Skoči na vsebino

Motoristi pred parlament


micamaca

Priporočene objave

Navodilo: v tej temi sodelujemo konstruktivno, saj bodo le resni predlogi v pomoč pri izoblikovanju "borbe" za postavitev dvojnih zaščitnih cestnih ograj in ostalih zadev, na katere moramo opozoriti za večjo varnost motoristov na cesti.

-------------------------------

OBVESTILO:

naslednji sestanek pobudnikov za uvedbo dvojnih zaščitnih ograj bo v četrtek, 26. avgusta 04 ob 20.00 uri v Clubhousu na Koleziji.

-------------------------------

ZAPISNIK

sestanka pobudnikov zahteve za zagotovitev uresničevanja določbe o tem, da morajo biti zaščitne cestne ograje varne za vse udeležence v prometu

Sestanek je potekal v četrtek, 11. avgusta 2004, od 20.30 do 23.30 ure v klubskih prostorih kluba Firestarter.

Prisotni:

Andreja Horžen, Matej Primožič, Jaka Blažko, Matej Gabršček, Matej Kristan, Janja Lukman, Nataša Kovač, Igor Grošelj, Tomaž Lukman, Igor Uzelac, Jurij Simič, Matjaž Hočevar, Aljoša Us, Matej Repanšek, Roman Colner, Andrej Svetina, Robert Fister, Neža Bajec, Marija Lavtižar, Erik Zupančič, Blaž Žganjar, Boštjan Olfacio, Tina Starc, Sara Arko, Darija Lebar.

Matjaž Hočevar je takoj na začetku sestanka predlagal, da bi moral v zvezi s to temo obstajati poseben internetni portal. Vsi prisotni so se strinjali, da je potrebno za navedeno zbrati podpise podpornikov. Potrebno se je pozanimati na kakšen način zbrati te podpise in kam jih predložiti, kateri organ je pristojen za prevzem teh podpisov. Prav tako so se udeleženci sestanka strinjali, da bo zahtevo potrebno podkrepiti z ustreznimi statističnimi podatki. Tomaž Lukman je predlagal, da bi se problema lotili na lokalni ravni, saj je vsaka občina zadolžena za ceste v njeni občini. Blaž Žganjar je poudaril, da bi morali opozarjati, da je vrednost človeškega življenja neprecenljiva in da je nedopustno, da se vrednost meri v določenih denarnih zneskih in pogojuje s stroški za zagotovitev varnih zaščitnih ograj za vse udeležence v prometu. Prav tako bo potrebno poudariti, da so zaščitne ograje nevarne za motoristi kljub temu, da se motorist pelje v skladu s predpisi. Taki primeri so lahko neprimerne razmere na cesti (pese, olje, bitumenske zalivke, luknje v cestišču, udarne jame......) prav tako tudi neprilagojena vožnja ostalih udeležencev v prometu.

Sklepi:

1. Matjaža Hočevara se zadolži, da pridobi zdravstvene statistike o tem, koliko motoristov je umrlo zaradi trka v zaščitno ograjo in koliko jih je zato invalidov ter, kolikšni so stroški zdravljenja. Podatke se bo potem primerjalo s stroški za zagotovitev varnih zaščitnih ograj.

2. Prisotni so sprejeli tudi sklep, da se zagotovi posebna internetna domena z naslovom motoristipredparlament.com in v ta namen že zagotovili nekaj finančnih sredstev (3.400,00 SIT) na samem sestanku. Za zadevo je zadolžen Matjaž Hočevar. Erik Zupančič se je javil da bo preveril kako bi bilo s sponzorstvom domene pri Domenci.

3. Erik Zupančič je zadolžen, da se pozanima kateri člen pravilnika določa kakšne morajo biti zaščitne ograje in kaj bi bilo potrebno spremeniti.

4. Za podkrepitev zahteve se uporabi tudi statistike in gradivo, ki ga je pripravila FEMA in so zelo zgovorne. Podobnih statističnih podatkov v Sloveniji ni.

5. Za tekst na letaku za zbiranje podpisov, se uporabi tekst društva MAKSI, in sicer se tekst glasi:

Zakaj zaščitne ograje ne ščitijo motociklistov?

Pri hitrosti nad 30 km/h postane zaščitna ograja rezilo, ki ubija!

Vsak peti motociklist, ki trči v zaščitno ograjo, umre!

6. Blaž Žganjar bo za začetek poskrbel za fotografijo odrezane zaščitne ograje v obliki križa. Fotografija bo uporabljena na letaku za podpise.

7. Blaž Žganjar in Matej Repanšek se bosta pozanimala kakšen je najprimernejši način za sprejemanje podpisov, ki bodo prispeli po pošti. Potrebno se je tudi dogovoriti kam naj bi pošta prihajala. Zagotoviti je treba ustrezno evidenco prejetih podpisov.

8. Marca prihodnje leto naj bi se izvedel protest pred parlamentom, da bi tako bolj aktivno opozorili na prihajajočo motoristično sezono in s tem na problem zaščitnih ograj.

9. Na problem zaščitnih ograj naj bi opozorili tudi še v septembru letos. Dogovor v zvezi s tem še sledi.

Zapisala: Andreja Horžen

DODATEK K ZAPISNIKU IZ OPOMB SODELUJOČIH:

10. K sodelovanju bodo vabljeni tudi vse motoristične zveze, društva, združenja in klubi v Sloveniji in bližnji tujini.

11. Naslednji sestanek pobudnikov za uvedbo dvojnih zaščitnih ograj bo v torek, 17.08.04.

-------------------------------

Linki na temo zaščitnih ograj:

- MAKSI-> publikacije -> "Zakaj zaščitne ograje ne ščitijo motociklistov?"

- "Final report of the Motorcyclists & Crash Barriers Project" by FEMA - Federation of European Motorcyclists' Associations

- "Motorcycle and Safety Barrier Crash-Testing: Feasibility Study" by Australian Transport Safety Bureau

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam, da je tole o.k. Pripombe so dobrodošle. Če sem se kje zmotila v imenu ali priimku se opravičujem.

Predlagam, da Hotschko kar kandidira na teh volitvah al pa gre za parlamentarca bo vse ful lažje. Se mi zdi, da ma žilco za politiko. Sploh kadar kaj "besno" razlaga. :devil: :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Erik je zrihtal na domenci, kar je bilo potrebno.

Registrirana je domena motoristipredparlament.com

pripravljen je tudi web prostor za

www.motoristipredparlament.com

Potrebujemo pa nekoga, ki bo urejal stran.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

super zapisnik, vsaj vem kaj moram naredit :) . Podatke o stroških in nesrečah bom začel zbiral, ko se moj "insider" vrne iz morja ... predvidoma čez 2 tedna B)

Predlagam, da Hotschko kar kandidira na teh volitvah al pa gre za parlamentarca bo vse ful lažje. Se mi zdi, da ma žilco za politiko. Sploh kadar kaj "besno" razlaga.  :devil:  :devil:

O:-) B)

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V zapisniku manjka sklep, kdaj se naslednjič dobimo :hmm:, če se ne motim je bilo govora o prihodnjem torku, 17. avgusta, da ugotovimo kaj je že urejeno in kaj bo še treba.

Popravljeno . Popravil Perla
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko bi tukaj zgoraj v prvi post vstavili link na stran Maksija in Feme, kjer se govori o ograjah. Naj vidijo še vsi tisti, ki sicer Maksija in Feme ne poznajo. Odločitev prepuščam iniciatorjem, zato jaz linka ne bom lepil.

Sicer pa :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo cisto takole mimogrede... Zascitna ograja naj bi bila namenjena, da ne zdrsnes s ceste... Samo na nekaterih mestih bi bilo bolje, ce ograje sploh ni...

Recimo primer: Pades, priletis v (recimo novo zares zascitno) ograjo in te odbije nazaj na cesto, kjer te povozi avto.

Ironija bi bila, da je za ograjo 10 metrov travnika (kot primerna izletna cona)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi dodal v zapisnik še to, da bomo k sodelovanju povabili tudi vse motoristične zveze, društva, združenja in klube v Sloveniji in bližnji tujini. Smo govorili o tem ... a ne?.

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo cisto takole mimogrede... Zascitna ograja naj bi bila namenjena, da ne zdrsnes s ceste... Samo na nekaterih mestih bi bilo bolje, ce ograje sploh ni...

Recimo primer: Pades, priletis v (recimo novo zares zascitno) ograjo in te odbije nazaj na cesto, kjer te povozi avto.

Ironija bi bila, da je za ograjo 10 metrov travnika (kot primerna izletna cona)

oprosti...

tale ideja pa ni čisto na mestu!? :BUA:

sej ne delamo iz naših cest dirkališča, ampak se poskuša odpraviti napaka, ki je v trenutnih ograjah in sicer, da so preostre in previsoke!!

izletne cone?? :?

to je cesta in ne dirkališče...

pa oprosti za pripombo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ironija bi bila, da je za ograjo 10 metrov travnika (kot primerna izletna cona)

tam gotovo ni ograje ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zelo konkreten predlog: pridobiti ali pripraviti seznam/zemljevid lokacij, kjer je že umrl ali postal invalid kak motorist v zadnjih letih. Te bi lahko bile tudi na prvem mestu seznama za sanacijo, če do te pride.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimiv način zbiranja podpisov:

http://pekarna.rulz.org/peticija/

Zbiranje podpisov se je najprej začelo z cirkularnim pismom.

lp G

in jo podpiše oseba z imenom:

1291. Kmet Smrdljivi, kesom pod mostom

:lol1:

Je pa dober sistem in način zbiranja/obveščanja o poteku podpisov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zelo konkreten predlog: pridobiti ali pripraviti seznam/zemljevid lokacij, kjer je že umrl ali postal invalid kak motorist v zadnjih letih. Te bi lahko bile tudi na prvem mestu seznama za sanacijo, če do te pride.

o tem smo se vceraj pogovarjali.

mogoce je to ideja za letosnjo zadnjo motosvetovo voznjo ala lanska brda. povezemo te kriticne tocke po sloveniji in se odpeljemo lepo od ene do druge, na teh tockah prizgemo sveco in naredimo parminutni zastoj ceste (blokado), seveda pred in za kolono poskrbimo za varnost drugih udelezencev v prometu. to bi lahko bilo konkretno dejanje za letos.

naj spomnim: edina primerna hitrost, da se ti ne more kaj pripetiti ob varnostni ograji je 0 km/h in s tem lahko opravicimo svoje protestne postanke sredi ceste.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sym, dobra ideja tole z zemljevidom!

nasploh bi bilo možno na tak zemljevid dati tudi razne črne točke, tako smrtne, kot zgolj za nezgode... S kakšnim geo SW in ustreznimi podatki od raznih inštitucij bi lahko potem pripravljali zelo nazorna gradiva, ki bi dala komu misliti. Po drugi plati pa govorim o zadevah, ki bi morda lahko že obstajale v kakšnem zakotnem PCju recimo na SVZP al kaj je že ... ali pri policiji...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Po drugi plati pa govorim o zadevah, ki bi morda lahko že obstajale v kakšnem zakotnem PCju recimo na SVZP al kaj je že ... ali pri policiji...

Stacionaže prometnih nesreč obstajajo v bazi prometnih nesreč, ki se dobijo na straneh policije. Potrebno je le resno delati in potegniti ven nesreče motornih koles in ostale potrebne podatke. Je pa baza dokaj velika in nerodna in bi to delo zahtevalo znalca. Jaz sem se s tem igral pred 2. leti, a letos žal ne utegnem. Doma pa ni PCja, ki bi to peljal.

P.S.: Bom te svoje trditve zgoraj preveril in nalimal link do te baze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo link .) .

Slikca pove kje, kaj in kako. Stran ponuja datoteko (PN04.zip) in navodila, kjer so obrazložena polja in relacije.

Kdo se bo zakopal v tole?

post-20-1092398183.jpg

Popravljeno . Popravil HHV
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem si malo ogledal tole statistiko in lahko samo ugotovim, da je to statistika za neumne policaje in ne sluzi prav nicemer. no, mogoce sem prevec kriticen, zelim samo povedati, da nam zaenkrat pri "varovalnih ograjah" ne koristi, ker prav nikjer ne pise kaj so razlogi za smrt ali invalidnost motoristov v nesrecah. neprilagojena hitrost ni razlog za smrt, hitrost ni se nikogar ubila, ubija udarec ub nekaj ali odpoved srca ali kaj podobnega. mogoce pa bo dobrodosla pri naslednjem problemu, ki bo na vrsti po ograjah: zavarovalnice in njihova aroganca pri zavarovanjih, ampak to je ze druga zgodba.

se pa strinjam, da se naredi interaktivni zemljevid s cimvec podatki, predvsem s podatki, ki jih ima nacez hocko (vzrok smrti ali invalidnosti, stroski zdravljenja, leto, kraj, starost, spol, podatki o motorju...).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi dodal v zapisnik še to, da bomo k sodelovanju povabili tudi vse motoristične zveze, društva, združenja in klube v Sloveniji in bližnji tujini. Smo govorili o tem ... a ne?.

Zakaj pa potem niso dobili vabila že za ta sestanek in sedaj gledajo na forumu zapisnik?

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa potem niso dobili vabila že za ta sestanek in sedaj gledajo na forumu zapisnik?

Tadej

zato, ker za vsako ustanovitev necesa, med drugim tudi te "iniciativne skupine posameznih motoristov", potrebujes samo nekaj aktivistov in ne mnozice opazovalcev. sploh pa, ce zelis povabiti ljudi k neki stvari jim moras nekaj o problemu pokazati in to smo se zmenili vceraj. naslednji korak so povabila klubov, zvez in podobno mislecih ljudi.

Erik

p.s.: prosim ce nisi :topic: . preberi si navodila v prvem postu.

Popravljeno . Popravil fazerer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zato, ker za vsako ustanovitev necesa, med drugim tudi te "iniciativne skupine posameznih motoristov", potrebujes samo nekaj aktivistov in ne mnozice opazovalcev. sploh pa, ce zelis povabiti ljudi k neki stvari jim moras nekaj o problemu pokazati in to smo se zmenili vceraj. naslednji korak so povabila klubov, zvez in podobno mislecih ljudi.

Erik

p.s.: prosim ce nisi :topic: . preberi si navodila v prvem postu.

Razdelili ste si pa naloge, kaj mora nekdo narest, nekateri tukaj na forumu pa te podatke že imajo, oz. jih lahko zelo hitro pridobijo....

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fazerer, ne beri tiste že narejene statistike. To je simpel in je narejena na kožo naročniku oz. lastniku strani. Čeprav je vse res, se da podatke realno prezentirati ali pa izpostavljati samo tisto kar želiš pokazati.

Bistvo je skrito v bazi, kot sem že napisal. Slika strani je postavljena sem kot pomoč tistemu, ki želi v ta oreh zagristi. Ostale kritike teh strani tukaj nimajo mesta in se jih prosim vzdržite!

Popravljeno . Popravil HHV
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razdelili ste si pa naloge, kaj mora nekdo narest, nekateri tukaj na forumu pa te podatke že imajo, oz. jih lahko zelo hitro pridobijo....

Tadej

In ti bodo te podatke lepo prijazno v dobro skupnega interesa tudi prispevali, kajne?! :D

In seveda tu ali po PM-ih tudi povedali.

In verjamem, da bodo ti kot aktivni udeleženci nadaljne tudi vabljeni k sestakovanju/sodelovanju, kakor so že sedaj bili vabljeni v clubhouse vsi ki so priti želeli.

Popravljeno . Popravil HHV
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!