Skoči na vsebino

Kawasaki ZZR 600...


Ice

Priporočene objave

Ponovno pozdravljeni.

Kljub neodzivanju (ob katerem se se vedno sprasujem od katerega motorja je prednji del, kajti kmalu bom moral menjat zavorne obloge, pa je malce tezko narociti prave, ce ne ves za kateri motor jih potrebujes) sem se odlocil za nakup, in vceraj se je ze zacelo malce, hm... priprav na sezono.:rolleyes:

Motor tezko vziga, brez do konca potegnjenega coka prakticno ne vzge. Pri cca 8k rpm (razen ko je masina res razgreta) trokira, v srednjih obratih pa tudi ne vlece tako kot bi moral. Vceraj sem se spravil odpreti airbox in z debelejso filtrsko peno naredil zracni filter z malo bolj oviranim pretokom zraka. Motor zdaj normalno vzge z eno tretjino coka, trokira le ce pod 3k rpm drzis polno odprt plin, potem pa od 3 do 12k rpm potegne gladko.

Treba bo narediti se nekaj malega posegov (servis, menjava zavornih oblog, vzvratnih ogledal (narocil sem tale komplet), menjati akumulator, zajlo za stevec (tudi ze narocil), indikator temperature (kaze prevec), vgraditi senzor kolicine goriva od ZZR 600 '93- in pripadajoci indikator, in narediti nosilec za top case. To bo pa poleg nekaj malega home made elektronike tudi bolj ali manj to.:rolleyes:

se nekaj slikic:

post-1466-0-54252500-1318232805_thumb.jpg

post-1466-0-68238500-1318232873_thumb.jpg

post-1466-0-16114000-1318232856_thumb.jpg

post-1466-0-79170900-1318232933_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponovno pozdravljeni.

Kljub neodzivanju (ob katerem se se vedno sprasujem od katerega motorja je prednji del, kajti kmalu bom moral menjat zavorne obloge, pa je malce tezko narociti prave, ce ne ves za kateri motor jih potrebujes) sem se odlocil za nakup, in vceraj se je ze zacelo malce, hm... priprav na sezono.:rolleyes:

Motor tezko vziga, brez do konca potegnjenega coka prakticno ne vzge. Pri cca 8k rpm (razen ko je masina res razgreta) trokira, v srednjih obratih pa tudi ne vlece tako kot bi moral. Vceraj sem se spravil odpreti airbox in z debelejso filtrsko peno naredil zracni filter z malo bolj oviranim pretokom zraka. Motor zdaj normalno vzge z eno tretjino coka, trokira le ce pod 3k rpm drzis polno odprt plin, potem pa od 3 do 12k rpm potegne gladko.

Treba bo narediti se nekaj malega posegov (servis, menjava zavornih oblog, vzvratnih ogledal (narocil sem tale komplet), menjati akumulator, zajlo za stevec (tudi ze narocil), indikator temperature (kaze prevec), vgraditi senzor kolicine goriva od ZZR 600 '93- in pripadajoci indikator, in narediti nosilec za top case. To bo pa poleg nekaj malega home made elektronike tudi bolj ali manj to.:rolleyes:

se nekaj slikic:

post-1466-0-54252500-1318232805_thumb.jpg

post-1466-0-68238500-1318232873_thumb.jpg

post-1466-0-16114000-1318232856_thumb.jpg

post-1466-0-79170900-1318232933_thumb.jpg

a to je un naked k se je an netiu valjal za ene 600e ,, pa pol pokličiti za ceno? Feltna je podobna ER5ki. nism pa opazu, de ma sam en disk. mal sm razmišlal da bi ga šel pogledat in uzet za MojoMojo. Naj ti služi!

Filanje airboxa po moje ni najbolš ideja. Zadeva mora špilat brez razno raznih improvizacij. Če motor ne pele gladko, bi ga jaz dal na dober in temeljit servis. Karburatorji so precej točna zadeva. Če niso očiščeni in dobro naštelani motor serje. Brez orodja in znanja pa se tega ne da narest. Naj ti naštelajo tudi ventile. Ko bo motor laufal, pa se lotis DIY zadev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nimam pojma, ta motor je imel brat od enega kolega s katerim skupaj avte rihtava. Ko mi je prislo na uho da ga prodaja ker se prakticno nic ne vozi me je ze malce zamikalo da bi ga imel, ko sem izvedel da se moj sosed zanima zanj sem ga pa kar zaaral.:whistle:

prodal mi ga je za 700 eur, zraven pa nalozil se nekaj malega rezervnih delov - rezervni sedez, nosilec kovcka, home made izpuh (ki bo sel verjetno za staro zelezo), itd.

Ja, ze na samem zacetku je rekel da so uplinjaci potrebni nastavitve. Priklopil sem jih na Vernierja (labquest + 4je gas pressure senzorji, da ne bo pomote :blush:), in jih med seboj sinhroniziral. Kako kaze z AFR bomo pa videli ko si sposodim wideband lambdo - jaz se namrec ukvarjam bolj ali manj samo s turbodizli, tako da za bencinarje nimam ravno veliko opreme. Tu je problem samo to da so cilindri 4je, tako da bo treba dusilec odmontirat in lambdo tiscat v posamezne cevi v kolektorju da bodo vsi uplinjaci nastavljeni tako kot je treba. Drugace pa ko res VSE odpove, takrat grem na servis. Ampak kako izgleda kaksen sevris od znotraj pa ze kar nekaj let nisem videl.:beer1:

Filter sem zaenkrat zaprl (to je zacasna resitev) ker ce ze ne vem kje sem, dosti raje vidim da motor deluje nekoliko zalit kot pa nekoliko na suho. Ce bencinski motor deluje na suho se temperature izgorevanja drasticno dvignejo kar je lahko v skrajnem primeru za motor pogubno. S tem sem imel ze probleme pri moji prvi fiesti ki je delala na lambda 1.04-10.5, kar je ze na meji nevarnega obmocja. Ampak je kljub nekaj track dayem slo skozi brez luknje v batih. Pri turbo bencinarju se pa ne bi tako lepo izslo. :whistle:

Pa se nekaj mi gre izredno na jetre: gledal sem originalen zracni filter, za katerega sploh ne vem ali zasluzi ime filter. gre za 5 mm debelo, relativno redko penasto gumo. Morda malo pretiravam ker imam ogromno opravka s turbo motorji kjer je za rotor kompresorskega dela turbine vsak delcek prahu vsaj skodljiv ce ze ne kriticen, ampak a ni stos filtra da poleg cim vecje pretocnosti (ob pravilno nastavljenem uplinjacu) zagotavlja cimbolj cist zrak? Jaz se vedno prisegam na velike papirnate zracne filtre, in enostavno ne zaupam tistim krpicam gobe a la tale tukaj not. Tudi konusni filtri, ko jih pogledas pronica skozenj svetloba. To kljub naoljenosti nikakor ne more dobro filtrirat zraka. K&N celo promovira kako majhne delce zadrzijo njihovi filtri (tudi cez milijon milj!!), in ce se ne motim se menijo v rangu mikrometrov? Verjetno si bom airbox predelal tako da bo not pasal kaksen papirnat zracni filter od avtomobila, potem pa jih lepo vsako sezono menjaval. Morda zivim v zmoti, morda pa... ahh..:ninja:

Ja, gledam slike od ER5, celjust izgleda na las podobna tej na ZZRu, le da ima ta ZZR en 310 mm kolut (na levi, prav tako kot ER5), ER5 pa ima enega 280 mm, ce podatki ki sem jih nasel na googlu stimajo. Jutri imam tako ali tako namen skocit do kolega ki je cisto slucajno tudi lastnik ER5, pa bova malo primerjala. :)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nimam pojma, ta motor je imel brat od enega kolega s katerim skupaj avte rihtava. Ko mi je prislo na uho da ga prodaja ker se prakticno nic ne vozi me je ze malce zamikalo da bi ga imel, ko sem izvedel da se moj sosed zanima zanj sem ga pa kar zaaral.:whistle:

prodal mi ga je za 700 eur, zraven pa nalozil se nekaj malega rezervnih delov - rezervni sedez, nosilec kovcka, home made izpuh (ki bo sel verjetno za staro zelezo), itd.

Ja, ze na samem zacetku je rekel da so uplinjaci potrebni nastavitve. Priklopil sem jih na Vernierja (labquest + 4je gas pressure senzorji, da ne bo pomote :blush:), in jih med seboj sinhroniziral. Kako kaze z AFR bomo pa videli ko si sposodim wideband lambdo - jaz se namrec ukvarjam bolj ali manj samo s turbodizli, tako da za bencinarje nimam ravno veliko opreme. Tu je problem samo to da so cilindri 4je, tako da bo treba dusilec odmontirat in lambdo tiscat v posamezne cevi v kolektorju da bodo vsi uplinjaci nastavljeni tako kot je treba. Drugace pa ko res VSE odpove, takrat grem na servis. Ampak kako izgleda kaksen sevris od znotraj pa ze kar nekaj let nisem videl.:beer1:

Filter sem zaenkrat zaprl (to je zacasna resitev) ker ce ze ne vem kje sem, dosti raje vidim da motor deluje nekoliko zalit kot pa nekoliko na suho. Ce bencinski motor deluje na suho se temperature izgorevanja drasticno dvignejo kar je lahko v skrajnem primeru za motor pogubno. S tem sem imel ze probleme pri moji prvi fiesti ki je delala na lambda 1.04-10.5, kar je ze na meji nevarnega obmocja. Ampak je kljub nekaj track dayem slo skozi brez luknje v batih. Pri turbo bencinarju se pa ne bi tako lepo izslo. :whistle:

Pa se nekaj mi gre izredno na jetre: gledal sem originalen zracni filter, za katerega sploh ne vem ali zasluzi ime filter. gre za 5 mm debelo, relativno redko penasto gumo. Morda malo pretiravam ker imam ogromno opravka s turbo motorji kjer je za rotor kompresorskega dela turbine vsak delcek prahu vsaj skodljiv ce ze ne kriticen, ampak a ni stos filtra da poleg cim vecje pretocnosti (ob pravilno nastavljenem uplinjacu) zagotavlja cimbolj cist zrak? Jaz se vedno prisegam na velike papirnate zracne filtre, in enostavno ne zaupam tistim krpicam gobe a la tale tukaj not. Tudi konusni filtri, ko jih pogledas pronica skozenj svetloba. To kljub naoljenosti nikakor ne more dobro filtrirat zraka. K&N celo promovira kako majhne delce zadrzijo njihovi filtri (tudi cez milijon milj!!), in ce se ne motim se menijo v rangu mikrometrov? Verjetno si bom airbox predelal tako da bo not pasal kaksen papirnat zracni filter od avtomobila, potem pa jih lepo vsako sezono menjaval. Morda zivim v zmoti, morda pa... ahh..:ninja:

Ja, gledam slike od ER5, celjust izgleda na las podobna tej na ZZRu, le da ima ta ZZR en 310 mm kolut (na levi, prav tako kot ER5), ER5 pa ima enega 280 mm, ce podatki ki sem jih nasel na googlu stimajo. Jutri imam tako ali tako namen skocit do kolega ki je cisto slucajno tudi lastnik ER5, pa bova malo primerjala. :)

lepo de maš ful opreme. pol je lažje, in ker opreme nimajo neznalice, se mi zdi, da morda pa ne rabiš servisa :D

Stari Kawasakijevi filtri res zgledajo čudno. mal redke spužvice podložene z mal manj redko. Ampak moj Oldie je kr lepo delal, kljub 25 letom uporabe teh psevdo filtrov. Na koncu je crknil menjalnik. Bati pa so še zmer meli lepo kompresijo.

Polščice lahko najdeš v katalogu. goldfren.cz ima on line katalog, kjer si lahko v velikosti 1:1 sprintaš obrise, in vidiš kaj točno potrebuješ!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, torej sklepam da filter ni tako kriticen za zivljenjsko dobo agregata... :mellow:

Zahvalit se moram za goldfren.cz povezavo. Verjetno bom res zlorabil opcijo in preko PDFjev ugotovil kako in kaj. :OK:

aja, vceraj sem potem moped pripeljal domov. yaay!! :OK::afro1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

šele zdaj vidil odzive na to temo...uh..ZZR 600...vozil šest sezon, naredil cca 60 tisoč na tej vrsti mašine...ZZR 600 ima DVA ZAVORNA DISKA SPREDAJ...tako da, to je blo od spredaj sesuto....daj poglej na zvaru..pri okvirju, glavni zvar iz strani, v višini spodnjega dela tanka, največji zvar...a je kej pobarvan..na rahlo z sivo barvo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam ZZR-ja 600. Še preden pa je postal čisto moj, sva ga z možem imela skupaj in z njim naredila ogromno kilometrov. Kot voznica in sovoznica na tem motorju lahko rečem, da je zelo udoben in brez problemov šopaš kilometre. Recimo, bila sva v Budvi (cca. 800 km) in jih je moj odpeljal brez problemov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...
ZZR 600 ima DVA ZAVORNA DISKA SPREDAJ...tako da, to je blo od spredaj sesuto....daj poglej na zvaru..pri okvirju, glavni zvar iz strani, v višini spodnjega dela tanka, največji zvar...a je kej pobarvan..na rahlo z sivo barvo?
Je tako. Motor ima drugacne vilice, kriza vilic in krmilo, prav tako sklepam da je menjano prednje platisce (za to nisem 100%, ker je dizajn enak zadnjemu, na desni strani pa nisem siguren ce ima pod pokrovckom pritrdisce za desni disk ali ne), za prednjo zavorno celjust ne bi vedel, menjana pa je se luc, instrumentna plosca, in zadnje plastike. Ampak zadeva kot celota klapa, vozne lastnosti niso okrnjene, izgleda prebavljivo, tako da z mojega stalisca razen za moj okus premedle prednje zavore ne vidim nekih hudih minusov. :)

Zajem zraka ima ZZR (ce se ne motim) spredaj v maski, ne? meni te cevi manjkajo, in zajem zraka je direktno skozi luknjo v airbox, kar se negativno pozna na odzivu motorja okrog 7500-9000 rpm, sploh pri zelo mrzlem vremenu (premalo bencina), nastavit se pa bolje samo z glavno iglo ne da. Moral bi se igrati z nastavitvami trdote vzmeti pospesevalne dize, z razlicnimi iglami pospesevalne dize itd, ampak nimam toliko potrpljenja, raje bom preuredil vstopnik zraka - pa se na hrupnosti bom malce pridobil. Ali pa izgubil, kakor komu. Raje imam malo tisje motorje, ker tole, hm... tole je pa kljub tovarniskemu izpuhu (ki ni od ZZRa ampak od nekega drugega kawasakija) kar "malo" prevec.. :)

Ker sem poleg gradnje stanovanja v fazi nabave osebne opreme (jakna, celada, rokavice, scitniki, sledijo se hlace in cevlji), bo oprema za motor (kovcki, tank torba) se pocakala, tako da zaenkrat ni glede motorja nic novega.

Me pa zanima - ima ZZR spredaj dvobatni ali stiribatni zavorni celjusti?

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se ena slikica - ZZR in moja bivsa fiesta - slikano en dan preden sem fiesto prodal. Mi jo je pa kar malo zal. :(

post-1466-0-01976600-1321612323_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je tako. Motor ima drugacne vilice, kriza vilic in krmilo, prav tako sklepam da je menjano prednje platisce (za to nisem 100%, ker je dizajn enak zadnjemu, na desni strani pa nisem siguren ce ima pod pokrovckom pritrdisce za desni disk ali ne), za prednjo zavorno celjust ne bi vedel, menjana pa je se luc, instrumentna plosca, in zadnje plastike. Ampak zadeva kot celota klapa, vozne lastnosti niso okrnjene, izgleda prebavljivo, tako da z mojega stalisca razen za moj okus premedle prednje zavore ne vidim nekih hudih minusov. :)

Zajem zraka ima ZZR (ce se ne motim) spredaj v maski, ne? meni te cevi manjkajo, in zajem zraka je direktno skozi luknjo v airbox, kar se negativno pozna na odzivu motorja okrog 7500-9000 rpm, sploh pri zelo mrzlem vremenu (premalo bencina), nastavit se pa bolje samo z glavno iglo ne da. Moral bi se igrati z nastavitvami trdote vzmeti pospesevalne dize, z razlicnimi iglami pospesevalne dize itd, ampak nimam toliko potrpljenja, raje bom preuredil vstopnik zraka - pa se na hrupnosti bom malce pridobil. Ali pa izgubil, kakor komu. Raje imam malo tisje motorje, ker tole, hm... tole je pa kljub tovarniskemu izpuhu (ki ni od ZZRa ampak od nekega drugega kawasakija) kar "malo" prevec.. :)

Ker sem poleg gradnje stanovanja v fazi nabave osebne opreme (jakna, celada, rokavice, scitniki, sledijo se hlace in cevlji), bo oprema za motor (kovcki, tank torba) se pocakala, tako da zaenkrat ni glede motorja nic novega.

Me pa zanima - ima ZZR spredaj dvobatni ali stiribatni zavorni celjusti?

ZZR, letnik 1990 1991 1992, nima speljanega zraka, za zajem preko rež, skozi prednjo masko, letnik 1993, pa je imel že pod prednjo lučjo dve reži..prednje zavore so..štiribatne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

stvari se odvijajo dalje. Od opreme se cakam hlace, scitnika komolcev in ramenska scitnika, pa bom imel od opreme vse razen cevljev (jakno, novo celado, podkapo, rokavice in scitnik hrbtenice ze imam).

Airboxu sem malo priprl dovod zraka, in stvari se obracajo na bolje. Motor je veliko tisji, luknja moci v srednjih obratih pa je tako, "od oka" receno na 3/4 izginila. Ko bo malce lepse vreme bom pa se malce bolj na fino nastavil uplinjace, ker ob trenutnem setupu malce tezje vzge ko je motor razgret.

Me je pa zmotilo to da ima k (LED) smernikom vzporedno vezani dve zarnici. Rele je mehanski tako da brez njih smerniki ne delujejo, ampak to mi deluje zelo salabajzersko. Tudi merilnik temperature je odpovedal delovanje, rad bi pa imel tudi merilnik kolicine goriva. Ker sem elektronik, po dusi pa tudi strojnik sem na ebayu narocil iz yamahe FZ 750 snet kombiniran instrument za prikaz temperature in kolicine goriva (taksen kot tale na desni), kako bom resil odjemanje signala za kolicino goriva pa bom se videl - zaenkrat racunam na mehanski senzor na plovec (kot ima ZZR 600 '93 naprej), ce zaradi mehanskih preprek ne bo slo, se bom lotil pa kapacitivnega ali ultrazvocnega senzorja - bolj mi je vsec kapacitiven princip.

Sem pa danes skonstruiral majckeno posodobitev - gre se za elektronski rele, baziran na mikroprocesorju Atmega8, ki bo opravljal tudi delo prikaza prestave s 7-segmentnim LED prikazovalnikom. Ideja je bila tudi o 2x16-mestnem alfanumericnem LCD-ju z osvetlitvijo ozadja, vendar sem to idejo zaradi problemov z obcutljivostjo na vlago, potrebo po vec prostora na armaturi in problemov z relativno dolgo linijo za komunikacijo (ter slabso berljivostjo) to varjanto zaenkrat pustil na strani. Na plosci sem si pustil tudi 2 vhoda in en izhod za kasnejso dograditev quick shifterja, za katerega se moram nagruntati kako bom izvedel senzor sile na vzvodu od prestavne rocice. To je bolj ideja sekundarne narave, za katero moram se nekaj stvari prej dognati preden jo lahko realiziram. Kot nek sladkorcek. :)

post-1466-0-26093100-1323170675_thumb.png

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pošteno. Slikovno gradivo? Am da si ne boš pozabil zmontirat 12V vtičnice, ker boš kasneje 100% vlekel kable. Glede na to, da delaš kvalitetno ne rabim poudarjat, da naj ne bo neka šalabajzerska.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slik se nimam ker samega PCB-ja (plate) se nisem dal delat, ker jo se vedno nadgrajujem (od objavljene je bila ze 4x razsirjena - med drugim so dodani tudi porti za shift light in konektor za ICSP - po domace flashanje), sam program za atmego pa imam ze na 80% napisan.

Kable bom tako ali tako moral vlect, to zimo imam namrec namen obnoviti elektro instalacijo - odvreci nepotrebno navlako (prej omenjene zarnice ki so vzporedno vezani k smernikom) in obnoviti ter dodati potrebno kablazo in obnoviti vse spoje. :)

Dobil sem hlace in scitnike - danes sem jih imel priloznost preizkusiti. Zadeva je fenomenalna. :OK:

Dobil sem tudi instrument za prikaz kolicine goriva in temperaturo motorja ki sem ga ze zmontiral (na zacasno mesto - levo ob hladilnik), sem pa opazil eno neprijetnost. Ko se motor (sicer dokaj pocasi) zagreje na delovno temperaturo (!!) se vklopi ventilator ki ne ugasne vec dokler motorja za kako minuto ne ugasnem. Ko sem imel namontiran stari indikator temperature je prav tako ravno pokazalo sredino dovoljenega obmocja, pa se je ze ventilator vzgal. Odsraufam termostikalo ven in glej hudica - sodec po napisu na njem bi se naj kontakt sklenil pri 88 stopinjah in nazaj razklenil pri 79 stopinjah. Nimajo (tudi) motorji delovne temperature 90 stopinj? Na zalogi sem imel dve fizicno enaki termostikali, le da 95-stopinjski, in enega sem zdaj zmontiral not. Upam da sem naredil prav? morda kdo ve kaksno termostikalo (pri kaksni temperaturi se sklene) je v originalu na ZZRih, ZX6R in ostalih motociklih s tem motorjem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

takole. Zadeva napreduje, v roku dveh tednov pricakujem da bo pripravljena na montazo - hitreje ne gre zaradi sluzbe, sole in ostalih obveznosti ki jim dajem prednost pred temle mojim hobijem.

Naredil sem dve komponenti:

-centralna enota z mikrokontrolerjem na katero bo prikljucena vsa periferija: stikalo za smernike, 4 tipke na prikazovalniku, smerniki, stikala prestavne rocice, senzor za ler, RPM senzor, itd

-prikazovalnik z drugim mikrokontrolerjem ki s prvim komunicira preko RS232 protokola na 9600 bps (za to nalogo vec kot dovolj, ce se bodo pojavili problemi z motnjami pa bom bitrate moral se spustiti), 16x2 alfanumericnim LCD-jem

Ko bo zadeva pripravljena na montazo se bom lotil se elektronike za kapacitivni senzor kolicine goriva katerega ze imam zmontiranega v tank (homemade senzor + astabilni multivibrator ki bo spreminjal frekvenco z nivojem bencina + frequency to voltage converter z nekaj periferije za nastavitev), zmontiran imam tudi prikazovalnik goriva, manjka pa se vmesni clen, ki bo obenem javljal prenizko kolicino goriva. Opozorilo se bo prikazalo na LCDju.

zaenkrat imam zadeve le provizoris sestavljene ker je vse se v fazi programiranja. LCD prikazovalnik bo dobil novo, manjso plosco z mikrokontrolerjem, tale zdaj je for testing purposes only, tako da je spajkana kar na testno plosco, ki pa je prevelika da bi jo lahko vgradil. Tudi folija z izgledom karbona bo lepse odrezana (ne me klincat), nalepil sem jo, da vidim kako bodo izpadli gumbi, ampak po mojem tole ni cisto waterproof.. :mellow:

Ker nikakor nisem mogel vzpostaviti zanesljive sinhronizirane dvosmerne komunikacije med mikrokontrolerjema (ocitno nisem dovolj pameten) sem komunikacijo pustil le enosmerno (iz centralne enote proti LCDju), vse 4 gumbe pa sem kar hardversko povezal na centralo - zdaj ko sem se odlocil za LCD s samostojnim mikrokontrolerjem namesto LED displeja mi je na glavnem mikrokontrolerju ostalo dovolj prostih pinov se za kaksno dodatno funkcijo. :)

upam da nisem prevec zagnjavil, ce sem, pa naj se vse skupaj brise ali prestavi v samostojno temo. Razmisljam celo o EFI-ju z deli moje bivse Fieste Zetec. :grim

se nekaj slik (v zivo je v primerjavi s tem na slikah LDC prav fenomenalno kontrasten - res odlicno berljiv):

post-1466-0-44262600-1325537528_thumb.jpg

post-1466-0-58960500-1325537548_thumb.jpg

post-1466-0-38618400-1325537849_thumb.jpg

post-1466-0-13962500-1325537925_thumb.jpg

post-1466-0-62537700-1325538002_thumb.jpg

post-1466-0-34503800-1325538085_thumb.jpg

post-1466-0-12512600-1325538173_thumb.jpg

post-1466-0-58363400-1325538267_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zaradi sluzbenih obveznosti se je zadeva spet zavlekla. Ampak prisel sem se korak naprej - hardver je dokoncan. In to brez pardona, ker sem ohisji zalil s plastiko - "za ziher". :)

S softverom se nisem popolnoma zadovoljen, tako da se iscem kje bi se lahko kaksno stvar optimiral, vendar je jasno da bo teh malenkosti pocasi zmanjkalo, tako da se zadeva kljub vsemu bliza koncu.

Nekaj slikic:

Zaprta modula (vem, izgleda grdo ker se nisem obrezal plastike ki je pri zapiranju pricurljala ven, pa tudi karbon-look folija na indikatorju pride menjana):

post-1466-0-76377600-1326458311_thumb.jpg

se z druge strani:

post-1466-0-75304500-1326458316_thumb.jpg

Tale dva konektorja mi ni nikakor uspelo dobiti v linijo. slamparija. :bum: :bum: se sreca da bota oba skrita. :wallbash:post-1466-0-80653100-1326458322_thumb.jpg

Priklopljena zadeva - preizkusanje:

post-1466-0-06997300-1326458329_thumb.jpg

Takole se programira centralno enoto (preko istega konektorja ki ju uporabljata za medsebojno komunikacijo in napajanje):

post-1466-0-07805900-1326458334_thumb.jpg

Takole pa indikatorsko enoto (tudi to programiramo z istim kablom na istem konektorju):

post-1466-0-37275600-1326458338_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zdravo!

Imam nekaj problemov z mojim motorjem:

1. Zakaj ne deluje ventilator za hlajenje hladilne tekočin??

2. Zakaj hladen ne užiga takoj??

3. Ki se nahajajo varovalke??

Hvala za vse odgovore!

Lep Pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. preveri in po potrebi menjaj termostikalo (isci pri hladilniku - jaz ga imam na levi na dovodu hladilne tekocine) ali motor ventilatorja, preglej pa tudi oba konektorja (na elektromotorju in termostikalu) in instalacijo - predvsem spoje...

2. nastavi uplinjace (morda deluje prevec "na suho") - default nastavitev naj bi bila 1.75 obrata glavne igle ven iz notranje skrajne lege, na fino pa potem se +/- 0.5 obrata, po potrebi...

3. kolikor sem gledal na mojem, in kolikor gledam neko elektro shemo, ki se je do zdaj izkazala za dokaj zanesljivo, jih sploh ni...?? :blush:

Popravljeno . Popravil Ice
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. preveri in po potrebi menjaj termostikalo (isci pri hladilniku - jaz ga imam na levi na dovodu hladilne tekocine) ali motor ventilatorja, preglej pa tudi oba konektorja (na elektromotorju in termostikalu) in instalacijo - predvsem spoje...

2. nastavi uplinjace (morda deluje prevec "na suho") - default nastavitev naj bi bila 1.75 obrata glavne igle ven iz notranje skrajne lege, na fino pa potem se +/- 0.5 obrata, po potrebi...

3. kolikor sem gledal na mojem, in kolikor gledam neko elektro shemo, ki se je do zdaj izkazala za dokaj zanesljivo, jih sploh ni...?? :blush:

Hvala ti! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

Hmmmmm...motor je stal 3 leta in seveda ni vžgal.

Odlomilo je ročko, sedaj pa je bilo ugotovljeno, da je v fergazeru nekakšne loputke zapikalo. Problem smo rešili,sedaj pa ima "marjetica" zelo nestabilen prosti tek, ob dodajanju gasa pa ga kr duši in se sploh ne gre peljat saj cuka kot nor.

Smo naredili tudi nekakšen homemade zračni filter ker čakam na original.

Je komu jasno kaj bi to bilo?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmmmm...motor je stal 3 leta in seveda ni vžgal.

Odlomilo je ročko, sedaj pa je bilo ugotovljeno, da je v fergazeru nekakšne loputke zapikalo. Problem smo rešili,sedaj pa ima "marjetica" zelo nestabilen prosti tek, ob dodajanju gasa pa ga kr duši in se sploh ne gre peljat saj cuka kot nor.

Smo naredili tudi nekakšen homemade zračni filter ker čakam na original.

Je komu jasno kaj bi to bilo?

 

Mogoče bi lahko za začetek sinhroniziral vplinjače. Zračni filter pa daj kar original takoj ko ga dobiš, ker s tem homemade verjetno dobiva preveč zraka, tako da je mešanica prerevna in lahko tudi to pripomore h tem težavam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Pomoč prosim

Sem lastnik kawasakija zzr600 D l.1990 in imam problem z iskro na svečki na 2 in 3 cilindru. Zamenjal sem vžigalno tuljavo, ker je bila zanič, vendar sem še vedno brez iskre. Zanima me če je kdo lastnik dotičnega kawlna iz Ljubljane, da bi mi posodil cpu kontroler da vidim če je v tem težava. Drugače pa če ima kdo še kakšne predloge naj mi piše. 

Hvala lp Uroš

Popravljeno . Popravil Uroš M.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, Uroš M. pravi:

Pomoč prosim

Sem lastnik kawasakija zzr600 D l.1990 in imam problem z iskro na svečki na 2 in 3 cilindru. Zamenjal sem vžigalno tuljavo, ker je bila zanič, vendar sem še vedno brez iskre. Zanima me če je kdo lastnik dotičnega kawlna iz Ljubljane, da bi mi posodil cpu kontroler da vidim če je v tem težava. Drugače pa če ima kdo še kakšne predloge naj mi piše. 

Hvala lp Uroš

isto vprašanje lahko še tule postaviš:

http://motosvet.com/tabla/topic/40581-sam-svoj-mehanik-vse-mogoče-okoli-šraufanja/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!