Skoči na vsebino

Yamaha MT 01


Dr. _MAXXI_

Priporočene objave

Yamaha MT 1700 leta 2005

Model serije MT, ki jo poznamo po vpadljivih protipih bo z dvovaljnikom na voljo od leta 2005 dalje.

Dvovaljnik je že znan pogonski agregat Road Star Warriorja s 1700 kubičnimi centimetri (natančno 1670 ccm). Končna moč še ni znana, govori se o nekaj pridobljenih KM, da ne bi ponovili napake, narejene pri Bulldogu.

Glej tudi: Yamaha daje v proizvodnjo koncepte (http://www.motosvet.com/tun_article.php?cid=1_1_905_2)

Popravljeno . Popravil Noise Data
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha MT 1700 <span style='color*red'>leta 2005 </span>

Model serije MT, ki jo poznamo po vpadljivih protipih bo z dvovaljnikom na voljo od leta 2005 dalje.

Dvovaljnik je že znan pog/nski agregat Road Star Warriorja s 1700 kubičnimi centimetri (natančno 1670 ccm . Končna moč še ni znana, govori se o nekaj pridobljenih KM, da ne bi ponovili napake, .arejene pri Bulldogu. 

da niso tele fantje malo zamešali zadev?

Kolikor vem je MT-01 imel dvovaljnik z 1,6 litra, MT-03 pa enovaljnik z 0,66 litra ... ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....govori se o nekaj pridobljenih KM, da ne bi ponovili napake, narejene pri Bulldogu.

Bulldogovih 65 KM kritizirajo v glavnem tisti, ki ga niso nikoli vozili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

MT-01 bodo vrgli v prodajo... predstavitev 14. septembra na INTERMOTu.

My Webpage

mt10.jpg

verjetno ne bo čist tak, k je to stara fotka DEMO modela iz 1999... ampak neki tazga :)

Bulldog-killer :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

dosti šminke, malo power-a!!!! :BUA: pa kaj neko sranje od čoper mašine noter tišijo, en dober twin navit bi noter dali al pa 4C pa bi lahko bil novi V-max

:zzz:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dosti šminke, malo power-a!!!! :BUA: pa kaj neko sranje od čoper mašine noter tišijo, en dober twin navit bi noter dali al pa 4C pa bi lahko bil novi V-max

:zzz:

Ja en nov "v-max" bi prav prisel - taka moc, v dobro vodljivem motorju... To bi blo zakon!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oblika se mi zdi zgrešena. Kaj pa vem, moje mnenje je, da bo tole eden izmed motorjev za ekscentrične šminkerje, ki imajo dosti novcev. Sploh pa, tole je morda za drugo temo, tile trendi v velike kubikaže so že kar groteskni. Mislim, Triumph 2,3 L ipd.(tudi tale Yamaha ni skromna). Zakaj ne naredijo raje turbodizelskih agregatov za takšne motorje? Navora bi bilo verjetno še več, moč pa tudi ne bi tako zaostajala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men je pa ta motor zakon,še dva akrapoviča pod zic in to je to :yea2:

mislim pa da bo v Munhcnu predtavljena tudi naslednica V-Maxa z 2000ccm V4 mašino,to sem nekje slišal ali prebral :hmm: :? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dosti šminke, malo power-a!!!! :BUA: pa kaj neko sranje od čoper mašine noter tišijo, en dober twin navit bi noter dali al pa 4C pa bi lahko bil novi V-max

:zzz:

Se strinjam, čoper mašina ne paše k celotnemu izgledu, pa tudi jermen bo najbrž trpel pri visoko obljubljenem navoru.

Če bo manj kot 100 KM in 100 Nm navora bo podn.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK fantje par komentarjev in prošnja za ICEa!

@ Sym: Ma stari šlamparija brez meja obstaja fotografija dejanskega MT01 ki prihaja, tako da sorry prototip je nice ampak cajt jeza pravo fotko (spodaj)

@ Ostali: Moč okroglih 100 KM, navora +110 Nm (oziroma dosegli so kar so hoteli, 10% višji navor od Hayabuse, vir: Yamaha in MCN)

Pogon je veriga.

Zadeva je enosed!

Cena po angleških predvidevanjih cca. +/- 9000 GBP! (Rang BMW R 1150 Rockster)

@ Komentar na mašino: hmmm rdeče polje pri 5.500 obratih

Maksimalen navor pri malo čez 2000 obratov.

Moč verjetno pri 4.800-5.500 ---> Ergo naj mi kdo pokaže motor s takšnim navorom in močjo pri teh obratih. Sicer pa motor za navdušence nad velikimi V-Twin mašinami, ko čutiš vsak bat posebej kako se koplje iz ovinka.

Položaj voznika, precej bolj športen od Bulldoga.

Edino kar me res matra je ali so ga dejansko spravili na 200 kg in poskrbeli za kratko medosno razdaljo kot so obljubljali.

@ Ideja o Akrapoviču: Hmmm resno dvomim, glede na to da bo to po vsej verjetnosti bolj zbirateljski komad kot pa motor kot ga večina tukaj pojmujemo, ... sicer pa sorry, MT 01 je Twin, ki ne rabi akrapovičev, .... obstaja zanimiv promo filemček na Yamahini strani, do katerega se pride preko linka za prijavo na testno vožnjo 14. septembra na INTERMOTU.

Osebno mi je to najlepši bike, ki bo prišel iz proizvodnih trakov (serijsko), ima samo dva problema, ... ENOSED in CENA! :cry:

ICE, LEDENI, ... a bi ti to temo združil z že obstoječo o MT01?? ThanX man!

Vaš, Z.t.H.! :blink:

post-4-1092123881.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Noise, a si ti ziher da je ta srebni stvor med novicami zadnja verzija MT01?

Sorry Yamaha ima na www strani malo drugačen motor. :lol1: :cry: :yea2:

Pa na uradni strani v videu ki ga omenjam tudi.

Tako da niti ne vem kje si našel srebrno zadevo? Izgleda pa hudooo pa še dvosed je, .... kar bi bilo več kot nice! :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

O lepoti nebi, saj imajo vsake oči svojega malarja - verjetno je komu (ali pa celo dvema) tudi tole všeč :hmm: :? ...

Ni mi pa jasno oz logično, zakaj pri Yamahi v takle moto ne vtaknejo mašine, ki bi tehtala kaj manj od 150 kg kot jih ima tale starinarniški primerek - jasno da (malce) pretiravam, ampak verjetno ste tako še lažje razumeli mojo poanto.

Če pa se bo za povrh slučajno res kaj izcimilo iz Suzukijevega B-Kinga, bo tole IMHO zagotovo maksimalno propali slučaj...

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Noise, a si ti ziher da je ta srebni stvor med novicami zadnja verzija MT01?

Takšno fotko je objavil motorrad... saj video tudi ne pokaže nič pametnega... :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takšno fotko je objavil motorrad... saj video tudi ne pokaže nič pametnega... :(

res je ampak vidi se zgornja napeljava dveh rorov, ... tako da srebrni stvor najverjetneje ni zadnja verzija.

Bi blo pa nice če bi naredili enoseda in dvoseda, .... po vzoru FIAT BRAVO BRAVA.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je zelo všeč. Če se ne bi že na Kužata navezal, bi celo razmišljal o....

Sicer pa ne vem, kaj je razlog, da nekateri spet mešajo pozerstvo in šminkerstvo noter!?

A si sedaj takoj šminker v očeh 500-600 ccm-ašev, če imaš denar za dober in močan motorin???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SPEAKING TO THE FIRST MAN TO RIDE THE MT-01 IN EUROPE

Rider : Piet Denys

Lives : Ghent (Belgium)

Age : 35

Riding experience : 15 years including road riding, off-road riding, international roadracing and enduro riding in Africa.

What’s the initial feel of the MT-01?

The bike is very accessible – it’s hop on and go. I guess I now know what Yamaha means by Torque Sports – there’s heaps of power and torque, whatever revs you use. As soon as you are rolling the bike feels very light and the low-speed handling is impressive. Also, the centre of gravity is really low and you feel that right away.

And what about the engine?

You immediately feel that you’re sitting on a strong engine. It’s great because you really feel every stroke of the piston, which is what the Kodo concept is all about, the engine’s beat is like a drum beat. The engine pulls from very, very low revs. There’s already loads of torque at 2500rpm, then it calms down a little before the really big pull from 3500rpm to the 5000rpm peak.

And does it sound special?

You can really hear the engine, and you can really feel it too. It’s got a bit of an animal feel to it, so all in all, this bike really oozes character, whether you’re just cruising along or really going for it. But it would be good to feel what its rhythm is like with an MT Performance Akraprovic exhaust fitted.

So you like the way the MT-01 feels at lower speeds, how does it feel once you really get going?

It behaves very well. The suspension is well damped, giving a smooth, comfortable ride. It’s not stiff and super sporty. The engine’s rhythm and sound are quite rousing, so you soon find yourself riding along at a good speed, with the bike handling well. Sure, I’ve pushed the bike hard, but I don’t think I’ve come close to taking it to the limit quite yet.

Is it fun in the turns?

Definitely! I found that the bike’s character and riding position inspire you into an attacking mode. And it handles well enough that you can get down to scraping the ‘undercarriage’ through some corners. The brakes are superb, just like any other Yamaha, with no surprises.

How did you feel after your first ride on the MT-01?

The biggest impression after you climb off the bike is how easy the engine feels and how great every stroke, every beat, feels. I was also really impressed by its overall balance. The MT-01 looks very big and imposing when you first look at it, it has some seriously bad attitude! But once you climb aboard you can really go for it, the bike is very manageable.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Ostali: Moč okroglih 100 KM, navora +110 Nm (oziroma dosegli so kar so hoteli, 10% višji navor od Hayabuse, vir: Yamaha in MCN)

To z navorom si ga pa malo ustrelil mimo - Hayabusa 136 Nm pri 7200 rpm (podatek pridobljen z dejansko meritvijo) - vir aktualni Motorrad, drugače pa vsaka stvar ma svojega kupca - bomo videli kolko jih bo na cestah

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To z navorom si ga pa malo ustrelil mimo - Hayabusa 136 Nm pri 7200 rpm (podatek pridobljen z dejansko meritvijo) - vir aktualni Motorrad, drugače pa vsaka stvar ma svojega kupca - bomo videli kolko jih bo na cestah

LP Bajsi

Se posipam s pepelom in priznam kisks, ...mater bom še enkrat preveru članek za točno absolutno številko, ... tisti del o 10% višjem navoru je pa ziher prav, .... no ja .... nazaj poiskat članek. :P :P :P

Ma na cestah bo tole po mojem totalna eksotika, ... preveč stvari na sicer lepi skulpturi bo po mojem odvrnilo kupce od motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če sem čisto odkrit: precej šokantno, a nič novega. Pač japonska verzija BUELLa. Skratka ogromen twin, kolesa, zic in nič drugega.

Kar se dizajna tiče, sta mi čudna zadnja auspufa/luči ali kaj je tisto čudo. Moti ker je enosed.

Kar se konjev tiče, jih je pri teh kubikih tudi 70 dovolj, kaj šele 100. Kajti za nas dela navor, konji so zgolj teoretična stvar, ki nastopi tam nekje. Konji takilih twinov pa so tu in zdaj (že peri 2.000 rpm), normalni motorji pa imajo pri 2.000 obratih kakih 12 konjev! Tudi sam po zaslugi 2 valjev z lahkoto lovim stroje, ki imajo nominalno pol več konjev.

Pri 1700 kubikih pa je tudi zastarelost mašine brezzvezen pojem. Lahko bi imela odmično gred tudi v bloku (ali pa prikolici), za 5.500 obratov je tudi to dobro. Tu delajo kubiki sami po sebi in twin sam po sebi in je vsa tehnika brezpredmetna. Temu se reče amerikanski pristop. Edina slaba lastnost je običajno visoka poraba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak najbrz zaradi cene - ki bo previsoka, drugace bi si ga sel poblizje ogledat.

Yes, My Man! :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!