Skoči na vsebino

Motoristi pred parlament


micamaca

Priporočene objave

Dne 27.10.2004 poslano na Direktorat za ceste in v vednost g.Križniku.

Dne 19.11.2004 je poklical po telefonu gospod XXXXX, da še ni dobil

odgovora, obvestili smo ga o poteku in da je zadeva posredovana

DIrektoratu za ceste. Gospodu smo dali tudi telefonsko številko

direktorata za ceste.

19.11.2004 so mi na Direktoratu za ceste povedali, da so odgovor za ministra že pripravili in mu ga posredovali sedaj pa mi ga morajo posredovati oni saj sem direktno na ministra naslovil svoj dopis! Odgovora do včeraj ni bilo zato sem ponovno posredoval in kasneje popoldan prejel odgovor.

Spoštovani gospod XXXXXXX,

Najprej se vam opravičujemo, očitno je prišlo do nesporazuma. Neko obdobje

smo imeli težave z elektronsko pošto in možno je, da je tudi vaša padla v

ta nesrečni čas in da zaradi tega pošte niste prejeli. Še enkrat se vam

opravičujemo in vam pošiljamo odgovor, ki so ga na Direktoratu za ceste

pripravili že 23.11.2004:

Določila pravilnika o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih

cestah so za področje varnostnih ograj dovolj splošna, da omogočajo izvedbo

varnostnih ograj v različnih izvedbah in cenovnih razredih. Ker med vozila

prištevamo tudi motorna vozila z dvemi kolesi, so varnostne ograje

namenjene tudi preprečitvi zdrsa teh vozil s ceste. Pri določanju dejanske

izvedbe varovalne ograje na terenu je strokovnjakom omogočeno, da ob

upoštevanju določil veljavnih prepisov izberejo izvedbo varovalne ograje v

odvisnosti od prometnega režima, gostote prometa in v končni fazi tudi

razpoložljivih finančnih sredstev in vseh ostalih vplivnih parametrov.

Ne moremo se strinjati, da so določila pravilnika na obravnavanem področju

ali tudi na kateremkoli drugem področju v neskladju z zakonom. Strinjamo pa

se, da ta splošnejša določila ne pogojujejo natančne izvedbe in tudi ne

zahtevajo takih izvedb varovalnih ograj, ki bi bila posebej prilagojena

najnovejšim strokovnim spoznanjem in ugotovitvam na področju izdelave

varnostnih ograj.

Na področju prometne opreme si v okviru razpoložljivih finančnih sredstev

prizadevamo za čimbolj varno izvedbo na slovenskih cestah. Na številnih

področjih pa so še mogoče izboljšave in vaše elektronsko sporočilo

sprejemamo ravno v tej smeri in ga bomo kot takega tudi obravnavali.

Žalostne statistike prometnih nesreč nas zavezujejo k nadaljnim vlaganjem v

čimbolj varno opremljene ceste v državi. Žal pa na koncu ne moremo mimo

dejstva, ki je razvidno iz statistik in ga vsakodnevno opažamo tudi sami ob

vožnji po slovenskih cestah, to pa je, da vsakdo za svojo varnost in za

varnost soljudi lahko veliko stori sam z upoštevanjem predpisanih prometnih

režimov (hitrost in druge omejitve). Nevarna prehitevanja kolon, bistveno

presežene dovoljene hitrosti, prekomeren hrup, prehitevanja stoječih vozil

pred križišči, za vsa taka ravnanja ne bo nikoli mogoče izvesti ukrepov, ki

bi popolnoma zaščitili take voznike, prvenstveno pa tudi njihove žrtve, ki

so kljub pravilnemu in ustreznemu ravnanju žrtve prometnih nesreč. Zato nas

čaka še veliko dela tudi pri izboljšanju kulture voznikov, za kar pa ni

odgovorno zgolj Ministrstvo za promet.

Lep pozdrav!

Damijan Križnik

Odnosi z javnostmi

Dne 27.10.2004 poslano na Direktorat za ceste in v vednost g.Križniku.

Dne 19.11.2004 je poklical po telefonu gospod XXXXX, da še ni dobil

odgovora, obvestili smo ga o poteku in da je zadeva posredovana

DIrektoratu za ceste. Gospodu smo dali tudi telefonsko številko

direktorata za ceste.

19.11.2004 so mi na Direktoratu za ceste povedali, da so odgovor za ministra že pripravili in mu ga posredovali sedaj pa mi ga morajo posredovati oni saj sem direktno na ministra naslovil svoj dopis! Odgovora do včeraj ni bilo zato sem ponovno posredoval in kasneje popoldan prejel odgovor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povzetek za tiste, katerim se ne da brati celega odgovora:

PO LJUBEZNIVI POTI NE BO ŠLO! Dragi motoristi jeb*** se! Vsakdo želi svoje pravice - recimo naš minister bi bil rad predsednik države, njegova tajnica pa veleposlanik Unicefa,....Vsakdo ima svoje želje..

Razumevanje človek - človek ne obstaja več! Motoristi smo divjaki, ki norimo med kolonami, močno prekoračujemo hitrosti,.... "Zaščitne" ograje ubijajo samo tiste, ki se ne držijo pravil! So po zakonu in prilagojene VSEM udeležencem prometa!

Moj predlog:

1. Na motosvetu je kar nekaj talentiranih umetnikov, ki znajo odlično risati! NAj narišejo zaščitno ograjo in motorista v/na njej,.......

2.čimprej sestavimo podpisne liste in kratko besedilo - kar je bilo že narejeno in ga naslovimo na vse MOTO KLUBE in obe zveze po sloveniji

3.začnimo zbirati podpise tudi na zimskih zabavah posameznih klubov in med našimi prijatelji, ki niso motoristi, sorodniki,....

4.marca - aprila še enkrat obvestimo pristojno ministrstvo o aktualni zadevi katere sedaj ne bomo izpustili iz rok. Priložimo lahko kopijo FEME in avtralskega ministratsva(raziskave vpliva zaščitnih ograj) v angleščini saj je le ta tudi uradni jezik EU.

5 - isti tekst posredujemo tudi vsem medijem(radijskim hišam, televiziji, časopisom, revijam in začnemo javno gonjo oz. boj za pravice ki nam pripadajo)

6.v kolikor pred prvim majem ne izvedejo varne zaščitne ograje vsaj enega ovinka, ki je zaradi te zaščite že vzel človeško življenje - pripravimo miren protest pred pristojnim ministrstvom in tudi parlamentom.

AKCIJA PA BI SE MORALA ZAČETI TAKOJ OZIROMA PREJŠNJI MESEC.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne morem verjet, kakšen bullshit!! Kaj imata hrup ali prehitevanje vozil pred križiščem z varnostnimi ograjami? Kakšni kreteni. Sej si še argumentiranega odgovora ne zaslužijo. Itak ne bodo razumeli. :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KRETENI! PA DA JIM JEBEM MATER PAS KRI KRVAVO! PRASICE!

A sedaj bodo pa mene zmerjali, da mi ne pripada niti obravnava o drugačnih ograjah. Sedaj bodo mene zmerjali, da nevarno prehitevam kolone, da imam prehrupen motor. O vožnji mimo itak pojma nimajo, pizde polpismene še lastnega zakona ne znajo brati. In naj mi pokažejo moje žrtve!!

PRASICE POLITIKANTSKE! A kurbe parlamentarne politične so pa čisto coool, ko se nabiti našega šampanjca zvračajo z našimi avtomobili po cestah in se zaletavajo v druge. :fight2: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa jim pošljite tole slikico, da si bodo znali predstavljati, kaj se zgodi z motoristom, ko prileti v tako "varno in ustrezno" varovalno ograjo.

Nabrati take slikce, dodati material, ki ste ga že naredili, spraviti v lične mapice in ob protestu pred parlamentom s pripisom "ker so naše prošnje dosedaj naletele na gluha ušesa" podariti določenim parlamentarcem in medijem.

Nimam več besed za bando politikantsko :SS !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kratek bom: Jebem jim mater. Ko bi se pa kakšn njihov sinček malo razpolovu, potem bi pa stekla akcija. Pizde preklete. :SS :SS :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čeprav si argumentiranega odgovora res ne zaslužija in ga najbrž tudi razumeli ne bodo, bi jim ga bilo dobro poslati. In jim vsaj probat razložit v kakšni zmoti in laži živijo... :BUA:

Namigujem seveda na tisti del odgovora, ki govori o tem da je varnostna ograja varna tudi za motorista, saj preprečuje njegov zdrs s ceste. Ta ''varnostna'' ograja ne počne namreč ne enega ne drugega. Zdrsa s ceste ne prepreči, ko ga pa, ga pa prepreči na izjemno nevaren način. Mislim da bi jim bilo potrebno tole lepo argumentirano razložiti.

Sicer pa, a za vse ostale, ki bi si radi našli dopisovalce v odgovorni inštituciji, v upanju da bomo koga razsvetlili, je pravi naslov:gp.mzp@gov.si ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja izkušnja z >>varovalno<< ograjo:

V poznopoletnem sončnem popoldnevu me sredi desnega zavoja po klancu navzdol preseneti potoček vode :( , skuter nenadno zdrsne z zadnjim kolesom in nervozno zaniha, jaz panično z nogami zaveslam in skuter ujamem, takrat pa sem bil že zelo globoko v naslednjem levem zavoju. Skušam čim bolj zavirati, se nagibati v levo; varovalna ograja se vse bolj približuje, skuter je že skoraj usmerjen v smeri izhoda iz zavoja, rahlo se dotakne ograje in začne drsati po ograji. Mislim si: :cry: uuuhhh, za las se je izšlo; nato pa sunkovit udarec, ki mene katapultira v zrak in preko ograje. Ko se pokotalim po bregu navzdol in se končno ustavim razmišljam, le kaj za boga je to bilo, saj sem bil že usmerjen iz zavoja ven.

Ko me po na nosilih prinesejo spet nazaj na cesto, ko mi v bolnici povejo diagnozo - zlomljen levi kolk, ko si po odpustu iz bolnice ogledam posledice na skuterju - zabite vilice in zlomljena feltna, in ogledam prizorišče nesreče; mi je bilo vse jasno. Ko sem z plastiko drsal po ograji in sem bil že praktično iz zavoja ven (saj mislil sem takrat tako), je bil skuter še malo nagnjen. Sprednje kolo skuterja, ki je majhno, pa je bilo pod ograjo in se je zabilo v stebriček in zato me je katapultiralo v zrak. Noga pa se je zagozdila med belanco in sedež in 30 let stara poškodba zlomljenega kolka se je ponovila. Druge poškodbe razen 3 cm dolge praske, ki je nastala pri kotaljenju pod cesto ni bilo.

Sedaj razmišljam, kaj bi se zgodilo, če bi bila ograja prava varovalna ograja (dvoslojna ali npr. takšna, kakršne sedaj za varovanje motoristovnameščajo v Nemčiji):

- razbil bi se na enak način

- padel bi čez ograjo, vendar ne tako sunkovito in noga se ne bi zlomila

- skuter bi zdrsnil ob ograji na notranjo stran in jaz bi se z podrsano kožo in podrsanim skuterjem odpeljal domov

- po dotiku ograje bi odpeljal naprej brez padca

Ne vem! Mogoče se pa samo slepim in naj se lepo sprijaznim z formulacijo, ki so jo zapisali policisti: Motorist padel in se hudo telesno poškodoval zaradi vožnje z neprilagojeno hitrostjo!

Aja pa še to, skuter je bil 50 cc!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer pa jaz razmišljam takole: če ma motosvet preko 5000 članov, od tega jih okoli 500 nima motorja , ene 1500 jihni najbolj aktivnih(Zok? Sym? Nose? Ice? anyone? točne številke?), torej nam ostane 3000 motoristov.

Pa če se nas polovica udeleži protestnega shoda, je to še vedno 1500 motorjev sredi glavnega mesta. to pa je že cifra, ki je precej impresivna. Zravn pa še kakšne transparente, majce, fotke prometnih nesreč itd. debilom v parlamentu sicer po moje to ne bi premaknilo klikerjev, bi pa bli vsaj opaženi, pa teve bi poročal itd. Ker če te ni v medijih, te danes ni nikjer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo ko pogledam ograjo me prime paranoja na motorju. nekatre so postavljene celo precej višje kot je po standardu! kolko odtrganih udov, koliko zlomov hrbtenice, koliko vretenc, koliko žrtev manj bi bilo med motoristi, če bi ograje bile narejene pravilno? poznam dva primera, eden je moj bratranec, ki se je pred leti hudo strosil na soški cesti in ja bil cel polomljen in bi verjetno bil precej manj če ga nebi ovilo okoli količka, prav tako moj sodelavec. kaj naj rečem? samo upam lahko, da me ne bo "varovalna ograja" obvarovala pred zdrsem s cestišča, če bom kdaj sfrlel potleh...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najlepsa ograja po mojem okusu je na famozni cesti Kocevje - Dvor na koncu pri dvoru, kjer je oster desni ovinek in na njem (pred hiso) lepa dvojna ograja. Zveni fino....

Postavljena je tako, da je normalna enojna ograja, nato pa se ena dodatna "planka" na vrhu normalne ograje se pravi namesto da bi spodaj zaprli, je zdej visoka 2 metra ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najlepsa ograja po mojem okusu je na famozni cesti Kocevje - Dvor na koncu pri dvoru, kjer je oster desni ovinek in na njem (pred hiso) lepa dvojna ograja. Zveni fino....

Postavljena je tako, da je normalna enojna ograja, nato pa se ena dodatna "planka" na vrhu normalne ograje se pravi namesto da bi spodaj zaprli, je zdej visoka 2 metra ....

se bom probal potrudt čez vikend in it to ograjo poslikat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo obljubljene slikce. So mejčken slabše kvalitete, kr sm slikal skor ponoči (vikend zaseden), in jih umetno osvetlil.

Einherjar zdele k te berem sm opazu da sm zajebal, vem kero ograjo misliš ti, no jest sm slikal v naslednjem zadnjem levem ovinku oz. srpentini. (100m pred Krko)

No, nč hudga, tudi tale je zelo zanimiva. Za moje pojme previsoka, od tal je dobrih 30 cm, vmes :hmm: pa je tud kr dost prostora.

Tkole bom reku; :hmm: ne tuki pa res nebi rad zalegnu, mislm da bi bil v treh in ne samo v dveh kosih.

To je moj skromen prispevek v to temo (za spremembo sm tokrat resen)

lp SHARKi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čeprav si argumentiranega odgovora res ne zaslužija in ga najbrž tudi razumeli ne bodo, bi jim ga bilo dobro poslati. In jim vsaj probat razložit v kakšni zmoti in laži živijo...  :BUA:

Namigujem seveda na tisti del odgovora, ki govori o tem da je varnostna ograja varna tudi za motorista, saj preprečuje njegov zdrs s ceste. Ta ''varnostna'' ograja ne počne namreč ne enega ne drugega. Zdrsa s ceste ne prepreči, ko ga pa, ga pa prepreči na izjemno nevaren način. Mislim da bi jim bilo potrebno tole lepo argumentirano razložiti.

Sicer pa, a za vse ostale, ki bi si radi našli dopisovalce v odgovorni inštituciji, v upanju da bomo koga razsvetlili, je pravi naslov:gp.mzp@gov.si  ?

JA NASLOV ZA VAŠA PISMA;PRITOŽBE,....gp.mzp@gov.si - direktorat za ceste je odgovoren za takšne zadeve in oni tudi obravnavajo vse dopise, pritožbe,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JAz sem da sestavimo mail ki bo vseboval tole slikco, tale letak in podpisni list in pričnemo zadevo razpošiljat na moto klube in na obe zvezi, maksi društvo,.... PA na motosvetu naredimo mal reklame da naj si folk sprinta in da v podpis vsem svojim znancem, sorodnikom, prijateljem,....

Podpisane zadeve lahko prihajajo na moj naslov kot smo to rekli na sestanku pred veliko časa.....

Dejte mal mnenja povedat pa da se nekaj začne delat spet! S temi maili bomo spodbudil klube in motoriste posameznike da bolj spremljajo ta topic in tudi web page motoristi pred parlament in da se na splošno ve da se nekaj kuha.......Jaz predlagam tudi da nekakšen tak osnutek pošljemo še novinarjem v različne medije pa bodo po moje tudi kaj objavili.....

Kaj mislite!

Pa prosim konstruktivne predloge ker se lahko zgodi da bo v letu 2005 tudi vas zaneslo pod zaščitno ograjo!

Varnost na cestah za vse!

post-4697-1106115826_thumb.jpg

podpisani_zahtevek.doc

letak_protest.doc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz še vedno zagovarjam shod z motorji pred parlamentom in vlado.

Peticije so sicer ena zelo lepa stvar, ampak samo v perfect society, pri nas te pa sicer sprejmejo politiki, da sa kameram pokažejo, kako so fini, pol te pa lepo odzadi nateg..jo. Boli njih qrac za peticije. Če bi se pa (na kulturen način) zbrali v središču LJ ter JASNO vsem objasnili, zakaj smo se zbrali, sklicali tiskovno konferenco itd., bi to po mojem mnenju bilo najbolj učinkovito.

Saj pa nas je ziher ene par na motosvetu, ki se malo na marketing, PR, komuniciranje z javnostmi in podobne zadeve spoznamo.

Samo jamranje kako smo bogi in kaj za hudiča naredit nas ne bo pripeljalo nikamor.

Popravljeno . Popravil pirrulz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!