Skoči na vsebino

Motoristi pred parlament


micamaca

Priporočene objave

torej,

v sredo sta bila oddana dva dokumenta skupaj s prilogami.

Pobuda za spr. 74. člena pravilnika o opremi javnih cest na Ministrstvo za promet

Predlog za spr. tehnične dokumentacije pa na Direkcijo RS za ceste.

Oba dokumenta sta v prilogi, in sta razen prve oz. prvih dveh strani enaka. Priporočam v branje, da boste vedeli kaj želimo. Predvsem si preberite uvodni dokument in povzetek na predzadnji strani.

Še enkrat pa ponavljam, da "huliganski" pristop h komunikaciji z odgovornimi gotovo ne bo koristen našim prizadevanjem.

Predlog_za_spremembo_tehni_ne_specifikacije_TSC_02_210___lektorirano.doc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem na hitro preletel pobudo in predlog, ker za daljse branje sedaj ravno nimam casa. Imam pa toliko casa, da vas vse, ki sodelujete pri tem projektu zelozelo pohvalim in moram rect, da ste carji!!!!! Kar tako naprej!

lp :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naslednja konkretna reč, ki jo moramo storiti je, da predlagamo konkretne ovinke in ograje za dopolnitev. Potrebno je narediti seznam odsekov in natančnih lokacij ovinkov (odsek in stacionažo - to je tista tablica, ki stoji vsakih 500m ob cesti), ki jih bomo poslikali in poslali na Direkcijo za ceste.

Ko bo ta material poslan, bo ne glede na spremembe pravilnika in tehnične specifikacije že lahko stekla montaža prvih dodatkov za motoriste na obstoječe varnostne ograje.

Torej prostovoljci in aktivisti ... vabljeni 3.5.2005 od 18h do 21h na strateški bojni posvet in razdelitev odsekov za popis.

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobro bi bilo popisati vse kritične točke (ograje), sicer pa bodo imela prioriteto tista mesta, kjer je pričakovati večje število motoristov (podatki o štetju prometa s strani DARS, DRSC, DDC) in kjer so bile v preteklosti že nesreče povezane z zaščitnimi ograjami (podatki o prometnih nesrečah s strani policije)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj to je tisti shit, ker je vsaka enodelna ograja na ovinku kritična! :angry2:

Definitivno pa so za vpis vse ograje na dovozih in izvozih iz avtocest in obvoznic!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na sestanku je čas in mesto za razčiščevanje takšnih dilem. Vabljeni.

Pretiravat s desetinami kilometrov ograj letos ne smemo. Nekaj km dopolnjenih ograj je že letos realno pričakovati. Če bi si prebrali predlog in pobudo (predvsem uvodne strani in povzetek) bi videli, da tam že piše na kašnih cestah in kakšnbih ovinkih je potrebna dopolnitev ograj.

Nekaj ograj bo dograjenih še pred spremembami pravilnikov, ampak s predlogi zaenkrat ne smemo pretiravati, dokler pravilnik in tehničćna specifikacija ne bosta spremenjena in bodo naše zahteve postale legitimne in obvezujoče za izvajalce in vzdrževalce.

V bistvu se moramo sami določiti katere ceste in ovinki so prioritetne in na naš predlog jih bodo tudsi dopolnjevali.

Vsekakor je nekaj izmed pomembnejših relacij LJ - KP (oz. odseki črni kal, planina, ...), Kočevje - Dvor, Nova Gorica - Vršič ....

Izmed predlaganih odsekov in ovinkov bodo imeli seveda absolutno prednost ovinki kjer je že prišlo do težkih poškodb ali smrti motorista zaradi trka v neustrezno ograjo.

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hotschko, kot sem ti že v PM napisal, mi včiraj zaradi časovne stiske ni uspelo priti na sestanek. Me pa zanima, kaj ste se zmenili.

Pozdrav od Roberta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hotschko, kot sem ti že v PM napisal, mi včiraj zaradi časovne stiske ni uspelo priti na sestanek. Me pa zanima, kaj ste se zmenili.

Pozdrav od Roberta

No, če bi prišel, bi bili celo trije. Bomo kot kaže tale akcijski sestanek morali ponoviti drugič. V bistvu sem si v miru vzel čas in na zemljevidu SLO označil ceste, ki so zanimive za motoriste in bi jih bilo potrebno pregledat in popisat. V bistvu si je treba samo še odseke razdelit in popisat in pofotkat.

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se govori, da podatki o nevarnih tockah, kjer so bile ograje vzrok ali pika na i za smrt motorista imate. torej kaj se cakata. sej res. posebvna komisija MS, ki ne verjeme uradni statistiki si mora oznaciti poti, poslat kmet v popis in potem posortirat podatke, narest statistiko, izpise.

sramota oz smesnice

ja hocu zivot, bolji zivot

velik govorite(pisete) malo naredite.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se govori, da podatki o nevarnih tockah, kjer so bile ograje vzrok ali pika na i za smrt motorista imate. torej kaj se cakata. sej res. posebvna komisija MS, ki ne verjeme uradni statistiki si mora oznaciti poti, poslat kmet v popis in potem posortirat podatke, narest statistiko, izpise.

sramota oz smesnice

ja hocu zivot, bolji zivot

velik govorite(pisete) malo naredite.

ceste poznaš..pojdi fotkat....bodi koristen

pa ne modruj.....:wallbash:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ceste poznaš..pojdi fotkat....bodi koristen

pa ne modruj.....:wallbash:

a ste dobil uradno statistiko od policije. ste. torej kaj se rabite. sami strokovno razdelit slovenske ceste med naivneze, da bodo delali fotke in popisovali. zakaj. je kater levi ovinek drugacen od kerga druzga in ograje na njem. ni. sam pobuda, protest, pritisk, pa se bo nekje nekdo zganu. ne pa fotke.

al je to mogoce natecaj za najfotko ovinga v dezeli pod alpam.

vse kar rabite imate a vi bi odkrivali toplo vodo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pritisk se izvaja s pomočjo dobro pripravljenih in podprtih argumentov in med to spadajo tudi fotografije :photo: .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pritisk se izvaja s pomočjo dobro pripravljenih in podprtih argumentov in med to spadajo tudi fotografije :photo:  .)

vidim, da ste vseznalci.

zal se v taksnih primerih obnese samo statistika, stevilke, stroski.

ovinek v levo ali desno z zascitno ograjo je vidil vsak slovenec. edina slika ki bi pomagala bi bila kaksna hudo grda slika razmesarjenega motorista na ograji.

obsta pa moznost, da nasi sodrzavljani se niso videli ograje v spodnjih banovcih, ki je bistveno drugacna od tiste v podsredi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vidim, da ste vseznalci.

zal se v taksnih primerih obnese samo statistika, stevilke, stroski.

ovinek v levo ali desno z zascitno ograjo je vidil vsak slovenec. edina slika ki bi pomagala bi bila kaksna hudo grda slika razmesarjenega motorista na ograji.

obsta pa moznost, da nasi sodrzavljani se niso videli ograje v spodnjih banovcih, ki je bistveno drugacna od tiste v podsredi.

no sveznalac o takih pirmerih...pomagaj malo izgubljenim piščančkom....

:grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no sveznalac o takih pirmerih...pomagaj malo izgubljenim piščančkom....

:grrr

kaj pa.

prekinit sestankovanja in predlagat konkretno akcijo. seveda. je treba najprej vloge, zasluge, medalje, plakete potalat. pol pa bo kaj.

in zakaj bi pomagal piscanckom. naj si sami najdejo kokljo. boli me k... je pa zanimiv vidt kako se razmislja, kaj se dela in kaj naredi. prevec jugo sistema je notr. pet odmara dok jedan radi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa.

prekinit sestankovanja in predlagat konkretno akcijo. seveda. je treba najprej vloge, zasluge, medalje, plakete potalat. pol pa bo kaj.

in zakaj bi pomagal piscanckom. naj si sami najdejo kokljo. boli me k... je pa zanimiv vidt kako se razmislja, kaj se dela in kaj naredi. prevec jugo sistema je notr. pet odmara dok jedan radi.

rabiš šraufenciger?

al imaš idejo kako bi zaprl ceste in blokiral promet :doze:

predvsem pa zakaj za vraga teh svojih briljantnih idej ne obelodaniš :blink:

a mislis računat za njih :hmm:

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rabiš šraufenciger?

al imaš idejo kako bi zaprl ceste in blokiral promet :doze:

predvsem pa zakaj za vraga teh svojih briljantnih idej ne obelodaniš :blink:

a mislis računat za njih :hmm:

glej draga kolegica.

prepucavat se z nekaterimi je brezveze. ko je teh nekaterih 10 kosov je isto gorio il prdio. ce razumes.

kako bi blokiral promet. zakaj bi ga blokiral. a se ti to zdi potreben korak. prvi korak. a je tezko dobit dovoljenje za mnozicno parkiranje pred parlamentom, prej pa obvestit casopise o problemetiki in o dovoljenju za shod.

tak mali prvi korakec. na parkingu pred maksicem. verjetno se nas lahko zbere vec kot 150.

potem pa dalje. odvisno od rezultata. je pa mal mim pricekovat dovoljenje za mimovoz ne vem kok motorjev..nismo mi kamionarji in njihov lobi. ne se slepit.

drugii korak bi pa po moje bil organizirano indvidualno, mogoce manjse skupine, potikanje po ljubljani. se pravi da 150 motorjev v skupini najvec 3 preplavijo center mesta, vozijo pocasi, pocas speljujejo. vse po predpisih. vemo da smo skup, da smo organizirani, a nben ne more dokazat. pa se ohromi promet. za vse to pa prej anonimka na casopise, da znajo porocat.

al je boljs posedanje ob piru, sestanki in talanje zadolzitev. seveda je bolje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glej draga kolegica.

prepucavat se z nekaterimi je brezveze. ko je teh nekaterih 10 kosov je isto gorio il prdio. ce razumes.

kako bi blokiral promet. zakaj bi ga blokiral. a se ti to zdi potreben korak. prvi korak. a je tezko dobit dovoljenje za mnozicno parkiranje pred parlamentom, prej pa obvestit casopise o problemetiki in o dovoljenju za shod.

tak mali prvi korakec. na parkingu pred maksicem. verjetno se nas lahko zbere vec kot 150.

potem pa dalje. odvisno od rezultata. je pa mal mim pricekovat dovoljenje za mimovoz ne vem kok motorjev..nismo mi kamionarji in njihov lobi. ne se slepit.

drugii korak bi pa po moje bil organizirano indvidualno, mogoce manjse skupine, potikanje po ljubljani. se pravi da 150 motorjev v skupini najvec 3 preplavijo center mesta, vozijo pocasi, pocas speljujejo. vse po predpisih. vemo da smo skup, da smo organizirani, a nben ne more dokazat. pa se ohromi promet. za vse to pa prej anonimka na casopise, da znajo porocat.

al je boljs posedanje ob piru, sestanki in talanje zadolzitev. seveda je bolje.

dragi kolega...uf tole je pa cist preveč podobno naslavlanju na kaki pravni fakulteti :grrr ...

pomoje se je MPP lotil zadeve tam kjer bo največ učinka....

kar ne pomeni da mu kakršnakoli pomoč ne bo koristna....

a ker trije posamezniki pač ne morejo bost na dveh frontah....

če veš kam cikam....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

edina slika ki bi pomagala bi bila kaksna hudo grda slika razmesarjenega motorista na ograji.

se javis kot model?

mogoce bos potem vsaj za sekundo premislil kaj pises.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se javis kot model?

mogoce bos potem vsaj za sekundo premislil kaj pises.

jest se javim...za pritiskat na sprožilc :grim ....takoj :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, če bi prišel, bi bili celo trije. Bomo kot kaže tale akcijski sestanek morali ponoviti drugič. V bistvu sem si v miru vzel čas in na zemljevidu SLO označil ceste, ki so zanimive za motoriste in bi jih bilo potrebno pregledat in popisat. V bistvu si je treba samo še odseke razdelit in popisat in pofotkat.

Kje tak zemljevid obstaja? Lahko objavite na netu, da/ne? Po mojih izkušnjah so najbol kritične tiste ceste, katere so jih nadomestile avtoceste. Torej tiste "tastare" glaven ceste. Popravi me če se motim. :huh:

Potem zbiranje prostovoljcev za fotkanje cest. Jaz sem se že javil, v ponedeljek začnem ko dobim motor iz servisa, ampak se mi pa zdi brezvezno da se vozim po celi SLO, ker je prvič malo bedno se recimo vozt 120km do Maribora in tam fotkat ceste, ki jih niti ne poznam. Zbirati prostovoljce lokalno. Torej štajerci poslikajo štajersko itd. Se to zdi nemogoč predlog???

In začel sem že s prevajanjem strategije do motoristov v veliki britaniji vključno s statistikami nesreč, cenami zavarovanj in cestnin itd... Materijal ne vem kdaj bo končan, je pa nekaj čez 40 strani že prevedenih in mi ostaja še okoli 30 strani. Tudi to dobite sprintano na papirju + v elektronski obliki skupaj z original angleško različico. To koristi ali ne? Poslati nameravam tudi MAKSI društvu da bodo objavili verzijo na njihovi strani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!