ker se je ravno takrat nekdo spomnil, da je potrebno izplutje vojaške ladje. Zamuda mi ni bila preveč všeč, saj bi to pomenilo, da bom zamudil trajekt v Doveru, kjer sem bil vezan na uro, glede na izkušnje transferja po UK pa zaradi zastojev in del na cesti potovanje tudi ni prehitro.

 

A se je ponedeljek izkazal nasprotno, vožnja po AC v UK je potekala brez večjih zastojev, tako da sem prispel v Dover še prehitro in tam so mi celo ponudili, da lahko grem na drug trajekt, vendar za Dunqerke, kar sem odklonil, saj sem imel v Calaisu prenočišče. Zaradi tragedije v Nici ne "komplicirajo" (Angleži) in če zamudiš zaradi francoske stroge kontrole, lahko greš na drug trajekt, čeprav imaš rezervirano na uro (no jaz sem bil prehiter)

 

Tako sem lepo počakal na "pravo" ladjo, na njej povečerjal in v hotel F1.

 

http://www.hotelf1.com/gb/hotel-2454-formule-1-hotelf1-calais-coquelles/location.shtml

tak še nisem videl, da ga zvežejo, pa sem že veliko trajektof dal skozi :) ta je očitno za bemfle prirejen

bscap0000.jpg

bscap0001.jpg

7. dan

Calais-Reims-Dijon-Geneve (846km)

 

Odhod 7:00, Prihod 19:00+

 

Ker se nisem hotel vračati po isti poti proti Sloveniji, sem se odločil (seveda že doma), da naredim dva izleta in sicer še z obiskom najjaćih prelazov v Evropskem hribovju. Tako sem opravil avtocestni transfer po Franciji do Ženeve oziroma v bližino, še v Franciji.

 

Francoska avtocesta na tej trasi je odlična, čisto, urejeno, postajališč takšnih in drugačnih, ni da ni, sicer to plačaš, za 800km+ je prišlo okoli 30 EUR (plačal s kartico Visa Electron, zelo podoben sistem kot v Italiji).

 

Dan je bil lep, prijetne temperature, lahko sem občudoval lepo obdelovano fr. pokrajino.

 

Obedoval v Mc'Donaldsu in še nekaj za zjutraj iz trgovine.

 

http://www.hotelf1.com/fr/hotel-2385-formule-1-hotelf1-geneve-saint-julien-en-genevois/index.shtml

8. dan

Geneve

Col de la Colombiere 1613m

Col de Saisies 1633m

Col de L'Iseran 2270m

Col du Galibier 2642m

Col de Lautaret 2054m

Cesana Torinese (364km)

Gorski del izleta se je začel v začetku z obvozom, saj so delali most v neki vasi, tako sem peljal čez Col de la Colombiere, ki sem ga letos videl tudi na Touru, nato pa je pot potekala po zgoraj naštetih prelazih. "Zgodbe" enake kot v Dolomitih, kolesarji, motoristi, avtodomi, vendar ne tako hudo obljudeno.

Zanimiv je bil prelaz Col du Galibier, ker se lahko pelješ preko ali skozi tunel.

https://sl.wikipedia.org/wiki/Col_du_Galibier

Skratka vozil sem po trasi Velike Alpske poti, to je od Ženeve pa do Nice.

https://en.wikipedia.org/wiki/Route_des_Grandes_Alpes

Spanje sem prvotno hotel rezervirati v Brianconu, a sem zaradi prezasedenosti rezerviral v sosednji Italiji, par km vstran.

http://www.hotelchaberton.com/  hotel z garažo, na nivoju, prijazno osebje. Večerjo sem si privoščil v lokalni piceriji, pice že dolgo nisem jedel.

 

9. dan

Briancon

Col D'Izoard 2365m

Col de Vars 2123m

Col de la Bonette (2715m in 2802m)

Col de la Lombarde 2350m

Torino

Milano

Lago d'Iseo (575km)

Tudi to je bil dan presežkov, izjemni prelazi, najvišji v Evropi, lepo vreme, razgledi, dobre ceste, ni da ni.

Prihod pozno popoldne v kraj Predore, Beach hotel Eurovil. Soliden hotelček, v ceni tudi "zapestnica" za kopanje v zunanjem bazenu ali jezeru.

 

 

 

10. dan

Predore

Passo di Gavia 2652m

Passo Stelvio 2757m

Passo di Resia 1504m

Innsbruck

Tufels (okoli 360km)

 

Ponovno dan v gorah s hudimi prelazi, malo več prometa, na Stelviu "Gardaland", na obeh najjaćih prelazih je malo rosilo, vendar ni hudo vplivalo na vožnjo in razglede.

 

Spal in jedel v gostilni  http://www.neuwirt-tulfes.at/ , lepo urejeno, prijazni, motor v garaži.

 

Ta dan sem rahlo spremenil ruto zaradi vremena in šel direktno na Passo di Resia, namesto na Passo Giovo (Jaufen Pass), itak sem ga že videl, tako da sem izbral lažjo varianto.

 

 

11. dan

Tufels

Kitzbuhel (Bergdoktor)

Lienz

Celovec

Lavamund

Golica

Metropola (cirka 480km).

Zadnji dan sem imel v planu še vožnjo čez Gerlos in Veliki Klek (oboje že videl), ker pa je bila jutranja meglica (dan je bil sicer potem lep, vroč), steza pa mokra, sem se raje zapeljal v Bergdoktor vas, nato pa počasi po Dravski dolini preko Golice domov.

Klasika čez Golico :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Snecer

Verjetno bolje kot malo lepši motor v garaži ali na tleh... pa še alarma ne rabi...

 

Danes si pa razigran vidim ,kaj že dolgo nisi sral pa ti nabija v glavo in dobivaš usrane misli ....pejt kakat nooo :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!