Skoči na vsebino

Suzuki 650 Bandit N in S


punK

Priporočene objave

Ne ve, od kot ideja, da gre za Kawasakijev motor ????

Po slikah sodeč, agregat ne bo pretrpel bistvenih sprememb. Kolikor je videti ima več ali manj še vedno klasične vplinjače, tako kot stari modeli, tudi MK I.

Če pa ima kdo tehnične podtke, pa naj jih nalima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mater, zakaj se števcev ne da nikjer vidt?

Ja mene tud zanima grafika števcev.?!

Ja po slikah sodec motor ni dosti modificiran,mogoce malo povrtan,sam to pa je tud vse, in mislim da jo to cist suzukijev motor in nima Kawasaki nč prstov vmes,mogoče pri maski....

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej stari, to ni supersport zadeva, da bi mu prve zavore okrasili z radialnim brembom ali tokico. Touring mopedi,sploh pa naked variante nižjega cenovnega razreda po moje še kr neki cajta ne bodo imeli radial variante (če si to mislil povedat).

Ma ne! Mislila sva verjetno usaj navadne štiribatne...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gestel bi pa lahko ze pocas nov naredili. Sem slisal dosti pripomb, da ga rado zvija v ovinkih. :hmm:

Drugace pa ne zgleda slabo. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ne! Mislila sva verjetno usaj navadne štiribatne...

na kaj namiguješ...."navadne"

a bi rad 6batne ...sj so 4 batne...večina motorjev ima 4 batne, res nevem kaj misliš :? :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
  • 5 tedne pozneje...

Cena 6.999,00 EUR??!!!! V Moto katalogu 2005 piše, naj bi bila okvirna cena 1.400.000SIT.

Zadnjič sem bil v Odarju, kjer sem vprašal za cenik in prospekte za Bandita 2005, pa mi pove prodajalec, da še ne poznajo cene motorja, komaj po 01.02. Bo pač treba še malo počakati.

Žalostno je pa, da na uradni strani od Suze - Suzuki.com, omenjenega motorja sploh ni, na avstrijski pa je opis z ceno, slikami,... :angry: :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

suzuki.com je uradna stran US-dealerja. torej kaj te moti, ce bandita 650 v ZDA ne uvaza?

zakaj gledas tam, ce cezoceanski trg nima veliko veze z evropo?

tako na suzuki.AT kot tudi na suzuki.DE imas bandita 650 navedenega. interesantno, da ga tudi v GB (se) ne poznajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za pogledat še nekago zgleda, kar se pa mašine tiče jo je pa že mal čas povozu, nima ajnšprica-so še vedno frgazerji, zadnje kolo je še vedno 160 širine, končna ocena, ni vreden svojega denarja. Ne zamerite mojemu mnenju. O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo da je vecji bratec ostal isti... ceprav tudi njemu ne bi skodila druga ritka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej stari, to ni supersport zadeva, da bi mu prve zavore okrasili z radialnim brembom ali tokico. Touring mopedi,sploh pa naked variante nižjega cenovnega razreda po moje še kr neki cajta ne bodo imeli radial variante (če si to mislil povedat). Zaradi tega je tud cena ugodna-sj veš,manj dnarja manj muzike.

ni potrebno da so radialne, vsaj pomične pince bi lahko nadomestili z fiksno izvedbo..

ampak ne razumem zakaj še vedno vstrajajo na zračnem hlajenju... prej al slej jih bodo pokopale emisijske norme in bodo prisiljeni na vodno hlajenje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... zakaj še vztrajajo pri oljno - zračnem hlajenju ...

- ker je še vedno učinkovito,

- kar je dobro se ne menja,

- nižji stoški izdelave ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni potrebno da so radialne, vsaj pomične pince bi lahko nadomestili z fiksno izvedbo..

kaj tole tocno pomeni......... ali naj bi?

in pince?! :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaksne pomicne zavorne celjusti?! celjusti so fiksne in plavajoce diske ima.

kolikor se spominjam.

Sumim da govori o radialnih zavorah...

(Ko smo ze pri radialnih zavorah... nikomur ni cist jasno ce sploh na kakrsenkoli nacin vplivajo ali ne... ve se samo, da jih imajo tisti bolj fancy motorji... ce ve kdorkoli za link kjer bi nesporno pokazali zakaj so radialne zavore boljse, prosim, na dan z njim)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sumim da govori o radialnih zavorah...

(Ko smo ze pri radialnih zavorah... nikomur ni cist jasno ce sploh na kakrsenkoli nacin vplivajo ali ne... ve se samo, da jih imajo tisti bolj fancy motorji... ce ve kdorkoli za link kjer bi nesporno pokazali zakaj so radialne zavore boljse, prosim, na dan z njim)

Tukaj.

Cilj je bil doseči večjo trdnost zavornih čeljusti in s tem boljši kontakt zavornih ploščic z diskom. To lahko dosežejo tudi s klasičnimi zavormi, če uporaibjo boljše in dražje materiale.

Tako da je glavna prednost radialnih zavor v tem, da so cenejše za enak učinek oz. boljše pri enaki ceni.

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

recimo, da smo tukaj ze govorili o radialnih zavorah.

prednost(i):

manjsa masa na sprednjem kolesu ker ne potrebujejo tako "debelih" vijakov zaradi enostavnejse obremenitve teistih; momentna obremenitev vijaka odpade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sklestili so mu 4 konjičke :? največje moči, v območju srednjih vrtljajev jih je pridobil tudi do 8...

sedež je nastavljiv po višini, če prav razumem dojč, tudi kratkonoge se bojo razveselile novega Bandita...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pač ena luštkana sport-turing zadeva. Ne vem zakaj bi vsi radi same hiper super duper ultra športnike. Meni osebno je všeč komot zic za dva, nezahteven stroj z vplinjači in zboljšan navor in dizajn. Kar zanimiva kombinacija.

Če ga primerjamo npr. z legendo Yamaho XJ 600 (Diversion), potem je svetlobna leta naprej (vsaj izgleda tako).

Sem se pa žal navadil na moj SV, ki mi omogoča marsikakšne vragolije in dokler ne bom čisto prestar za njih, se ga bom še kar držal. Potem pa kaj bolj umirjenega - novi bandit naprimer...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osama, strinjam se in nisem bil jasen...sem mislil podobno in da je boljših tistih 8 v srednjih vrtljajih kot štirje pred koncem. Tudi meni je tak kot je zdaj :wub: ...

So pa čudna pota Gospodova.

Še ko so bile Laverde zakon, gsx-i in cb-ji pa redkost na naših cestah, sem kot mulo :eek: - takega bom mel, ko bom velik... :doze:

Pa smo pač zašli... še vedno pa so mi nakedi pri srcu in komaj čakam, da se še malček postaram...to bo veliki finale!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Em,sam neki: a ma nov Bandit prikaz temperature motorja? Ker kar sem jaz gledal,ni na nobeni sliki razvidno-lahko pa da rabim očala :eek:

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!